Mooi zijn niveau.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:07 schreef freaky40 het volgende:
Gelukkig is Kip Piri Piri opgejorist richting Excelsior.
Update: ligt nog op de IC, stabiel maar zorgwekkende situatie. Verder geen nieuwe informatie.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het verrassend vind hoe weinig aandacht er hier is voor Edwin? Had elke dag updates verwacht en vragen hierover.
Is toch ontzettend heftig? Klinkt alsof hij er nooit meer helemaal bovenop gaat komen als ik het zo lees. Ik vind het bizar.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Update: ligt nog op de IC, stabiel maar zorgwekkende situatie. Verder geen nieuwe informatie.
Dat is nog niet te zeggen hoor. De eerste dagen/weken zijn wel het belangrijkst maar het is te onduidelijk hoeveel schade hij heeft én wat de oorzaak van zijn hersenbloeding is geweest. Uiteraard te begrijpen i.vm. privacy.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is toch ontzettend heftig? Klinkt alsof hij er nooit meer helemaal bovenop gaat komen als ik het zo lees. Ik vind het bizar.
Ja wat verwacht je nou, dat mensen hier dagelijks virtuele kaarsjes komen aansteken ofzo? Respecteer iemands privacy in dit soort gevallen zou ik zeggen.quote:
IJskoude supporters bij deze club.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het verrassend vind hoe weinig aandacht er hier is voor Edwin? Had elke dag updates verwacht en vragen hierover.
Mooiquote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:50 schreef Oostblokkert het volgende:
Ondertussen steek ik even een virtueel kaarsje aan.
[ afbeelding ]
Pietje pukked kan maar moeilijk snappen dat het 0 nut heeft om vragen te stellen of te speculeren op basis van de weinige info.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je nou, dat mensen hier dagelijks virtuele kaarsjes komen aansteken ofzo? Respecteer iemands privacy in dit soort gevallen zou ik zeggen.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Fijnquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:11 schreef PicoMMP het volgende:
Van der Sar is buiten levensgevaar en is aanspreekbaar
Wat bedoel jequote:Op woensdag 12 juli 2023 09:40 schreef TheVulture het volgende:
Schuurs wellicht voor 40 miljoen naar Liverpool... die spelers die het bij ons net niet haalden doen het toch vaak beter op de lange termijn dan de spelers die meteen naar de top gaan
Prima toch dat niet alles uitlekt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:38 schreef Simmertje het volgende:
Geen enkele geruchten op transfergebied, ik word er langzamerhand een beetje nerveus van. Hoezo duurt het overigens zo lang voordat Timber officieel weg is?
Lekt er niets uit of kan Ajax momenteel gewoon niets?quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prima toch dat niet alles uitlekt.
We komen er vanzelf achter, heb andere dingen waar ik me druk om maak momenteelquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:55 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Lekt er niets uit of kan Ajax momenteel gewoon niets?
de kranten die vroeger binnen no time hun scoops gelekt kregeb maken er natuurlijk van dat niets lukt, zeker omdat ook die transfer van Alvarez in das Wasser fiel. maar er lekt idd ook niets meer ...quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:55 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Genoeg geruchten (Vitik, Spertsyan, Zakharyan, Canpolat, Mir, Van de Beek) maar we willen deals zien.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:38 schreef Simmertje het volgende:
Geen enkele geruchten op transfergebied, ik word er langzamerhand een beetje nerveus van.
Ze kunnen wel wat hoor, het is meer dat de gelederen gesloten zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:55 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we rond dit tijdstip zo ongeveer alleen Bergwijn. Nu Tahirovic en Van den Boomen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze kunnen wel wat hoor, het is meer dat de gelederen gesloten zijn.
Maar dat was niet na een rampzalig seizoen zoals vorig jaar. Op dat moment waren Martinez en Antony er overigens ook nog dus was de drang om spelers te kopen er ook nog niet.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we rond dit tijdstip zo ongeveer alleen Bergwijn. Nu Tahirovic en Van den Boomen.
Het is maar hoe je het bekijkt.
Ajax moest onder Overmars ondanks de Champions League-gelden ook gewoon verkopen om financieel overeind te blijven. Dan is het logisch dat het zonder de CL-gelden nog lastiger is om adequaat te handelen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:37 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maar dat was niet na een rampzalig seizoen zoals vorig jaar. Op dat moment waren Martinez en Antony er overigens ook nog dus was de drang om spelers te kopen er ook nog niet.
Maar de behoefte aan vers bloed was er na vorig seizoen ook, als Ten Hag was gebleven hadden we op dat gebied ook wel mutaties gehad want ook zijn laatste half jaar was met de hakken over de sloot.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:37 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maar dat was niet na een rampzalig seizoen zoals vorig jaar. Op dat moment waren Martinez en Antony er overigens ook nog dus was de drang om spelers te kopen er ook nog niet.
Daarom wel vervelend dat de transfer van Timber en Alvarez zo lang op zich laat wachten. Alvarez zal waarschijnlijk wachten tot de Gold Cup voorbij is.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ajax moest onder Overmars ondanks de Champions League-gelden ook gewoon verkopen om financieel overeind te blijven. Dan is het logisch dat het zonder de CL-gelden nog lastiger is om adequaat te handelen.
Timber is al rond, het is niet zo dat je moet wachten tot het op het laatste detail is afgerond, met Alvarez en Kudus ligt het anders, je hoeft/kan niet voor een VM en een rechtsbuiten gaan als er nog niets concreets voor hun is.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:56 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Daarom wel vervelend dat de transfer van Timber en Alvarez zo lang op zich laat wachten. Alvarez zal waarschijnlijk wachten tot de Gold Cup voorbij is.
Dat is dan ook het enige pluspunt, voor de rest vind ik het maar een groot stuk chagrijn.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:38 schreef Lt.Bookman het volgende:
[ afbeelding ]
Kakkerlak Mark eruit, Ajacied Dilan erin. Beste transfer van de zomer
Zij heeft mijn stemquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:38 schreef Lt.Bookman het volgende:
[ afbeelding ]
Kakkerlak Mark eruit, Ajacied Dilan erin. Beste transfer van de zomer
Waarom zouden ze niets kunnen?quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:55 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Geld is er genoeg we moeten geen 5 van dit soort seizoenen hebben als vorig seizoen maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:13 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Geld. Beursgenoteerd. Susan Lenderink.
Snap ook niet waarom ze niet iets meer risico durven te nemen. Daarnaast heb je dit seizoen twee vaste CL plaatsen in de Eredivisie, minder risico dus dat je weer naast CL voetbal grijpt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geld is er genoeg we moeten geen 5 van dit soort seizoenen hebben als vorig seizoen maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Feyenoord en PSV gaan hoe dan ook in de top 2 eindigen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:44 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze niet iets meer risico durven te nemen. Daarnaast heb je dit seizoen twee vaste CL plaatsen in de Eredivisie, minder risico dus dat je weer naast CL voetbal grijpt.
Dus Ajax sowieso geen top 2?quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:51 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Feyenoord en PSV gaan hoe dan ook in de top 2 eindigen.
Misschien als nummer 3 via de voorrondes kwalificeren.quote:
Er staat gewoon nog steeds een hele sterke selectie die met goede tactiek wel gewoon kampioen gaat worden. Ze moeten alleen Timber echt opvangen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:44 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze niet iets meer risico durven te nemen. Daarnaast heb je dit seizoen twee vaste CL plaatsen in de Eredivisie, minder risico dus dat je weer naast CL voetbal grijpt.
Kans is aanwezig, straks scheurt hij zijn kruisbanden daar.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:56 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Daarom wel vervelend dat de transfer van Timber en Alvarez zo lang op zich laat wachten. Alvarez zal waarschijnlijk wachten tot de Gold Cup voorbij is.
Ajax Supporters.quote:Max de Waal lijkt te gaan vertrekken bij Ajax. Volgens het Brabants Dagblad staat de aanvaller op het punt om voor meerdere seizoenen een contract bij Willem II te tekenen. De Waal kwam in 2011 in de jeugdopleiding van Ajax terecht en maakte in 2019 zijn debuut in het betaald voetbal met Jong Ajax. De afgelopenen seizoenen speelde hij op huurbasis bij PEC Zwolle en ADO Den Haag, maar nu zal hij definitief uit Amsterdam gaan vertrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |