Sowieso deze maand ❤quote:Op maandag 3 juli 2023 11:49 schreef TaMieke het volgende:
Vreetmeet is altijd goed. Zolang het maar niet weer dat domme AYCE ding is waar we toen met valentijn waren.
@:Monsterkoekie, wanneer plannen wij nu eens wat?
Hou ik je aan.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sowieso deze maand ❤
Vreetmeet doe ik nu niet meer aan ik wil gewoon ordinair zuipen. Alleen nu pak ik ook gewoon een hotel als het ergens in het centrum is
Karaoke doe ik ook niet meer. Waarom sla je de kroeg over?! Ik hou van de kroegquote:Op maandag 3 juli 2023 11:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hou ik je aan.
Terrasje zou ik nog wel doen. Kroeg sla ik over. En karaoke al helemaal...
Omdat ik niet drink... en er dan als zo'n halfje bij sta.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Karaoke doe ik ook niet meer. Waarom sla je de kroeg over?! Ik hou van de kroeg
Dat gevoel heb jij alleen vriendin. Maar ok dan pakken we keer terrasjequote:Op maandag 3 juli 2023 11:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Omdat ik niet drink... en er dan als zo'n halfje bij sta.
quote:
Nee hoor wij konden Rex niet meer terug vinden. Daarna is hij ook nooit meer gesignaleerd op fok.. @DjRex89quote:
Dat is dan een bewuste keuze geweest van zijn kantquote:Op maandag 3 juli 2023 12:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee hoor wij konden Rex niet meer terug vinden. Daarna is hij ook nooit meer gesignaleerd op fok..
Nah niet ik was er op een gegeven moment klaar meequote:Op maandag 3 juli 2023 12:15 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is dan een bewuste keuze geweest van zijn kant
Hey Qutie.quote:
Waar gaan we heen?quote:Op maandag 3 juli 2023 11:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
@:fogel als je in NL bent moeten we gaan stappen :p
Goed plan.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:42 schreef Barbusse het volgende:
Toe aan weekend. Ik denk dat ik daar morgen mee ga beginnen.
Zijn we samen een heeltjequote:Op maandag 3 juli 2023 11:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Omdat ik niet drink... en er dan als zo'n halfje bij sta.
Ja he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |