En praten.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
Als ze eens beginnen met stoppen met wiebelen
Dat dacht ik ook maar hoor ze ook heel de tijd lullen en zelfs voorzeggen, dus geen idee meer wat de spelregels zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:36 schreef Dotteke het volgende:
Isaac is aan het praten met bern dacht dat dat niet mocht?
En dat is dus ook ronduit vervelend, samen met dat gepraat en voorzeggen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Wel verwarrend, want ze zei ja bij telefoon, maar het was dus een smart
Zoe en Rupie ook.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:36 schreef Dotteke het volgende:
Isaac is aan het praten met bern dacht dat dat niet mocht?
Ook dat iddquote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dat is dus ook ronduit vervelend, samen met dat gepraat en voorzeggen.
Ik weet niet eens wat het is een menstruatiecub?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:38 schreef 5thencounter het volgende:
Als ze deze raden vreet ik mijn hoed op
Mooizo.. houden zoquote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is een menstruatiecub?
Ik zou het ook niet wetenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is een menstruatiecub?
quote:
Nooit van gehoordquote:
Deze gaan ze niet radenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dit is echt te grappig. Dit woord en het raden ernaar.
Ik kende het niet jij?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:41 schreef ChocoFan het volgende:
Maandverband en tampon als antwoord waren nee, benieuwd of ze het raden hoor
Zoveel vrouwen daar.. en niet één..??quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:41 schreef Dotteke het volgende:
De Menstruatiecup is een milieuvriendelijk en praktisch alternatief voor een tampon of maandverband. De cup neemt tot drie keer meer op dan een tampon .
Ik kende het ook niet hoor dus ben ook niet verbaasd als ze het niet wetenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zoveel vrouwen daar.. en niet één..??
Isaac zou het misschien kunnen wetenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tenzij er een jong iemand die weet wat het is er staat. Maar die zijn op volgens mij.
Ik weet wel wat het is maar je moet er maar net opkomen op dat momentquote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tenzij er een jong iemand die weet wat het is er staat. Maar die zijn op volgens mij.
Ja dat dus, is nog vrij nieuw in gebruik volgens mij.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet wel wat het is maar je moet er maar net opkomen op dat moment
En jaren bij AC Milanquote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:50 schreef mangalie het volgende:
Marco van Basten heeft toch met ruud Gullit in een elftal gespeeld..
Het gaat om Johan Derksenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:50 schreef mangalie het volgende:
Marco van Basten heeft toch met ruud Gullit in een elftal gespeeld..
Ze hadden het toch over een Johan, ik dacht dus Derksen, dat is ook 1 van de weinige bekende Johannen die ik ken. En zei hebben dat nog niet gezegd.quote:
Marciano stelde de vraag, heb ik samen gespeeld met Ruud Gullit, daarop zei de stem NEE en toen antwoorde Marciano, ben ik Marco van Basten. Daar ging het omquote:
Is die trainer geweest?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:50 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het gaat om Johan Derksen
Sorry had voorgaande niet gelezen. Dat bedoelde je niet.
Wist niet dat Johan ook trainer is geweestquote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ben ik een trainer ( geweest) ? JA
Nog nix
De stem zei jaquote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wist niet dat Johan ook trainer is geweest
Ja, was mijn fout had voorgaande niet gelezen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Marciano stelde de vraag, heb ik samen gespeeld met Ruud Gullit, daarop zei de stem NEE en toen antwoorde Marciano, ben ik Marco van Basten. Daar ging het om
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:53 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, was mijn fout had voorgaande niet gelezen.
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en de hint erbij en toen sloeg wat ik had gezegd nergens meer op.
* ChocoFan geeft aluhoedje en parapilquote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:59 schreef 5thencounter het volgende:
De Bullshit lekt er alweer uit aan alle kanten.. SeikSas vroeg als voorbeeld aan een Oempa, Stel ik noem Chantal Jansen... en verrék , in één keer raak
Dat was het poederloeder die dat vroeg.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:59 schreef 5thencounter het volgende:
De Bullshit lekt er alweer uit aan alle kanten.. SeikSas vroeg als voorbeeld aan een Oempa, Stel ik noem Chantal Jansen... en verrék , in één keer raak
Nou ja.. Wendie hoefde ook nauwelijks blik te werpen op alle bankbiljetten , ze wist op 20 cent nauwkeurig Babbel te verslaan voor een ontheffingquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
* ChocoFan geeft aluhoedje en parapil![]()
Dat zou echt te erg zijn namelijk.
Ze zei dat ze maar wat schreef. Nee, nee nee, neeeeeeeeeeeeeeeee ik wil niet geloven dat de regie zover gaat met zulke dingen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja.. Wendie hoefde ook nauwelijks blik te werpen op alle bankbiljetten , ze wist op 20 cent nauwkeurig Babbel te verslaan voor een ontheffing![]()
[ afbeelding ]
U heeft gelijk..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:04 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat was het poederloeder die dat vroeg.
Volgens mij staat een oempa loempa af en toe ook wat te roepen als het een beetje vaag is.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:11 schreef spapaars het volgende:
Daar hadden ze geen ja op moeten zeggen voor die paar travo's
Nee joh, dat wordt toch weggeknipt dan, verkort.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:33 schreef spapaars het volgende:
Isaac denkt hoe langer ik wacht hoe langer in beeld
Simpele kerel...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:33 schreef spapaars het volgende:
Isaac denkt hoe langer ik wacht hoe langer in beeld
Deze is ook wel moeilijk als je het niet weet....quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:38 schreef OmaJacky het volgende:
Een gebouw waar je in kunt wonen en ze snappen t niet.
Ben ik de smurfen zei ze toch?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben ik van de smurfen zegt Eunice, dan is het antwoord toch ja
Klopt, dan is het natuurlijk en idd neequote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:48 schreef ChocoFan het volgende:
lol, na de overduidelijke hint vraagt Wendy, heb ik een rode muts.
Ja dus.
Zo waardeloos, van de week ook al niet, we mogen het niet meer zienquote:
Erik bied excuus aan maar in de rechter koelkast was vrij voor iedereen dus dan had Marcia zijn naam er maar op moeten schrijven.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Het maakt Marciano niet uit, maar hij moet het toch even aanhalen, maar het maakt hem niet uit.
Precies, dus Marciano is hier zelf debet aan.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Erik bied excuus aan maar in de rechter koelkast was vrij voor iedereen dus dan had Marcia zijn naam er maar op moeten schrijven.
Erik heeft gewoon gelijk rechter koelkast is voor iedereen..Dat simpie het niet snapt is niet zijn probleem...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Het maakt Marciano niet uit, maar hij moet het toch even aanhalen, maar het maakt hem niet uit.
morrie had het toch gezegd vanmorgen ? In de koelkast staat pap en rijst en boterhammen oid.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:56 schreef ChocoFan het volgende:
Binnenkort dan maar een vergadering zegt Erik om het duidelijk te krijgen hoe het met de koelkasten werkt.
Het is een grote kwal.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Zwaaien met die armen, schudden met haar hoofd en drammen uit haar mondquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
Dat met die kop schudden van Babbel, en die stiff upper lip gefluister , dan weet je ook al dat ze weer zit te Bulshitten...![]()
[ afbeelding ]
Laatst was Babette nog target bij hem.....Vieze engnek is het..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:05 schreef juul. het volgende:
Isaac helemaal eens met Bep, Wendy is jaloers, moet er uit wanneer ze niet op Immi stemt
``Ja volgens mij gaat het over Zoëquote:
Isaac lult met iedereen mee.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:07 schreef mangalie het volgende:
[..]
Laatst was Babette nog target bij hem.....Vieze engnek is het..
Ja die altijd zegt als ik een probleem met iemand heb ga ik erop af en erover praten, behalve bij Wendy die maakt ze zwart bij iedereen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:04 schreef spapaars het volgende:
Dat gezeik telkens weer van Babette over haar medebewoners.
Kan daar geen zinnig woord over zeggen omdat wij dat niet wetenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:13 schreef Verida het volgende:
Aanname van mij :
zou er contact zijn geweest met het thuisfront van Isaac en de febo? Het is wel heel opvallend dat Zoe ineens met heel dure woorden praat en de vriendin van Isaac benoemt enzo.
Geen idee maar valt wel op, vanmorgen had Zoë tegen Babs in de badkamer het over zijn vrouw en kinderen , Zoë zei van Ice en mij komt van mijn kant en ik weet dat zijn vrouw en kinderen kijken dus ik wil zien hoe ze daar op reageren, ik noem dat uitlokken/uitdagen naar Ice zn vrouw, smerige grietquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:13 schreef Verida het volgende:
Aanname van mij :
zou er contact zijn geweest met het thuisfront van Isaac en de febo? Het is wel heel opvallend dat Zoe ineens met heel dure woorden praat en de vriendin van Isaac benoemt enzo.
Ze gaat weer pendelenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:17 schreef engine het volgende:
Op kantoor heeft de manager zichzelf wat eten gevonden.
Is wel lekker rustigquote:
IK versta niet wat ze vraagtquote:
Zoe heeft wel met achter over de situatie een gesprek gehad.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:13 schreef Verida het volgende:
Aanname van mij :
Ik heb het niet geprobeerdquote:
Wel een beetje laat of niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:20 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zoe heeft wel met achter over de situatie een gesprek gehad.
Ze hadden haar gevraagd hoe ze op tv wil overkomen ivm met Ice en z'n kinderen.
Waarschijnlijk heeft ice ook zo'n gesprek gehad .
Tja ze kunnen ook zelf bedenken dat er camera's meekijken.quote:
Ouwe patat die waarschijnlijk toch niemand ging opeten. Check die laag zout er op btw.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:25 schreef spapaars het volgende:
Raar dat Erik patat heeft, patat is van de groep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |