Uiteraard mag je meeluisteren en -lezen...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:19 schreef Merel het volgende:
Ik luister mee als jullie het goed vinden![]()
![]()
Moet straks wel even de kabouters in bed leggen, maar dat zou mama wel gesnapt hebben
Tuurlijk! Leuk dat je meeluistert. En als just me er nog was, had zij dat wel voor je gedaan, zodat jij verder kon luisteren.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:19 schreef Merel het volgende:
![]()
Moet straks wel even de kabouters in bed leggen, maar dat zou mama wel gesnapt hebben
Fijn dat je er bentquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:19 schreef Merel het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:01 schreef just me het volgende:
Ik ga jullie n klein stukje mee op reis nemen door mijn leven, gordels om... we gaan op weg!
Mijn vader moest zo nodig bij de Politie in Tegelen gaan werken en daar ben ik geboren
Welkomquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:19 schreef Merel het volgende:
![]()
ToT is niet meer zo veel FOK! tegenwoordig. Ik heb hem een seintje gegeven.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:05 schreef just me het volgende:
Mijn eerste plaatje was Peter van Sweet Sixteen, de andere kant was eigenlijk nog mooier, kon je zo heerlijk op janken, eenzaam, eenzaamMaar nu genieten van Peter....
Vandaag maak ik graag een uitzonderingquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Normaal ben je niet zo enthousiast bij dit nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |