quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en de hint erbij en toen sloeg wat ik had gezegd nergens meer op.
* ChocoFan geeft aluhoedje en parapilquote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:59 schreef 5thencounter het volgende:
De Bullshit lekt er alweer uit aan alle kanten.. SeikSas vroeg als voorbeeld aan een Oempa, Stel ik noem Chantal Jansen... en verrék , in één keer raak
Dat was het poederloeder die dat vroeg.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:59 schreef 5thencounter het volgende:
De Bullshit lekt er alweer uit aan alle kanten.. SeikSas vroeg als voorbeeld aan een Oempa, Stel ik noem Chantal Jansen... en verrék , in één keer raak
Nou ja.. Wendie hoefde ook nauwelijks blik te werpen op alle bankbiljetten , ze wist op 20 cent nauwkeurig Babbel te verslaan voor een ontheffingquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
* ChocoFan geeft aluhoedje en parapil![]()
Dat zou echt te erg zijn namelijk.
Ze zei dat ze maar wat schreef. Nee, nee nee, neeeeeeeeeeeeeeeee ik wil niet geloven dat de regie zover gaat met zulke dingen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja.. Wendie hoefde ook nauwelijks blik te werpen op alle bankbiljetten , ze wist op 20 cent nauwkeurig Babbel te verslaan voor een ontheffing![]()
[ afbeelding ]
U heeft gelijk..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:04 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat was het poederloeder die dat vroeg.
Volgens mij staat een oempa loempa af en toe ook wat te roepen als het een beetje vaag is.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:11 schreef spapaars het volgende:
Daar hadden ze geen ja op moeten zeggen voor die paar travo's
Nee joh, dat wordt toch weggeknipt dan, verkort.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:33 schreef spapaars het volgende:
Isaac denkt hoe langer ik wacht hoe langer in beeld
Simpele kerel...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:33 schreef spapaars het volgende:
Isaac denkt hoe langer ik wacht hoe langer in beeld
Deze is ook wel moeilijk als je het niet weet....quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:38 schreef OmaJacky het volgende:
Een gebouw waar je in kunt wonen en ze snappen t niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |