Hier komt ook alleen maar het woord “eten “ duidelijk overquote:Op maandag 3 juli 2023 21:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik praat wel vaak genoeg tegen de katten maar ik heb zo'n idee dat we elkaar toch niet helemaal begrijpen
Ontbijt. Dat eet ik ook als ik ziek ben. Het is een van de weinige dingen die ik op zulke momenten eetbaar vind.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een blikje ananas... Zou ik niet op komen.
Tijdens of als ontbijt?
En de runner die de flessen bijvult?quote:Op maandag 3 juli 2023 16:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er zijn meestal 4 posities op zo'n bar. Het barhoofd, de mensen die tappen, de mensen die fris voorschenken en de mensen die drank ruilen voor muntjes met de bezoekers.
Hier wel de hele dag enorme wind, maar ik kijk net naar buiten en de straat en auto’s zijn natquote:Op maandag 3 juli 2023 22:42 schreef AnneX het volgende:
Oh oh tis even herfst hier.
Wennen hoor aan het geluid en de waai!
Voor een volgende keer: handen op je rug en aanvallen maar!quote:Op maandag 3 juli 2023 17:19 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit macaroni te eten met stokjes en het schiet niet op maar ik heb geen zin om naar de keuken te lopen voor een vork
Ik word al moe van jouw dagquote:Op maandag 3 juli 2023 23:48 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Voor een volgende keer: handen op je rug en aanvallen maar!![]()
Dat deden wij vroeger met de oppasWedstrijdje wie zn bord macaroni het snelst op had zonder je handen te gebruiken. Liefst met een flinke klodder ketchup erdoor ook
![]()
Tevens bedankt voor het voedselcombinatiesrapport, @:Lonaa! Hopelijk lig je inmiddels alweer bij te slapen na je zware weekend.
@:Sarabi blijft toch een zorg zo zeg. Fijn dat poes er zelf niet zo erg van onder de indruk lijkt te zijn!
Ik heb vandaag uur gesprek met een student gehad, gebeld met behandelaar zorgenstudent om die zorgen (uiteraard met toestemming betreffende student) ook daar te uiten, 2 mastertheses van feedback voorzien en 4 bachelortheses beoordeeld, dus mijn hersencapaciteit is wel op nu voor vandaag. Hopelijk kan ik m vannacht goed herstellen, want voor morgen staat 1x masterthesis feedback en 6x bachelorthesis beoordelen op de planning, en het administratieve klusje om te checken wie hoeveel aftrek moet krijgen op het eindcijfer. Woensdag wel rustigere dag met 1x masterthesis beoordelen, dan halve dag kraambezoek (incl heen en weer rijden) en dan eind vd dag alle beoordelingsformulieren binnenkrijgen en alle 62 studenten mailen over hun eindcijfer en of ze dus moeten herkansen. Na woensdag is de grootste drukte voorbij
en nog maar 15 dagen werken en dan heb ik vakantie
Nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:55 schreef borisz het volgende:
RIP Tweetdeck. Fijnste app om twitter in te kijken. Nieuwe versie is uit, wat een enorme verslechtering is, maar Elon wil ook nog eens dat we ervoor gaan betalen.
Ow, dat is wel kutquote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:55 schreef borisz het volgende:
RIP Tweetdeck. Fijnste app om twitter in te kijken. Nieuwe versie is uit, wat een enorme verslechtering is, maar Elon wil ook nog eens dat we ervoor gaan betalen.
Het is CrossFit als het CrossFit zegt. Is een beschermd merk zeg maar, dat je alleen mag voeren als je licentie hebt en betaald.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:50 schreef Tuindier het volgende:
'morgen. Gisteren te lang bij een vriend blijven hangen, vanmorgen wat langer blijven liggen, maar dit wordt een lange dag.
@:Lonaa - weet jij wanneer iets cross fit is, of namaak cross fit? Welke kenmerken horen daar zegmaar bij?
Lijkt er steeds meer op dat Elon z’n speeltje kwijt wil. 44 miljard, hoeveel zou het nu nog waard zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2023 07:55 schreef borisz het volgende:
Duidelijk!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is CrossFit als het CrossFit zegt. Is een beschermd merk zeg maar, dat je alleen mag voeren als je licentie hebt en betaald.
Namaak-crossfit heeft vaak wel de componenten van CrossFit, zoals de zelfde soort opbouw van de lessen, maar mag dus de naam niet voeren.
Goed zo! Ik hoop het echt voor jequote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:46 schreef Sarabi het volgende:
Voor het eerst in een maand wakker worden zonder kokhalsreflexenDe stress wordt dus toch wel minder.
Wat fijn. Zorgen om poezenkind zijn niet niksquote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:46 schreef Sarabi het volgende:
Voor het eerst in een maand wakker worden zonder kokhalsreflexenDe stress wordt dus toch wel minder.
Afgelopen zondag hebben we hem voor het eerst geschonken op een festival. En de feedback was erg positiefquote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:09 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Goed zo! Ik hoop het echt voor je![]()
Is jullie nieuwe bier al goed ontvangen? Ik had nog nooit gehoord van Paradijszaad
Kennelijk....mijn lichaam heeft niet eerder zo gereageerd.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat fijn. Zorgen om poezenkind zijn niet niks
Stress uit zich in rare dingen, ik krijg, na afloop van stress, vaak last van een soort duizeligheid/draaierigheid. Weet dat niet goed te omschrijven. Maar moet niet te snel omdraaienquote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Afgelopen zondag hebben we hem voor het eerst geschonken op een festival. En de feedback was erg positiefveel mensen kwamen ook terug voor een 2e of 3e glas.
Paradijszaad zorgt voor een beetje zwarte peper en citroensmaak in het bier.
[..]
Kennelijk....mijn lichaam heeft niet eerder zo gereageerd.
Dit. Helemaal dit. Ik heb net mijn collega laten weten dat ik mogelijk na de lunch naar huis ga. Ik ben zo ongelooflijk licht in mijn hoofd dat ik het bijna jammer vind dat ik geen bloeddrukmeter bij de hand heb om te kijken of die weer belachelijk laag is of dat het inderdaad wat anders is. Airco aan of uit maakt niet uit, ik heb genoeg gegeten en gedronken en het enige wat ik me kan bedenken is inderdaad simpelweg de stress van de afgelopen tijd.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Stress uit zich in rare dingen, ik krijg, na afloop van stress, vaak last van een soort duizeligheid/draaierigheid. Weet dat niet goed te omschrijven. Maar moet niet te snel omdraaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |