Net als dat jij altijd in je maffia outfitje loopt mooiboyquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Driving 5 miles per hour so everybody sees you" 🎶
Nee, die kreeg je alleen bij een Saabquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je er een toupetje bij denk je?
Ik draag nooit trainingspakken, missyquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Net als dat jij altijd in je maffia outfitje loopt mooiboy
Nee strak in pakquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik draag nooit trainingspakken, missy
"Strak strak in een trainingspak pak..."quote:
quote:
Wat leuk dat ze Brum gebruikt hebben in die videoclip ❤quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jeetje kan wel merken dat wij een generatiekloofje hebben [ afbeelding ]
Eentje maar? Weet je hoe oud Barb is?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh daar was ik vroeger fan vanquote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zeg heujquote:
Noem je dat zo ja?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg heuj
Brb, even de eendjes in het park voeren.
Nou, IN MIJN TIJD....quote:
Zeg, snotkindquote:
Toen de politie nog op varkens reed!quote:
Vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toen de politie nog op varkens reed!
Jawel. *waves wrinkled fist in airquote:
Ik ga zo pijp roken en het Polygoon-journaal kijken.quote:
Lijkt me eigenlijk best een leuke tijd om in geleefd te hebben, beetje techniek maar nog niet teveelquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga zo pijp roken en het Polygoon-journaal kijken.
Had barb wel ingepast met zijn stijltje en omgang met vrouwen ❤quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk best een leuke tijd om in geleefd te hebben, beetje techniek maar nog niet teveel
Ik ben niet het soort man die vind dat het enige recht van een vrouw het aanrecht is hoor. Integendeel zelfs.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Had barb wel ingepast met zijn stijltje en omgang met vrouwen ❤
Dat deel bedoelde ik ook niet. Maar wel manieren/hoffelijkheid.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben niet het soort man die vind dat het enige recht van een vrouw het aanrecht is hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |