abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juli 2023 @ 16:04:16 #126
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209747903
Heeft ie ook dat symbooltje in de display van dat mannetje op het toilet?
  maandag 3 juli 2023 @ 16:08:09 #127
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209747949
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:56 schreef AnneX het volgende:

Alleen het harder/zachter draaiknopje was mij bekend.

pi_209747970
@AnneX _O- (zou ook een actie van mij kunnen zijn)

Volgende week woensdag ga ik beginnen bij Vluchtelingenwerk. Niet bij het Oekraïne team maar bij het Asielteam, da's wat meer afwisselender ook.
We have far more in common than that which devides us..
pi_209748160
Nou glucose meten ging soepel (als je niet meetelt dat ik eerst mezelf geprikt heb omdat ik de naald niet uit de verpakking kreeg.....).
We weer dezelfde hoge meting als de laatste 3x -O-
Dierenartsassistent belt zo terug.
pi_209748479
Nou, ik heb me opgegeven als vrijwilliger bij de Zwarte Cross met wat clubgenootjes, super gezellig. Krijg nu een bericht dat je daarvoor snel moet kunnen tappen en je kan een random dinsdagavond naar Lichtenvoorde komen voor training. Maar die avond kan ik ECHT niet.
@Lonaa wordt dit een ramp?
Ik voorzie weer een schuimparty. Ik heb 10+ jaar geleden een paar avonden getapt en dat lukte zeer matig. (Toen ze gewoon nog 14-jarigen drank lieten schenken. In m'n middelbare school. _O- Ze konden me niet echt kwalijk nemen dat ik er niks van kon destijds.)
  maandag 3 juli 2023 @ 16:52:31 #131
217702 Lonaa
Honger!
pi_209748541
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 16:46 schreef Tele6 het volgende:
Nou, ik heb me opgegeven als vrijwilliger bij de Zwarte Cross met wat clubgenootjes, super gezellig. Krijg nu een bericht dat je daarvoor snel moet kunnen tappen en je kan een random dinsdagavond naar Lichtenvoorde komen voor training. Maar die avond kan ik ECHT niet.
@:Lonaa wordt dit een ramp?
Ik voorzie weer een schuimparty. Ik heb 10+ jaar geleden een paar avonden getapt en dat lukte zeer matig. (Toen ze gewoon nog 14-jarigen drank lieten schenken. In m'n middelbare school. _O- Ze konden me niet echt kwalijk nemen dat ik er niks van kon destijds.)
Is er geen andere dienst beschikbaar dan een tapdienst? Voorschenker? Uitgifte? Tappen is wel een skill, snel en netjes tappen helemaal en op de ZC wordt echt ENORM gezopen.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 3 juli 2023 @ 16:52:43 #132
217702 Lonaa
Honger!
pi_209748543
Ik weet nog steeds niet wat voor snacks ik wil en ik heb nog 5 minuten om iets te appen. ;(
pi_209748580
Waarom heeft ZC niet gewoon taprobots... raar.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209748583
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 16:09 schreef Kaatje1 het volgende:
@:AnneX _O- (zou ook een actie van mij kunnen zijn)

Volgende week woensdag ga ik beginnen bij Vluchtelingenwerk. Niet bij het Oekraïne team maar bij het Asielteam, da's wat meer afwisselender ook.
Als excuus: tis een miniknopje en als ik rij zie ik echt niet ‘pwr’ staan op het zwarte front.

Hoeveel uur ga je werken daar? Lijkt mij ook niet makkelijk.
Front- of backoffice?
  maandag 3 juli 2023 @ 16:55:22 #135
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209748592
quote:
2s.gif Op maandag 3 juli 2023 16:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Is er geen andere dienst beschikbaar dan een tapdienst? Voorschenker? Uitgifte? Tappen is wel een skill, snel en netjes tappen helemaal en op de ZC wordt echt ENORM gezopen.
Ja, in de achterhoek wordt enorm gezopen, niet alleen tijdens de zwarte cross
  maandag 3 juli 2023 @ 16:56:34 #136
217702 Lonaa
Honger!
pi_209748605
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 16:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom heeft ZC niet gewoon taprobots... raar.
This I do not know.
pi_209748607
quote:

[..]
Dat kan ik wel proberen na te vragen :)
We hebben niks anders te horen gekregen dan dat we bardienst zouden doen met een groepje. Ze gingen ervan uit dat we al wisten van taptraining maar de laatste keer dat we met de club ZC bardienst deden was meer dan 5 jaar geleden, daar herinnert niemand zich meer wat van _O- :')
Dus ik weet eigenlijk ook niet wat bardienst precies in zou houden behalve dat we er 12:30-18:00 moeten zijn.
  maandag 3 juli 2023 @ 16:59:36 #138
217702 Lonaa
Honger!
pi_209748647
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 16:56 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat kan ik wel proberen na te vragen :)
We hebben niks anders te horen gekregen dan dat we bardienst zouden doen met een groepje. Ze gingen ervan uit dat we al wisten van taptraining maar de laatste keer dat we met de club ZC bardienst deden was meer dan 5 jaar geleden, daar herinnert niemand zich meer wat van _O- :')
Dus ik weet eigenlijk ook niet wat bardienst precies in zou houden behalve dat we er 12:30-18:00 moeten zijn.
Er zijn meestal 4 posities op zo'n bar. Het barhoofd, de mensen die tappen, de mensen die fris voorschenken en de mensen die drank ruilen voor muntjes met de bezoekers.
pi_209748769
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 16:55 schreef AnneX het volgende:

[..]
Als excuus: tis een miniknopje en als ik rij zie ik echt niet ‘pwr’ staan op het zwarte front.

Hoeveel uur ga je werken daar? Lijkt mij ook niet makkelijk.
Front- of backoffice?
Ik ga 2 dagen werken (9-15). Er zijn nu 2 asielboten, en er liggen nu 2 lege boten waar vanaf woensdag mensen inkomen. VWN weet nog niet wie er komen, of het overloop van Ter Apel is, of van gesloten crisis noodopvang. Ik ga in ieder geval de spreekuren meedraaien en na de zomer waarschijnlijk wat opleidingen doen.
Kwam ook Anwar tegen, nogal een bekendheid hier in Arnhem omdat hij een column in de krant heeft en vaak lezingen geeft (ken 'm vrij goed), tegenwoordig regisseur Inburgering hier (hij is een paar jaar geleden afgestuurd als product ontwerper maar vond het werk niet goed voelen. Werd meteen uitgenodigd om te komen eten _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_209748843
Ik zit macaroni te eten met stokjes en het schiet niet op maar ik heb geen zin om naar de keuken te lopen voor een vork :')
pi_209748847
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:19 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit macaroni te eten met stokjes en het schiet niet op maar ik heb geen zin om naar de keuken te lopen voor een vork :')
:D
  Moderator maandag 3 juli 2023 @ 17:32:09 #142
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209748989
quote:
Ik weet nog steeds niet wat voor snacks ik wil en ik heb nog 5 minuten om iets te appen. ;(
Bamischijf satésaus :9
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_209749431
Dag vol werkafspraken… dacht ik.
Eentje kwam niet opdagen (en is tot op heden ook niet te bereiken dus :W ) En de deelnemers aan een vergaderafspraak (waar ik niet per se bij hoef te zijn) hadden bedacht dat ze de vergadering gingen verschuiven. Naar een dag waarop ik niet kan. En dichtten mij blijkbaar magische krachten toe waarmee ik die info via aardstralen kreeg of zo. Nou.. neuh :')
Dus meer tijd over voor andere dringende klusjes *O*

Gelukkig dadelijk met vriendin ijscoupe eten :9 Gaat toch meer dan 50% van mijn afspraken door :Y)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 3 juli 2023 @ 18:05:27 #144
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209749461
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 15:56 schreef AnneX het volgende:
Bijna een reden voor een volgende auto - na 18 jaar ofzo - want de radio deed het niet meer.
Mn.X zat als passagier eraan te morrelen: blijkt er een aan/uit knopje te zijn… O-)
Alleen het harder/zachter draaiknopje was mij bekend.

Geen andere auto. -O-
:D

Mijn radio is al een paar jaar kapot. Ik heb een bluetooth speaker, werkt ook. Ik wil alsnog een andere auto :+
Spoilers!
pi_209749468
Tevens had ik andijviestamppot met rookworst. HONGERRR! Want ik kwam erachter dat ik de lunch had overgeslagen :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209749483
quote:
2s.gif Op maandag 3 juli 2023 16:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Er zijn meestal 4 posities op zo'n bar. Het barhoofd, de mensen die tappen, de mensen die fris voorschenken en de mensen die drank ruilen voor muntjes met de bezoekers.
Je vergeet de vijfde positie: de drinker :+
pi_209749496
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 16:24 schreef Sarabi het volgende:
Nou glucose meten ging soepel (als je niet meetelt dat ik eerst mezelf geprikt heb omdat ik de naald niet uit de verpakking kreeg.....).
We weer dezelfde hoge meting als de laatste 3x -O-
Dierenartsassistent belt zo terug.
Inmiddels wat gehoord?
pi_209749553
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 18:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Inmiddels wat gehoord?
Insuline ophogen en vrijdag weer zelf meten.
Het is nu 1,5 week stabiel (wel veelste hoog) dus hopelijk doet dit iets.

Verder niet meer gesproken over de Freestyle Libre. Op zich staan we er voor open maar als het niet perse hoeft.......

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarabi op 03-07-2023 18:51:42 ]
pi_209749841
Uit het niks keidepri vandaag dus de man neemt thai mee omdat alle surinamers op de route dicht zijn.

Lekker thai, eten ook! Lekker Surinaams, eten ook!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_209749863
Wat een ellende zo Sarabi, dat aangemodder. Hoe is poes er onder?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')