Ik ook 9 van de 10 x niet net als Moraimaquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:41 schreef Frummelie het volgende:
Ik kan die Rupie maar niet verstaan hé...
Marciano past perfect in het plaatje van Babette.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook 9 van de 10 x niet net als Moraima
Marciano is ook een behoorlijke roddeltante aan het worden hoor
Moirama kan ik nog wel een beetje ontcijferen maar Rupie echt niet..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
wie bij de hond slaapt krijgt vlooienquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is ook niet ten goede veranderd sinds hij met haar zo close is.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Marciano past perfect in het plaatje van Babette.
ik heb het altijd al een achterbaks ettertje gevondenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is ook niet goede veranderd sinds hij met haar zo close is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Marciano gebruikt Babette ook weer op zijn manier. Wanneer hij Babette niet meer nodig heeft, laat hij haar zo weer vallen. Die indruk krijg ik bij Marcianoquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is ook niet ten goede veranderd sinds hij met haar zo close is.
Dat is ook weer waar. geniepig mannetje maar is wel erger geworden vind ikquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb het altijd al een achterbaks ettertje gevonden![]()
alleen in die grotere groep viel hij minder op, maar ook daar was hij al erg sneaky bezig
bep heeft hem ooit gezegd dat zij hem kan helpen om met eten uit zijn restaurant op kermissen en zo te komen staanquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Marciano gebruikt Babette ook weer op zijn manier. Wanneer hij Babette niet meer nodig heeft, laat hij haar zo weer vallen. Die indruk krijg ik bij Marciano
Aan de ene kant zou het heel sterk zijn als ze bij haar standpunt blijft, dat zou haar alleen maar sieren... en ze heeft een vrijstelling..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:46 schreef Judiwi het volgende:
Het is te hopen dat Wendy niet op Bern stemt. Anders komt ze bij de anderen er negatief op te staan.
Dat deed ze al. Daar had ze nog minder aan. Beter haar eigen weg kiezen dan afwachten.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:46 schreef Judiwi het volgende:
Het is te hopen dat Wendy niet op Bern stemt. Anders komt ze bij de anderen er negatief op te staan.
Föhn gevalletje, moeten ze een nieuwe aanschaffen, en dat zal hem veel pijn doenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:53 schreef ChocoFan het volgende:
Erik er nu bij maar hij doet het inderdaad niet, hij zegt, hmmm apart. Hij gaat hem opnieuw open maken.
Ja maar als hij het niet kan maken moet ie ook niet zeuren, zoveel heeft ie nou ook weer niet gemaakt natuurlijk, terwijl hij wel verkondigd dat ie alles kan maken.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Föhn gevalletje, moeten ze een nieuwe aanschaffen, en dat zal hem veel pijn doen
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:00 schreef cinsan het volgende:
voel een stelling aankomen voor nieuwe mixer
Hij heeft al heel wat paren schoenen gerepareerd en zo wel wat meer dingen nog. . En als Erik niet die karretjes van het evenement van Jappie steeds had opgelapt, was het hele evenement een flop geworden.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar als hij het niet kan maken moet ie ook niet zeuren, zoveel heeft ie nou ook weer niet gemaakt natuurlijk, terwijl hij wel verkondigd dat ie alles kan maken.
gaat lekker daar, gisteren al een stelling voor een nieuw koffiezetapparaat en nu de mixer.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:00 schreef cinsan het volgende:
voel een stelling aankomen voor nieuwe mixer
Schoenen met lijm kan iedere halve zoolquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft al heel wat paren schoenen gerepareerd en zo wel wat meer dingen nog. . En als Erik niet die karretjes van het evenement van Jappie steeds had opgelapt, was het hele evenement een flop geworden.
Ja Wendy danst niet naar zijn pijpen en doet niet wat hij wilt. Daar kan die man niet tegen. Alle vrouwtjes moeten zijn voeten kussen en hij wil de vrouwen onder de duim hebben.quote:
geen enkele andere halve zool maakt zijn schoenen daar, gooit liever weg en koopt nieuwequote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Schoenen met lijm kan iedere halve zoolsorry moest dat grapje even maken.
En die karretjes heeft ie goed gedaan inderdaad.
Mixer gaat hem denk ik niet meer worden, is net zoiets als een föhn, eenmaal kapot is er niet veel aan te maken denk ik.
wat een bluf.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:03 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja Wendy danst niet naar zijn pijpen en doet niet wat hij wilt. Daar kan die man niet tegen. Alle vrouwtjes moeten zijn voeten kussen en hij wil de vrouwen onder de duim hebben.
Wendy doet dat niet dus loopt ze voor z'n voeten.
Hij zei daarnet dat ze de volgende eliminatie veilig is maar dat ze daarna met haar staart tussen haar benen in de loods gaat lopen.
Toegegeven, die karretjes heeft hij onherkenbaar gemaakt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft al heel wat paren schoenen gerepareerd en zo wel wat meer dingen nog. . En als Erik niet die karretjes van het evenement van Jappie steeds had opgelapt, was het hele evenement een flop geworden.
er uit met die gladjakkerrrrquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Marciano is ook een, zou mijn oma zeggen, loedertje
Bep zei nog het maakt niet uit op wie ze stemt ,ze is de volgendequote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:46 schreef Judiwi het volgende:
Tja, dat is ook weer waar, consumptiemaatschappij is best wel een dingetje tegenwoordig.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:04 schreef Verida het volgende:
[..]
geen enkele andere halve zool maakt zijn schoenen daar, gooit liever weg en koopt nieuwe
tuurlijk wordt die mixer niets meer, net zoals de fohn, maar het is wel het proberen waard .
Marciano valt idd wel door het bekende mandje.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:07 schreef Giggio het volgende:
[..]
er uit met die gladjakkerrrr
heeft ook zo'n nare zeurstem
Zie nog zo de dunne stront uit z'n broekspijpen kruipen toen Jef die eliminatie overleefde.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:03 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja Wendy danst niet naar zijn pijpen en doet niet wat hij wilt. Daar kan die man niet tegen. Alle vrouwtjes moeten zijn voeten kussen en hij wil de vrouwen onder de duim hebben.
Hij zei daarnet dat ze de volgende eliminatie veilig is maar dat ze daarna met haar staart tussen haar benen in de loods gaat lopen.
ze schijt peulen van angstquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bep zei nog het maakt niet uit op wie ze stemt ,ze is de volgende
Je moeder heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, dat is ook weer waar, consumptiemaatschappij is best wel een dingetje tegenwoordig.
Spullen en kleding zijn ook niet meer echt degelijk.
Zucht, hoor ineens mijn moeder
Gelukkig is het helemaal in om je spullen her te gebruiken en is het niet meer iets ouderwetsquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, dat is ook weer waar, consumptiemaatschappij is best wel een dingetje tegenwoordig.
Spullen en kleding zijn ook niet meer echt degelijk.
Zucht, hoor ineens mijn moeder
Ja dat is toch ook wel weer leuk om te zien, ook kringloopwinkels zijn helemaal in en ik draag al jaren een reservetasje bij me in mijn gewone tas voor boodschappen en dat is nu ook weer een soort van normaal.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Gelukkig is het helemaal in om je spullen her te gebruiken en is het niet meer iets ouderwets![]()
vintage en repaircafe's, dat is nu de norm
volgens mij heeft isaac die vakkundig vermoordquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:12 schreef pingu66 het volgende:
Is dat de blender waar e de shakes in maken waar Erik mee bezig is?
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:12 schreef pingu66 het volgende:
Is dat de blender waar e de shakes in maken waar Erik mee bezig is?
Met een combinatie van poeder en pindakaas heeft hij het apparaat vermoord.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:13 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij heeft isaac die vakkundig vermoord
Ik zie Zoe(klinkt wat netter), gewoon voor de spiegel staan en haar make up fatsoeneren. Ze liet een paar traantjes en dat was het.quote:
Ook maar ook een verwend loeder die denkt dat ze alles mag. Dat gedrag met Isaac is niet normaal. Hij is daar ook schuldig aan maar Zoë dus ook.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Als ik Zoe zie, zie ik een zeer onzekere jonge vrouw, die niet tevreden is met haarzelf
Even een uurtje met een echte make up artiest zou haar misschien helpen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:18 schreef Tascha071 het volgende:
Misschien dat achter haar naast tekst geven ook ff kan bij poederen??
Wat was er nu weer met Zoë , zat filmpje erik moraima te kijkenquote:
Zoe is jong en naïef, Isaac daartegen is ouder en een man met vrouw en kinderen, die moet daar wat van zeggen, maar ik krijg de indruk dat Isaac het wel kan waarderen die aandacht van Zoe.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook maar ook een verwend loeder die denkt dat ze alles mag. Dat gedrag met Isaac is niet normaal. Hij is daar ook schuldig aan maar Zoë dus ook.
Op toneel zou zoiets werken.Waar mensen op ern grote afstand naar je kijken.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:16 schreef ChocoFan het volgende:
Die make up, zo duidelijk nu.
Zoë denkt dat het op tv dan beter over komt en wie weet maar wij zien dat de hele dag door en dat ziet er niet uit, heb je een paar grote studio lampen op je hoofd dan snap ik het nog maar dit is gewoon niet goed.
_knip niet persoonlijk worden -quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie Zoe(klinkt wat netter), gewoon voor de spiegel staan en haar make up fatsoeneren. Ze liet een paar traantjes en dat was het.
Weer woorden met Babs, geen tot weinig aandachtquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat was er nu weer met Zoë , zat filmpje erik moraima te kijken
Isaac is zeker het foutst in deze en een smeerlap maar Zoë krijgt geen vrijbrief van mij, te veel nare trekjes heeft ze ook al is ze nog jong en naïef, dat is geen excuus voor sommige dingen. Dat is hoe ik erover denk.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoe is jong en naïef, Isaac daartegen is ouder en een man met vrouw en kinderen, die moet daar wat van zeggen, maar ik krijg de indruk dat Isaac het wel kan waarderen die aandacht van Zoe.
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Op toneel zou zoiets werken.Waar mensen op ern grote afstand naar je kijken.
Natuurlijk mag je je mening ventleren en iedereen heeft nare trekjesquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Isaac is zeker het foutst in deze en een smeerlap maar Zoë krijgt geen vrijbrief van mij, te veel nare trekjes heeft ze ook al is ze nog jong en naïef, dat is geen excuus voor sommige dingen. Dat is hoe ik erover denk.
Thnx..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:03 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En nog steeds geen zoemerquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:29 schreef Dotteke het volgende:
En weer naar de streams, kaarten en lezen we worden wel weer verwend hoor
Het kan nog he, gisteren ging hij ook na 18 uurquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:28 schreef Ash het volgende:
Zou het kunnen dat de zoemer express nog niet gaat, omdat de FEBO wil duidelijk maken aan de groep dat het onder dit management (Morrie en dadelijk 99% Imi) niet langer kan, en ze zo onbewust de groep willen pushen te stemmen richting Bern? of kan ik beter mijn alu hoedje weer pakken?
Dat is ook een goede om te denken, ik denk omdat de pot nog veel leger moet, daarom geen verdien opdrachten meer voor nu maar eten bestellen uit de pot x5 of hoeveel dat ook is.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:28 schreef Ash het volgende:
Zou het kunnen dat de zoemer express nog niet gaat, omdat de FEBO wil duidelijk maken aan de groep dat het onder dit management (Morrie en dadelijk 99% Imi) niet langer kan, en ze zo onbewust de groep willen pushen te stemmen richting Bern? of kan ik beter mijn alu hoedje weer pakken?
Sjah de hoop op een Eliminatie of een verdienspelletje is alweer verkeken vandaagquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:29 schreef Dotteke het volgende:
En weer naar de streams, kaarten en lezen we worden wel weer verwend hoor
Ze zitten er daar ook op te wachtenquote:
Het kan nog he, de dag is nog niet voor bij, gisteren was de zoemer ook heel laatquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
Sjah
[..]
Sjah de hoop op een Eliminatie of een verdienspelletje is alweer verkeken vandaag![]()
Morgen een andere Manager die ook nix gaat voorstellen is idem zo boeiend
Mindfuck zou zijn, dat de zoemer nu zou gaan en dat het een eliminatie betrofquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zitten er daar ook op te wachten
Ze zitten hun tijd uit te zitten dat straalt er bij sommige gewoon van af
Heerlijk zou dat zijn, maar aan de andere kant dan heeft Moraima drie keer een vrijstelling gehad ook niet helemaal eerlijkquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mindfuck zou zijn, dat de zoemer nu zou gaan en dat het een eliminatie betrof
Dat, of Regie is al heel blij met hun dagelijkse urenlange GTST spelen zonder etenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan nog he, de dag is nog niet voor bij, gisteren was de zoemer ook heel laat
Of ze doen bewust nu niets om te kijken of ze de pot aan aanspreken om eten te kopen
Het is x 25, best wel veel dusquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is ook een goede om te denken, ik denk omdat de pot nog veel leger moet, daarom geen verdien opdrachten meer voor nu maar eten bestellen uit de pot x5 of hoeveel dat ook is.
* ChocoFan deelt aluhoedjes uit
Ja dat dus, belachelijk veel, de pot moet leeg, ze gaan echt niet veel geld winnen. Na million dollar island trap ik er niet meer in bij de Mol.quote:
Ik denk ook dat dat nu de bedoeling is, anders was die zoemer wel afgegaanquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:36 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hopen dat ze het nu wel doorzetten dan de Febo ik wil die koppen wel eens zien
Belastingdienst vangt natuurlijk ook nog wat van het bedragquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat dus, belachelijk veel, de pot moet leeg, ze gaan echt niet veel geld winnen. Na million dollar island trap ik er niet meer in bij de Mol.
Maar daar wordt het uit te keren bedrag niet lager van.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Belastingdienst vangt natuurlijk ook nog wat van het bedrag
Dit is zeker ook weer snel weggedraaid. Zie enkel klaverjas en Bern en jappiequote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:34 schreef espri het volgende:
zoe nu roddelen over Babbel tegen Mirthe, wauw.
Yep. was onder de douche.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:40 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Dit is zeker ook weer snel weggedraaid. Zie enkel klaverjas en Bern en jappie
Van wat er over blijft, nu moet het te winnen bedrag nog omlaag, ik geloof er echt niet meer in dat ze zoveel kunnen winnen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Belastingdienst vangt natuurlijk ook nog wat van het bedrag
Is het dadelijk Bern en dan moet hij boodschappen bestellen van het prijzengeld, die blijft er dan in, ik zie hem huilend boodschappen doorgeven dan. Een pak melk van 1 euro voor 25 euro, boehoehoe.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:41 schreef 5thencounter het volgende:
De Regie zal het vast niet eens zijn met de Manager keuze als dit de 1ste keer in de historie gaat worden dat de nieuwe Manager met shit geld het bos in gestuurd gaat worden
Dat klopt, maar wat jezelf mag houden welquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:40 schreef engine het volgende:
[..]
Maar daar wordt het uit te keren bedrag niet lager van.
De verveling slaat ook toe. Begrijpelijk ook welquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:43 schreef Dotteke het volgende:
We worden verwend vandaag, voor de afwisseling
Een stream met kaarters en de andere stream met of een Bern die de bosatlas leest o fen Jasper die verveeld voor zich ligt uit te staren
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is het dadelijk Bern en dan moet hij boodschappen bestellen van het prijzengeld, die blijft er dan in, ik zie hem huilend boodschappen doorgeven dan. Een pak melk van 1 euro voor 25 euro, boehoehoe.
Dat is iig het mooiste scenario mogelijk.. en dat ook de grootste PotVrekken noodgedwongen op Groen moeten gaan staan voor etenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is het dadelijk Bern en dan moet hij boodschappen bestellen van het prijzengeld, die blijft er dan in, ik zie hem huilend boodschappen doorgeven dan. Een pak melk van 1 euro voor 25 euro, boehoehoe.
Hoeft niet, dat nogal domme waterzakje gooien was ook in de namiddag.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
Sjah
[..]
Sjah de hoop op een Eliminatie of een verdienspelletje is alweer verkeken vandaag![]()
Morgen een andere Manager die ook nix gaat voorstellen is idem zo boeiend
Het lijkt of ze brabbelen, ik kan echt geen woorden onderscheiden, zo raar, bij andere talen hoor ik dat dan weer wel, misschien omdat ze het een beetje stiekem doen en daarom snel. Geen idee, klinkt allemaal als gebrabbel iig en voor nu mag er iig wel weer een waarschuwing komen ervoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Ruppie weer Papiaments tegen Moraima en wederzijds. Snap niet, dat daar nog geen boete voor is uitgedeeld
Daar lijken ze ook op te wachten, ik mag hopen tevergeefsquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoeft niet, dat nogal domme waterzakje gooien was ook in de namiddag.
Was dan ook in 10 minuten gedaan, het wachten op de stem duurde langer.
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:46 schreef schizolientje het volgende:
ze spreken gewoon hun eigen taal en nemen Eric in de maling lachen hem uit enz En t schijnt te mogen
Wanneer ze geen waarschuwing krijgen, kunnen ze gewoon hun gang gaan. Moraima stikt nu weer deel 565876543quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:46 schreef schizolientje het volgende:
ze spreken gewoon hun eigen taal en nemen Eric in de maling lachen hem uit enz En t schijnt te mogen
Van mij mag het.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar lijken ze ook op te wachten, ik mag hopen tevergeefs
Het lijkt of ze alles laten gebeuren, fluisteren, praten en roken In eigentaal pratenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het lijkt of ze brabbelen, ik kan echt geen woorden onderscheiden, zo raar, bij andere talen hoor ik dat dan weer wel, misschien omdat ze het een beetje stiekem doen en daarom snel. Geen idee, klinkt allemaal als gebrabbel iig en voor nu mag er iig wel weer een waarschuwing komen ervoor.
dat is het ook, misselijkmakend en dat t toegestaan wordt???? God straft meteen zou ik nu tegen Moirama zeggen, hoestbui van een uurtje of 2quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Doe het dan gewoon in het Nederlands, dit is gewoon laf dan.
De regie is er ook klaar mee, die zijn nu wat anders aan het doen dan of zo. of een vakantie medewerker.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt of ze alles laten gebeuren, fluisteren, praten en roken In eigentaal praten
Ze hebben al eerder "crisisje" gespeelt, iedereen gaat dan gewoon de hele dag op bed liggen tot er weer geld verdiend kon wordenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Van mij mag het.
Mits ze dan de hele nacht hun bed niet zien.
Oeh ik zou roepen, karma is een bitch mora.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:49 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat is het ook, misselijkmakend en dat t toegestaan wordt???? God straft meteen zou ik nu tegen Moirama zeggen, hoestbui van een uurtje of 2
En dan zijn de uitzendingen op tv ook nog een kwartier langer.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De regie is er ook klaar mee, die zijn nu wat anders aan het doen dan of zo. of een vakantie medewerker.
volgens mij netto 4 minuten, want er is een extra reclameblokquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan zijn de uitzendingen op tv ook nog een kwartier langer.
Ik ben benieuwd naar de uitzendingen van de komende tijd er gebeurd weinig.
Gisteren bijna alleen over die bal op de plank houden.
ZO kan je wel een uitzending vol krijgen.
5 minuten het ochtend ritueel van Erik en Eunice is meestal in de uitzendingen en dan beelden van alle maaltijden, afleveringen komen wel vol, of wacht, er is geen eten,quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan zijn de uitzendingen op tv ook nog een kwartier langer.
Ik ben benieuwd naar de uitzendingen van de komende tijd er gebeurd weinig.
Gisteren bijna alleen over die bal op de plank houden.
ZO kan je wel een uitzending vol krijgen.
Ja, ook dat nog, en geen beeld materiaal want er gebeurd gewoon weinig tot niets.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:55 schreef Majoraan het volgende:
[..]
volgens mij netto 4 minuten, want er is een extra reclameblok
Vond dat met Erik en Moriama heel erg meevallen dacht dat het heel wat zou zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
5 minuten het ochtend ritueel van Erik en Eunice is meestal in de uitzendingen en dan beelden van alle maaltijden, afleveringen komen wel vol, of wacht, er is geen eten,wat voor beelden moeten ze dan uitzenden.
![]()
Hoe dan ook, genoeg materiaal denk ik wel. Het is alleen voor ons streamers gewoon een beetje erg saai.
De fittie van net met mora en erik en babs en wendy die gepraat hebben, mirthe doet ook vaak genoeg iets raars oh de kapotte mixer kunnen ze ook nog beelden van uitzenden. Komt goed voor tv.
Ik hoop dat dat ze tegen die bitch moet en dan planken, wie t langste volhoudt wint. Bitch Babbel kan nl niet planken.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bep zei nog het maakt niet uit op wie ze stemt ,ze is de volgende
Tot nu toe zijn Jasper, ZooWie, Babbel en SeikSas nog van de streams verdwenenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:03 schreef Tascha071 het volgende:
Zoë zit achter. Rest zit volgens mij aan de andere tafel. Of hebben ze babet ook naar achter gehaald nu om te helpen met het oplappen van Zoë. Of oefenen met volgende verhaal lijn?
Het viel ook reuze mee maar er gebeurde iig iets. Dat is momenteel zeldzaam daar.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond dat met Erik en Moriama heel erg meevallen dacht dat het heel wat zou zijn.
ik vond het ook geen ruzie/incident en die indruk had ik wel gekregen, Gewoon een gesprek op ongelijk nivo, iemand die daar sterk in is en iemand die daar minder sterk in isquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het viel ook reuze mee maar er gebeurde iig iets. Dat is momenteel zeldzaam daar.
Jappie vraagt "wat zou je hier dan nog doen willen"quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:11 schreef Tascha071 het volgende:
Ok Zoë heeft achter weer ff oplaptekst gehad mag nu oefenen op Jappie
Ik denk Zoë, dat anderen maar moeten praten met haar en zij niet meer wil.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:14 schreef engine het volgende:
Lekker crackers eten in bed.
Anders gaat Babette zelf naar achter "gaan jullie maar met haar praten want ik kan het niet meer.."
Geen idee wat ze bedoeld.
Ze ziet Jeff in zichzelf hele dagen in bed liggen voor zich uit te staren en zag een opluchting in zijn ogen toen hij verloor net als bij Kenzy en Gerquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jappie vraagt "wat zou je hier dan nog doen willen"
ZooWie , "Dat zei ik dus oohhoook,,, nix " Achter geweest
Oh okay niet gekeken vandaag dus gemist wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk Zoë, dat anderen maar moeten praten met haar en zij niet meer wil.
Korte omschrijving, Zoë krijgt te weinig aandacht van Babs en is daardoor boos en verdrietig.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:18 schreef engine het volgende:
[..]
Oh okay niet gekeken vandaag dus gemist wat er aan de hand is.
Oh leukquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Korte omschrijving, Zoë krijgt te weinig aandacht van Babs en is daardoor boos en verdrietig.
Ik hoor vooral nog veel bla bla blaquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop dat Zoë nog een beetje gaat ontploffen vandaag tegen Babs of zo.
Ik heb nu bij beide geluid uit want bla bla bla inderdaad, zal alleen ff vanuit mijn ooghoeken af en toe spieken hoe het met de lichaamstaal gaat daar.quote:
Het zijn allemaal herhaal gesprekken/geroddelquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb nu bij beide geluid uit want bla bla bla inderdaad, zal alleen ff vanuit mijn ooghoeken af en toe spieken hoe het met de lichaamstaal gaat daar.
Jahh, die "jullie mogen mij niet nomineren want ik ben eigenlijk een zielig klein meisje" act is al spuugzatquote:
ALs ze verliest vindt ze het niet erg want dan heeft ze het een soort van zelf bepaaldquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, die "jullie mogen mij niet nomineren want ik ben eigenlijk een zielig klein meisje" act is al spuugzat
Niets over de "Ik ben vroeger zo gepest" kaart?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ze verliest vindt ze het niet erg want dan heeft ze het een soort van zelf bepaald
Ze zeggen ook ze moet zich ook niet zo druk maken want ze is nog lang niet in de picture zegt ze
Hoeft niet, ZooWie is nog nooit in de gevarenzone geweest, en ziet er niet naar uit dat ze er een nodig heeft, er is nog makkelijker kanonnenvoer aanwezigquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben bang, dat Zoe één dezer dagen spontaan een vrijstelling wint ....
En toch respect voor Jappie dat hij dit allemaal kan aanhoren en er nog serieus op ingaat. En haar probeert adviezen te geven hoe ze haar verveling ..lees geen aandacht krijgen van haar man en babbelkous... kan opvullen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:29 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie wordt geherprogrammeerd door het ZooWie Virus.. de hypnotiserende woordendiaree....![]()
[ afbeelding ]
Nee, nog niet wel dat ze er in is gestapt terwijl ze nog niets heeft meegemaaktquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niets over de "Ik ben vroeger zo gepest" kaart?
Niet raar dat ZooWie zich nú ineens "verveelt" na 10 maanden de NixKut uitgehangen te hebbenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En toch respect voor Jappie dat hij dit allemaal kan aanhoren en er nog serieus op ingaat. En haar probeert adviezen te geven hoe ze haar verveling ..lees geen aandacht krijgen van haar man en babbelkous... kan opvullen.
Dr middaglepels?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
Gemist... Heeft Miertje haar lepel pindakaas nog kunnen scoren?
Volgens mij nu niet want ze moest ff snel een maskertje van haar gezicht halen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
Gemist... Heeft Miertje haar lepel pindakaas nog kunnen scoren?
Komt wel, ze verdient het.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij nu niet want ze moest ff snel een maskertje van haar gezicht halen.
Geen eliminatie , het risico dat Bern of Imie als Manager kandidaten genomineerd worden is te groot , het zal wel iets direct noodzakelijk zijn weer... een Bestelkaart voor Eten laten komen in het Achtertuintje van Oma Tingelingquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:48 schreef OmaJacky het volgende:
Zou t een eli kunnen zijn?
Gisteren bij de vrijstelling proef zei de stem; als de manager wint dam mag de vrijstelling voor de volgende eli bewaard worden.
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:49 schreef spapaars het volgende:
Beste deelnemers.
Jullie gaan balletjes overgooien.
doe maar verse eierenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:49 schreef spapaars het volgende:
Beste deelnemers.
Jullie gaan balletjes overgooien.
ZOu ook niet eerlijk zijn dat Moriama drie keer vrijgesteld wordtquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen eliminatie , het risico dat Bern of Imie als Manager kandidaten genomineerd worden is te groot , het zal wel iets direct noodzakelijk zijn weer... een Bestelkaart voor Eten laten komen in het Achtertuintje van Oma Tingeling
Het zou mij niet verbazenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu ook niet eerlijk zijn dat Moriama drie keer vrijgesteld wordt
Zou mij niets verbazen, iets zegt mij dat het verboden lijkt een dik lui arrogant stuk vreten in dit stadium van het Spel eruit te schoppen vanwege dat ze uit Curacao komt... enzoquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu ook niet eerlijk zijn dat Moriama drie keer vrijgesteld wordt
Als ze genomineerd word wel ja en dan ligt het ook nog een beetje aan de proef.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Mwa die vliegt er toch wel uit als ze manager af is....
Ze zijn nog met 14 personen en 7 weken te gaan, dus de kans op eliminatie wordt steeds groter.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:59 schreef spapaars het volgende:
Verwacht een verdienopdracht omdat ze nu geld tekort komen.
Maar nu het einde langzaam nadert, is de kans groot dat er meer nominaties in een korte tijd zullen zijn.
Een beetje hoesten&brabbelen&mekkeren&nix verdienenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ze genomineerd word wel ja en dan ligt het ook nog een beetje aan de proef.
Zo kun je de afgelopen 10 maanden Moraima idd samenvattenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een beetje hoesten&brabbelen&mekkeren&nix verdienen![]()
En iedereen applaudisseren
Ze slapenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
Wat een rust zeg. Doodse stilte heerst er.
Ja, helemaal geen mededeling dat ze binnen een minuut voor het spelscherm moeten staan, ze laten ze gewoon liggen.quote:
Het interesseert ze geen zak, een paar centen verdienen, dus kunnen ze rustig slapenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, helemaal geen mededeling dat ze binnen een minuut voor het spelscherm moeten staan, ze laten ze gewoon liggen.
De dood.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik mis alleen nog 2 kaarsen en 'n rozenkrans....
[ afbeelding ]
Ik ben naar een en andere stream gegaan, vind het zo eng om te zien...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik mis alleen nog 2 kaarsen en 'n rozenkrans....
[ afbeelding ]
Zelfs babbel is stilquote:
Dat klopt, ze was asociaalquote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:13 schreef Judiwi het volgende:
Nou filmpje van Eric en Moraima gezien. Kan niet zeggen dat ze onfatsoenlijk was tegen Eric. Denk eerder een taalbarrière dat zij elkaar beiden niet begrijpen. Daardoor miscommunicatie.
Eindelijk die MindFuck Game?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze moeten allemaal stil zijn en naar het scherm kijken. Werd met een strenge mededeling bekend gemaakt
Jawel staan er welquote:
Zou wel jammer zijn, want dan onspringd Moraima weer de dansquote:
Armoedige low budget spelletjes voor wat vretenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat dus, wie bedenkt deze onzin, er is verdomme 800K te winnen ......![]()
![]()
Zet ze in plaats daarvan eens op scherp, het gaat niet om een paar grijpstuivers die ze kunnen winnen ....quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:20 schreef spapaars het volgende:
Armoedige low budget spelletjes voor wat vreten
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:21 schreef 5thencounter het volgende:
Bent U een Mens
Bent U een Dier
Bent U wel eens vreemd gegaan in een RLS Show
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zet ze in plaats daarvan eens op scherp, het gaat niet om een paar grijpstuivers die ze kunnen winnen ....![]()
Gewoon filmpjes en fragmenten op het grote scherm met uitspraken en roddels over
elkaar om eens mee te beginnen, hoe fokking moeilijk kan het zijn ....
Dan gaan er een aantal flippen of willen naar huis, goede drama maar niet goed onder controle te houden voor de regie dus die nemen denk ik geen risico. Hoe jammer dat voor ons ook is.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zet ze in plaats daarvan eens op scherp, het gaat niet om een paar grijpstuivers die ze kunnen winnen ....![]()
Gewoon filmpjes en fragmenten op het grote scherm met uitspraken en roddels over
elkaar om eens mee te beginnen, hoe fokking moeilijk kan het zijn ....
Anders word het wel heel erg moeilijk. Hebben ze waarschijnlijk bewust gedaanquote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Raar dat ze ook meteen een gok mogen doen, dan kunnen ze al veel wegstrepen ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |