Zou kwalijk zijn als ze een verkeerde indruk wekken, wetende dat ze geen goed beeld kunnen geven.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:17 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Die uitspraken zeggen niet zo veel. Ze hebben niet eens de vrijheid om alles (goed) te inspecteren, alleen hetgeen waar ze nadrukkelijk toestemming voor krijgen. Dat ze het dak niet opmogen zegt ook weer alles natuurlijk.
Zijn satelliet beelden waar er op de turbine hal objecten op het dak liggen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:17 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Die uitspraken zeggen niet zo veel. Ze hebben niet eens de vrijheid om alles (goed) te inspecteren, alleen hetgeen waar ze nadrukkelijk toestemming voor krijgen. Dat ze het dak niet opmogen zegt ook weer alles natuurlijk.
Ik denk dat ze nu beter bommenwerpers kunnen hebben. Die frontlinie van de Russen helemaal de moeder bombarderen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:06 schreef byah het volgende:
Ik hoop nog wat F16's boven Oekraïne te zien voordat deze oorlog afgelopen is.
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:56 schreef byah het volgende:
https://www.telegraph.co.(...)fears-russia-attack/
Although the Soviet-built Zaporizhzhia Nuclear Power Plant is the biggest in Europe, experts have downplayed the fallout of an explosion.
“Its six reactors have been shut down for over 10 months and are no longer making enough heat to cause a prompt radiological release,” the American Nuclear Society said this week.
https://play.google.com/s(...).Bavovna&hl=nl&gl=USquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:43 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Lijkt me prima editie online mensen irriteren met een granaat aan een drone
Er zijn wel andere redenen om tegen te stemmen. Persoonlijk denk ik dat dit niet iets is waar de politiek zich mee moet bemoeien, dit is eerder een kwestie die in de academische wereld moet worden besproken. Er is momenteel ook nog geen consensus over in de academische wereld.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:22 schreef ExTec het volgende:
Dit vroegen sommigen van ons zich af. Ik had Bij1 ook wel tegen verwacht, want die zitten immers zo in de race dat alleen bruine mensen slachtoffer kunnen zijn. Maar viel mee dus. Alleen de putin partij was tegen.
[ afbeelding ]
Bij1 is van mening veranderd? Of Sylvana snapt niet hoe ze moet stemmen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:21 schreef skysherrif het volgende:
Er was 1 partij dus die niet voor het erkennen van holodomor als genocide was, FVD. Maar Bij1 zegt net dat ze een foutje maakte en ook niet voor waren.
BIJ1 en FvD , hoefijzertheorie en zulks.
De FSB gaf de verkeerde opdracht door vermoed ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bij1 is van mening veranderd? Of Sylvana snapt niet hoe ze moet stemmen?
Sylvana zal wel in de communistische propaganda getrapt zijn dat er helemaal geen hongersnood was.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:44 schreef Confetti het volgende:
[..]
De FSB gaf de verkeerde opdracht door vermoed ik.
Snap die hele discussie sowieso niet. De VS, Rusland en Oekraine hebben het Ottowa verdrag niet ondertekend dus bestaat er geen enkel bezwaar.quote:
Ik ben alleen bang dat de VS ze nog geen B21 raiders gaat leveren.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:43 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu beter bommenwerpers kunnen hebben. Die frontlinie van de Russen helemaal de moeder bombarderen.
Sylvana is te druk bezig met het veranderen van haar achternaamquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bij1 is van mening veranderd? Of Sylvana snapt niet hoe ze moet stemmen?
Ik ben niet tegen de levering van clustermunitie tegen de Russische invasie. Maar je hoeft je moraliteit niet aan een verdrag op te hangen. Daarvoor kan je nog altijd zelf denken.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Snap die hele discussie sowieso niet. De VS, Rusland en Oekraine hebben het Ottowa verdrag niet ondertekend dus bestaat er geen enkel bezwaar.
Mss een paar Warthogs. Die zijn ook iets nuttiger voor de huidige taak.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat de VS ze nog geen B21 raiders gaat leveren.
Waarom laat men die twee Russische vazalstaten toe tot een Europees defensieproject?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:27 schreef Aether het volgende:
Oostenrijk en Zwitersland sluiten zich aan bij samenwerkingsverband Sky Shield
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-70539107
Oostenrijk en Zwitserland gaan meedoen aan het Europese luchtverdedigingsnetwerk Sky Shield, dat vorig jaar door Duitsland is opgezet. De beide landen hebben vandaag een intentieverklaring getekend in de Zwitserse stad Bern. Aan de samenwerking doen nu negentien landen mee, waaronder Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |