Jij maakte de karikatuur ervan alsof mensen hier beweerden dat alles maar eventjes zou duren want Oekraine zou zo bij de zee van Azov staan, walsen wel even over de Russen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Haal jij die “jullie allemaal” eens even naar boven dan…
En dat werd beweerd, nog onderbouwd ook. Heb nooit beweerd dat heel het topic dit riep.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij maakte de karikatuur ervan alsof mensen hier beweerden dat alles maar eventjes zou duren want Oekraine zou zo bij de zee van Azov staan, walsen wel even over de Russen.
Laten we het maar weer over het nieuws hebben want dit heeft verder niet veel nut.
Enige dat hierover in de media was, was een uitspraak van oud US generaal Petraeus dat mocht Rusland een nuke inzetten alle troepen en materiaal van Rusland in Oekraine zouden worden vernietigd alsook de Russische Zwarte Zee vloot. Maar goed, die man gaat er niet meer over en het is de vraag of ze een kernreactor laten exploderen gelijkstellen aan inzet van nukes, Neem aan van niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:16 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik hoop dat Europese landen en Amerika duidelijk hebben gemaakt aan Poetin dat een kerncentrale opblazen opgevat wordt als daad van agressie jegens het westen en dat er dan militairen en wapens worden gestuurd om Oekraïne te helpen Rusland direct eruit te trappen, te beginnen met het veiligstellen van het luchtruim boven heel Oekraïne inclusief de Krim.
Waarom niet? We hebben het hier over Russen he, het mag ondertussen toch wel duidelijk zijn dat die geen moer om menselijk leven en welzijn geven.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom die rommel opslaan zo vlakbij het front en in een stedelijke omgeving
Ik heb die beelden een paar uur terug gezien en ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jezus christus, die samengeperste vlees pallets.
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zat eerst ook te denken; wtf is dat?
Maar:Is dat nou een gesmolten Minion?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: of Spongbob vermomd als een Minion?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2023 23:44:41 ]
Dan moet er wel straling naar het Westen komen, maar dat is alles behalve zeker. Kan ook gewoon lokaal zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:16 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik hoop dat Europese landen en Amerika duidelijk hebben gemaakt aan Poetin dat een kerncentrale opblazen opgevat wordt als daad van agressie jegens het westen en dat er dan militairen en wapens worden gestuurd om Oekraïne te helpen Rusland direct eruit te trappen, te beginnen met het veiligstellen van het luchtruim boven heel Oekraïne inclusief de Krim.
Mooi klusje ook om dat te doen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mijn maag draaide al om bij het zien vd foto's maar nu helemaalquote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mooi klusje ook om dat te doen.
Van 2 juliquote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:27 schreef Momo het volgende:
Zelensky claims Russian forces have placed possible explosives on the roof of the Zaporizhzhia nuclear power plant
[ twitter ]
Ik zie er niet veel bijzonders in maar het is wel smerig.. de stank ruik ik hier.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Aangezien je er niet overheen kan rijden maar wel van bovenaf kan spotten en specifieke ammo op kan gooien.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat wil je met luchtsteun beginnen tegen mijnenvelden?
Ben benieuwd of de Amerikanen ook nog de uitgeschakelde kernreactoren weer opstarten voordat de boel de lucht in gaat. Even de schade maximaliseren.quote:
Lijkt me ook heel sterk dat het lichamen zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zie er niet veel bijzonders in maar het is wel smerig.. de stank ruik ik hier.
Lijkt me eerder afval vlees uit een fabriek wat ergens gedropt is.quote:
Hoe gebruikelijk is het dat vlees een uniform draagt?quote:Op woensdag 5 juli 2023 00:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Lijkt me eerder afval vlees uit een fabriek wat ergens gedropt is.
Russen maken gebruik van mobiele crematoria.
De reden waarvan is simpel ze hebben aangegeven dat elke gesneuvelde rus een bepaald bedrag krijg..
Maar als je de lijken gewoon cremeert dan is er niks meer van over je kan dan aangeven aan de famillie missing in action en je hoeft niks uit te keren.
Plus het helpt ook later door aan te geven aan de familie dat ze gevangen genomen gemarteld en gedood zijn.
Want er is gewoon geen lijk.
Althans zal me weinig verbazen als Rusland zo te werk gaat.
Als we even een jaar terug kijken had Oekraïne een aantal wagons vol met lijken en probeerden ze alsnog famillie in Rusland op de hoogte te brengen van de dood van het familielid.
En dit doen ze nog steeds met gedode Russen die achterblijven op het slagveld.
Joh ik heb geen idee, het kwam voorbij, en ik las hier even vluchtig en zag eea wat er op aansloot, dus waarom niet. (delete indien gewenst)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |