Dat wilde ik ook net vragen @Sarabi Ondergaat hij het of moet je steeds achter 'm aanhollen?quote:Op maandag 3 juli 2023 18:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een ellende zo Sarabi, dat aangemodder. Hoe is poes er onder?
quote:Op maandag 3 juli 2023 18:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een ellende zo Sarabi, dat aangemodder. Hoe is poes er onder?
De kat heeft er zo ver als ik kan zien gelukkig weinig last van. Het insuline spuiten en glucose meten duurt allebei maar kort. En daarna krijgt hij altijd iets lekkers.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net vragen @:Sarabi Ondergaat hij het of moet je steeds achter 'm aanhollen?
Kuzzjequote:Op maandag 3 juli 2023 18:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uit het niks keidepri vandaag dus de man neemt thai mee omdat alle surinamers op de route dicht zijn.
Lekker thai, eten ook! Lekker Surinaams, eten ook!
Blijft zorgen hoor. Arme poes.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
De kat heeft er zo ver als ik kan zien gelukkig weinig last van. Het insuline spuiten en glucose meten duurt allebei maar kort. En daarna krijgt hij altijd iets lekkers.
Mijn man doet beide (met wat kleine hulp van mij) en de kat wil ook nog steeds met hem knuffelen dus denk niet dat hij het echt als vervelend ervaart. Misschien wel even die paar seconden dat hij stil moet liggen maar dat is hij dan weer snel vergeten.
Je hebt vast wel een blauwe jurk👽quote:Op maandag 3 juli 2023 18:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dag vol werkafspraken… dacht ik.
Eentje kwam niet opdagen (en is tot op heden ook niet te bereiken dus) En de deelnemers aan een vergaderafspraak (waar ik niet per se bij hoef te zijn) hadden bedacht dat ze de vergadering gingen verschuiven. Naar een dag waarop ik niet kan. En dichtten mij blijkbaar magische krachten toe waarmee ik die info via aardstralen kreeg of zo. Nou.. neuh
![]()
Dus meer tijd over voor andere dringende klusjes![]()
Gelukkig dadelijk met vriendin ijscoupe etenGaat toch meer dan 50% van mijn afspraken door
Eet eens door johquote:Op maandag 3 juli 2023 17:19 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit macaroni te eten met stokjes en het schiet niet op maar ik heb geen zin om naar de keuken te lopen voor een vork
Gedoequote:Op maandag 3 juli 2023 18:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Insuline ophogen en vrijdag weer zelf meten.
Het is nu 1,5 week stabiel (wel veelste hoog) dus hopelijk doet dit iets.
Verder niet meer gesproken over de Lifestyle Libre. Op zich staan we er voor open maar als het niet perse hoeft.......
Je hebt gelijkquote:Op maandag 3 juli 2023 18:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gedoe![]()
(Freestyle Libre) Denk ik.
Een blikje ananas... Zou ik niet op komen.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als hij nog een beetje groenig is, is het wel te doen. Dan deed ik alsnog wel 2 uur over een banaan. Een blikje ananas werkt beter.
Echt wel.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:46 schreef Tele6 het volgende:
Nou, ik heb me opgegeven als vrijwilliger bij de Zwarte Cross met wat clubgenootjes, super gezellig. Krijg nu een bericht dat je daarvoor snel moet kunnen tappen en je kan een random dinsdagavond naar Lichtenvoorde komen voor training. Maar die avond kan ik ECHT niet.
@:Lonaa wordt dit een ramp?
Ik voorzie weer een schuimparty. Ik heb 10+ jaar geleden een paar avonden getapt en dat lukte zeer matig. (Toen ze gewoon nog 14-jarigen drank lieten schenken. In m'n middelbare school.Ze konden me niet echt kwalijk nemen dat ik er niks van kon destijds.)
Uit het niks zegt ze dan. Komt gewoon omdat ze binnenkort aan de sport moetquote:Op maandag 3 juli 2023 18:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uit het niks keidepri vandaag dus de man neemt thai mee omdat alle surinamers op de route dicht zijn.
Lekker thai, eten ook! Lekker Surinaams, eten ook!
Of dat ze jou kunnen vertellen wat er aan de hand is.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, het is ook zo stom dat je het niet aan ze kan uitleggen.
Dit vanmiddag kennelijk:quote:
quote:Op maandag 3 juli 2023 12:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier grote stilte. Geen sirene te horen. (En ze staan op 300m)
Ik praat wel vaak genoeg tegen de katten maar ik heb zo'n idee dat we elkaar toch niet helemaal begrijpenquote:Op maandag 3 juli 2023 19:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Of dat ze jou kunnen vertellen wat er aan de hand is.
Nou heb ik wel een vriendin gehad (nu niet meer, we hadden een meningsverschil over corona/vaccinaties) die meerdere mensen kende die met dieren kunnen praten. Dat was wel makkelijk geweest. Maar ik heb ook begrepen dat dieren dan vertellen dat is goed is dat ze gecastreerd zijn, niet erg vinden dat ze geen ongezond (dus lekker) voer krijgen. Ze vertellen niet dat ze buikpijn hebben of zo, dat zou te makkelijk zijn.
Blijven oefenen. Ik kan inmiddels met stokjes, ook die metalen krengen in Korea, net zo snel eten als met een vork.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:19 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit macaroni te eten met stokjes en het schiet niet op maar ik heb geen zin om naar de keuken te lopen voor een vork
Nee, geen ervaring mee, sorry. Kan me wel voorstellen dat normaal voer meer koolhydraten bevat wat weer effect heeft op de waarden.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
Heb jij ervaring met katten die van diabetes dieetvoer terug gaan naar gewoon voer? Hoeveel dat kan schelen in de waardes?
Dat is namenlijk het enige dat hier veranderd is tussen de metingen waarin hij (redelijk) goed zat en daarna dat hij weer veelste hoog zat.
Volgens de dierenartsassistent kon dat niet voor zo'n groot verschil zorgen maar ergens hoop ik stiekem dat dat het wel gewoon is.
quote:Op maandag 3 juli 2023 20:38 schreef Blues het volgende:
@:kaatje1 https://www.instagram.com/reel/CrXuPBNJsRo/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |