Caroline Iquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:17 schreef alpeko het volgende:
GefeliciteerdOp naar weer een kabinet Rutte
Dat is ook waar..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:15 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Met de zware dossiers is veel te weinig gedaan.
Pieter + Bosma I ?quote:
Wat denk je zelf? Tuurlijk gaat hij door.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:18 schreef Momo het volgende:
Gaat Rutte voor ronde 5 of zoek hij een andere baan straks?
De Nederlandsche Arbeiders Partijquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zou er m'n schoonmoeder voor opgeven.
Zo kennen wij jou normaal gesproken niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:19 schreef R-woud93 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
NEEN alsof we niet al genoeg ellende moeten doorstaan. Geen GL fanaten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat er dit najaar een linkse partij meedoet die een VVD migratiebeleid wil? Een soort Deense PvdA? Het kan, en dat gaat de grootste worden zonder twijfel.
Ik kon mij even niet inhoudenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo kennen wij jou normaal gesproken niet.
Al onze tradities worden afgepaktquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
De DEUREN zijn open. Ik herhaal de DEUREN zijn open.
Daarachter vinden we een automatische schuifdeur.
Wat een enorme aanfluiting voor Nederland zou dit zijn om deze volkse trekpop van de agrarische industrie als premier in Nederland te krijgen.quote:
Ik denk dat dat de Deense PvdA kan worden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:21 schreef JohnBercow het volgende:
De grote vraag is natuurlijk: wat doet Omtzigt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |