quote:Op dinsdag 13 februari 2024 18:43 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Zit ff terug te kijken.
Waarom zou je een band van 180kg dragen en niet rollen?Hadden ze het wiel nog niet uitgevonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:07 schreef Guanabana het volgende:
Even over Kamp Waes aangezien er geen topic voor is:
Nu vier afleveringen gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denise is belachelijk sterk inderdaad.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:29 schreef Cockwhale het volgende:
Wat een topwijf die Denise. Heb niks met influencers, maar naast dat het een ongelofelijk mooie vrouw is, bevalt haar kracht en doorzettingsvermogen mij heel erg. Daar zou ik wel verliefd op kunnen worden.
+1quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:29 schreef Cockwhale het volgende:
Wat een topwijf die Denise. Heb niks met influencers, maar naast dat het een ongelofelijk mooie vrouw is, bevalt haar kracht en doorzettingsvermogen mij heel erg. Daar zou ik wel verliefd op kunnen worden.
Niet voor niets worden nieuwe mensen in vrouwen gemaakt.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:32 schreef Revanches het volgende:
Die mannen storten huilend ter aarde en Denise wandelt vrolijk door.![]()
Dat krachtige karakter (en mooie uitstraling) heeft ze gelukkig ook niet door het influencen, maar door haar jarenlange danservaringquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:29 schreef Cockwhale het volgende:
Dat zit hem vooral in het slaapgebrekquote:Op maandag 19 februari 2024 21:31 schreef Meke het volgende:
Ik schrik wel van hoe warrig een aantal zijn hoor, zo'n Duco die in een hoekje zit te huilen en Kees met z'n instructies op het eindeZo zwaar leek die wandeling me niet, maar blijkbaar heb ik me daar danig in vergist!
En duur. Zo'n rugtas is wel te tillen, en zo'n jerrycan kan er ook nog wel bij. Maar na een half uurtje zul je de combi al wel beginnen te voelen. Dus na 4 uur ben je waarschijnlijk al wel een paar uur op die jerrycan aan het schelden. En dat terwijl je al op je tandvlees liep toen je begon, en je een zwaar slaaptekort hebt. Super hoe Denise zo positief bleef.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:38 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat zit hem vooral in het slaapgebrek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |