Ik zie ook geen vlees.quote:Op woensdag 5 juli 2023 00:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hoe gebruikelijk is het dat vlees een uniform draagt?
De Russen zijn dus overal bezig om de schuld alvast in de schoenen van Oekraïne/Amerika te schuiven. Voor wanneer ze de boel gaan opblazen. Doen ze de afgelopen dagen al.quote:
Geen idee wat het wel is. Maar als het vlees is dan is het al ver en lang in staat van ontbinding.quote:
Zelenskiy: Russia may be preparing to trigger nuclear plant explosionquote:
Nahhh, ik heb je nu al gekwootquote:Op woensdag 5 juli 2023 00:13 schreef Za het volgende:
[..]
Joh ik heb geen idee, het kwam voorbij, en ik las hier even vluchtig en zag eea wat er op aansloot, dus waarom niet. (delete indien gewenst)
De man heeft wel z'n veterans ID card gepost.quote:Op woensdag 5 juli 2023 00:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Nahhh, ik heb je nu al gekwoot
Maar je weet zelf ook wel dat dit soort posts hier niet horen en dat het beter op zijn plaats is in BNW of gewoon helemaal niet.
Ja dat kan ik ook wel doen, maakt het niet meteen geloofwaardigquote:Op woensdag 5 juli 2023 00:40 schreef Za het volgende:
[..]
De man heeft wel z'n veterans ID card gepost.
Eerlijk gezegd had ik van de tweet alleen het bovenste deel gelezen. Ik volg dit echt nauwelijks. Excuses.🌷
Als je het niet leest, en het onderwerp niet volgt en dus niet begrijpt... waarom voel je je dan geneigd om die berichten hier te plaatsen?quote:Op woensdag 5 juli 2023 00:40 schreef Za het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik van de tweet alleen het bovenste deel gelezen. Ik volg dit echt nauwelijks.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 00:26 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Geen idee wat het wel is. Maar als het vlees is dan is het al ver en lang in staat van ontbinding.
[ twitter ]
Blijft een leuk account.
Ik heb ook altijd explosieven op mijn dak liggen. Gewoon als opslagplaats.quote:Op woensdag 5 juli 2023 01:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]
Toch maar eens gaan volgen.
[..]
quote:Op woensdag 5 juli 2023 01:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]
[..]
Rusland heeft gewoon zijn leger opgeslagen in Ukraine, niets aan de hand.quote:Op woensdag 5 juli 2023 01:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd explosieven op mijn dak liggen. Gewoon als opslagplaats.
Gewoon doorlopen. Niks aan de hand.quote:Op woensdag 5 juli 2023 01:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Rusland heeft gewoon zijn leger opgeslagen in Ukraine, niets aan de hand.
Ik had het in de tweet zichtbare gedeelte gelezen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 01:05 schreef SillyWalks het volgende:
Als je het niet leest, en het onderwerp niet volgt en dus niet begrijpt... waarom voel je je dan geneigd om die berichten hier te plaatsen?
Vind je dat zelf ook niet gevaarlijk?quote:Op woensdag 5 juli 2023 01:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd explosieven op mijn dak liggen. Gewoon als opslagplaats.
Blondt hier.quote:Op woensdag 5 juli 2023 01:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Vind je dat zelf ook niet gevaarlijk?
Ik leg ze altijd bij de buren op het dak !
Oh en ik moest lachenquote:Op woensdag 5 juli 2023 01:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Vind je dat zelf ook niet gevaarlijk?
Ik leg ze altijd bij de buren op het dak !
Eerste pagina #13 en #21quote:Op woensdag 5 juli 2023 06:44 schreef Scorpie het volgende:
Wat is dat met die pallet, heb het helemaal gemist
Ik haal er niet zo 123 een uniform uit..quote:Op woensdag 5 juli 2023 00:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hoe gebruikelijk is het dat vlees een uniform draagt?
Altijd weer een vaagscreenshot met dit soort, zeker niet gephotoshopped. Niet bepaald een goede bron deze twitteraar, tenzij je ook geloofd in babybloed drinkende elite en joden die het kwaad op deze aardbol zijn.quote:
Dat was ook het eerste wat ik dacht. Maar bij de Russen kan je alles verwachtenquote:Op woensdag 5 juli 2023 00:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Lijkt me eerder afval vlees uit een fabriek wat ergens gedropt is.
Russen maken gebruik van mobiele crematoria.
De reden waarvan is simpel ze hebben aangegeven dat elke gesneuvelde rus een bepaald bedrag krijg..
Maar als je de lijken gewoon cremeert dan is er niks meer van over je kan dan aangeven aan de famillie missing in action en je hoeft niks uit te keren.
Plus het helpt ook later door aan te geven aan de familie dat ze gevangen genomen gemarteld en gedood zijn.
Want er is gewoon geen lijk.
Althans zal me weinig verbazen als Rusland zo te werk gaat.
Als we even een jaar terug kijken had Oekraïne een aantal wagons vol met lijken en probeerden ze alsnog famillie in Rusland op de hoogte te brengen van de dood van het familielid.
En dit doen ze nog steeds met gedode Russen die achterblijven op het slagveld.
Doe niet zo hypocriet. Je weet het dondersgoed. Je post op dit niveau al ruim een jaar in dit topic. Op de periode na dat je niet mocht posten. In dit schijnheilige boontje gedoe moet je niet trappen, @mascara-klodder , Za loopt hier vanaf dag 1 in dit topic mee en voornamelijk dubieuze onzin te postenquote:Op woensdag 5 juli 2023 01:18 schreef Za het volgende:
[..]
Ik had het in de tweet zichtbare gedeelte gelezen.
Voor het overige, ik doe soms meerdere dingen tegelijk, en las vluchtig wat posts in deze thread, er leek een zekere connectie.
Veteraan, dus niet meer in actieve dienst, dus weet evenveel als iedere burger. Nu Trump niet meer in het Witte Huis zit worden geheime Pentagondocumenten niet meer her en der openlijk getoond. Zelfs in het zeer onwaarschijnlijke geval dat zo’n plan in het Pentagon en met de legertop besproken zou zijn, hoe zou een gewone burger dit dan weten?quote:Op woensdag 5 juli 2023 00:40 schreef Za het volgende:
[..]
De man heeft wel z'n veterans ID card gepost.
Eerlijk gezegd had ik van de tweet alleen het bovenste deel gelezen. Ik volg dit echt nauwelijks. Excuses.🌷
quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Doe niet zo hypocriet. Je weet het dondersgoed. Je post op dit niveau al ruim een jaar in dit topic. Op de periode na dat je niet mocht posten. In dit schijnheilige boontje gedoe moet je niet trappen, @:mascara-klodder , Za loopt hier vanaf dag 1 in dit topic mee en voornamelijk dubieuze onzin te posten
https://twitter.com/Karin(...)8IClVF36DexCySw&s=19quote:Op woensdag 5 juli 2023 06:44 schreef Scorpie het volgende:
Wat is dat met die pallet, heb het helemaal gemist
Welk schip deze keer?quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:55 schreef quirina het volgende:
Wat moet dat Russische onderzoeksschip in onze Noordzee?
En waarom doet onze marine daar niets aan?
Hopelijk zinken ze met deze storm.
Tnhx. Wel interessant altijd! Heb toevallig van de week nog een boek gekocht over dergelijke scheepjes:quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:58 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Edit, geen onderzeeër, een boot
https://www.rtlnieuws.nl/(...)oetin-spookschip-eez
Vast iets met open wateren etc... maar het is natuurlijk gewoon een poging om iets uit te lokken..quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:55 schreef quirina het volgende:
Onderzeese kabels opzoeken?quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:55 schreef quirina het volgende:
Tsja, de Noordzee is gevaarlijk hè, zo’n boot kan daar zomaar uit het raam vallen. Ik zou daar geen probleem mee hebben.quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:55 schreef quirina het volgende:
Acute rompperforatie, altijd vervelend.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
Tsja, de Noordzee is gevaarlijk hè, zo’n boot kan daar zomaar uit het raam vallen. Ik zou daar geen probleem mee hebben.
Verdwaalde sigaret, ook niet leuk.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Acute rompperforatie, altijd vervelend.
CNNquote:Kharkiv attack: Russian shelling of the town of Pervomaiskyi injured at least 43 people, including 12 children, Ukrainian officials said. "Russians fired a high-explosive projectile," which caused several cars to catch fire and caused damage to high-rise buildings, according to Andriy Yermak, head of Ukraine's presidential office.
CNNquote:Zelensky claimed Ukrainian intelligence has information that "Russian troops have placed objects resembling explosives on the roof of several power units" of the facility, "Perhaps to simulate an attack on the plant. Perhaps they have some other scenario," he said.
""In any case, the world sees — can't but see — that the only source of danger to the Zaporizhzhia nuclear power plant is Russia and no one else," he said. "
Military warning: Meanwhile, the Ukrainian Armed Forces also warned of a "possible provocation in the near future" on the territory of the plant, saying "items similar to explosive devices were placed on the external roof of the third and fourth power units of ZNPP."
"Their detonation is not expected to damage the power units, but may create an impression of shelling from Ukraine," the Armed Forces said.
Za, lees je dit ook?quote:Op woensdag 5 juli 2023 01:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]
[..]
Is een soort De Speld hè.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Za, lees je dit ook?
Welke idioot plaats explosieven in opslag bovenop een kerncentrale??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |