Onzin. Energietoeslag, tijdelijke accijnsverlaging, prijsplafond.quote:
Ah ja, het enige punt waar nog iets voor te zeggen valt aanhalen om 20 andere dingen die het land totaal vernielen even te vergeten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, laten we doorgaan met het land te overspoelen met "vluchtelingen"
Ik heb liever een sterk vervuild en verhufterd kutland met sociale ongelijkheid en een enorme kloof tussen arm en rijk als de buutenlanders maar oprott'nquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, laten we doorgaan met het land te overspoelen met "vluchtelingen"
Met de zware dossiers is veel te weinig gedaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:14 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Onzin. Energietoeslag, tijdelijke accijnsverlaging, prijsplafond.
Makkelijk altijd om te zeggen dat er niks gebeurt.
Er is idd geen tussenweg...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb liever een sterk vervuild en verhufterd kutland met sociale ongelijkheid en een enorme kloof tussen arm en rijk als de buutenlanders maar oprott'n
Zullen we afspreken dat er dit najaar een linkse partij meedoet die een VVD migratiebeleid wil? Een soort Deense PvdA? Het kan, en dat gaat de grootste worden zonder twijfel.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb liever een sterk vervuild en verhufterd kutland met sociale ongelijkheid en een enorme kloof tussen arm en rijk als de buutenlanders maar oprott'n
Die gaat er zeer waarschijnlijk niet komen neequote:
eens verder, maar roepen dat er nu totaal niks gebeurd is een beetje apartquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:15 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Met de zware dossiers is veel te weinig gedaan.
Het zou fijn zijn als er eens een linkse partij opstond die de vluchtelingencrisis wel erkent ja. Die partij krijgt sowieso mijn stem.quote:
Is allemaal voor het volgende kabinet. Doen we niets meer mee.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah ja, het enige punt waar nog iets voor te zeggen valt aanhalen om 20 andere dingen die het land totaal vernielen even te vergeten.
De woningmarkt, de zorg, klimaat, de prijsstijgingen.
Wie onze mooie vrije open samenleving niet accepteert mag idd oprotten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zou er m'n schoonmoeder voor opgeven.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat er dit najaar een linkse partij meedoet die een VVD migratiebeleid wil? Een soort Deense PvdA? Het kan, en dat gaat de grootste worden zonder twijfel.
En dan maakt ie er weer een teringbende van.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Is allemaal voor het volgende kabinet. Doen we niets meer mee.
Ongelooflijk ja.
Powerplay Rutte.
Dat vind ik ook, maar niet ten koste van allesquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wie onze mooie vrije open samenleving niet accepteert mag idd oprotten.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:17 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Toch denk ik dat dat tegen gaat vallen
Akkoord, terug naar de situatie van de jaren '80.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar niet ten koste van alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |