Mooi zijn niveau.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:07 schreef freaky40 het volgende:
Gelukkig is Kip Piri Piri opgejorist richting Excelsior.
Update: ligt nog op de IC, stabiel maar zorgwekkende situatie. Verder geen nieuwe informatie.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het verrassend vind hoe weinig aandacht er hier is voor Edwin? Had elke dag updates verwacht en vragen hierover.
Is toch ontzettend heftig? Klinkt alsof hij er nooit meer helemaal bovenop gaat komen als ik het zo lees. Ik vind het bizar.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Update: ligt nog op de IC, stabiel maar zorgwekkende situatie. Verder geen nieuwe informatie.
Dat is nog niet te zeggen hoor. De eerste dagen/weken zijn wel het belangrijkst maar het is te onduidelijk hoeveel schade hij heeft én wat de oorzaak van zijn hersenbloeding is geweest. Uiteraard te begrijpen i.vm. privacy.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is toch ontzettend heftig? Klinkt alsof hij er nooit meer helemaal bovenop gaat komen als ik het zo lees. Ik vind het bizar.
Ja wat verwacht je nou, dat mensen hier dagelijks virtuele kaarsjes komen aansteken ofzo? Respecteer iemands privacy in dit soort gevallen zou ik zeggen.quote:
IJskoude supporters bij deze club.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het verrassend vind hoe weinig aandacht er hier is voor Edwin? Had elke dag updates verwacht en vragen hierover.
Mooiquote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:50 schreef Oostblokkert het volgende:
Ondertussen steek ik even een virtueel kaarsje aan.
[ afbeelding ]
Pietje pukked kan maar moeilijk snappen dat het 0 nut heeft om vragen te stellen of te speculeren op basis van de weinige info.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je nou, dat mensen hier dagelijks virtuele kaarsjes komen aansteken ofzo? Respecteer iemands privacy in dit soort gevallen zou ik zeggen.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Fijnquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:11 schreef PicoMMP het volgende:
Van der Sar is buiten levensgevaar en is aanspreekbaar
Wat bedoel jequote:Op woensdag 12 juli 2023 09:40 schreef TheVulture het volgende:
Schuurs wellicht voor 40 miljoen naar Liverpool... die spelers die het bij ons net niet haalden doen het toch vaak beter op de lange termijn dan de spelers die meteen naar de top gaan
Prima toch dat niet alles uitlekt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:38 schreef Simmertje het volgende:
Geen enkele geruchten op transfergebied, ik word er langzamerhand een beetje nerveus van. Hoezo duurt het overigens zo lang voordat Timber officieel weg is?
Lekt er niets uit of kan Ajax momenteel gewoon niets?quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prima toch dat niet alles uitlekt.
We komen er vanzelf achter, heb andere dingen waar ik me druk om maak momenteelquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:55 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Lekt er niets uit of kan Ajax momenteel gewoon niets?
de kranten die vroeger binnen no time hun scoops gelekt kregeb maken er natuurlijk van dat niets lukt, zeker omdat ook die transfer van Alvarez in das Wasser fiel. maar er lekt idd ook niets meer ...quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:55 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Lekt er niets uit of kan Ajax momenteel gewoon niets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |