Het zijn worstjes. Niet meer niet minderquote:Op woensdag 5 juli 2023 16:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Saucijsjes... dat heb ik nog nooit gehad..
Dat is toch juist leukquote:Op woensdag 5 juli 2023 16:48 schreef chufi het volgende:
Die oudjes hier die dan een heel gesprek op speaker voeren ... Onmogelijk om niet mee te luisteren
Vermoedelijk is de rest van de kamer elders.. neem aan dat je in de middag komtquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch juist leukIk hou er van ook in het OV. Nou ja het bezoekje moest ik even uitstellen vanmiddag
Vandaag een lekkere curry van de Indiër.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed maar eens even een broek zoeken en naar de appie fietsen. Aangezien het eten niet hier heenkomt. En iets met groenten zou ook wel eens fijn zijn
Kan niet anders in OLVG. Morgen gaat niet lukken hopelijk ben je vrijdag weer thuis. Heb je evt. hulp (dochter of zus)quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Vermoedelijk is de rest van de kamer elders.. neem aan dat je in de middag komt
Wat Soury zegt, zijn gewoon worstjesquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zit nu heel hard te bedenken hoe saucijsjes er uit zien of smaken of wat t is..
Mn buurman komt me van pas en mogelijk is mn dochter er maandagquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan niet anders in OLVG. Morgen gaat niet lukken hopelijk ben je vrijdag weer thuis. Heb je evt. hulp (dochter of zus)
quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn buurman komt me van pas en mogelijk is mn dochter er maandag
Maar zijn wel lekker met een klodder mayoquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:06 schreef drakin het volgende:
Ik heb in Grunn vandaag eierballen gekocht. Rare dingen.
Lekker vette hapquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar zijn wel lekker met een klodder mayo
ik heb gegoogledquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn worstjes. Niet meer niet minder
enjoy!quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:08 schreef drakin het volgende:
Ik ga nu eerst een stokbroodje eten bij een aflevering van the witcher
Welke had je?quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vandaag een lekkere curry van de Indiër.
Leve de bestelboer!
Ach ja, je hebt zoveel verschillende soorten worst ook.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb gegoogled
denk dat we die vroeger gewoon verse worst noemden..
Ja maar dan wat kleiner.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb gegoogled
denk dat we die vroeger gewoon verse worst noemden..
Hier valt echt net de eerste bui.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:28 schreef aloa het volgende:
Viel hier gelukkig redelijk mee, die storm. Wel veel takken en bladeren op de weg.
Bijna het enige vlees wat nog een beetje te betalen is.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ontdek ik ook net, gewoon verse worst
lekker wel!
Saucisse is het Franse woord voor worst en sausage het Engelse.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zit nu heel hard te bedenken hoe saucijsjes er uit zien of smaken of wat t is..
Dat heb ik vanmiddag gegeten: warm stokbroodje met hete kip.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:08 schreef drakin het volgende:
Ik ga nu eerst een stokbroodje eten bij een aflevering van the witcher
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |