Volgens mij is die dokter destijds niet duidelijk geweest tegen Erik. Erik denkt dat het alleen door alcohol komt en als hij dat niet drinkt dan gebeurt er niets maar zover ik weet dronk Erik helemaal niet dus dat kan dan niet daardoor komen maar door iets wat hij dan dagelijks eet, zoals veel suiker en chocola maar een dokter denkt vaak dat het door alcohol komt dus ik denk dat er miscommunicatie was en Erik het nooit nagevraagd heeft of nog niet want was volgens mij nog niet zo lang voordat ie de loods in ging, die diagnose.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:28 schreef juul. het volgende:
Erik drinkt geen alcohol ivm met een vervetten lever maar 2x per dag dikke klodders mayonaise op zijn eten is geen probleem vanmiddag zelfs op zijn rijst
Bewijs van zijn snoepvoorraad.quote:
Ik zag beide weegschalen, Isaac en Erik beide ruim 92 kilo.. Erik is misschien iets langer maar beslist niet ondervoedquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij is die dokter destijds niet duidelijk geweest tegen Erik. Erik denkt dat het alleen door alcohol komt en als hij dat niet drinkt dan gebeurt er niets maar zover ik weet dronk Erik helemaal niet dus dat kan dan niet daardoor komen maar door iets wat hij dan dagelijks eet, zoals veel suiker en chocola maar een dokter denkt vaak dat het door alcohol komt dus ik denk dat er miscommunicatie was en Erik het nooit nagevraagd heeft of nog niet want was volgens mij nog niet zo lang voordat ie de loods in ging, die diagnose.
mootiequote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bewijs van zijn snoepvoorraad.![]()
Wie moeten we taggen dan die dat ontkende?
* ChocoFan kruipt weg
Volgens mij was Erik vanmorgen 82 kiloquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zag beide weegschalen, Isaac en Erik beide ruim 92 kilo.. Erik is misschien iets langer maar beslist niet ondervoed
Raar..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij was Erik vanmorgen 82 kilo
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oh zeker niet, dat is gewoon een ding in zijn hoofd wat dan moet kloppen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zag beide weegschalen, Isaac en Erik beide ruim 92 kilo.. Erik is misschien iets langer maar beslist niet ondervoed
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij moet gewoon na de loods een keer naar een dokter en het goed laten nakijken. Hij kan nu in ieder geval aantonen dat hij een jaar lang heel anders heeft gegeten, een gezonder dieet heeft gehad dan ervoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh zeker niet, dat is gewoon een ding in zijn hoofd wat dan moet kloppen.
Ik had het voornamelijk over zijn leververveting of hoe dat heet en dat dat vaak door alcohol komt en zijn dokter er dus waarschijnlijk vanuit is gegaan dat het daardoor kwam bij Erik en geen andere oorzaak heeft gezocht, want tja dokters weten alles beter en als je bij Erik niet doorvraagt zal hij ook niet uit zichzelf iets vertellen vermoed ik.
Afijn. Miscommunicatie en na de loods denk ik dat Erik nog steeds niet lekker gaat met die leververveting en dat ie dan te horen gaat krijgen dat het aan al die suikers ligt waarschijnlijk. Tenzij iemand zegt dat ie wel dronk vroeger maar volgens mij niet. Oh dronk hij ook niet veel red bull, ook niet gezond als je dat dagelijks doet.
ik vind het alleen maar slim dat hij ervoor gezorgd heeft dat hij wat voorraad heeft. Hij heeft het van niemand gestolen of achtergehoudenquote:
Ja dat dus en ik hoop dat hij dat ook beseft en niet denkt, zolang ik geen alcohol drink zal er niets meer aan de hand zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij moet gewoon na de loods een keer naar een dokter en het goed laten nakijken. Hij kan nu in ieder geval aantonen dat hij een jaar lang heel anders heeft gegeten, een gezonder dieet heeft gehad dan ervoor.
Ging over die triangel. Schijnbaar was dat het woord dat Bern had tijdens de opdracht vanmiddag (heb ik niet meer gezien).quote:
okquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:41 schreef juul. het volgende:
[..]
Bern raadde met het spel de triangel die door Jeff de loods in kwam
Ja dat wel, is ook slim en hij deelt ook wel als het moet of met mensen die hij aardig vindt. Maar de ontkenning dat het er was viel ik over.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:40 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het alleen maar slim dat hij ervoor gezorgd heeft dat hij wat voorraad heeft. Hij heeft het van niemand gestolen of achtergehouden
thxquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ging over die triangel. Schijnbaar was dat het woord dat Bern had tijdens de opdracht vanmiddag (heb ik niet meer gezien).
Oh jee, een kast vol is het ook niet he, dus tja, ik heb het vast gezegd, hoe dan ook heeft hij wel een voorraadje.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
@:mootie wilde bewijs zien na mijn bewering dat hij een kast vol heeft.
Veel aan het overleggen zijn zonder Wendy zei Sasha explicietquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:40 schreef OmaJacky het volgende:
Sasha denkt dat misschien wel iedereen op Bern gaat stemmen morgen. Het viel haar op dat de andere groep veel aan het overleggen zijn.
Wat jammer voor sasha dat ze de ipod niet vlakbij heeft kunnen leggen want dan zou ze horen dat groep Ice alleen maat Wendy aan t backstabben zijn .
En onder elkaar de dreiging uitspreken dat als Wendy niet op Imi stemt ze de volgende keer op de stip komt na haar vrijstelling.
Nou ja de bovenverdieping van zijn kast.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh jee, een kast vol is het ook niet he, dus tja, ik heb het vast gezegd, hoe dan ook heeft hij wel een voorraadje.
waarom verbaast me dat nou nietquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:48 schreef schizolientje het volgende:
Dr bro s en mora geven snel het geld uit aan boodschappen die ze zelf in huis willen.
15 juli gaat ze dat doen, is al even bekendquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie heeft weer wat verzonnen.. in het kader van Wie Steeds Wat Verzint Blijft![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou ja de bovenverdieping van zijn kast.
Daaronder hangt zijn pak dat ervoor zorgt dat geen enkel insect in de buurt van zijn snoepjes durft te komen.
Zeker hoe verder in de Toekomst, hoe zekerder Niet Genomineerd Worden.. snap ik zelfsquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
15 juli gaat ze dat doen, is al even bekend
Waar de één de kast vol met make up heeft staan, heeft Erik een voorraad met eten. Ik zie het probleem niet zo.quote:
Gaat erom dat er cossers twijfelde aan het verhaal dat hij best veel snoepwerk heeft.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waar de één de kast vol met make up heeft staan, heeft Erik een voorraad met eten. Ik zie het probleem niet zo.
Ik snap wel waar je naar toe wilt, maar iedereen heeft zo zijn of haar prio's.
Wandelende vuilnisbak.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
En het is wéér Miertje de feeder van arme uitgehongerde Erik...
[ afbeelding ]
Waar iedereen nog iets van beschaving probeert op te houden tijdens weinig eten, zit Klikobak Erik toevallig wel overal waar mogelijk nog iets te halen is..quote:
doet-ie goedquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar iedereen nog iets van beschaving probeert op te houden tijdens weinig eten, zit Klikobak Erik toevallig wel overal waar mogelijk nog iets te halen is..
Aan tafel patat, in de slaapkamer een soort van reep, en dan vlug naar de keuken.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel iets laat..
Eunie en Babbel hadden de bek al vol voordat Erik het door had
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Aan tafel patat, in de slaapkamer een soort van reep, en dan vlug naar de keuken.
meeuwen hebben ook hun dagelijkse routes naar voedselgebieden.
Dit is nog maar één doos.. in zijn kast staat nog een tweede..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bewijs van zijn snoepvoorraad.![]()
Wie moeten we taggen dan die dat ontkende?
* ChocoFan kruipt weg
Dat zij Wendy zegt past natuurlijk prima in het verhaal Wendy moet de poort uit.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:15 schreef OmaJacky het volgende:
Babbelkous en tiano in gesprek.
Ze heeft aan ice doorgegeven over dat rupi gehoord zou hebben dat het over Babbelkous zou gaan wat er buiten geschreeuwd is.
(Ice is dus nr 1 )
Zij zijn ervan overtuigd dat het Wendy was wat er geschreeuwd werd.
Ik dacht toch gelezen te hebben hierover dat het over Babbelkous ging. Ook.de twitterberichten zeiden dat het Babbel was.
Hoe komen hun er dan bij dat er Wendy was geschreeuwd?
Of het moet zijn dat ze schreeuwden Wendy kijk uit voor babbel.
Daarna ging het verder over zoe dat babbel gek van haar wordt en streamwissel.
Ziet er wel naar uit jaquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat er een toneelhaak voor Zoe aan zit te komen
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:24 schreef schizolientje het volgende:
Marciano is Babette ervan aan het overtuigen dat ze Zoe weg moet sturen/ los moet laten?
Ik mag het hopenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat er een toneelhaak voor Zoe aan zit te komen
En nu zit hij weer te eten? Erik heeft ook echt nooit genoeg. Er is geen eten en iedereen heeft honger en kijkt wat de mogelijkheden zijn. Boeit Erik echt niet die zorgt goed voor zichzelf. Vanmiddag een vol bord rijst die niet van hem was en net weer een portie patat met een halve fles mayo en nu zit hij weer een pannenkoek te eten.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
En het is wéér Miertje de feeder van arme uitgehongerde Erik...
[ afbeelding ]
Ze loopt voor zijn voeten zei Marciano al tegen Isaacquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:24 schreef schizolientje het volgende:
Marciano is Babette ervan aan het overtuigen dat ze Zoe weg moet sturen/ los moet laten?
Of alleen maar over Erikquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:25 schreef schizolientje het volgende:
Challenge voor hier op de COS, 24 uur niets over Erik schrijven, lijkt me een verademing
Ze hebben allemaal gegeten hoor, niet alleen Erikquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
En nu zit hij weer te eten? Erik heeft ook echt nooit genoeg. Er is geen eten en iedereen heeft honger en kijkt wat de mogelijkheden zijn. Boeit Erik echt niet die zorgt goed voor zichzelf. Vanmiddag een vol bord rijst die niet van hem was en net weer een portie patat met een halve fles mayo en nu zit hij weer een pannenkoek te eten.
Wat een hebberige man is het.. bleehhh
Prima hoor, dat lukt me wel maar dan ook helemaal niets over Erik he.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:25 schreef schizolientje het volgende:
Challenge voor hier op de COS, 24 uur niets over Erik schrijven, lijkt me een verademing
En dan stiekem weer heel snel iets uit zijn doos heel snel naar binnen duwen.. stel voor dat ze het zien.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Aan tafel patat, in de slaapkamer een soort van reep, en dan vlug naar de keuken.
meeuwen hebben ook hun dagelijkse routes naar voedselgebieden.
Onmogelijk, 80% van alle streams staan op Erik, en met een goeie reden... Die Gast Spoort Niet...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:25 schreef schizolientje het volgende:
Lijkt het maar of doet hij zijn best om Beb te isoleren van haar vriendinnen en tevens medespelers. Bep met ooit 3 stemmen heeft er dan nog maar 1 en dus veel kwetsbaarder. Misschien zijn de motieven van Marcia niet zo zuiver richting Beb.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:26 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze loopt voor zijn voeten zijn Marciano al tegen Isaac
Daarna draaide ze naar ander beeldquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:28 schreef Tascha071 het volgende:
Hoor babet net heel duidelijk zeggen tegen marci dat ze achter het ook zien dat Zoë te veel zwaan Kleef aan Babette plakt.
De anderen hebben een beetje gegeten en sommige hebben van hun eigen voorraad gegeten.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal gegeten hoor, niet alleen Erik
en die rijst had morrie gezegd dat hij dat mocht nemen, En die patat denk ik dat verder niemand gegeten zou hebben
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
mag ook maar waarschuw dan ff, daagje COS vrij dan
Het zou mij niets verbazenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:29 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Lijkt het maar of doet hij zijn best om Beb te isoleren van haar vriendinnen en tevens medespelers. Bep met ooit 3 stemmen heeft er dan nog maar 1 en dus veel kwetsbaarder. Misschien zijn de motieven van Marcia niet zo zuiver richting Beb.
Dat zal ook wel tijd worden..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:28 schreef Tascha071 het volgende:
Hoor babet net heel duidelijk zeggen tegen marci dat ze achter het ook zien dat Zoë te veel zwaan Kleef aan Babette plakt.
Dat is nu eenmaal het voordeel als je manager bentquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig zijn er overal in de Loods Crisis voorraden
[ afbeelding ]
Eenvoudig Bern.. zou dit nóóóóit doenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal het voordeel als je manager benten daar hebben dan ook echt alle managers gebruik van gemaakt.. niemand uitgezonderd.
Tuurlijk niet johquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eenvoudig Bern.. zou dit nóóóóit doen
Ik hoop toch zo dat Eunice en Zoë tegen elkaar op de stip komen..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie is al druk met haar Nomineer mij niet vóór 15 Juli Loods Triathlon campagne bezig
De planning was Moira zodra ze geen bescherming meer heeft en ZooWie.. nog steeds die bange easy way outquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat Eunice en Zoë tegen elkaar op de stip komen..
Haha Sasha zat met Jeffrey boven op kantoor wijn te drinken. Denk je nu echt echt dat ze niet gezellig met hun 2en een wijntje gaan drinken. Bern de brave Hendrik. De droeftoeter die alleen maar wat durft te zeggen in een conference en anders wegduiken achter Sasha.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eenvoudig Bern.. zou dit nóóóóit doen
Is dat al zeker dan? Wendy twijfelde toch nog?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:43 schreef engine het volgende:
Moriama is er achter dat Wendy op Bern gaat stemmen en deelt dat nu met Imadiddin.
100.000x hetzelfde zeggenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:44 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Haha Sasha zat met Jeffrey boven op kantoor wijn te drinken. Denk je nu echt echt dat ze niet gezellig met hun 2en een wijntje gaan drinken. Bern de brave Hendrik. De droeftoeter die alleen maar wat durft te zeggen in een conference en anders wegduiken achter Sasha.
Zo werd het besproken. Het word 6-6 en dan mag uiteindelijk Moraima bepalen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:45 schreef danaqui het volgende:
[..]
Is dat al zeker dan? Wendy twijfelde toch nog?
Maakt helemaal niets uit, ze komen dan nog steeds één stem te kort voor Bern ....quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:45 schreef danaqui het volgende:
Maakt dus wel uit want Moraima en Imadiddin (en Rupert) hebben nu wrok richting Wendy.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Maakt helemaal niets uit, ze komen dan nog steeds één stem te kort voor Bern ....
Babbel zei net in de badkamer dat Wendy gezegd zou hebben dat ze op Bern stemt ook al zou dat haar kop kosten.😳quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:45 schreef danaqui het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee hoor alleen ik begrijp het gewoon niet dat je zo'n obsessie met Bern en Sasha hebt dat je eigenlijk alleen nog maar kijkt om ze op een forum uit te kunnen schelden.quote:
Nou het gaat weer over Wendyquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:52 schreef engine het volgende:
Bern en Sas spelen en spelletje en Babette en Moraima onverstaanbaar roddelen.
Idd, het wordt tijd dat of Zoë of Eunice lekker naar huis gaat.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De planning was Moira zodra ze geen bescherming meer heeft en ZooWie.. nog steeds die bange easy way out
Droeftoeters zijn niet in beeld.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:52 schreef engine het volgende:
Bern en Sas spelen en spelletje en Babette en Moraima onverstaanbaar roddelen.
Gelukkig doe jij dat nietquote:
Ja dat had ik nog net meegekregen maar kan er gewoon niet meer naar luisterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik denk en hoop dat mijn stijl van posten anders is. Zo niet, excuses.quote:
Dat is dus eten uit hun eigen voorraadquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel is de Pas Op Dit-Eet-Erik-Gedeelte van de koelkasten opnieuw indelen
Intussen vreten Babbel en Moira die borden wel effe leeg
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Onhandige Mirthe scoort weer punten bij mij, Eunice zegt nog dat er af moesten blijven ....![]()
[ afbeelding ]
Mirthe sloopt de vliegenvanger - 4 juli 2023.Mirthe maakt echt alles kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Grapje hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk en hoop dat mijn stijl van posten anders is. Zo niet, excuses.
Ja, heel goed, voordat Erik weer "de fout in gaat" en van alles opvreet uit alle koelkasten , ze hebben allemaal dezelfde schuldquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is dus eten uit hun eigen voorraad
Dat kan wel hoor..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:57 schreef schizolientje het volgende:
afbakbrood plat drukken en dan in de broodrooster, zie ik dat Moirama nou doen?
Ze moeten allemaal eten dus ja.. maar dan nog zit er tussen de bewoners nog steeds een heel groot verschil.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, heel goed, voordat Erik weer "de fout in gaat" en van alles opvreet uit alle koelkasten , ze hebben allemaal dezelfde schuld
Jazeker.. de "beschaafden" en die met een "geestelijk dwangmatige afwijking"quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze moeten allemaal eten dus ja.. maar dan nog zit er tussen de bewoners nog steeds een heel groot verschil.
En dat doe jij niet bij andere bewoners. En inderdaad ik doe wat ik doequote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hoor alleen ik begrijp het gewoon niet dat je zo'n obsessie met Bern en Sasha hebt dat je eigenlijk alleen nog maar kijkt om ze op een forum uit te kunnen schelden.
Maar veel plezier hoor
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jazeker.. de "beschaafden" en die met een "geestelijk dwangmatige afwijking"
Ik was ooit eens in een ziekenhuis, en in de gemeenschappelijke ruimte stond een koelkast, met daarop een briefje met daarop geschrevenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:02 schreef Verida het volgende:
Als er eten is overgebleven, dus die rijst, en het wordt teruggezet in een koelkast, dan is het toch niet ineens iemands persoonlijke eten?
een sticker met vermelding van datum van plaatsing is wat anders toch? Dat is om te voorkomen dat er dingen bederven.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik was ooit eens in een ziekenhuis, en in de gemeenschappelijke ruimte stond een koelkast, met daarop een briefje met daarop geschreven
Voor algemeen gebruik, graag alles voorzien van een sticker met datum van plaatsing![]()
Ze doen het zelf , die verwarring maken
Ze mogen ook uit die laatste koelkast pakken wat ze willen want dat is dan over. Het punt is dat er geen eten is.. de koelkasten zijn zo goed als leeg. Je zou dan ook rekening kunnen houden met de andere 13 mensen want die hebben ook honger. Erik niet, die eet dat hele bord wat er staat leeg en gaat even daarna ook nog een bord patat eten wat er nog stond. Daarna gaat hij in de keuken zitten waar Eunice wat oude pannenkoekjes die over waren van vorige week en eet daar dan ook nog van mee. Tja dan blijft er niet veel meer over voor de anderen.. is dat gulzig en hebberig? In mijn ogen wel.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:02 schreef Verida het volgende:
Als er eten is overgebleven, dus die rijst, en het wordt teruggezet in een koelkast, dan is het toch niet ineens iemands persoonlijke eten?
morrie had gezegd dat hij dat mocht eten. En ik denk dat er verder niemand geinteresseerd was in dat bord oude patatquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze mogen ook uit die laatste koelkast pakken wat ze willen want dat is dan over. Het punt is dat er geen eten is.. de koelkasten zijn zo goed als leeg. Je zou dan ook rekening kunnen houden met de andere 13 mensen want die hebben ook honger. Erik niet, die eet dat hele bord wat er staat leeg en gaat even daarna ook nog een bord patat eten wat er nog stond. Daarna gaat hij in de keuken zitten waar Eunice wat oude pannenkoekjes die over waren van vorige week en eet daar dan ook nog van mee. Tja dan blijft er niet veel meer over voor de anderen.. is dat gulzig en hebberig? In mijn ogen wel.
Er wordt hier genoeg gespeculeerd maar eigenlijk nog geen idee. Ik hoop alleen maar dat er nog wel genoeg bewoners blijven tot het einde en niet dat ze nog weken met heel weinig bewoners daar zitten. Het is nu al zo stil en saai.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:11 schreef Seattle het volgende:
Ben toch wel benieuwd naar die laatste maand, dus ik ga wel meer kijken de komende tijd.
Jullie een beetje een idee wat ze gaan doen?
Ik heb gelezen dat al vast staat dat Zoë gaat winnen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:11 schreef Seattle het volgende:
Ben toch wel benieuwd naar die laatste maand, dus ik ga wel meer kijken de komende tijd.
Jullie een beetje een idee wat ze gaan doen?
Maar toch wel op je eigen bord?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:11 schreef Verida het volgende:
[..]
een sticker met vermelding van datum van plaatsing is wat anders toch? Dat is om te voorkomen dat er dingen bederven.
maar je kunt toch niet je naam zetten op een bord overgebleven eten, eten wat door de hele groep is gegeten (en betaald?)
Ik heb net buiten Erik meer mensen behoorlijk wat weg zien stouwen. Op de 1 of andere manier wordt het alleen van Erik gezien.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze mogen ook uit die laatste koelkast pakken wat ze willen want dat is dan over. Het punt is dat er geen eten is.. de koelkasten zijn zo goed als leeg. Je zou dan ook rekening kunnen houden met de andere 13 mensen want die hebben ook honger. Erik niet, die eet dat hele bord wat er staat leeg en gaat even daarna ook nog een bord patat eten wat er nog stond. Daarna gaat hij in de keuken zitten waar Eunice wat oude pannenkoekjes die over waren van vorige week en eet daar dan ook nog van mee. Tja dan blijft er niet veel meer over voor de anderen.. is dat gulzig en hebberig? In mijn ogen wel.
Prima dat jij het oké vindt maar ik denk daar anders over..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:13 schreef Verida het volgende:
[..]
morrie had gezegd dat hij dat mocht eten. En ik denk dat er verder niemand geinteresseerd was in dat bord oude patat
En eunice deelt toch zelf die pannekoekjes uit? Babette had er ook eentje gekregen.
Dat zou verschrikkelijk zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat al vast staat dat Zoë gaat winnen.
Natuurlijk wel, als het over is en voor iedereen beschikbaar, tenzij de "eigenaar" er later nog van verder wil eten zet je daar je naam op..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:11 schreef Verida het volgende:
[..]
een sticker met vermelding van datum van plaatsing is wat anders toch? Dat is om te voorkomen dat er dingen bederven.
maar je kunt toch niet je naam zetten op een bord overgebleven eten, eten wat door de hele groep is gegeten (en betaald?)
Dat is wel wat er gebeurd of gebeurde. Dat mensen delen of hele maaltijden apart houden om later op te eten.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Eensquote:
2 eliminaties per week ofzo zou ik wel tof vinden. Stil en saai tussendoor denk ik ook. Maar wel de moeite waard om te kijken hoop ikquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er wordt hier genoeg gespeculeerd maar eigenlijk nog geen idee. Ik hoop alleen maar dat er nog wel genoeg bewoners blijven tot het einde en niet dat ze nog weken met heel weinig bewoners daar zitten. Het is nu al zo stil en saai.
Volgens mij kan iedereen winnen. Maar ik hoop Wendy of Mirthe.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Eenszou het ook niet al te serieus nemen. Weinig zinnigs over te zeggen vind ik zelf.
Mij lijkt het leuker om misschien nog één of twee eliminaties te krijgen en de rest gaat naar een finale week. Dan heb je als streamers toch nog wat te zien.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:17 schreef Seattle het volgende:
[..]
2 eliminaties per week ofzo zou ik wel tof vinden. Stil en saai tussendoor denk ik ook. Maar wel de moeite waard om te kijken hoop ik
Ik ook!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:19 schreef Seattle het volgende:
[..]
Volgens mij kan iedereen winnen. Maar ik hoop Wendy of Mirthe.
Heb niks met Bern. Ook niet heel veel tegen hem, Wendy en Mirthe vind ik echt leukquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook!
En Bern vind ik ook wel okay als hij wint.
En het gekke is dat Sasha dat rond heeft gebazuind want niemand heeft het verder goed gehoordquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:28 schreef schizolientje het volgende:
en weer over wat ze gehoord zouden hebben, het roepen buiten. Vlgs Babette zeiden ze stuur wendy weg. Werden zowaar niet weg gedraaid
Babette is echt een vreselijk, vuil, tering wijf, hoop dat Karma op haar weg komt als ze buiten is ....quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:28 schreef schizolientje het volgende:
en weer over wat ze gehoord zouden hebben, het roepen buiten.
Vlgs Babette zeiden ze stuur wendy weg. Werden zowaar niet weg gedraaid
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Babette is echt een vreslijk, vuil, tering wijf, hoop dat Karma op haar weg komt als ze buiten is ....
Wanneer was dat geschreeuw bij het hek?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:28 schreef schizolientje het volgende:
en weer over wat ze gehoord zouden hebben, het roepen buiten. Vlgs Babette zeiden ze stuur wendy weg. Werden zowaar niet weg gedraaid
Klopt Sasha is op slinkse wijze bezig sommige bewoners in een kwaad daglicht te brengen. Zo ook Eunice.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:32 schreef juul. het volgende:
[..]
En het gekke is dat Sasha dat rond heeft gebazuind want niemand heeft het verder goed gehoord
Zaterdag geloof ik weet het niet zeker meerquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wanneer was dat geschreeuw bij het hek?
Wie is die slaafgemaakte dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En die slaafgemaakte met haar grote bek mag ook heel snel weg ....
Al even geleden, was zelf weg maar heb wel de opnames van stream 1 uit die periode ....quote:
Thnx!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:42 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zaterdag geloof ik weet het niet zeker meer
Kijk uit voor die Sas, die is ook behoorlijk link. Al die tijd in de luwte maar dan...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:42 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Klopt Sasha is op slinkse wijze bezig sommige bewoners in een kwaad daglicht te brengen. Zo ook Eunice.
Vrijdag. Hier is het te horen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:42 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zaterdag geloof ik weet het niet zeker meer
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:13 schreef Hoempah het volgende:
Geschreeuw van buiten
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik ben echt benieuwd. Het gehoor van babbel laat haar ook wel eens in de steek of ze hoort wat ze wil horen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Al even geleden, was zelf weg maar heb wel de opnames van stream 1 uit die periode ....
Als iemand tijdstip en stream heeft wil ik best gaan zoeken ...
Ik versta op het eind vlak voor de soundlock "Marciano stuur Bep/Babs eruit".quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:55 schreef juul. het volgende:
[..]
Sasha staat er wel het dichtsbij, ik hoor het niet, jullie?
De aanhang van Marciano zien heus wel dat Babette een slechte invloed heeft op Marciano dus dat zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik versta op het eind vlak voor de soundlock "Marciano stuur Bep/Babs eruit".
quote:
Bern speelt ook wel zijn eigen spel in de loods denk ik. Sas en hij zitten daar ook voor de eventuele winst. En gelijk hebben ze.quote:
Het is momenteel ook bijna praten om te kunnen praten.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat geneuzel van Babette, ik trek het echt niet meer .....![]()
![]()
Het is zo ongelofelijk hoe iemands bek zo aan de schijterij kan zijn, niet te filmen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat geneuzel van Babette, ik trek het echt niet meer .....![]()
![]()
Zijn manier van eten was dus sowieso heeeeel slecht. Heeft totaal niets met alcohol te maken maar het kan wel de druppel zijn want vervetting is vervetting, ik denk dat zijn lever er alleen maar op vooruit is gegaan daar.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:35 schreef pingu66 het volgende:
Nog even over Eric
Hij heeft zelf verteld dat hij leververvetting heeft gekregen doordat hij een 1,5 liter cola per dagdronk en een stuk of vier snickers per dag en nog blikjes energie drnk. Em magnetron maaltijden
De dokter zei dat hij beter moest eten en hij heeft er een jaar of nog langer over geen om over te stappen op cola Light en de snickers en e energiedrink te skippen.
Leververvetting komt ook door veel alcohol.
Maar dat dronk hij toch al niet.
Nu gebruikt hij dat alsof hij dood gaat bij 1 glaasje alcohol.
Terwijl de cola en zijn snoep voorraad die hij soms in de loods eet en drinkt slechter is.
Maar volgens mij is zijn leververvetting verdwenen door zijn " dieet"
Bij poliklinische behandelingen zal er geen "echte narcose"zijn omdat je dezelfde dag weer naar huis kunt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:48 schreef pingu66 het volgende:
Babs ĺult ook weer wat en zegt dat bij ern poliklinische behandeling / operatie Je gewoon bij bent en niet onder narcose hoeft. Het lult maar wat en het lult onzin.
Dat duurt nog wel even, Mirthe is voorlopig veilig ....quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:49 schreef Judiwi het volgende:
Wat als de groep van Marciano en Babet op Mirthe gaan.
En denken dat Sasha met Bern, Mirthe, Eric en Jasper op Eunice zullen gaan.
Maar dan .......... Sasha's groep gaat op Moraima of op Zoë.
Dan wint Mirthe.
Ik denk dat je haar/hen nu ff verkeerd begrijpt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:48 schreef pingu66 het volgende:
Babs ĺult ook weer wat en zegt dat bij ern poliklinische behandeling / operatie Je gewoon bij bent en niet onder narcose hoeft. Het lult maar wat en het lult onzin.
Deze houding is vaak het aller beste, het 'ondergaan', dat zei mijn man ook.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:45 schreef engine het volgende:
Toch knap hoe Marciano dat allemaal gewoon geaccepteerd heeft en er niet over klaagt.
Mirthe niet meer. Wendy welquote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even, Mirthe is voorlopig veilig ....
pfffffffffff ze kan het niet laten he....... even laten voelen dat ze wel heelllllll veel weet.. (sorry, denkt te weten, ze gaat weer over op bla bla bla)quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:05 schreef engine het volgende:
Het gaat over op frequenties blijven zitten en dan is er in die frequentie heel weinig ruimte voor negativiteit. En dan de ruimte te geven aan de liefde en de heb je wel eens in je leven. En het ene trekt het andere aan. Maar de kunst is het om anAWSedfg\]
Srs toefma'l;sdfkjga
{PWS"D|GP
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:05 schreef engine het volgende:
Het gaat over op frequenties blijven zitten en dan is er in die frequentie heel weinig ruimte voor negativiteit. En dan de ruimte te geven aan de liefde en de heb je wel eens in je leven. En het ene trekt het andere aan. Maar de kunst is het om anAWSedfg\]
Srs toefma'l;sdfkjga
{PWS"D|GP
Je hoorde net een klein stukje wat je wel goed leek volgens mij haha.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
pfffffffffff ze kan het niet laten he....... even laten voelen dat ze wel heelllllll veel weet.. (sorry, denkt te weten, ze gaat weer over op bla bla bla)
Eens.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:07 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano mag wel uitkijken als hij straks kamer 4 uitloopt..... dat hij niet uitglijdt..... Babette zit weer zo te slijmen..
Het stuk waar Marciano vertelde wat er nu eigenlijk met hem aan de hand is...... toen was ze (voor haar doen) relatief stil, maar ja, dat is nu natuurlijk weer voorbij en gaat het weer over anderen..... en is het weer bla bla bla.....panisch om zelf op de stip te komen, dus de aandacht lekker op anderen vestigen (het liefste op Wendy)quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:08 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Je hoorde net een klein stukje wat je wel goed leek volgens mij haha.
Daar is Zoëquote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:25 schreef schizolientje het volgende:
hebben ze die ruimte toegewezen gekregen en mogen ze niet gestoord worden. Het is wel bijzonder dat ze al zo lang in dat hok zitten zonder gestoord te worden
Valt toch wel mee....quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, ik hoop toch zo dat Zoe en Babette er heel snel uit worden gestemd, wat een kut wijven ...![]()
![]()
Ach, ik mis Jeff en Kim, dat waren echte deelnemers die deze show op de kaart hebben gezet ...quote:
Met je eerste zin ben ik het volledig eens. Jeff en Kim worden door meerderen gemist.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ach, ik mis Jeff en Kim, dat waren echte deelnemers die deze show op de kaart hebben gezet ....
De rest is vullis en vervangbaar, wat een slechte keuzes van de FEBO ...
Dat is niet slim van Babette.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:32 schreef xsaskiax het volgende:
Babette: ze praat Kim een slecht daglicht aan....
hoe krijgt ze het haar mond uit!
Ik hoop echt van harte dat die kut het heel zwaar gaat krijgen buiten ....quote:
Oh dat heb ik niet hoor. Ik snap je gevoel erin wel een beetje.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik hoop echt van harte dat die kut het heel zwaar gaat krijgen buiten ....
Een wijf dat zo vals roddelt over haar vriendin in de loods zonder scrupules moet echt buiten op haar bek gaan ...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:36 schreef Charlotte-007 het volgende:
Oh dat heb ik niet hoor. Ik snap je gevoel erin wel een beetje.
Maar ze mag van mij wel als eerste worden geëlimineerd.
Ik ga binnenkort volledig onder narcose en een paar uur later gewoon weer naar huis.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bij poliklinische behandelingen zal er geen "echte narcose"zijn omdat je dezelfde dag weer naar huis kunt.
Roesjes/lichte sedatie wordt wel degelijk gedaan.
Ik krijg al de kriebels van al haar beweringen.
Als ze nog geld hebben.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:31 schreef xsaskiax het volgende:
aha ze mogen dus eens in de week doorgeven dat ze tabak willen hebben, dan zorgt 'achter' dat het er komt.
Het kan niet meer met de boodschappen.
Zou zij 1 fankaart/brief krijgen na dit alles??????quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nu weer over Jeff, ze moesten eens weten wat er buiten allemaal gaande is ....![]()
Babette heeft het dus nog steeds niet verwerkt dat Jeffrey niets in haar zag. Gossie toch....quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:46 schreef xsaskiax het volgende:
Babette: het is tot mij gekomen dat Jeffrey toen hij weg ging gezegd heeft dat Babette eruit moet!!!
ja hoor de naam van Jeffrey is weer gevallen......
Heeft Isaac verteld zeker. Isaac wilde zelf de 3 "overlopers" eruitquote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:46 schreef xsaskiax het volgende:
Babette: het is tot mij gekomen dat Jeffrey toen hij weg ging gezegd heeft dat Babette eruit moet!!!
ja hoor de naam van Jeffrey is weer gevallen......
Oh er zit haar zoveel dwars.... pseudopsychologe... sorry maar ik vind haar echt niksquote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:47 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Babette heeft het dus nog steeds niet verwerkt dat Jeffrey niets in haar zag. Gossie toch....
Jeff en Kim hebben talloze fans (en Martin en Mexx)quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze bewoners gaan buiten de loods helemaal niet bereiken, geen fans, helemaal niets alleen heel veel haat ...
Nou zij was voor mij al vanaf het begin de nummer 1 van de minst leuke bewoners. Ja echt. Ze voelde voor mij al vanaf het begin niet goed aan.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Oh er zit haar zoveel dwars.... pseudopsychologe... sorry maar ik vind haar echt niks
Ja misschien maar Isaac hoeft momenteel niets te doen want hij is totaal geen target.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:50 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey had Babette héél goed in de gaten en ik geloof vast en zeker dat zijn woorden bij Isaac zijn blijven hangen
Ja, maar heeft een andere bewoners meer dan 200 post stukken ontvangen van fans ?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:50 schreef pingu66 het volgende:
Jeff en Kim hebben talloze fans (en Martin en Mexx)
Ja van die Martijn van MAFS. ( Ciao,ciao)quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zou zij 1 fankaart/brief krijgen na dit alles??????
anderen krijgen stapels post en berichten
Mirthe en Wendy gaan dat vast evenaren.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar heeft een andere bewoners meer dan 200 post stukken ontvangen van fans ?
Nee alleen Kim en Jeffquote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar heeft een andere bewoners meer dan 200 post stukken ontvangen van fans ?
Dat heeft Isaac in vertrouwen tegen Marciano verteld, die wist niet hoe hard hij naar Bep moest rennen om het haar te vertellen want het laatste stukje sympathie voor Jef moest kapotquote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heeft Isaac verteld zeker. Isaac wilde zelf de 3 "overlopers" eruit
Okay danquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee alleen Kim en Jeffwat we tot nu toe weten.
Babette heeft het zelf al moeilijk om het goed te verwoorden, laat staan om het hier neer te pennen, niet te doen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:56 schreef xsaskiax het volgende:
en ja hoor, ze gooit het nu weer op jaloezie van de kant van Wendy..... lekker makkelijk, dat is toch niet te controleren!!!!
Alleen als je er caps bij plaatstquote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en daarna over Mirthedat zij dat ook misschien kan verwachten...... mag dat wel van je ?
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:59 schreef Harry het volgende:
Babette: ze heeft nu twee dingen niet. Ze heeft mij niet en ze heeft jou niet.
Babette heeft urenlang gif zitten spuiten en eindigt met: je moet dit maar gewoon laten gaan......quote:Op woensdag 5 juli 2023 00:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik snap niet dat Marciano dit vol houdt. Ook enkel maar om de eindstreep te behalen.
Haha, of ze wordt geduwd.quote:Op woensdag 5 juli 2023 00:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Babette heeft urenlang gif zitten spuiten en eindigt met: je moet dit maar gewoon laten gaan......
je zult haar toch ooit als psychologe krijgen...... dan spring je gelijk van het hoogste flat!!
quote:Op woensdag 5 juli 2023 00:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Haha, of ze wordt geduwd.
Het is echt te te te erg aan het worden.
Heel veel bewoners gaan na dit avontuur verbaasd zijn over wat ze te horen en/of te zien krijgen van Babbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |