Ik ook 9 van de 10 x niet net als Moraimaquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:41 schreef Frummelie het volgende:
Ik kan die Rupie maar niet verstaan hé...
Marciano past perfect in het plaatje van Babette.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook 9 van de 10 x niet net als Moraima
Marciano is ook een behoorlijke roddeltante aan het worden hoor
Moirama kan ik nog wel een beetje ontcijferen maar Rupie echt niet..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
wie bij de hond slaapt krijgt vlooienquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is ook niet ten goede veranderd sinds hij met haar zo close is.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Marciano past perfect in het plaatje van Babette.
ik heb het altijd al een achterbaks ettertje gevondenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is ook niet goede veranderd sinds hij met haar zo close is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Marciano gebruikt Babette ook weer op zijn manier. Wanneer hij Babette niet meer nodig heeft, laat hij haar zo weer vallen. Die indruk krijg ik bij Marcianoquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is ook niet ten goede veranderd sinds hij met haar zo close is.
Dat is ook weer waar. geniepig mannetje maar is wel erger geworden vind ikquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb het altijd al een achterbaks ettertje gevonden![]()
alleen in die grotere groep viel hij minder op, maar ook daar was hij al erg sneaky bezig
bep heeft hem ooit gezegd dat zij hem kan helpen om met eten uit zijn restaurant op kermissen en zo te komen staanquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Marciano gebruikt Babette ook weer op zijn manier. Wanneer hij Babette niet meer nodig heeft, laat hij haar zo weer vallen. Die indruk krijg ik bij Marciano
Aan de ene kant zou het heel sterk zijn als ze bij haar standpunt blijft, dat zou haar alleen maar sieren... en ze heeft een vrijstelling..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:46 schreef Judiwi het volgende:
Het is te hopen dat Wendy niet op Bern stemt. Anders komt ze bij de anderen er negatief op te staan.
Dat deed ze al. Daar had ze nog minder aan. Beter haar eigen weg kiezen dan afwachten.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:46 schreef Judiwi het volgende:
Het is te hopen dat Wendy niet op Bern stemt. Anders komt ze bij de anderen er negatief op te staan.
Föhn gevalletje, moeten ze een nieuwe aanschaffen, en dat zal hem veel pijn doenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:53 schreef ChocoFan het volgende:
Erik er nu bij maar hij doet het inderdaad niet, hij zegt, hmmm apart. Hij gaat hem opnieuw open maken.
Ja maar als hij het niet kan maken moet ie ook niet zeuren, zoveel heeft ie nou ook weer niet gemaakt natuurlijk, terwijl hij wel verkondigd dat ie alles kan maken.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Föhn gevalletje, moeten ze een nieuwe aanschaffen, en dat zal hem veel pijn doen
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:00 schreef cinsan het volgende:
voel een stelling aankomen voor nieuwe mixer
Hij heeft al heel wat paren schoenen gerepareerd en zo wel wat meer dingen nog. . En als Erik niet die karretjes van het evenement van Jappie steeds had opgelapt, was het hele evenement een flop geworden.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar als hij het niet kan maken moet ie ook niet zeuren, zoveel heeft ie nou ook weer niet gemaakt natuurlijk, terwijl hij wel verkondigd dat ie alles kan maken.
gaat lekker daar, gisteren al een stelling voor een nieuw koffiezetapparaat en nu de mixer.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:00 schreef cinsan het volgende:
voel een stelling aankomen voor nieuwe mixer
Schoenen met lijm kan iedere halve zoolquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft al heel wat paren schoenen gerepareerd en zo wel wat meer dingen nog. . En als Erik niet die karretjes van het evenement van Jappie steeds had opgelapt, was het hele evenement een flop geworden.
Ja Wendy danst niet naar zijn pijpen en doet niet wat hij wilt. Daar kan die man niet tegen. Alle vrouwtjes moeten zijn voeten kussen en hij wil de vrouwen onder de duim hebben.quote:
geen enkele andere halve zool maakt zijn schoenen daar, gooit liever weg en koopt nieuwequote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Schoenen met lijm kan iedere halve zoolsorry moest dat grapje even maken.
En die karretjes heeft ie goed gedaan inderdaad.
Mixer gaat hem denk ik niet meer worden, is net zoiets als een föhn, eenmaal kapot is er niet veel aan te maken denk ik.
wat een bluf.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:03 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja Wendy danst niet naar zijn pijpen en doet niet wat hij wilt. Daar kan die man niet tegen. Alle vrouwtjes moeten zijn voeten kussen en hij wil de vrouwen onder de duim hebben.
Wendy doet dat niet dus loopt ze voor z'n voeten.
Hij zei daarnet dat ze de volgende eliminatie veilig is maar dat ze daarna met haar staart tussen haar benen in de loods gaat lopen.
Toegegeven, die karretjes heeft hij onherkenbaar gemaakt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft al heel wat paren schoenen gerepareerd en zo wel wat meer dingen nog. . En als Erik niet die karretjes van het evenement van Jappie steeds had opgelapt, was het hele evenement een flop geworden.
er uit met die gladjakkerrrrquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Marciano is ook een, zou mijn oma zeggen, loedertje
Bep zei nog het maakt niet uit op wie ze stemt ,ze is de volgendequote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:46 schreef Judiwi het volgende:
Tja, dat is ook weer waar, consumptiemaatschappij is best wel een dingetje tegenwoordig.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:04 schreef Verida het volgende:
[..]
geen enkele andere halve zool maakt zijn schoenen daar, gooit liever weg en koopt nieuwe
tuurlijk wordt die mixer niets meer, net zoals de fohn, maar het is wel het proberen waard .
Marciano valt idd wel door het bekende mandje.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:07 schreef Giggio het volgende:
[..]
er uit met die gladjakkerrrr
heeft ook zo'n nare zeurstem
Zie nog zo de dunne stront uit z'n broekspijpen kruipen toen Jef die eliminatie overleefde.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:03 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja Wendy danst niet naar zijn pijpen en doet niet wat hij wilt. Daar kan die man niet tegen. Alle vrouwtjes moeten zijn voeten kussen en hij wil de vrouwen onder de duim hebben.
Wendy doet dat niet dus loopt ze voor z'n voeten.
Hij zei daarnet dat ze de volgende eliminatie veilig is maar dat ze daarna met haar staart tussen haar benen in de loods gaat lopen.
ze schijt peulen van angstquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bep zei nog het maakt niet uit op wie ze stemt ,ze is de volgende
Je moeder heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, dat is ook weer waar, consumptiemaatschappij is best wel een dingetje tegenwoordig.
Spullen en kleding zijn ook niet meer echt degelijk.
Zucht, hoor ineens mijn moeder
Gelukkig is het helemaal in om je spullen her te gebruiken en is het niet meer iets ouderwetsquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, dat is ook weer waar, consumptiemaatschappij is best wel een dingetje tegenwoordig.
Spullen en kleding zijn ook niet meer echt degelijk.
Zucht, hoor ineens mijn moeder
Ja dat is toch ook wel weer leuk om te zien, ook kringloopwinkels zijn helemaal in en ik draag al jaren een reservetasje bij me in mijn gewone tas voor boodschappen en dat is nu ook weer een soort van normaal.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Gelukkig is het helemaal in om je spullen her te gebruiken en is het niet meer iets ouderwets![]()
vintage en repaircafe's, dat is nu de norm
volgens mij heeft isaac die vakkundig vermoordquote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:12 schreef pingu66 het volgende:
Is dat de blender waar e de shakes in maken waar Erik mee bezig is?
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:12 schreef pingu66 het volgende:
Is dat de blender waar e de shakes in maken waar Erik mee bezig is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |