Je betaald wel wat meer maar dat heb ik er graag voor over. Ook omdat ik 3/4 dagen vega eet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn nog slagers!![]()
Verdwijnen helaas meer en meer uit het straatbeeld.
getsiequote:Op woensdag 5 juli 2023 18:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb het vaak genoeg rechtstreeks in het nieuws van gisteren zien gaan.
Boeiend.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
echt he
en dan 498344802942104 euro betalen
Hahaha het nieuws van vandaag ligt morgen om de vis.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb het vaak genoeg rechtstreeks in het nieuws van gisteren zien gaan.
las dat ze rond de 400 euro zijn...quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boeiend.
Zo vaak ga ik niet naar dat soort dingen.
Trailer wie?quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
las dat ze rond de 400 euro zijn...
Wij hadden een favoriete slager in de Haagse binnenstad, maar die is ook weg.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Je betaald wel wat meer maar dat heb ik er graag voor over. Ook omdat ik 3/4 dagen vega eet.
Heb je foto’s gemaakt?quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Neh, deze storm heeft ons land al verlaten
Ohquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Neh, deze storm heeft ons land al verlaten
Oh maar dat ziet er prima uit. Wel heel veel. Ik word altijd een beetje zenuwachtig als er te veel lekkere dingen zijn en er meer mensen staan te wachtenquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij hadden een favoriete slager in de Haagse binnenstad, maar die is ook weg.
In het winkelcentrum in Leidschendam zit ook een heel goede.
Het probleem waar veel detaillisten mee te maken krijgen is de opvolging. Pa en Ma hebben zich hun hele leven met hart en ziel ingezet voor de zaak, maar de kinderen hebben niet de ambitie om er in te stappen. Zeker niet als je bedenkt dat er, al het harde werken ten spijt, onderaan de streep minder overblijft dan een modaal maandsalaris.
Niet normaal tochquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
las dat ze rond de 400 euro zijn...
Wat was de prijs van dat concert waar jij was. Ik weet even niet meer wie/watquote:
Coldplay. Dat was ca. ¤ 120 per kaartje.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat was de prijs van dat concert waar jij was. Ik weet even niet meer wie/wat
Tering wat duurquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Coldplay. Dat was ca. ¤ 120 per kaartje.
En vliegtickets en Airbnbquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Tering wat duur![]()
En dan nog drankjes etc erbij...
Ja, als je moeilijk kunt kiezen, heb je het daar zwaar.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh maar dat ziet er prima uit. Wel heel veel. Ik word altijd een beetje zenuwachtig als er te veel lekkere dingen zijn en er meer mensen staan te wachten
Man man man...quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vliegtickets en Airbnb![]()
Maar ¤ 120 is wat je tegenwoordig betaalt voor een concertkaartje van zulke artiesten.
Ik had er dan ook meteen een stedentrip Milaan aan vast geplakt, ik had natuurlijk ook in Amsterdam kunnen gaanquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Man man man...![]()
Je moet het er maar voor over hebben.
Ok ik neem aan dat het normale prijzen zijn. Ik ben ooit naar de Stones geweest en die waren gratis.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Coldplay. Dat was ca. ¤ 120 per kaartje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |