Met een beetje wilskracht is geen enkele weg onbegaanbaar, al ligt er een meter verse sneeuw.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat de weg onbegaanbaar was. De stoep is immers ook onderdeel van de weg.
Vroeger was zo vaak windkracht 13!quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar er zijn boten omgewaaid op de Loosdrechtse Plassen
Ga niet de weg op, en gewoon massaal doen.quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met een beetje wilskracht is geen enkele weg onbegaanbaar, al ligt er een meter verse sneeuw.
Bij deze hef ik code Rood voor NH op...quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:04 schreef Starhopper het volgende:
Het is nu 12:00 en NH staat nog steeds op code rood? Gaan ze het verlengen?
Zo werkt dat. Code rood komt niet aan bij veel mensenquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ga niet de weg op, en gewoon massaal doen.
Mooi!quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee op de NOS zeggen ze net dat code rood in Noord Holland is afgeschaald naar oranje
Niet om het goed te praten. En ik zit zelf netjes thuis. Maar als je 12912x per jaar code rood!!! en geel te horen krijgt. En elke keer eigenlijk geen kut aan de hand is. Dan krijg je vanzelf dat niemand meer luisterd.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ga niet de weg op, en gewoon massaal doen.
Ja maar dat gebeurt dus niet hooguit 2/3 keer per jaar. Vorig jaar maar 1x.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet om het goed te praten. En ik zit zelf netjes thuis. Maar als je 12912x per jaar code rood!!! en geel te horen krijgt.
Ze geven gemiddeld 1 keer per jaar code rood af en 7 keer code oranje ofzo. En vrijwel elke keer gewoon terecht. Dit is weer echt onderbuik gelul.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet om het goed te praten. En ik zit zelf netjes thuis. Maar als je 12912x per jaar code rood!!! en geel te horen krijgt. En elke keer eigenlijk geen kut aan de hand is. Dan krijg je vanzelf dat niemand meer luisterd.
Plus veel werkgevers er niet naar luisteren. Want die zouden eigenlijk gewoon tegen hun werknemers moeten zeggen dat ze thuis moeten blijven.
Die controleren zelf wel of die boom standhoudt!quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die trappen niet in dat code rood verhaal.
Jij zal het vast terecht vinden. Ik vind het vaak vrij onzin.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze geven gemiddeld 1 keer per jaar code rood af en 7 keer code oranje ofzo. En vrijwel keer gewoon terecht. Dit is weer echt onderbuik gelul.
Totale nonsens.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet om het goed te praten. En ik zit zelf netjes thuis. Maar als je 12912x per jaar code rood!!! en geel te horen krijgt. En elke keer eigenlijk geen kut aan de hand is. Dan krijg je vanzelf dat niemand meer luisterd.
Plus veel werkgevers er niet naar luisteren. Want die zouden eigenlijk gewoon tegen hun werknemers moeten zeggen dat ze thuis moeten blijven.
Ja joh 1 dode, 100.000den euro's materiële schade, dikke onzin.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij zal het vast terecht vinden. Ik vind het vaak vrij onzin.
Het is terecht omdat de waarschuwing en werkelijk situatie voldoet aan de voorwaarden die gelden voor de verschillende kleurencodes.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb het niet over vandaag hequote:Op woensdag 5 juli 2023 12:13 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja joh 1 dode, 100.000den euro's materiële schade, dikke onzin.
Hangt er vanaf hoe je t bekijkt denk ik. Meestal gaan code geel en rood bv wel gepaard met OV onderbrekingen. Dus gewoon handig om in de gaten te houden. Meer hoef je er niet over na te denken.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik begin ook de eerste blauwe plukjes te zienquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:13 schreef Haags het volgende:
Zon gespot. @:nattekat net nu code oranje code geel is geworden.
Ja volgens de regels is het terecht. Dat klopt.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is terecht omdat de waarschuwing en werkelijk situatie voldoet aan de voorwaarden die gelden voor de verschillende kleurencodes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |