Ja joh, te lui. Kom maar eens hier voor een meet jullie.quote:Op maandag 3 juli 2023 21:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Altijd zelfde gekut moet jou zeker weer te ver?
Gedaan, maar ben je alweer vergeten.quote:Op maandag 3 juli 2023 21:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja joh, te lui. Kom maar eens hier voor een meet jullie.
Wanneer was jij in Porto?quote:Op maandag 3 juli 2023 21:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gedaan, maar ben je alweer vergeten.
Gelukkig ben ik extrovertquote:Op maandag 3 juli 2023 21:15 schreef aeque het volgende:
Introverte halfjes, ja daarom kom ik ook niet.
Ik blijf lekker op mijn zolderkamer hoor.
Er is vast nog wel een ander halfje waarmee je een heeltje kan zijnquote:Op maandag 3 juli 2023 21:15 schreef aeque het volgende:
Introverte halfjes, ja daarom kom ik ook niet.
Ik blijf lekker op mijn zolderkamer hoor.
Lukt me nietquote:Op maandag 3 juli 2023 21:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
@:El_Thijs wil je deze in de op gooien:
[poll=5798]
oja, toen had ik standby dienstquote:Op maandag 3 juli 2023 20:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Echte fokkers zitten op een meet gewoon mobiel op fok of zoals @:koen66 op hun laptop 😂
nope, 22/7 zit ik op een cruiseschipquote:Op maandag 3 juli 2023 21:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
@:El_Thijs wil je deze in de op gooien:
[poll=5798]
Planning van niks weerquote:Op maandag 3 juli 2023 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
12/7 richting Cyprus, 21/7 vertrekt de cruise
quote:Op maandag 3 juli 2023 21:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet dat staat nog op de planning
Porto is tofquote:Op maandag 3 juli 2023 22:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Toevallig vanochtend medegedeeld
quote:
quote:Op maandag 3 juli 2023 22:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Toevallig vanochtend medegedeeld
Geen haastquote:Op maandag 3 juli 2023 22:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Details moet ik nog uitwerken hoor
uiteraard.quote:
Waar ga je over onderhandelen? Meer geld? Succes in ieder geval!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uiteraard.
Over een uurtje richting mijn detacheringsbureau om te onderhandelen
er zijn meerder mogelijkheden:quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar ga je over onderhandelen? Meer geld? Succes in ieder geval!
Heeft je oude werkgever je een goed bod gedaan? En je huidige opdrachtgever heeft niet zoveel voor je te doen toch? Snap wel dat je dan liever wat anders wilquote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn meerder mogelijkheden:
bij het bureau verlengen en bij de opdrachtgever blijven
bij bureau verlengen, maar nieuwe opdrachtgever
weg bureau, contract van de opdrachtgever,
weg bij bureau, weg bij opdrachtgever, terug naar oude werkgever.
Ik acht optie 4 het meest waarschijnlijk, maar we zullen zien wat ze zeggen.
ja, blijven bij de huidige opdrachtgever lijkt me niet interessant.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heeft je oude werkgever je een goed bod gedaan? En je huidige opdrachtgever heeft niet zoveel voor je te doen toch? Snap wel dat je dan liever wat anders wil
Geld en auto heb je bij je oude werkgever of..?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, blijven bij de huidige opdrachtgever lijkt me niet interessant.
Het begint nu wel wat drukker te worden en ze hebben ook al uitgesproken dat ze heel tevreden zijn en zo, maar ik denk niet dat dit de plek voor mij is.
en ja, het geld en de auto spelen ook wel mee
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geld en auto heb je bij je oude werkgever of..?
Hm, begrijpelijkquote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar goed, dat zijn dingen waar detacheringsbureau of opdrachtgever ook nog wel iets in zouden kunnen doen als ze zouden willen.
onderhandelen is wel leuk als je in een luxe positie zitquote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
Spannend Gianni61, succes met onderhandelen
nou ja, concreet bleek er weinig onderhandelen aan.quote:
Je gaat naar je oude werkgever?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, concreet bleek er weinig onderhandelen aan.
ze gaat nog kijken of ze me nog iets kan aanbieden bij een andere opdrachtgever, maar de kans is wel groot.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je gaat naar je oude werkgever?
Ben je tevreden met de uitkomst van het gesprek?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze gaat nog kijken of ze me nog iets kan aanbieden bij een andere opdrachtgever, maar de kans is wel groot.
Alhoewel de oude werkgever nog niet heeft gereageerd op mijn mail van zaterdag, dus nog niets is zeker
Een beetje dubbel, want zij wil wel moeite wil doen om te proberen mij bij dat bureau te houden, maar dan bij een andere opdrachtgever.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je tevreden met de uitkomst van het gesprek?
Hm, oke. En je oude werkgever kan je wel de functie bieden die je eigenlijk wil?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een beetje dubbel, want zij wil wel moeite wil doen om te proberen mij bij dat bureau te houden, maar dan bij een andere opdrachtgever.
Maar voor de functie die ik eigenlijk wil wil ze niet kijken, omdat dat bij de vorige opdrachtgever niet lekker liep.
Al lag dat voor een deel ook aan die opdrachtgever.
ja, daar krijg ik die wel.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm, oke. En je oude werkgever kan je wel de functie bieden die je eigenlijk wil?
Mja, is dat heel erg als je een functie hebt die je fijn vindt?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daar krijg ik die wel.
Nadeel van teruggaan is dan wel weer dat je je niet bepaald verder ontwikkeld
nee, dat niet. Maar het voelt alleen een beetje als falen om na een jaar weder op je cv te zetten dat je terug gaat.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, is dat heel erg als je een functie hebt die je fijn vindt?
Mja, maar in een functie blijven die je eigenlijk niet wil is ook niet fijn toch?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daar krijg ik die wel.
Nadeel van teruggaan is dan wel weer dat je je niet bepaald verder ontwikkeld
Dit inderdaad, sowieso is het ook meer het verhaaltje dat je erbij hebt wat er toe doet.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, maar in een functie blijven die je eigenlijk niet wil is ook niet fijn toch?
Verder zie ik teruggaan naar een oude werkgever niet perse als nadeel op je cv. Je kan toch prima uitleggen dat je het bij die nieuwe had geprobeerd maar daar niet op je plek zat en daarom weer teruggegaan bent? Ik zou me daar in ieder geval niet druk om maken.
ach ja, komende dagen zal wel veel duidelijk wordenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit inderdaad, sowieso is het ook meer het verhaaltje dat je erbij hebt wat er toe doet.
We duimen gewoon voor een mooi aanbod.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, komende dagen zal wel veel duidelijk worden
ik twijfel alleen of ik nog naar de oude baas moet bellen, aangezien hij nog niet op de mail heeft gereageerd, of dat ik te ongeduldig benquote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We duimen gewoon voor een mooi aanbod.
Vroeger was je er altijd bijquote:
Q, is that you?quote:
Voorspelbaar as fuck!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was het antwoord waarvan we allemaal wisten dat kwam
Kan je geen nieuwe functietitel onderhandelenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat niet. Maar het voelt alleen een beetje als falen om na een jaar weder op je cv te zetten dat je terug gaat.
En misschien dat het, als je in de toekomst weer gaat solliciteren, een nadeeltje is
Jij had zijn huissleutel toch?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zullen we elkaar nooit meer zien.
Nou vind ik eigenlijk niet, geeft wat mij betreft vooral aan dat ze blij met je waren en je terug wilden.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat niet. Maar het voelt alleen een beetje als falen om na een jaar weder op je cv te zetten dat je terug gaat.
En misschien dat het, als je in de toekomst weer gaat solliciteren, een nadeeltje is
Meh, titel boeit me nog het minst.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan je geen nieuwe functietitel onderhandelen?
En toekomstig wg is natuurlijk sinds maandagochtend druk met je contract bezig via HR, dat duurt even.
A wild kwiwi appearsquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou vind ik eigenlijk niet, geeft wat mij betreft vooral aan dat ze blij met je waren en je terug wilden.
Qua cv is dat misschien in je hoofd wel leuk bedoel ik. Maar was voornamelijk niet geheel serieus hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Meh, titel boeit me nog het minst.
Ik had sowieso afgesproken morgen iets te laten weten dus zal dan eens bellen
[..]
A wild kwiwi appears
Zou het lukken om er CFO op te laten zetten?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Qua cv is dat misschien in je hoofd wel leuk bedoel ik. Maar was voornamelijk niet geheel serieus hoor.
Gewoon voorstellenquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou het lukken om er CFO op te laten zetten?
ga jij vandaag nog leuke excelletjes maken?
Updates zijn altijd een slecht idee.quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gewoon voorstellen.
Op het werk hebben we een update gekregen en nu loopt Excel steeds vast![]()
![]()
.
Dag is nog niet eens begonnenquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Updates zijn altijd een slecht idee.
snel weer naar huis toe!
Nou, prima moment om er mee te stoppen danquote:
Regel jij dat met mijn leidinggevende? Dan kunnen we eindelijk die meet doenquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou, prima moment om er mee te stoppen dan
Geef zijn nummer maar, dan bel ik hem wel eens op.quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Regel jij dat met mijn leidinggevende? Dan kunnen we eindelijk die meet doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Neeeeeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zullen we elkaar nooit meer zien.
Neequote:Op woensdag 5 juli 2023 13:45 schreef gianni61 het volgende:
Is onze noorderling @:childofthestars weggewaaid?
Ik denk dat het hier harder woei eigenlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:45 schreef gianni61 het volgende:
Is onze noorderling @:childofthestars weggewaaid?
Ja, het viel op zich wel mee. Alleen ik woon in een straat waar de huizen dicht op elkaar staan. Dus een mooie windtunnelquote:Op woensdag 5 juli 2023 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier harder woei eigenlijk.
Fucking ravage overal.
Nope helaas. Werkweekend. Week erop geen probleem.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
22 juli, past dat? Doe anders ff snappen
het is hier net met regenen begonnenquote:Op woensdag 5 juli 2023 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier harder woei eigenlijk.
Fucking ravage overal.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geef zijn nummer maar, dan bel ik hem wel eens op.Het is een vrouw. Is dat in jouw voordeel of?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik kan niet met vrouwen omgaanquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is een vrouw. Is dat in jouw voordeel of?
quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:54 schreef Tegan het volgende:
Alleen vanmorgen bijna weggewaaid, nu lekker zonnetje hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.onverwacht?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:54 schreef Tegan het volgende:
Alleen vanmorgen bijna weggewaaid, nu lekker zonnetje hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Ik moest gisteren nog aan je denken en of je je auto al had.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:13 schreef Faxie het volgende:
De auto staat bij de dealer
Morgen even langs gaan om te kijken, en in de loop van volgende week is die rijklaar
Goed nieuws!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:13 schreef Faxie het volgende:
De auto staat bij de dealer
Morgen even langs gaan om te kijken, en in de loop van volgende week is die rijklaar
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik moest gisteren nog aan je denken en of je je auto al had.maar bijna dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:55 schreef Faxie het volgende:
[..]Heb je die autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die is echt heel erg mooi, dat zie ik zelfs
Ik heb 'm nog nietquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb je die autodie is echt heel erg mooi, dat zie ik zelfs
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 15:55 schreef Faxie het volgende:
[..]Als je dan toch in je midlife crisis zit, dan maar beter met een toffe auto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaaf hoor Fax.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ach... voorpret is ook pretquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog nietIn de loop van de week
Ja een vervroegde mislife crisisquote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dan toch in je midlife crisis zit, dan maar beter met een toffe auto.Gaaf hoor Fax.
Maar je kitespullen dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja een vervroegde mislife crisisHeb toch geen ruimte voor kinderen enzo nodig
Q!quote:
Faxquote:
*plop*quote:
Lekkerquote:
Geniet ervan!quote:
Groot fan van het origineel. Andere smaken nog nooit op. Is dat wat?quote:Op maandag 10 juli 2023 16:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Geef mij maar mijn baileys met caramel seasalt smaak
Ik weet dat ik dat vroeger met cola mengde.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Groot fan van het origineel. Andere smaken nog nooit op. Is dat wat?
Rebels hoorquote:Op maandag 10 juli 2023 17:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik dat vroeger met cola mengde.
Omdat men zei dat dat niet mocht.
Was wel lekker
Livin' on the edge.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was wel lekker
Ja dat zou veranderen in een solide bal in je maagquote:Op maandag 10 juli 2023 17:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was wel lekker
Twee lekkere dingen. Maar samen?! Moet ik dit proberen?quote:Op maandag 10 juli 2023 17:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was wel lekker
Klinkt wel als een goed einde opzich.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat zou veranderen in een solide bal in je maag
Nee. Nee, dat doet het niet.quote:
Verschillende aders in m'n hoofd die tegelijkertijd *plop* doen.quote:
Ja! Erg lekkerquote:Op maandag 10 juli 2023 17:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Groot fan van het origineel. Andere smaken nog nooit op. Is dat wat?
ja, dat was een leugen blijkbaarquote:Op maandag 10 juli 2023 17:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat zou veranderen in een solide bal in je maag
quote:Op maandag 10 juli 2023 18:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Twee lekkere dingen. Maar samen?! Moet ik dit proberen?jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
In mijn slaap lijkt me wel wat.quote:Op maandag 10 juli 2023 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verschillende aders in m'n hoofd die tegelijkertijd *plop* doen.
voorlopig hoeft het nog even niet.quote:
Dit.quote:
En dit.quote:
vandaag nog niet gedaanquote:
Daarom "werken".quote:
Hier ook, maar heb 4 vergaderingen over de dag verspreid dus kan ook niet echt wat anders gaan doen.quote:
Bleh.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook, maar heb 4 vergaderingen over de dag verspreid dus kan ook niet echt wat anders gaan doen.
Ik proef de knetterende synergie hier.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook, maar heb 4 vergaderingen over de dag verspreid dus kan ook niet echt wat anders gaan doen.
Hier gaat iets mis.quote:
Ja he?quote:
Yo Faxie, kom je nog een keer kite surfen in Portugal?quote:
Wellicht. Kennis van me is daar naartoe verhuisd, ergens in het zuidwesten volgens mijquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yo Faxie, kom je nog een keer kite surfen in Portugal?
Nicequote:Op donderdag 13 juli 2023 16:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht. Kennis van me is daar naartoe verhuisd, ergens in het zuidwesten volgens mij
Sorry.quote:
De veelvoud aanquote:
Ow die had ik gemistquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De veelvoud aanin zijn posts hier doen vermoeden van niet.
Pimp mobiel nog niet in bezit en de vrouwen zwermen nu al om je heen.quote:
Waar dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pimp mobiel nog niet in bezit en de vrouwen zwermen nu al om je heen.
zwerm jij niet?quote:
is de pimp mobiel niet pimp genoeg om de faxie te compenseren?quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is de pimp mobiel niet pimp genoeg om de faxie te compenseren?
Fax is al lekker van zichzelf daar heeft hij die auto niet voor nodig.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Pimp mobiel is maar een klein autotje hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Fax is al lekker van zichzelf daar heeft hij die auto niet voor nodig.
Ik ga voor je duimen!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:40 schreef Faxie het volgende:
Ze hebben nog steeds niet gebeld, en aangezien ik zometeen moet werken zal het dan wel morgen moeten worden
Bel ze vandaag zelf nog wel even op, en met een beetje geluk kan ik even weg van het werk.
Balenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:40 schreef Faxie het volgende:
Ze hebben nog steeds niet gebeld, en aangezien ik zometeen moet werken zal het dan wel morgen moeten worden
Bel ze vandaag zelf nog wel even op, en met een beetje geluk kan ik even weg van het werk.
Ja ik vind het wel een beetje irritantquote:
Jouw auto gaat boven elke planningquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel een beetje irritantMaar ze hebben geen vaste dag gegeven, maar een verwachting. Mijn auto komt ook maar tussendoor en die moeten ze in hun planning passen.
Gewoon voor jezelf op komen Fax. Jij bent ook een (dik)betalende klant, jij wilt OOK kaasquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel een beetje irritantMaar ze hebben geen vaste dag gegeven, maar een verwachting. Mijn auto komt ook maar tussendoor en die moeten ze in hun planning passen.
Kun je daarna meteen over de boulevard rijdenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:46 schreef Faxie het volgende:
Nouja, net een telefoontje gehadMaar zal morgenochtend worden dus.
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:46 schreef Faxie het volgende:
Nouja, net een telefoontje gehadMaar zal morgenochtend worden dus.
"Driving 5 miles per hour so everybody sees you" 🎶quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Direct erna door naar Scheveningen voor een rondje boulevard.
Krijg je er een toupetje bij denk je?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Direct erna door naar Scheveningen voor een rondje boulevard.
Net als dat jij altijd in je maffia outfitje loopt mooiboyquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Driving 5 miles per hour so everybody sees you" 🎶
Nee, die kreeg je alleen bij een Saabquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je er een toupetje bij denk je?
Ik draag nooit trainingspakken, missyquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Net als dat jij altijd in je maffia outfitje loopt mooiboy
Nee strak in pakquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik draag nooit trainingspakken, missy
"Strak strak in een trainingspak pak..."quote:
quote:
Wat leuk dat ze Brum gebruikt hebben in die videoclip ❤quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jeetje kan wel merken dat wij een generatiekloofje hebben [ afbeelding ]
Eentje maar? Weet je hoe oud Barb is?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh daar was ik vroeger fan vanquote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zeg heujquote:
Noem je dat zo ja?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg heuj
Brb, even de eendjes in het park voeren.
Nou, IN MIJN TIJD....quote:
Zeg, snotkindquote:
Toen de politie nog op varkens reed!quote:
Vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toen de politie nog op varkens reed!
Jawel. *waves wrinkled fist in airquote:
Ik ga zo pijp roken en het Polygoon-journaal kijken.quote:
Lijkt me eigenlijk best een leuke tijd om in geleefd te hebben, beetje techniek maar nog niet teveelquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga zo pijp roken en het Polygoon-journaal kijken.
Had barb wel ingepast met zijn stijltje en omgang met vrouwen ❤quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk best een leuke tijd om in geleefd te hebben, beetje techniek maar nog niet teveel
Ik ben niet het soort man die vind dat het enige recht van een vrouw het aanrecht is hoor. Integendeel zelfs.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Had barb wel ingepast met zijn stijltje en omgang met vrouwen ❤
Dat deel bedoelde ik ook niet. Maar wel manieren/hoffelijkheid.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben niet het soort man die vind dat het enige recht van een vrouw het aanrecht is hoor.
Ja maar die zijn tijdloosquote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat deel bedoelde ik ook niet. Maar wel manieren/hoffelijkheid.
Ja. Maar da is nie.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja maar die zijn tijdloosTenminste, dat horen ze te zijn vind ik.
Vind ik stom.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:39 schreef Faxie het volgende:
Heb je dr al een naam gegeven? Vind de bekleding toch minder porno dan ik eerst ff dacht. Dat andere was gewoon spierwit dit is idd wel fancy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is spierwit hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je dr al een naam gegeven? Vind de bekleding toch minder porno dan ik eerst ff dacht. Dat andere was gewoon spierwit dit is idd wel fancy.
Whahaha dat je maar een goede sloerietijd tegemoet mag gaan danquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is spierwit hoor![]()
En nee nog geen naam. De vrouwenmagneet werkt overigens wel volgens mij, want ik zag een of ander jong grietje met open mond staren toen ik langsreed
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Whahaha dat je maar een goede sloerietijd tegemoet mag gaan dan
Top! Misschien wel ff je kenteken blurren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Oehquote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Schoonzus vind het ook een geile bak. Das al drie vrouwen
Nah geen zin in nu. Wat gaan ze doen dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Top! Misschien wel ff je kenteken blurren?
JeeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Mooie patserbakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doxxen. Blur die zooi man. Wel een mooie bak verderquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah geen zin in nu. Wat gaan ze doen dan?
Hoe dan? Volgens mij zwaar overdreven allemaal. Je kan op straat ook gewoon een kenteken zien.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doxxen. Blur die zooi man. Wel een mooie bak verder
Al een foto van jezelf in dat ding als profielfoto ingesteld op Tinder?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe dan? Volgens mij zwaar overdreven allemaal. Je kan op straat ook gewoon een kenteken zien.
Ver wel eens jaEerste 100km zit er al weer op
Lol, neequote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al een foto van jezelf in dat ding als profielfoto ingesteld op Tinder?
Das gek heb je nog niet zien rijden..quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe dan? Volgens mij zwaar overdreven allemaal. Je kan op straat ook gewoon een kenteken zien.
Dat is iets verder volgens mijquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Das gek heb je nog niet zien rijden..
Nee, zonder Nquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Putten toch? Das 66 km vriend.
Misschien overdrijf ik iddquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik snap niks van deze post.quote:Op zondag 16 juli 2023 17:08 schreef El_Thijs het volgende:
@:Faxie: heb je de TF Con gezien?FT heeft eindelijk Bandit in kleur onthuld, samen met de tweede trailer voor Roadking! En gekleurde modellen voor Vipen en Jaster
Zal eens kijken :pquote:Op zondag 16 juli 2023 17:08 schreef El_Thijs het volgende:
@:Faxie: heb je de TF Con gezien?FT heeft eindelijk Bandit in kleur onthuld, samen met de tweede trailer voor Roadking! En gekleurde modellen voor Vipen en Jaster
Je bent niet de enigequote:
Ohnoesquote:Op zondag 16 juli 2023 18:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan ben je duidelijk geen Alpha man, ik namelijk ook niet.
quote:Op zondag 16 juli 2023 18:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
quote:
rustige dag, lang weekend.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Drukke week, drukke dag. Straks weer biebdienst
En jij dan?
quote:Op maandag 17 juli 2023 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rustige dag, lang weekend.
Straks naar mijn oude baas om een nieuw contract te tekenen
zeker. Prima dagje zoquote:Op maandag 17 juli 2023 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Dat zijn de goede dingen toch?
Koekie, vlucht maar hierheenquote:
Dat ben ik zeker niet.quote:Op zondag 16 juli 2023 18:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
quote:Op maandag 17 juli 2023 11:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
N r en p sc? Ja ik krijg hoofdpijn van die ander.
begrijpelijkquote:Op maandag 17 juli 2023 11:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
N r en p sc? Ja ik krijg hoofdpijn van die ander.
wat wil je graag weten?quote:Op maandag 17 juli 2023 11:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik volg er echt helemaal niks van
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is een "inside joke" dus je moet ergens van op de hoogte zijn als je het wilt volgen.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh niksals een grap uitgelegd moet worden is hij niet meer leuk toch
wat staat er op de to do lijst?quote:Op maandag 17 juli 2023 11:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zoveel te doen zoo weinig motivatie
Ooooh dan ben ik minder dom dan ik dachtquote:Op maandag 17 juli 2023 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Dit is een "inside joke" dus je moet ergens van op de hoogte zijn als je het wilt volgen.
To-do-list verbranden!quote:Op maandag 17 juli 2023 11:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zoveel te doen zoo weinig motivatie
oh ja, stofzuigen moet ik ook nog.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Boodschappen halen, bed verschonen, stofzuigen, koken, onkruid maaien.
Boodschappen, bed verschonen en koken kan ik niet onderuit. Laat ik maar beginnen met water opzetten en bed afhalen dan voelt het alsof ik bijna klaar benquote:Op maandag 17 juli 2023 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, stofzuigen moet ik ook nog.
en sowieso boodschappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |