Ja joh, te lui. Kom maar eens hier voor een meet jullie.quote:Op maandag 3 juli 2023 21:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Altijd zelfde gekut moet jou zeker weer te ver?
Gedaan, maar ben je alweer vergeten.quote:Op maandag 3 juli 2023 21:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja joh, te lui. Kom maar eens hier voor een meet jullie.
Wanneer was jij in Porto?quote:Op maandag 3 juli 2023 21:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gedaan, maar ben je alweer vergeten.
Gelukkig ben ik extrovertquote:Op maandag 3 juli 2023 21:15 schreef aeque het volgende:
Introverte halfjes, ja daarom kom ik ook niet.
Ik blijf lekker op mijn zolderkamer hoor.
Er is vast nog wel een ander halfje waarmee je een heeltje kan zijnquote:Op maandag 3 juli 2023 21:15 schreef aeque het volgende:
Introverte halfjes, ja daarom kom ik ook niet.
Ik blijf lekker op mijn zolderkamer hoor.
Lukt me nietquote:Op maandag 3 juli 2023 21:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
@:El_Thijs wil je deze in de op gooien:
[poll=5798]
oja, toen had ik standby dienstquote:Op maandag 3 juli 2023 20:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Echte fokkers zitten op een meet gewoon mobiel op fok of zoals @:koen66 op hun laptop 😂
nope, 22/7 zit ik op een cruiseschipquote:Op maandag 3 juli 2023 21:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
@:El_Thijs wil je deze in de op gooien:
[poll=5798]
Planning van niks weerquote:Op maandag 3 juli 2023 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
12/7 richting Cyprus, 21/7 vertrekt de cruise
quote:Op maandag 3 juli 2023 21:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet dat staat nog op de planning
Porto is tofquote:Op maandag 3 juli 2023 22:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Toevallig vanochtend medegedeeld
quote:
quote:Op maandag 3 juli 2023 22:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Toevallig vanochtend medegedeeld
Geen haastquote:Op maandag 3 juli 2023 22:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Details moet ik nog uitwerken hoor
uiteraard.quote:
Waar ga je over onderhandelen? Meer geld? Succes in ieder geval!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uiteraard.
Over een uurtje richting mijn detacheringsbureau om te onderhandelen
er zijn meerder mogelijkheden:quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar ga je over onderhandelen? Meer geld? Succes in ieder geval!
Heeft je oude werkgever je een goed bod gedaan? En je huidige opdrachtgever heeft niet zoveel voor je te doen toch? Snap wel dat je dan liever wat anders wilquote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn meerder mogelijkheden:
bij het bureau verlengen en bij de opdrachtgever blijven
bij bureau verlengen, maar nieuwe opdrachtgever
weg bureau, contract van de opdrachtgever,
weg bij bureau, weg bij opdrachtgever, terug naar oude werkgever.
Ik acht optie 4 het meest waarschijnlijk, maar we zullen zien wat ze zeggen.
ja, blijven bij de huidige opdrachtgever lijkt me niet interessant.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heeft je oude werkgever je een goed bod gedaan? En je huidige opdrachtgever heeft niet zoveel voor je te doen toch? Snap wel dat je dan liever wat anders wil
Geld en auto heb je bij je oude werkgever of..?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, blijven bij de huidige opdrachtgever lijkt me niet interessant.
Het begint nu wel wat drukker te worden en ze hebben ook al uitgesproken dat ze heel tevreden zijn en zo, maar ik denk niet dat dit de plek voor mij is.
en ja, het geld en de auto spelen ook wel mee
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geld en auto heb je bij je oude werkgever of..?
Hm, begrijpelijkquote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar goed, dat zijn dingen waar detacheringsbureau of opdrachtgever ook nog wel iets in zouden kunnen doen als ze zouden willen.
onderhandelen is wel leuk als je in een luxe positie zitquote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
Spannend Gianni61, succes met onderhandelen
nou ja, concreet bleek er weinig onderhandelen aan.quote:
Je gaat naar je oude werkgever?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, concreet bleek er weinig onderhandelen aan.
ze gaat nog kijken of ze me nog iets kan aanbieden bij een andere opdrachtgever, maar de kans is wel groot.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je gaat naar je oude werkgever?
Ben je tevreden met de uitkomst van het gesprek?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze gaat nog kijken of ze me nog iets kan aanbieden bij een andere opdrachtgever, maar de kans is wel groot.
Alhoewel de oude werkgever nog niet heeft gereageerd op mijn mail van zaterdag, dus nog niets is zeker
Een beetje dubbel, want zij wil wel moeite wil doen om te proberen mij bij dat bureau te houden, maar dan bij een andere opdrachtgever.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je tevreden met de uitkomst van het gesprek?
Hm, oke. En je oude werkgever kan je wel de functie bieden die je eigenlijk wil?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een beetje dubbel, want zij wil wel moeite wil doen om te proberen mij bij dat bureau te houden, maar dan bij een andere opdrachtgever.
Maar voor de functie die ik eigenlijk wil wil ze niet kijken, omdat dat bij de vorige opdrachtgever niet lekker liep.
Al lag dat voor een deel ook aan die opdrachtgever.
ja, daar krijg ik die wel.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm, oke. En je oude werkgever kan je wel de functie bieden die je eigenlijk wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |