Altijd nog beter dan met de fietsquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:22 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen, toch wel met de auto naar het werk gegaan. Thug life.
Geen dikke wind dan, hopen dat als je terug gaat dat het dan ook mee valtquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:22 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen, toch wel met de auto naar het werk gegaan. Thug life.
In het oosten en merkte wel dat er aardig wat wind was. Maar ga pas na 17u weer naar huis, dus hopelijk is het dan weer wat rustiger. Wel bij aankomst heel goed een parkeerplek zonder bomen eromheen uitgezochtquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen dikke wind dan, hopen dat als je terug gaat dat het dan ook mee valt
Dat is waarquote:
Wanneer beginnen de series?quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:29 schreef pullup het volgende:
Goed nu onderweg met de metro naar Gaasperplas 🤞 had in Weesp afgesproken en hij komt me nu hopelijk opgeknapt zo. Ik kom vast wel in luzern…..ooit 🥳
Je wilt idd geen boom op je auto hebben nee..quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
In het oosten en merkte wel dat er aardig wat wind was. Maar ga pas na 17u weer naar huis, dus hopelijk is het dan weer wat rustiger. Wel bij aankomst heel goed een parkeerplek zonder bomen eromheen uitgezocht
[..]
Dat is waarAl is met wind mee fietsen vast heel leuk. Maar je kunt niet heen en terug wind mee hebben.
Maar je kan wel wind tegen hebben op de heen- en terugwegquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:31 schreef StevenHyde het volgende:
Dat is waarAl is met wind mee fietsen vast heel leuk. Maar je kunt niet heen en terug wind mee hebben.
Of op je fietsquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je wilt idd geen boom op je auto hebben nee..
Nee zeer zeker niet. Heb deze auto pas 2,5 maand dus ben er zuinig opquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je wilt idd geen boom op je auto hebben nee..
Vrijdag pasquote:
Die alert hoeft niet maar storm zou wel leuk zijnquote:
Hier wel windkracht 9 ondertussenquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:38 schreef engine het volgende:
[..]
Die alert hoeft niet maar storm zou wel leuk zijnmaar geloof dat er hier niet zoveel loos is vandaag.
Wat voor auto heb je gekocht?quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee zeer zeker niet. Heb deze auto pas 2,5 maand dus ben er zuinig op
Het betere werk.quote:
30 km enkele reis vind ik wat teveel voor op de fietsquote:
Misschien later weg gaan dan?quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:43 schreef drakin het volgende:
En nu schijnt de zon hier.![]()
Terugreis vanmiddag ws net toppunt van de storm.
En ik lees net dat ze Poly heet.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Klein en venijnig ding. Volgens de laatste kaarten krijgt noord Holland en dan de lijn Amsterdam - Drenthe de zwaarste windstoten.
Die Woei had idd een dikke reet.quote:
Goedemorgen Tongquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die Woei had idd een dikke reet.
Goeiemorgen.
Diana Woei was juist heel mini en dun 😛 ik kan het weten want ik heb haar ooit gecoacht als roeister en het was een lichte roeister.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die Woei had idd een dikke reet.
Goeiemorgen.
Renault clio. Had 3 maanden terug een eenzijdig ongeval waarbij ik met aangevroren weg in een bocht in een slip geraakte en in de sloot belande. Toen was mijn auto total loss en was ik verplicht een nieuwe auto te kopen.quote:
Wat een ellende, maar zelf niks aan over gehouden dus?quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Renault clio. Had 3 maanden terug een eenzijdig ongeval waarbij ik met aangevroren weg in een bocht in een slip geraakte en in de sloot belande. Toen was mijn auto total loss en was ik verplicht een nieuwe auto te kopen.
Maar wel 1 van maar een jaar of 5 oud dus mooi radio met blue tooth zodat ik fijn spotify kan luisteren bijv. Verder weinig andere wensen met auto's
Denk het niet eigenlijk. Men last alles best rap af tegenwoordig. Kan me niet voorstellen dat ze risico’s gaan nemenquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:14 schreef Prisha het volgende:
Blij dat het vandaag stormt en niet over 2 weken. Ben benieuwd wat ze zouden doen als we het weer van vandaag hadden gehad. Gewoon doorlopen denk ik?
Weet niet hoe heftig het rond Nijmegen is vandaag maar hier valt het reuze mee. Veiligheid gaat wel voor denk ik.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:14 schreef Prisha het volgende:
Blij dat het vandaag stormt en niet over 2 weken. Ben benieuwd wat ze zouden doen als we het weer van vandaag hadden gehad. Gewoon doorlopen denk ik?
Wie had dan die dikke reet ? Ze droeg altijd een broekpak om het te verbergen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Diana Woei was juist heel mini en dun 😛 ik kan het weten want ik heb haar ooit gecoacht als roeister en het was een lichte roeister.
Gelukkig goed vanaf gekomen tnx. Was er met het volle verstand bij dus zag mezelf richting de sloot gaan en kon me dus schrap zetten. Airbag enzo ging wel af en auto in een sloot (die gelukkig niet heel diep was) doet wel wat met je mentaal. Maar fysiek alleen wat beurs maar geen blijvende schade. Zelf wel de dag erna direct weer in een auto gestapt om geen angst te hebben. En is allemaal goed gekomen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat een ellende, maar zelf niks aan over gehouden dus?
Ah dat is wel fijn ja, geen stomme radio waar tig reclames door heen komen etc
Marjon de hond denk ikquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie had dan die dikke reet ? Ze droeg altijd een broekpak om het te verbergen.
Oh ja, met die kont. Ik haal sommige reten af en toe door elkaar. Net als met de van der Leurs. De één staat te zeiken in de regen de ander wordt in de zeik genomen.quote:
1 keer een overstap gehad. T was daar ******* koud om een uur of 8 in de ochtend met -20 en ik in korte broek en t-shirt die nog op de baan moest uitstappen ookquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Dat vliegveld heette voorheen Zürich-Kloten
Dan zou het hoogtepunt van de storm al voorbij moeten zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omg windstootje.
Als dat maar goedkomt als we opstijgen om 19u45.
Touwtje om je benen en vliegerenquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:14 schreef Prisha het volgende:
Brussels Airport. Air Belgium recht naar Johannesburg.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zou het hoogtepunt van de storm al voorbij moeten zijn.
Waar vlieg je vandaan?
De storm is al over het hoogtepunt heen. Hier trekken ze de zware waarschuwingscodes al in.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Brussels Airport. Air Belgium recht naar Johannesburg.
Ik ga de feesten wel missen dit jaarquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:21 schreef engine het volgende:
[..]
Weet niet hoe heftig het rond Nijmegen is vandaag maar hier valt het reuze mee. Veiligheid gaat wel voor denk ik.
Heb er ook al zin inde feesten dan
maar misschien ga ik ook wel een dagje kijken.
quote:
Woonde ze niet bij de Overtoom in Pieter Langedijk?quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Diana Woei was juist heel mini en dun 😛 ik kan het weten want ik heb haar ooit gecoacht als roeister en het was een lichte roeister.
Gaat dat wel lopen?quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:10 schreef chufi het volgende:
Ff kunnen semi douchen en vanochtend van die overtrek blauwe plastieken dingen kunnen regelen bij een materiaal mannetje. Kan ik iets vrijerlijker rond kunnen lopen.. voorheen werd per stap een beetje vocht verspreid
Ah ok.. Pijn al wel minder? Je kan ieder geval beetje heen en weer lopenquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Met zon infuusding ernaast.. tis een beetje opstarten
quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier in Haarlem is een dode gevallen.
Jij bent met een dienstwagon gekome?quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier in Haarlem is een dode gevallen.
Ik wacht op verwisselen van het verband. En aansluitend oordeel van doktorenquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. Pijn al wel minder? Je kan ieder geval beetje heen en weer lopen
Hoop op positieve oordeel en je naar huis magquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht op verwisselen van het verband. En aansluitend oordeel van doktoren
Volgende week misschien... zag er niet goed uitquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoop op positieve oordeel en je naar huis mag
Pff dan pas, dat is niet zo best dusquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende week misschien... zag er niet goed uit
Sterktequote:Op woensdag 5 juli 2023 11:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Met zon infuusding ernaast.. tis een beetje opstarten
Laat die maar snel komen oordelen danquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht op verwisselen van het verband. En aansluitend oordeel van doktoren
Nee...quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat die maar snel komen oordelen dan
Wel het idee dat de zwelling ook minder is?
O dat is minder Chufi,quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is niks te doen hier in Grunnquote:
Gelukkig maar. Sommige plekken wel veel schade denk ikquote:
Ja, een zooitje. Heb ruim 2 uur op den Dolder gestaan, op weg naar Amersfoort. Uiteindelijk maar met een taxi weer naar huis gegaan.quote:
Zal meevallen toch?quote:Op woensdag 5 juli 2023 14:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Sommige plekken wel veel schade denk ik
Zal wel niet de laatste storm zijn dit jaarquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal meevallen toch?
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-nederland~a13f48b8/
Wel de zwaarste zomerstorm ooit gemeten hier (tot nu toe dan).quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal wel niet de laatste storm zijn dit jaar
Zo dat is niet bestquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel de zwaarste zomerstorm ooit gemeten hier (tot nu toe dan).
NS heeft het ook zwaar
[ afbeelding ]
En voor iedereen die nog met de trein wil, oepsie?
https://www.ad.nl/binnenl(...)eer-rijden~a89afa0f/
Ramptoeristenquote:Op woensdag 5 juli 2023 15:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal meevallen toch?
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-nederland~a13f48b8/
Heeft het daar ook gewaaid?quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
er ligt een puzzel op het Wimbledongras
Wel geregendquote:Op woensdag 5 juli 2023 16:21 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft het daar ook gewaaid?
Ik zet net de tour op.
Wat voor puzzel ligt er dan?quote:
Klaar met werk, dus jaquote:
Nee ik weet het niet. En ik moet toch echt naar de supermarktquote:
Hoe kan dat nouquote:Op woensdag 5 juli 2023 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
OMG Tom Hanks gaat Martin Luther King spelen
Ik denk dat je pizza gaat etenquote:
Huh ? Hoe dan..quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
OMG Tom Hanks gaat Martin Luther King spelen
Mijn fout. Het was een oude 1 april grapquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn fout. Het was een oude 1 april grapWaar ik met volle vaart in dook
Saucijsjes... dat heb ik nog nooit gehad..quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik eet sperziebonen met aardappelen, jus en Saucijsjes
Echt niet?quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Saucijsjes... dat heb ik nog nooit gehad..
Ik zit nu heel hard te bedenken hoe saucijsjes er uit zien of smaken of wat t is..quote:
O lekker!quote:
Ik zit nu heel hard te bedenken hoe saucijsjes er uit zien of smaken of wat t is..quote:
Ja gewoon n verse vd super. Ga 'm gelijk in de oven gooien. Erg honger.quote:
Het zijn worstjes. Niet meer niet minderquote:Op woensdag 5 juli 2023 16:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Saucijsjes... dat heb ik nog nooit gehad..
Dat is toch juist leukquote:Op woensdag 5 juli 2023 16:48 schreef chufi het volgende:
Die oudjes hier die dan een heel gesprek op speaker voeren ... Onmogelijk om niet mee te luisteren
Vermoedelijk is de rest van de kamer elders.. neem aan dat je in de middag komtquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch juist leukIk hou er van ook in het OV. Nou ja het bezoekje moest ik even uitstellen vanmiddag
Vandaag een lekkere curry van de Indiër.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed maar eens even een broek zoeken en naar de appie fietsen. Aangezien het eten niet hier heenkomt. En iets met groenten zou ook wel eens fijn zijn
Kan niet anders in OLVG. Morgen gaat niet lukken hopelijk ben je vrijdag weer thuis. Heb je evt. hulp (dochter of zus)quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Vermoedelijk is de rest van de kamer elders.. neem aan dat je in de middag komt
Wat Soury zegt, zijn gewoon worstjesquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zit nu heel hard te bedenken hoe saucijsjes er uit zien of smaken of wat t is..
Mn buurman komt me van pas en mogelijk is mn dochter er maandagquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan niet anders in OLVG. Morgen gaat niet lukken hopelijk ben je vrijdag weer thuis. Heb je evt. hulp (dochter of zus)
quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn buurman komt me van pas en mogelijk is mn dochter er maandag
Maar zijn wel lekker met een klodder mayoquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:06 schreef drakin het volgende:
Ik heb in Grunn vandaag eierballen gekocht. Rare dingen.
Lekker vette hapquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar zijn wel lekker met een klodder mayo
ik heb gegoogledquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn worstjes. Niet meer niet minder
enjoy!quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:08 schreef drakin het volgende:
Ik ga nu eerst een stokbroodje eten bij een aflevering van the witcher
Welke had je?quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vandaag een lekkere curry van de Indiër.
Leve de bestelboer!
Ach ja, je hebt zoveel verschillende soorten worst ook.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb gegoogled
denk dat we die vroeger gewoon verse worst noemden..
Ja maar dan wat kleiner.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb gegoogled
Hier valt echt net de eerste bui.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:28 schreef aloa het volgende:
Viel hier gelukkig redelijk mee, die storm. Wel veel takken en bladeren op de weg.
Bijna het enige vlees wat nog een beetje te betalen is.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ontdek ik ook net, gewoon verse worst
lekker wel!
Saucisse is het Franse woord voor worst en sausage het Engelse.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zit nu heel hard te bedenken hoe saucijsjes er uit zien of smaken of wat t is..
Dat heb ik vanmiddag gegeten: warm stokbroodje met hete kip.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:08 schreef drakin het volgende:
Ik ga nu eerst een stokbroodje eten bij een aflevering van the witcher
quote:
ohhhhhjaquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Saucisse is het Franse woord voor worst en sausage het Engelse.
So do your math.
Hier nog windstoten gemeten boven de 100 km. Niet abnormaal, maar wel een dingetje in de zomer....quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier valt echt net de eerste bui.
Verder een beetje waai met wat blaadjes gevallen, maar verder
In Vlaanderen heet een saucijzenbroodje dan ook gewoon worstenbroodje.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb gegoogled
hoe heet een worstenbroodje daar dan?quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In Vlaanderen heet een saucijzenbroodje dan ook gewoon worstenbroodje.
Hier ook beide deuren moet de klink omhoog en dan kan het past op slot draaien..quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:38 schreef Soury het volgende:
Mijn balkondeur ging elke keer open door de wind en ik was vergeten hoe dat ding op slot moest. Kutten met die sleutel maar handel omhoog en poef
Hetzelfdequote:Op woensdag 5 juli 2023 17:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hoe heet een worstenbroodje daar dan?
Die deur is pas een maand geleden aangepakt omdat ie klemde en wat lawaai maakte , ik had die deur nooit op slotquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ook beide deuren moet de klink omhoog en dan kan het past op slot draaien..
Dus als je 1 saucijzenbroodje en 1 worstenbroodje besteld....dan krijg je 2 dezelfde broodjes?quote:
Ook niet in de nacht, nja ze kunnen er ook niet snel bij komen denk ikquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Die deur is pas een maand geleden aangepakt omdat ie klemde en wat lawaai maakte , ik had die deur nooit op slot
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Dus als je 1 saucijzenbroodje en 1 worstenbroodje besteld....dan krijg je 2 dezelfde broodjes?
Nee drie hoog als ze een laddertje regelen om mijn huis leeg te halen geef ik ze gelijk . Ik geef wel een duwtjequote:Op woensdag 5 juli 2023 17:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook niet in de nacht, nja ze kunnen er ook niet snel bij komen denk ik
Ik heb drie dagen met een mega kater van zoiets in bed gelegen. Wat erg was dat !!!!quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Op bijna alle Belgische stations is er wel een filiaal van Panos.
Hier in Nederland ben je voor een saucijzenbroodje of ander bladerdeegproduct afhankelijk van De Kiosk, waar die dingen vaak uren opgebaard liggen in een vitrine en al half gecremeerd zijn voor er een gek komt die zo'n ding uiteindelijk nog koopt.
Ik haal ze soms bij de bakker hier. Die zijn wel goed.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Op bijna alle Belgische stations is er wel een filiaal van Panos.
Hier in Nederland ben je voor een saucijzenbroodje of ander bladerdeegproduct afhankelijk van De Kiosk, waar die dingen vaak uren opgebaard liggen in een vitrine en al half gecremeerd zijn voor er een gek komt die zo'n ding uiteindelijk nog koopt.
Ja ik ook zo lekker.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik haal ze soms bij de bakker hier. Die zijn wel goed.
Zal ook aan de bakker liggen, denk ik.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:50 schreef Lovely het volgende:
Van de Lidl ook wel of van de AH, van de bakker hier waren ze niet te eten helaas
Ik heb daar eigenlijk nog nooit worstenbroodjes gezien zoals wij die kennen. Zullen er wel zijn, maar dan wellicht toch onder een andere naam?quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Dus als je 1 saucijzenbroodje en 1 worstenbroodje besteld....dan krijg je 2 dezelfde broodjes?
Denk het ook ja..brood en taartjes zijn daar wel weer lekkerquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk nog nooit worstenbroodjes gezien zoals wij die kennen. Zullen er wel zijn, maar dan wellicht toch onder een andere naam?
Ook verwarrend: het woord patat. Als je in een Vlaamse frituur patat bestelt, loop je grote kans dat ze je doorverwijzen naar de supermarkt. Een patat is daar een aardappel.
Jaaaa.... Da's andere koek.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik haal ze soms bij de bakker hier. Die zijn wel goed.
Nee joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yay, de start van de patat-friet-discussiequote:Op woensdag 5 juli 2023 17:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk nog nooit worstenbroodjes gezien zoals wij die kennen. Zullen er wel zijn, maar dan wellicht toch onder een andere naam?
Ook verwarrend: het woord patat. Als je in een Vlaamse frituur patat bestelt, loop je grote kans dat ze je doorverwijzen naar de supermarkt. Een patat is daar een aardappel.
Bladerdeeg van Appie??quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:50 schreef Lovely het volgende:
Van de Lidl ook wel of van de AH, van de bakker hier waren ze niet te eten helaas
quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee joh.Het is friet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Als je in Engeland chips & fish bestelt, krijg je het vaak geserveerd in een oude krant.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:56 schreef Soury het volgende:
Nou ja wat dat hele plastic bakjes gedoe betreft. Ik had ooit een friet bij een Belg (frietkot) en dat ging hop in papier net als wat de chinees gebruikt (krantenpapier) en het was prima.
Nou, je mag voor mij Fikkie spelen. (Daar geef ik mijn portie doorgaans aan).quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Saucijzenbroodje zelfs de vega vind ik lekker
Ieder zijn/haar smaakquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, je mag voor mij Fikkie spelen. (Daar geef ik mijn portie doorgaans aan).
Dat is wel erg lang geleden. De chineese restaurants namen de rest van de krantenrollen over als verpakkingquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je in Engeland chips & fish bestelt, krijg je het vaak geserveerd in een oude krant.
En als je bedenkt dat je van het lezen van een Engelse krant al zwarte jatten krijgt, is het misschien niet vreemd je voor te stellen dat mij de trek al is vergaan.
volgens mij werd het in vetvrijpapier verpakt en dan met een krant om het warm te houden, oorspronkelijkquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je in Engeland chips & fish bestelt, krijg je het vaak geserveerd in een oude krant.
En als je bedenkt dat je van het lezen van een Engelse krant al zwarte jatten krijgt, is het misschien niet vreemd je voor te stellen dat mij de trek al is vergaan.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee joh.BarbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Dat is een groente broodjequote:Op woensdag 5 juli 2023 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Saucijzenbroodje zelfs de vega vind ik lekker
Ja, da's nou juist de makke met veel van die Appie-producten: de smaak ontbreekt.quote:
Ik eet bijna geen vlees maar als ik het eet https://geheugenvanoost.a(...)ij-met-bestaansrechtquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, da's nou juist de makke met veel van die Appie-producten: de smaak ontbreekt.
Dat vind ik trouwens van hun vleesproducten ook.
Ik vind het een smerig idee.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wel erg lang geleden. De chineese restaurants namen de rest van de krantenrollen over als verpakking
Haal er af en toe wel waar, maar soms ook gewoon bij andere supermarkt of slager..quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, da's nou juist de makke met veel van die Appie-producten: de smaak ontbreekt.
Dat vind ik trouwens van hun vleesproducten ook.
Ik heb het vaak genoeg rechtstreeks in het nieuws van gisteren zien gaan.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
volgens mij werd het in vetvrijpapier verpakt en dan met een krant om het warm te houden, oorspronkelijk
Het is niet gebruikt papier?quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het een smerig idee.
En nee, ik ben zeker niet consequent in die dingen, want ik eet ook andouillette (ingewanden) en nietjes en ik heb me zelfs weleens gewaagd aan casu marzu.
Kijk, dit zijn nog slagers!quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik eet bijna geen vlees maar als ik het eet https://geheugenvanoost.a(...)ij-met-bestaansrecht
Een vak-slager laat zijn vlees behoorlijk rijpen, waar het in de supermarktindustrie gewoon de tijd niet voor krijgt.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haal er af en toe wel waar, maar soms ook gewoon bij andere supermarkt of slager..
Je betaald wel wat meer maar dat heb ik er graag voor over. Ook omdat ik 3/4 dagen vega eet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn nog slagers!![]()
Verdwijnen helaas meer en meer uit het straatbeeld.
getsiequote:Op woensdag 5 juli 2023 18:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb het vaak genoeg rechtstreeks in het nieuws van gisteren zien gaan.
Boeiend.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
echt he
en dan 498344802942104 euro betalen
Hahaha het nieuws van vandaag ligt morgen om de vis.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb het vaak genoeg rechtstreeks in het nieuws van gisteren zien gaan.
las dat ze rond de 400 euro zijn...quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boeiend.
Zo vaak ga ik niet naar dat soort dingen.
Trailer wie?quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
las dat ze rond de 400 euro zijn...
Wij hadden een favoriete slager in de Haagse binnenstad, maar die is ook weg.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Je betaald wel wat meer maar dat heb ik er graag voor over. Ook omdat ik 3/4 dagen vega eet.
Heb je foto’s gemaakt?quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Neh, deze storm heeft ons land al verlaten
Ohquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Neh, deze storm heeft ons land al verlaten
Oh maar dat ziet er prima uit. Wel heel veel. Ik word altijd een beetje zenuwachtig als er te veel lekkere dingen zijn en er meer mensen staan te wachtenquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij hadden een favoriete slager in de Haagse binnenstad, maar die is ook weg.
In het winkelcentrum in Leidschendam zit ook een heel goede.
Het probleem waar veel detaillisten mee te maken krijgen is de opvolging. Pa en Ma hebben zich hun hele leven met hart en ziel ingezet voor de zaak, maar de kinderen hebben niet de ambitie om er in te stappen. Zeker niet als je bedenkt dat er, al het harde werken ten spijt, onderaan de streep minder overblijft dan een modaal maandsalaris.
Niet normaal tochquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
las dat ze rond de 400 euro zijn...
Wat was de prijs van dat concert waar jij was. Ik weet even niet meer wie/watquote:
Coldplay. Dat was ca. ¤ 120 per kaartje.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat was de prijs van dat concert waar jij was. Ik weet even niet meer wie/wat
Tering wat duurquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Coldplay. Dat was ca. ¤ 120 per kaartje.
En vliegtickets en Airbnbquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Tering wat duur![]()
En dan nog drankjes etc erbij...
Ja, als je moeilijk kunt kiezen, heb je het daar zwaar.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh maar dat ziet er prima uit. Wel heel veel. Ik word altijd een beetje zenuwachtig als er te veel lekkere dingen zijn en er meer mensen staan te wachten
Man man man...quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vliegtickets en Airbnb![]()
Maar ¤ 120 is wat je tegenwoordig betaalt voor een concertkaartje van zulke artiesten.
Ik had er dan ook meteen een stedentrip Milaan aan vast geplakt, ik had natuurlijk ook in Amsterdam kunnen gaanquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Man man man...![]()
Je moet het er maar voor over hebben.
Ok ik neem aan dat het normale prijzen zijn. Ik ben ooit naar de Stones geweest en die waren gratis.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Coldplay. Dat was ca. ¤ 120 per kaartje.
HeyChufi, dokters al wezen kijken naar je been vandaag? Zo ja wat zeiden ze?quote:
Ja maar niet kunnen zien.. morgenquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HeyChufi, dokters al wezen kijken naar je been vandaag? Zo ja wat zeiden ze?
En vooral veldplaatsen zijn duur. Ik ga de volgende keer ook op zoek naar een sponsor.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok ik neem aan dat het normale prijzen zijn. Ik ben ooit naar de Stones geweest en die waren gratis.(sponsor) En Jamiroquai.
Hoe kom je eigenlijk aan die infectie, had je een wond aan je been?quote:
Oh werkt dat zo!quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vooral veldplaatsen zijn duur. Ik ga de volgende keer ook op zoek naar een sponsor.
Ben je al begonnen met Sweet Tooth? Ik moet nog twee afleveringen wel spannendquote:
Ja was van Volkswagen/Audi iets in de familie. Het goot met bakken. Zo leuk was het nietquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vooral veldplaatsen zijn duur. Ik ga de volgende keer ook op zoek naar een sponsor.
Het valt te proberen of anders is zo'n fundraisesite een optie.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:50 schreef engine het volgende:
[..]
Oh werkt dat zo!
Ik wil naar Dominator over 1,5 week. ¤88,-.
Wie wil sponsoren?
Ik zal eens kijken vanavondquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben je al begonnen met Sweet Tooth? Ik moet nog twee afleveringen wel spannend
Jij denkt dat je biertjes kan kopen voor ¤ 3,50 per stukquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:51 schreef engine het volgende:
Maak er 95 van dan drink ik ook nog twee biertjes
Even checken wat voor serie dat isquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken vanavond![]()
Kijk nog steeds Titans.
Dat is best snel gezien de omstandighedenquote:
In de buitenlucht kan het weer het inderdaad goed verzieken.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja was van Volkswagen/Audi iets in de familie. Het goot met bakken. Zo leuk was het niet
Hhmm, niet echt een serie voor mij denk ik ( heb ook nog aardig wat in mijn lijst staan )quote:
Met pijl en boog op de leeuwen afquote:
Je moet er van houden iddquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hhmm, niet echt een serie voor mij denk ik ( heb ook nog aardig wat in mijn lijst staan )
quote:
Wat is het nouquote:
Wat raar, op hun website staat de playlistquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:00 schreef engine het volgende:
Zo frustrerend. Ik hoorde net een leuk liedje op radio 2 maar kan het niet meer terug vinden. Het moet radio 2 geweest zijn, ben nog terug gelopen naar de auto om te controleren. Maar ik zie het niet op hun website bij gedraaide nummersIk snap het niet.
Maar als je radio aan doet in de auto en er staat Radio2 in beeld dan moet het liedje daar toch op zijn geweest?quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:00 schreef engine het volgende:
Zo frustrerend. Ik hoorde net een leuk liedje op radio 2 maar kan het niet meer terug vinden. Het moet radio 2 geweest zijn, ben nog terug gelopen naar de auto om te controleren. Maar ik zie het niet op hun website bij gedraaide nummersIk snap het niet.
Veel plezier!quote:
Wel ongeveerquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij denkt dat je biertjes kan kopen voor ¤ 3,50 per stuk
Het is Nederlandstalig maar ik zie alleen Engelse nummers staan rond 18:40.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar als je radio aan doet in de auto en er staat Radio2 in beeld dan moet het liedje daar toch op zijn geweest?
Weet je nog iets van het liedje of de tijd?
Weet je nog iets qua tekst ofzo? Dan kan ik misschien helpen zoekenquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:00 schreef engine het volgende:
Nu je het zegt, bij een evenement op mijn werk was een biertje ook maar ¤ 3,50, ik was best verbaasd.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:02 schreef engine het volgende:
[..]
Wel ongeveerVolgens mij is het 3,75 per muntje.
Goede jas idd.quote:
Zie idd geen Nederlandstalig bij staan.. Misschien anders ff DM sturen via Insta naar Radio 2quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:03 schreef engine het volgende:
[..]
Het is Nederlandstalig maar ik zie alleen Engelse nummers staan rond 18:40.
Ik was tegelijk met andere dingen bezig dus heb geen tekst onthouden. Dacht..zoek ik dadelijk wel even op
Dat zal best. Was ook echt een zooitje vandaag. Ik heb Amersfoort nooit gehaaldquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goede jas idd.Ik voelde mij net mario:D
k heb er wel 3 uur over gedaan ipv 1 uur, ik ben nu een beetje gaar.
Inderdaad alleen Engelstalige nummers rond die tijd. Sommige nummers hebben dan nog wel eens een Engelse titel, maar verder Nederlandse tekst, maar dat is bij die nummers niet zoquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik was tegelijk met andere dingen bezig dus heb geen tekst onthouden. Dacht..zoek ik dadelijk wel even op
Ik ga eerst nog een keer naar de auto om de fm frequentie te controlerenquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zie idd geen Nederlandstalig bij staan.. Misschien anders ff DM sturen via Insta naar Radio 2
Toe maar even..quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog een keer naar de auto om de fm frequentie te controleren
Was het wel radio 2?quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik zal mij toch wel vergissen ergens in.....snap het gewoon niet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Inderdaad alleen Engelstalige nummers rond die tijd. Sommige nummers hebben dan nog wel eens een Engelse titel, maar verder Nederlandse tekst, maar dat is bij die nummers niet zo
Daar is ook een topic voor. Nober in MUZ / [Sticky] Help, ik zoek... #372quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:00 schreef engine het volgende:
quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:07 schreef Lovely het volgende:
Was het niet stiekem dit liedje
https://www.top40.nl/marc(...)utsiders-remix-40591
Hoe bevalt het werk SBE?quote:
En jij bent?quote:
Het is goed te keer gegaan.je hebt voor de brug die groenstrook met bomen in Haarlem. Daar lagen meer takken op de grond dan dat er nog aan de bomen zaten. Daar waren ook behoorlijk dikke takken los gerukt.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zal best. Was ook echt een zooitje vandaag. Ik heb Amersfoort nooit gehaald
Waar gaat het over? Hoe oud is het ongeveer? Dames of heren? Ik hou wel van dit soort vragenquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:11 schreef engine het volgende:
88.2 NPO Radio 2
Ik geef het maar op. Misschien kom ik het wel een keer toevallig weer tegen.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:07 schreef Lovely het volgende:
Was het niet stiekem dit liedje
https://www.top40.nl/marc(...)utsiders-remix-40591
Als je nou even artiest en titel geeft weten wij ook over welk liedje je het had hequote:Op woensdag 5 juli 2023 19:11 schreef engine het volgende:
88.2 NPO Radio 2
Ik geef het maar op. Misschien kom ik het wel een keer toevallig weer tegen.
Is goed los gegaan idd...quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is goed te keer gegaan.je hebt voor de brug die groenstrook met bomen in Haarlem. Daar lagen meer takken op de grond dan dat er nog aan de bomen zaten. Daar waren ook behoorlijk dikke takken los gerukt.
Het is een vrolijk nummer maar ik heb geen tekst onthouden. Gezongen door een man/jongen. Veel meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Hoe oud is het ongeveer? Dames of heren? Ik hou wel van dit soort vragen
Ik ook, stukjes tekst of woorden komen we misschien ook verder mee.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Hoe oud is het ongeveer? Dames of heren? Ik hou wel van dit soort vragen
Had je het vaker gehoord of was het niet voor je?quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:14 schreef engine het volgende:
[..]
Het is een vrolijk nummer maar ik heb geen tekst onthouden. Gezongen door een man/jongen. Veel meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen.
Ging zeker goed tekeer. En ja, die groenstrook daar pakt ook nog de volle wind. Stond op station den Dolder en daar regende het horizontaal.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is goed te keer gegaan.je hebt voor de brug die groenstrook met bomen in Haarlem. Daar lagen meer takken op de grond dan dat er nog aan de bomen zaten. Daar waren ook behoorlijk dikke takken los gerukt.
jaren wat? 1900/2000quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:14 schreef engine het volgende:
[..]
Het is een vrolijk nummer maar ik heb geen tekst onthouden. Gezongen door een man/jongen. Veel meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen.
Fruitvriendquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:16 schreef maily het volgende:
[..]
Pinnenmutske in 40+ / [40+ SC #5091] Code Rood
Voor mij was het nieuw.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had je het vaker gehoord of was het niet voor je?
Denk van de laatste jaren. Misschien wel laatste tijd. Ben nu lijst met Nederlandstalige nummers aan het bekijken op spotify.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |