Ik zie ook geen vlees.quote:Op woensdag 5 juli 2023 00:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hoe gebruikelijk is het dat vlees een uniform draagt?
De Russen zijn dus overal bezig om de schuld alvast in de schoenen van Oekraïne/Amerika te schuiven. Voor wanneer ze de boel gaan opblazen. Doen ze de afgelopen dagen al.quote:
Geen idee wat het wel is. Maar als het vlees is dan is het al ver en lang in staat van ontbinding.quote:
Zelenskiy: Russia may be preparing to trigger nuclear plant explosionquote:
Nahhh, ik heb je nu al gekwootquote:Op woensdag 5 juli 2023 00:13 schreef Za het volgende:
[..]
Joh ik heb geen idee, het kwam voorbij, en ik las hier even vluchtig en zag eea wat er op aansloot, dus waarom niet. (delete indien gewenst)
De man heeft wel z'n veterans ID card gepost.quote:Op woensdag 5 juli 2023 00:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Nahhh, ik heb je nu al gekwoot
Maar je weet zelf ook wel dat dit soort posts hier niet horen en dat het beter op zijn plaats is in BNW of gewoon helemaal niet.
Ja dat kan ik ook wel doen, maakt het niet meteen geloofwaardigquote:Op woensdag 5 juli 2023 00:40 schreef Za het volgende:
[..]
De man heeft wel z'n veterans ID card gepost.
Eerlijk gezegd had ik van de tweet alleen het bovenste deel gelezen. Ik volg dit echt nauwelijks. Excuses.🌷
Als je het niet leest, en het onderwerp niet volgt en dus niet begrijpt... waarom voel je je dan geneigd om die berichten hier te plaatsen?quote:Op woensdag 5 juli 2023 00:40 schreef Za het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik van de tweet alleen het bovenste deel gelezen. Ik volg dit echt nauwelijks.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 00:26 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Geen idee wat het wel is. Maar als het vlees is dan is het al ver en lang in staat van ontbinding.
[ twitter ]
Blijft een leuk account.
Ik heb ook altijd explosieven op mijn dak liggen. Gewoon als opslagplaats.quote:Op woensdag 5 juli 2023 01:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]
Toch maar eens gaan volgen.
[..]
quote:Op woensdag 5 juli 2023 01:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]
Toch maar eens gaan volgen.
[..]
Rusland heeft gewoon zijn leger opgeslagen in Ukraine, niets aan de hand.quote:Op woensdag 5 juli 2023 01:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd explosieven op mijn dak liggen. Gewoon als opslagplaats.
Gewoon doorlopen. Niks aan de hand.quote:Op woensdag 5 juli 2023 01:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Rusland heeft gewoon zijn leger opgeslagen in Ukraine, niets aan de hand.
Ik had het in de tweet zichtbare gedeelte gelezen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 01:05 schreef SillyWalks het volgende:
Als je het niet leest, en het onderwerp niet volgt en dus niet begrijpt... waarom voel je je dan geneigd om die berichten hier te plaatsen?
Vind je dat zelf ook niet gevaarlijk?quote:Op woensdag 5 juli 2023 01:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd explosieven op mijn dak liggen. Gewoon als opslagplaats.
Blondt hier.quote:Op woensdag 5 juli 2023 01:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Vind je dat zelf ook niet gevaarlijk?
Ik leg ze altijd bij de buren op het dak !
Oh en ik moest lachenquote:Op woensdag 5 juli 2023 01:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Vind je dat zelf ook niet gevaarlijk?
Ik leg ze altijd bij de buren op het dak !
Eerste pagina #13 en #21quote:Op woensdag 5 juli 2023 06:44 schreef Scorpie het volgende:
Wat is dat met die pallet, heb het helemaal gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |