quote:
Nee hoor wij konden Rex niet meer terug vinden. Daarna is hij ook nooit meer gesignaleerd op fok.. @DjRex89quote:
Dat is dan een bewuste keuze geweest van zijn kantquote:Op maandag 3 juli 2023 12:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee hoor wij konden Rex niet meer terug vinden. Daarna is hij ook nooit meer gesignaleerd op fok..
Nah niet ik was er op een gegeven moment klaar meequote:Op maandag 3 juli 2023 12:15 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is dan een bewuste keuze geweest van zijn kant
Hey Qutie.quote:
Waar gaan we heen?quote:Op maandag 3 juli 2023 11:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
@:fogel als je in NL bent moeten we gaan stappen :p
Goed plan.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:42 schreef Barbusse het volgende:
Toe aan weekend. Ik denk dat ik daar morgen mee ga beginnen.
Zijn we samen een heeltjequote:Op maandag 3 juli 2023 11:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Omdat ik niet drink... en er dan als zo'n halfje bij sta.
Ja he?quote:
Als die wil.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
Dus we gaan dan toch de kroeg in @:TaMieke en @:CherryLips ?tami neem je je wederhelft ook mee?
@Fogel ff oplettenquote:Op maandag 3 juli 2023 19:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als die wil.
@:ArTiC, ga je mee naar de kroeg?
Nee, die komt hier gamenquote:Op maandag 3 juli 2023 19:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als die wil.
@:ArTiC, ga je mee naar de kroeg?
Volgens Barb is dat morgen.quote:
hier is het precies andersom..quote:Op maandag 3 juli 2023 18:15 schreef Tegan het volgende:
Vanmiddag zweette ik me kapot in de zon, en nu ijskoud buiten.
Lastig als ik achter het stuur zitquote:
Hmm, zit wat in.quote:
Faxquote:
Wellesquote:Op maandag 3 juli 2023 20:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat zure gedrag is nergens voor nodig fax
Ook goed hoor ga je dan wel mee?quote:Op maandag 3 juli 2023 20:43 schreef ArTiC het volgende:
Borrelmeet dus... lekker zitten, drankjes, snacks en introverte halfjes.
En consoles om op te gamen.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:43 schreef ArTiC het volgende:
Borrelmeet dus... lekker zitten, drankjes, snacks en introverte halfjes.
ja hoorquote:Op maandag 3 juli 2023 20:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ook goed hoor ga je dan wel mee?
nee, dat doe ik thuis wel.quote:
Terrassen is ook wel leuk op zich.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[poll=5797]
@:TaMieke @:Fogel @:CherryLips en anderen
Daar sta ik wel voor openquote:Op maandag 3 juli 2023 20:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dus ook op een borrelmeet wil je niet mee mooiboy?
Braaf fax!quote:Op maandag 3 juli 2023 20:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar sta ik wel voor open
Zolang we maar niet in een luidruchtige feestkroeg eindigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |