abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209752225
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 21:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik praat wel vaak genoeg tegen de katten maar ik heb zo'n idee dat we elkaar toch niet helemaal begrijpen :')
Hier komt ook alleen maar het woord “eten “ duidelijk over :D
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 3 juli 2023 @ 21:48:06 #177
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209752596
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 19:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Een blikje ananas... Zou ik niet op komen.
Tijdens of als ontbijt?
Ontbijt. Dat eet ik ook als ik ziek ben. Het is een van de weinige dingen die ik op zulke momenten eetbaar vind.
Spoilers!
pi_209752740
Ananas uit blik :9
En dan het sap ook opdrinken. Uit een glas op nette dagen, maar soms gewoon rechtstreeks uit het blik.
Schoonzus is nog steeds lichtelijk geschokt als ze het ziet, maar gooit het sap nu niet meer weg O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 3 juli 2023 @ 22:37:03 #179
35189 Troel
scherp en bot
pi_209753214
quote:
2s.gif Op maandag 3 juli 2023 16:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Er zijn meestal 4 posities op zo'n bar. Het barhoofd, de mensen die tappen, de mensen die fris voorschenken en de mensen die drank ruilen voor muntjes met de bezoekers.
En de runner die de flessen bijvult?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209753256
Oh oh tis even herfst hier.
Wennen hoor aan het geluid en de waai!
pi_209753292
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 22:42 schreef AnneX het volgende:
Oh oh tis even herfst hier.
Wennen hoor aan het geluid en de waai!
Hier wel de hele dag enorme wind, maar ik kijk net naar buiten en de straat en auto’s zijn nat :o
pi_209753685
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:19 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit macaroni te eten met stokjes en het schiet niet op maar ik heb geen zin om naar de keuken te lopen voor een vork :')
Voor een volgende keer: handen op je rug en aanvallen maar! :9

Dat deden wij vroeger met de oppas :D Wedstrijdje wie zn bord macaroni het snelst op had zonder je handen te gebruiken. Liefst met een flinke klodder ketchup erdoor ook *)

Tevens bedankt voor het voedselcombinatiesrapport, @Lonaa! Hopelijk lig je inmiddels alweer bij te slapen na je zware weekend.

@Sarabi blijft toch een zorg zo zeg. Fijn dat poes er zelf niet zo erg van onder de indruk lijkt te zijn!

Ik heb vandaag uur gesprek met een student gehad, gebeld met behandelaar zorgenstudent om die zorgen (uiteraard met toestemming betreffende student) ook daar te uiten, 2 mastertheses van feedback voorzien en 4 bachelortheses beoordeeld, dus mijn hersencapaciteit is wel op nu voor vandaag. Hopelijk kan ik m vannacht goed herstellen, want voor morgen staat 1x masterthesis feedback en 6x bachelorthesis beoordelen op de planning, en het administratieve klusje om te checken wie hoeveel aftrek moet krijgen op het eindcijfer :+ . Woensdag wel rustigere dag met 1x masterthesis beoordelen, dan halve dag kraambezoek (incl heen en weer rijden) en dan eind vd dag alle beoordelingsformulieren binnenkrijgen en alle 62 studenten mailen over hun eindcijfer en of ze dus moeten herkansen. Na woensdag is de grootste drukte voorbij *O* en nog maar 15 dagen werken en dan heb ik vakantie *O*
pi_209753706
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 23:48 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Voor een volgende keer: handen op je rug en aanvallen maar! :9

Dat deden wij vroeger met de oppas :D Wedstrijdje wie zn bord macaroni het snelst op had zonder je handen te gebruiken. Liefst met een flinke klodder ketchup erdoor ook *)

Tevens bedankt voor het voedselcombinatiesrapport, @:Lonaa! Hopelijk lig je inmiddels alweer bij te slapen na je zware weekend.

@:Sarabi blijft toch een zorg zo zeg. Fijn dat poes er zelf niet zo erg van onder de indruk lijkt te zijn!

Ik heb vandaag uur gesprek met een student gehad, gebeld met behandelaar zorgenstudent om die zorgen (uiteraard met toestemming betreffende student) ook daar te uiten, 2 mastertheses van feedback voorzien en 4 bachelortheses beoordeeld, dus mijn hersencapaciteit is wel op nu voor vandaag. Hopelijk kan ik m vannacht goed herstellen, want voor morgen staat 1x masterthesis feedback en 6x bachelorthesis beoordelen op de planning, en het administratieve klusje om te checken wie hoeveel aftrek moet krijgen op het eindcijfer :+ . Woensdag wel rustigere dag met 1x masterthesis beoordelen, dan halve dag kraambezoek (incl heen en weer rijden) en dan eind vd dag alle beoordelingsformulieren binnenkrijgen en alle 62 studenten mailen over hun eindcijfer en of ze dus moeten herkansen. Na woensdag is de grootste drukte voorbij *O* en nog maar 15 dagen werken en dan heb ik vakantie *O*
Ik word al moe van jouw dag :o. Het is maar goed dat de vakantie voor de deur staat, dit hou geen maanden achtereen vol.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 juli 2023 @ 07:55:52 #184
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209754473
RIP Tweetdeck :'(. Fijnste app om twitter in te kijken. Nieuwe versie is uit, wat een enorme verslechtering is, maar Elon wil ook nog eens dat we ervoor gaan betalen. 8)7
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 08:13:59 #185
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209754543
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 07:55 schreef borisz het volgende:
RIP Tweetdeck :'(. Fijnste app om twitter in te kijken. Nieuwe versie is uit, wat een enorme verslechtering is, maar Elon wil ook nog eens dat we ervoor gaan betalen. 8)7
Nog nooit van gehoord :o
Ik kijk enkel op Twitter als ik contact moet met een groot bedrijf, Deutsche Bahn ofzo.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 4 juli 2023 @ 08:40:36 #186
217702 Lonaa
Honger!
pi_209754692
quote:
7s.gif Op maandag 3 juli 2023 22:37 schreef Troel het volgende:

[..]
En de runner die de flessen bijvult?
Ligt een beetje aan de inrichting van de bar, maar ja, kan.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_209754804
'morgen. Gisteren te lang bij een vriend blijven hangen, vanmorgen wat langer blijven liggen, maar dit wordt een lange dag.

@Lonaa - weet jij wanneer iets crossfit is, of namaak crossfit? Welke kenmerken horen daar zegmaar bij?
  dinsdag 4 juli 2023 @ 08:51:56 #188
35189 Troel
scherp en bot
pi_209754818
quote:
Ow, dat is wel kut :(
Gelukkig gebruik ik het eigenlijk nooit meer.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 4 juli 2023 @ 08:55:30 #189
217702 Lonaa
Honger!
pi_209754853
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 08:50 schreef Tuindier het volgende:
'morgen. Gisteren te lang bij een vriend blijven hangen, vanmorgen wat langer blijven liggen, maar dit wordt een lange dag.

@:Lonaa - weet jij wanneer iets cross fit is, of namaak cross fit? Welke kenmerken horen daar zegmaar bij?
Het is CrossFit als het CrossFit zegt. Is een beschermd merk zeg maar, dat je alleen mag voeren als je licentie hebt en betaald.
Namaak-crossfit heeft vaak wel de componenten van CrossFit, zoals de zelfde soort opbouw van de lessen, maar mag dus de naam niet voeren.
pi_209755256
quote:
Lijkt er steeds meer op dat Elon z’n speeltje kwijt wil. 44 miljard, hoeveel zou het nu nog waard zijn
  dinsdag 4 juli 2023 @ 09:40:04 #191
217702 Lonaa
Honger!
pi_209755367
Ik ben nog steeds een klein beetje naar de getver, maar vandaag wel druk. Dus uh, ja, succes aan mij.
pi_209755454
Voor het eerst in een maand wakker worden zonder kokhalsreflexen *O* De stress wordt dus toch wel minder.
pi_209755613
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 08:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Het is CrossFit als het CrossFit zegt. Is een beschermd merk zeg maar, dat je alleen mag voeren als je licentie hebt en betaald.
Namaak-crossfit heeft vaak wel de componenten van CrossFit, zoals de zelfde soort opbouw van de lessen, maar mag dus de naam niet voeren.
Duidelijk!
  dinsdag 4 juli 2023 @ 10:09:30 #194
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209755617
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 09:46 schreef Sarabi het volgende:
Voor het eerst in een maand wakker worden zonder kokhalsreflexen *O* De stress wordt dus toch wel minder.
Goed zo! Ik hoop het echt voor je O+
Is jullie nieuwe bier al goed ontvangen? Ik had nog nooit gehoord van Paradijszaad :D
pi_209755638
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 09:46 schreef Sarabi het volgende:
Wat fijn. Zorgen om poezenkind zijn niet niks
pi_209755723
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 10:09 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Goed zo! Ik hoop het echt voor je O+
Is jullie nieuwe bier al goed ontvangen? Ik had nog nooit gehoord van Paradijszaad :D
Afgelopen zondag hebben we hem voor het eerst geschonken op een festival. En de feedback was erg positief :) veel mensen kwamen ook terug voor een 2e of 3e glas.
Paradijszaad zorgt voor een beetje zwarte peper en citroensmaak in het bier.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 10:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat fijn. Zorgen om poezenkind zijn niet niks
Kennelijk....mijn lichaam heeft niet eerder zo gereageerd.
pi_209755817
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 10:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Afgelopen zondag hebben we hem voor het eerst geschonken op een festival. En de feedback was erg positief :) veel mensen kwamen ook terug voor een 2e of 3e glas.
Paradijszaad zorgt voor een beetje zwarte peper en citroensmaak in het bier.
[..]
Kennelijk....mijn lichaam heeft niet eerder zo gereageerd.
Stress uit zich in rare dingen, ik krijg, na afloop van stress, vaak last van een soort duizeligheid/draaierigheid. Weet dat niet goed te omschrijven. Maar moet niet te snel omdraaien
  dinsdag 4 juli 2023 @ 10:42:14 #198
35189 Troel
scherp en bot
pi_209755904
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 10:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Stress uit zich in rare dingen, ik krijg, na afloop van stress, vaak last van een soort duizeligheid/draaierigheid. Weet dat niet goed te omschrijven. Maar moet niet te snel omdraaien
Dit. Helemaal dit. Ik heb net mijn collega laten weten dat ik mogelijk na de lunch naar huis ga. Ik ben zo ongelooflijk licht in mijn hoofd dat ik het bijna jammer vind dat ik geen bloeddrukmeter bij de hand heb om te kijken of die weer belachelijk laag is of dat het inderdaad wat anders is. Airco aan of uit maakt niet uit, ik heb genoeg gegeten en gedronken en het enige wat ik me kan bedenken is inderdaad simpelweg de stress van de afgelopen tijd.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 4 juli 2023 @ 10:49:26 #199
217702 Lonaa
Honger!
pi_209755988
#teamwegtrekker.
  dinsdag 4 juli 2023 @ 10:57:52 #200
217702 Lonaa
Honger!
pi_209756089
Ik probeer een soort van halve sollicitatiebrief te typen. Weet niet of het helemaal de dag is hiervoor. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')