Volgens mij is die dokter destijds niet duidelijk geweest tegen Erik. Erik denkt dat het alleen door alcohol komt en als hij dat niet drinkt dan gebeurt er niets maar zover ik weet dronk Erik helemaal niet dus dat kan dan niet daardoor komen maar door iets wat hij dan dagelijks eet, zoals veel suiker en chocola maar een dokter denkt vaak dat het door alcohol komt dus ik denk dat er miscommunicatie was en Erik het nooit nagevraagd heeft of nog niet want was volgens mij nog niet zo lang voordat ie de loods in ging, die diagnose.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:28 schreef juul. het volgende:
Erik drinkt geen alcohol ivm met een vervetten lever maar 2x per dag dikke klodders mayonaise op zijn eten is geen probleem vanmiddag zelfs op zijn rijst
Bewijs van zijn snoepvoorraad.quote:
Ik zag beide weegschalen, Isaac en Erik beide ruim 92 kilo.. Erik is misschien iets langer maar beslist niet ondervoedquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij is die dokter destijds niet duidelijk geweest tegen Erik. Erik denkt dat het alleen door alcohol komt en als hij dat niet drinkt dan gebeurt er niets maar zover ik weet dronk Erik helemaal niet dus dat kan dan niet daardoor komen maar door iets wat hij dan dagelijks eet, zoals veel suiker en chocola maar een dokter denkt vaak dat het door alcohol komt dus ik denk dat er miscommunicatie was en Erik het nooit nagevraagd heeft of nog niet want was volgens mij nog niet zo lang voordat ie de loods in ging, die diagnose.
mootiequote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bewijs van zijn snoepvoorraad.![]()
Wie moeten we taggen dan die dat ontkende?
* ChocoFan kruipt weg
Volgens mij was Erik vanmorgen 82 kiloquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zag beide weegschalen, Isaac en Erik beide ruim 92 kilo.. Erik is misschien iets langer maar beslist niet ondervoed
Raar..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij was Erik vanmorgen 82 kilo
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oh zeker niet, dat is gewoon een ding in zijn hoofd wat dan moet kloppen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zag beide weegschalen, Isaac en Erik beide ruim 92 kilo.. Erik is misschien iets langer maar beslist niet ondervoed
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij moet gewoon na de loods een keer naar een dokter en het goed laten nakijken. Hij kan nu in ieder geval aantonen dat hij een jaar lang heel anders heeft gegeten, een gezonder dieet heeft gehad dan ervoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh zeker niet, dat is gewoon een ding in zijn hoofd wat dan moet kloppen.
Ik had het voornamelijk over zijn leververveting of hoe dat heet en dat dat vaak door alcohol komt en zijn dokter er dus waarschijnlijk vanuit is gegaan dat het daardoor kwam bij Erik en geen andere oorzaak heeft gezocht, want tja dokters weten alles beter en als je bij Erik niet doorvraagt zal hij ook niet uit zichzelf iets vertellen vermoed ik.
Afijn. Miscommunicatie en na de loods denk ik dat Erik nog steeds niet lekker gaat met die leververveting en dat ie dan te horen gaat krijgen dat het aan al die suikers ligt waarschijnlijk. Tenzij iemand zegt dat ie wel dronk vroeger maar volgens mij niet. Oh dronk hij ook niet veel red bull, ook niet gezond als je dat dagelijks doet.
ik vind het alleen maar slim dat hij ervoor gezorgd heeft dat hij wat voorraad heeft. Hij heeft het van niemand gestolen of achtergehoudenquote:
Ja dat dus en ik hoop dat hij dat ook beseft en niet denkt, zolang ik geen alcohol drink zal er niets meer aan de hand zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij moet gewoon na de loods een keer naar een dokter en het goed laten nakijken. Hij kan nu in ieder geval aantonen dat hij een jaar lang heel anders heeft gegeten, een gezonder dieet heeft gehad dan ervoor.
Ging over die triangel. Schijnbaar was dat het woord dat Bern had tijdens de opdracht vanmiddag (heb ik niet meer gezien).quote:
okquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:41 schreef juul. het volgende:
[..]
Bern raadde met het spel de triangel die door Jeff de loods in kwam
Ja dat wel, is ook slim en hij deelt ook wel als het moet of met mensen die hij aardig vindt. Maar de ontkenning dat het er was viel ik over.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:40 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het alleen maar slim dat hij ervoor gezorgd heeft dat hij wat voorraad heeft. Hij heeft het van niemand gestolen of achtergehouden
thxquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ging over die triangel. Schijnbaar was dat het woord dat Bern had tijdens de opdracht vanmiddag (heb ik niet meer gezien).
Oh jee, een kast vol is het ook niet he, dus tja, ik heb het vast gezegd, hoe dan ook heeft hij wel een voorraadje.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
@:mootie wilde bewijs zien na mijn bewering dat hij een kast vol heeft.
Veel aan het overleggen zijn zonder Wendy zei Sasha explicietquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:40 schreef OmaJacky het volgende:
Sasha denkt dat misschien wel iedereen op Bern gaat stemmen morgen. Het viel haar op dat de andere groep veel aan het overleggen zijn.
Wat jammer voor sasha dat ze de ipod niet vlakbij heeft kunnen leggen want dan zou ze horen dat groep Ice alleen maat Wendy aan t backstabben zijn .
En onder elkaar de dreiging uitspreken dat als Wendy niet op Imi stemt ze de volgende keer op de stip komt na haar vrijstelling.
Nou ja de bovenverdieping van zijn kast.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh jee, een kast vol is het ook niet he, dus tja, ik heb het vast gezegd, hoe dan ook heeft hij wel een voorraadje.
waarom verbaast me dat nou nietquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:48 schreef schizolientje het volgende:
Dr bro s en mora geven snel het geld uit aan boodschappen die ze zelf in huis willen.
15 juli gaat ze dat doen, is al even bekendquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie heeft weer wat verzonnen.. in het kader van Wie Steeds Wat Verzint Blijft![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou ja de bovenverdieping van zijn kast.
Daaronder hangt zijn pak dat ervoor zorgt dat geen enkel insect in de buurt van zijn snoepjes durft te komen.
Zeker hoe verder in de Toekomst, hoe zekerder Niet Genomineerd Worden.. snap ik zelfsquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
15 juli gaat ze dat doen, is al even bekend
Waar de één de kast vol met make up heeft staan, heeft Erik een voorraad met eten. Ik zie het probleem niet zo.quote:
Gaat erom dat er cossers twijfelde aan het verhaal dat hij best veel snoepwerk heeft.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waar de één de kast vol met make up heeft staan, heeft Erik een voorraad met eten. Ik zie het probleem niet zo.
Ik snap wel waar je naar toe wilt, maar iedereen heeft zo zijn of haar prio's.
Wandelende vuilnisbak.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
En het is wéér Miertje de feeder van arme uitgehongerde Erik...
[ afbeelding ]
Waar iedereen nog iets van beschaving probeert op te houden tijdens weinig eten, zit Klikobak Erik toevallig wel overal waar mogelijk nog iets te halen is..quote:
doet-ie goedquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar iedereen nog iets van beschaving probeert op te houden tijdens weinig eten, zit Klikobak Erik toevallig wel overal waar mogelijk nog iets te halen is..
Aan tafel patat, in de slaapkamer een soort van reep, en dan vlug naar de keuken.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel iets laat..
Eunie en Babbel hadden de bek al vol voordat Erik het door had
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Aan tafel patat, in de slaapkamer een soort van reep, en dan vlug naar de keuken.
meeuwen hebben ook hun dagelijkse routes naar voedselgebieden.
Dit is nog maar één doos.. in zijn kast staat nog een tweede..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bewijs van zijn snoepvoorraad.![]()
Wie moeten we taggen dan die dat ontkende?
* ChocoFan kruipt weg
Dat zij Wendy zegt past natuurlijk prima in het verhaal Wendy moet de poort uit.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:15 schreef OmaJacky het volgende:
Babbelkous en tiano in gesprek.
Ze heeft aan ice doorgegeven over dat rupi gehoord zou hebben dat het over Babbelkous zou gaan wat er buiten geschreeuwd is.
(Ice is dus nr 1 )
Zij zijn ervan overtuigd dat het Wendy was wat er geschreeuwd werd.
Ik dacht toch gelezen te hebben hierover dat het over Babbelkous ging. Ook.de twitterberichten zeiden dat het Babbel was.
Hoe komen hun er dan bij dat er Wendy was geschreeuwd?
Of het moet zijn dat ze schreeuwden Wendy kijk uit voor babbel.
Daarna ging het verder over zoe dat babbel gek van haar wordt en streamwissel.
Ziet er wel naar uit jaquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat er een toneelhaak voor Zoe aan zit te komen
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:24 schreef schizolientje het volgende:
Marciano is Babette ervan aan het overtuigen dat ze Zoe weg moet sturen/ los moet laten?
Ik mag het hopenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat er een toneelhaak voor Zoe aan zit te komen
En nu zit hij weer te eten? Erik heeft ook echt nooit genoeg. Er is geen eten en iedereen heeft honger en kijkt wat de mogelijkheden zijn. Boeit Erik echt niet die zorgt goed voor zichzelf. Vanmiddag een vol bord rijst die niet van hem was en net weer een portie patat met een halve fles mayo en nu zit hij weer een pannenkoek te eten.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
En het is wéér Miertje de feeder van arme uitgehongerde Erik...
[ afbeelding ]
Ze loopt voor zijn voeten zei Marciano al tegen Isaacquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:24 schreef schizolientje het volgende:
Marciano is Babette ervan aan het overtuigen dat ze Zoe weg moet sturen/ los moet laten?
Of alleen maar over Erikquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:25 schreef schizolientje het volgende:
Challenge voor hier op de COS, 24 uur niets over Erik schrijven, lijkt me een verademing
Ze hebben allemaal gegeten hoor, niet alleen Erikquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
En nu zit hij weer te eten? Erik heeft ook echt nooit genoeg. Er is geen eten en iedereen heeft honger en kijkt wat de mogelijkheden zijn. Boeit Erik echt niet die zorgt goed voor zichzelf. Vanmiddag een vol bord rijst die niet van hem was en net weer een portie patat met een halve fles mayo en nu zit hij weer een pannenkoek te eten.
Wat een hebberige man is het.. bleehhh
Prima hoor, dat lukt me wel maar dan ook helemaal niets over Erik he.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:25 schreef schizolientje het volgende:
Challenge voor hier op de COS, 24 uur niets over Erik schrijven, lijkt me een verademing
En dan stiekem weer heel snel iets uit zijn doos heel snel naar binnen duwen.. stel voor dat ze het zien.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Aan tafel patat, in de slaapkamer een soort van reep, en dan vlug naar de keuken.
meeuwen hebben ook hun dagelijkse routes naar voedselgebieden.
Onmogelijk, 80% van alle streams staan op Erik, en met een goeie reden... Die Gast Spoort Niet...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:25 schreef schizolientje het volgende:
Lijkt het maar of doet hij zijn best om Beb te isoleren van haar vriendinnen en tevens medespelers. Bep met ooit 3 stemmen heeft er dan nog maar 1 en dus veel kwetsbaarder. Misschien zijn de motieven van Marcia niet zo zuiver richting Beb.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:26 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze loopt voor zijn voeten zijn Marciano al tegen Isaac
Daarna draaide ze naar ander beeldquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:28 schreef Tascha071 het volgende:
Hoor babet net heel duidelijk zeggen tegen marci dat ze achter het ook zien dat Zoë te veel zwaan Kleef aan Babette plakt.
De anderen hebben een beetje gegeten en sommige hebben van hun eigen voorraad gegeten.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal gegeten hoor, niet alleen Erik
en die rijst had morrie gezegd dat hij dat mocht nemen, En die patat denk ik dat verder niemand gegeten zou hebben
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
mag ook maar waarschuw dan ff, daagje COS vrij dan
Het zou mij niets verbazenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:29 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Lijkt het maar of doet hij zijn best om Beb te isoleren van haar vriendinnen en tevens medespelers. Bep met ooit 3 stemmen heeft er dan nog maar 1 en dus veel kwetsbaarder. Misschien zijn de motieven van Marcia niet zo zuiver richting Beb.
Dat zal ook wel tijd worden..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:28 schreef Tascha071 het volgende:
Hoor babet net heel duidelijk zeggen tegen marci dat ze achter het ook zien dat Zoë te veel zwaan Kleef aan Babette plakt.
Dat is nu eenmaal het voordeel als je manager bentquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig zijn er overal in de Loods Crisis voorraden
[ afbeelding ]
Eenvoudig Bern.. zou dit nóóóóit doenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal het voordeel als je manager benten daar hebben dan ook echt alle managers gebruik van gemaakt.. niemand uitgezonderd.
Tuurlijk niet johquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eenvoudig Bern.. zou dit nóóóóit doen
Ik hoop toch zo dat Eunice en Zoë tegen elkaar op de stip komen..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie is al druk met haar Nomineer mij niet vóór 15 Juli Loods Triathlon campagne bezig
De planning was Moira zodra ze geen bescherming meer heeft en ZooWie.. nog steeds die bange easy way outquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat Eunice en Zoë tegen elkaar op de stip komen..
Haha Sasha zat met Jeffrey boven op kantoor wijn te drinken. Denk je nu echt echt dat ze niet gezellig met hun 2en een wijntje gaan drinken. Bern de brave Hendrik. De droeftoeter die alleen maar wat durft te zeggen in een conference en anders wegduiken achter Sasha.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eenvoudig Bern.. zou dit nóóóóit doen
Is dat al zeker dan? Wendy twijfelde toch nog?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:43 schreef engine het volgende:
Moriama is er achter dat Wendy op Bern gaat stemmen en deelt dat nu met Imadiddin.
100.000x hetzelfde zeggenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:44 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Haha Sasha zat met Jeffrey boven op kantoor wijn te drinken. Denk je nu echt echt dat ze niet gezellig met hun 2en een wijntje gaan drinken. Bern de brave Hendrik. De droeftoeter die alleen maar wat durft te zeggen in een conference en anders wegduiken achter Sasha.
Zo werd het besproken. Het word 6-6 en dan mag uiteindelijk Moraima bepalen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:45 schreef danaqui het volgende:
[..]
Is dat al zeker dan? Wendy twijfelde toch nog?
Maakt helemaal niets uit, ze komen dan nog steeds één stem te kort voor Bern ....quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:45 schreef danaqui het volgende:
Maakt dus wel uit want Moraima en Imadiddin (en Rupert) hebben nu wrok richting Wendy.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Maakt helemaal niets uit, ze komen dan nog steeds één stem te kort voor Bern ....
Babbel zei net in de badkamer dat Wendy gezegd zou hebben dat ze op Bern stemt ook al zou dat haar kop kosten.😳quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:45 schreef danaqui het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee hoor alleen ik begrijp het gewoon niet dat je zo'n obsessie met Bern en Sasha hebt dat je eigenlijk alleen nog maar kijkt om ze op een forum uit te kunnen schelden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |