HeyChufi, dokters al wezen kijken naar je been vandaag? Zo ja wat zeiden ze?quote:
Ja maar niet kunnen zien.. morgenquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HeyChufi, dokters al wezen kijken naar je been vandaag? Zo ja wat zeiden ze?
En vooral veldplaatsen zijn duur. Ik ga de volgende keer ook op zoek naar een sponsor.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok ik neem aan dat het normale prijzen zijn. Ik ben ooit naar de Stones geweest en die waren gratis.(sponsor) En Jamiroquai.
Hoe kom je eigenlijk aan die infectie, had je een wond aan je been?quote:
Oh werkt dat zo!quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vooral veldplaatsen zijn duur. Ik ga de volgende keer ook op zoek naar een sponsor.
Ben je al begonnen met Sweet Tooth? Ik moet nog twee afleveringen wel spannendquote:
Ja was van Volkswagen/Audi iets in de familie. Het goot met bakken. Zo leuk was het nietquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vooral veldplaatsen zijn duur. Ik ga de volgende keer ook op zoek naar een sponsor.
Het valt te proberen of anders is zo'n fundraisesite een optie.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:50 schreef engine het volgende:
[..]
Oh werkt dat zo!
Ik wil naar Dominator over 1,5 week. ¤88,-.
Wie wil sponsoren?
Ik zal eens kijken vanavondquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben je al begonnen met Sweet Tooth? Ik moet nog twee afleveringen wel spannend
Jij denkt dat je biertjes kan kopen voor ¤ 3,50 per stukquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:51 schreef engine het volgende:
Maak er 95 van dan drink ik ook nog twee biertjes
Even checken wat voor serie dat isquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken vanavond![]()
Kijk nog steeds Titans.
Dat is best snel gezien de omstandighedenquote:
In de buitenlucht kan het weer het inderdaad goed verzieken.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja was van Volkswagen/Audi iets in de familie. Het goot met bakken. Zo leuk was het niet
Hhmm, niet echt een serie voor mij denk ik ( heb ook nog aardig wat in mijn lijst staan )quote:
Met pijl en boog op de leeuwen afquote:
Je moet er van houden iddquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hhmm, niet echt een serie voor mij denk ik ( heb ook nog aardig wat in mijn lijst staan )
Wat raar, op hun website staat de playlistquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:00 schreef engine het volgende:
Zo frustrerend. Ik hoorde net een leuk liedje op radio 2 maar kan het niet meer terug vinden. Het moet radio 2 geweest zijn, ben nog terug gelopen naar de auto om te controleren. Maar ik zie het niet op hun website bij gedraaide nummersIk snap het niet.
Maar als je radio aan doet in de auto en er staat Radio2 in beeld dan moet het liedje daar toch op zijn geweest?quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:00 schreef engine het volgende:
Zo frustrerend. Ik hoorde net een leuk liedje op radio 2 maar kan het niet meer terug vinden. Het moet radio 2 geweest zijn, ben nog terug gelopen naar de auto om te controleren. Maar ik zie het niet op hun website bij gedraaide nummersIk snap het niet.
Veel plezier!quote:
Wel ongeveerquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij denkt dat je biertjes kan kopen voor ¤ 3,50 per stuk
Het is Nederlandstalig maar ik zie alleen Engelse nummers staan rond 18:40.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar als je radio aan doet in de auto en er staat Radio2 in beeld dan moet het liedje daar toch op zijn geweest?
Weet je nog iets van het liedje of de tijd?
Weet je nog iets qua tekst ofzo? Dan kan ik misschien helpen zoekenquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:00 schreef engine het volgende:
Nu je het zegt, bij een evenement op mijn werk was een biertje ook maar ¤ 3,50, ik was best verbaasd.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:02 schreef engine het volgende:
[..]
Wel ongeveerVolgens mij is het 3,75 per muntje.
Goede jas idd.quote:
Zie idd geen Nederlandstalig bij staan.. Misschien anders ff DM sturen via Insta naar Radio 2quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:03 schreef engine het volgende:
[..]
Het is Nederlandstalig maar ik zie alleen Engelse nummers staan rond 18:40.
Ik was tegelijk met andere dingen bezig dus heb geen tekst onthouden. Dacht..zoek ik dadelijk wel even op
Dat zal best. Was ook echt een zooitje vandaag. Ik heb Amersfoort nooit gehaaldquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goede jas idd.Ik voelde mij net mario:D
k heb er wel 3 uur over gedaan ipv 1 uur, ik ben nu een beetje gaar.
Inderdaad alleen Engelstalige nummers rond die tijd. Sommige nummers hebben dan nog wel eens een Engelse titel, maar verder Nederlandse tekst, maar dat is bij die nummers niet zoquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik was tegelijk met andere dingen bezig dus heb geen tekst onthouden. Dacht..zoek ik dadelijk wel even op
Ik ga eerst nog een keer naar de auto om de fm frequentie te controlerenquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zie idd geen Nederlandstalig bij staan.. Misschien anders ff DM sturen via Insta naar Radio 2
Toe maar even..quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog een keer naar de auto om de fm frequentie te controleren
Was het wel radio 2?quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik zal mij toch wel vergissen ergens in.....snap het gewoon niet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Inderdaad alleen Engelstalige nummers rond die tijd. Sommige nummers hebben dan nog wel eens een Engelse titel, maar verder Nederlandse tekst, maar dat is bij die nummers niet zo
Daar is ook een topic voor. Nober in MUZ / [Sticky] Help, ik zoek... #372quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:00 schreef engine het volgende:
quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:07 schreef Lovely het volgende:
Was het niet stiekem dit liedje
https://www.top40.nl/marc(...)utsiders-remix-40591
Hoe bevalt het werk SBE?quote:
En jij bent?quote:
Het is goed te keer gegaan.je hebt voor de brug die groenstrook met bomen in Haarlem. Daar lagen meer takken op de grond dan dat er nog aan de bomen zaten. Daar waren ook behoorlijk dikke takken los gerukt.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zal best. Was ook echt een zooitje vandaag. Ik heb Amersfoort nooit gehaald
Waar gaat het over? Hoe oud is het ongeveer? Dames of heren? Ik hou wel van dit soort vragenquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:11 schreef engine het volgende:
88.2 NPO Radio 2
Ik geef het maar op. Misschien kom ik het wel een keer toevallig weer tegen.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:07 schreef Lovely het volgende:
Was het niet stiekem dit liedje
https://www.top40.nl/marc(...)utsiders-remix-40591
Als je nou even artiest en titel geeft weten wij ook over welk liedje je het had hequote:Op woensdag 5 juli 2023 19:11 schreef engine het volgende:
88.2 NPO Radio 2
Ik geef het maar op. Misschien kom ik het wel een keer toevallig weer tegen.
Is goed los gegaan idd...quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is goed te keer gegaan.je hebt voor de brug die groenstrook met bomen in Haarlem. Daar lagen meer takken op de grond dan dat er nog aan de bomen zaten. Daar waren ook behoorlijk dikke takken los gerukt.
Het is een vrolijk nummer maar ik heb geen tekst onthouden. Gezongen door een man/jongen. Veel meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Hoe oud is het ongeveer? Dames of heren? Ik hou wel van dit soort vragen
Ik ook, stukjes tekst of woorden komen we misschien ook verder mee.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Hoe oud is het ongeveer? Dames of heren? Ik hou wel van dit soort vragen
Had je het vaker gehoord of was het niet voor je?quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:14 schreef engine het volgende:
[..]
Het is een vrolijk nummer maar ik heb geen tekst onthouden. Gezongen door een man/jongen. Veel meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen.
Ging zeker goed tekeer. En ja, die groenstrook daar pakt ook nog de volle wind. Stond op station den Dolder en daar regende het horizontaal.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is goed te keer gegaan.je hebt voor de brug die groenstrook met bomen in Haarlem. Daar lagen meer takken op de grond dan dat er nog aan de bomen zaten. Daar waren ook behoorlijk dikke takken los gerukt.
jaren wat? 1900/2000quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:14 schreef engine het volgende:
[..]
Het is een vrolijk nummer maar ik heb geen tekst onthouden. Gezongen door een man/jongen. Veel meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen.
Fruitvriendquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:16 schreef maily het volgende:
[..]
Pinnenmutske in 40+ / [40+ SC #5091] Code Rood
Voor mij was het nieuw.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had je het vaker gehoord of was het niet voor je?
Denk van de laatste jaren. Misschien wel laatste tijd. Ben nu lijst met Nederlandstalige nummers aan het bekijken op spotify.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |