Woonde ze niet bij de Overtoom in Pieter Langedijk?quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Diana Woei was juist heel mini en dun 😛 ik kan het weten want ik heb haar ooit gecoacht als roeister en het was een lichte roeister.
Gaat dat wel lopen?quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:10 schreef chufi het volgende:
Ff kunnen semi douchen en vanochtend van die overtrek blauwe plastieken dingen kunnen regelen bij een materiaal mannetje. Kan ik iets vrijerlijker rond kunnen lopen.. voorheen werd per stap een beetje vocht verspreid
Ah ok.. Pijn al wel minder? Je kan ieder geval beetje heen en weer lopenquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Met zon infuusding ernaast.. tis een beetje opstarten
quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier in Haarlem is een dode gevallen.
Jij bent met een dienstwagon gekome?quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier in Haarlem is een dode gevallen.
Ik wacht op verwisselen van het verband. En aansluitend oordeel van doktorenquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. Pijn al wel minder? Je kan ieder geval beetje heen en weer lopen
Hoop op positieve oordeel en je naar huis magquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht op verwisselen van het verband. En aansluitend oordeel van doktoren
Volgende week misschien... zag er niet goed uitquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoop op positieve oordeel en je naar huis mag
Pff dan pas, dat is niet zo best dusquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende week misschien... zag er niet goed uit
Sterktequote:Op woensdag 5 juli 2023 11:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Met zon infuusding ernaast.. tis een beetje opstarten
Laat die maar snel komen oordelen danquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht op verwisselen van het verband. En aansluitend oordeel van doktoren
Nee...quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat die maar snel komen oordelen dan
Wel het idee dat de zwelling ook minder is?
O dat is minder Chufi,quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |