Het enige wat ik nog minder vind aan haar is dat ze heel erg met haar eigen bezig is, met haar KVK. Ze mag iets meer in de groep. Met de carry the load opdracht liep ze ook vooraan zonder zich met de groep bezig te houden. Zij had haar load, maar ze pakte er niks bij of hielp anderen niet. Daar is ze ook op aangesproken. Verder gewoon erg sterk, zeker mentaal.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 01:54 schreef FYazz het volgende:
[..]
Dat krachtige karakter (en mooie uitstraling) heeft ze gelukkig ook niet door het influencen, maar door haar jarenlange danservaring
Wel in een traag tempo met veel stopjes.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:12 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
En duur. Zo'n rugtas is wel te tillen, en zo'n jerrycan kan er ook nog wel bij. Maar na een half uurtje zul je de combi al wel beginnen te voelen. Dus na 4 uur ben je waarschijnlijk al wel een paar uur op die jerrycan aan het schelden. En dat terwijl je al op je tandvlees liep toen je begon, en je een zwaar slaaptekort hebt. Super hoe Denise zo positief bleef.
Er is niet gedeeld hoeveel km ze afgelegd hebben in die 4 uur volgens mij, en die kustlijn daar ken ik wel, die behoorlijk op en af, en redelijk steil. En ze beginnen zo'n dag met flink slaapgebrek en spierpijn. Die rugtas met inhoud weegt 25kg volgens mij (?), die jerrycan zal iets van 20kg wegen, dan heb je nog het wapen, en een boomstronk als je pech hebt. Ik heb een ironman gedaan, maar ik denk dat 4 uur lopen met die spullen, als ik al vermoeid begin, met spierpijn en slaapgebrek, dat ik toch wel op een plek kom, mentaal en fysiek, waar ik nog niet eerder ben geweest eerlijk gezegd. Ergens zou ik het wel eens willen proberen, kijken hoe ver ik mezelf kan pushen, maar ik zie mezelf eerder een dubbele ironman doen dan, of een ultra trail ofzo.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wel in een traag tempo met veel stopjes.
20 kg werd volgens mij gezegd in de afleveringquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:09 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Die rugtas met inhoud weegt 25kg volgens mij (?)
Zei hij ook niet iets als; nu ben je alleen? Toen Mirthe net weg was en ze gewoon tussen de rest stond.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:31 schreef Guanabana het volgende:
'Let een beetje op haar', zegt Jeroen dan over Denise, terwijl zij het sterkst is van iedereen en nooit piept
Nogal seksistische en overbodige opmerking van hem.
Ja was ook raar.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:34 schreef lily het volgende:
[..]
Zei hij ook niet iets als; nu ben je alleen? Toen Mirthe net weg was en ze gewoon tussen de rest stond.
Eens, al die kerels janken en piepen, en dan doen alsof ze op haar moeten letten. Ffsquote:Op maandag 26 februari 2024 21:31 schreef Guanabana het volgende:
'Let een beetje op haar', zegt Jeroen dan over Denise, terwijl zij het sterkst is van iedereen en nooit piept
Had echt niet verwacht dat Wouter op zou geven, gevoelsmatig ging de groep 3 minuten nadat hij stopte uit het water.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh die wateropdracht. Pittig!
Dat is wel weer een heel verontwaardigde uitleg natuurlijk. De intentie van Jeroen was goed en iedereen snapt echt wel dat Denise fysiek gezien en met haar lengte de zwakste schakel is.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:35 schreef Revanches het volgende:
[..]
Eens, al die kerels janken en piepen, en dan doen alsof ze op haar moeten letten. Ffs
Gewoon net zo lang laten spartelen tot ze er een paar minder hebben en dan mag de rest het water uitquote:Op maandag 26 februari 2024 21:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Had echt niet verwacht dat Wouter op zou geven, gevoelsmatig ging de groep 3 minuten nadat hij stopte uit het water.
Net pech gehad vrees ik, anders had hij het best tot het einde kunnen redden.
Waarom altijd het ophemelen van een paar nauwelijks verstaanbare Vlamingen?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 00:22 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Gewoon net zo lang laten spartelen tot ze er een paar minder hebben en dan mag de rest het water uit
Als kijker een beetje saai en vermoeiend om iedere keer weer ze fysiek totaal uit te putten ipv ook de focus te leggen op het tactische aspect zoals ze bij kamp waes wel doen
Beetje saai zo
Het gaat er in dit programma niet alleen maar om of je fysiek sterk bent, maar ook mentaal. Zij is mentaal zeer sterk. Ze heeft dezelfde wateropdracht moeten doen als de mannen, echter zijn er 3 mannen afgevallen door paniekreacties en dus het mentale aspect. Fysiek zijn ze vast sterker. Mentaal mwah. Dat was mijn punt.quote:Op maandag 26 februari 2024 22:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is wel weer een heel verontwaardigde uitleg natuurlijk. De intentie van Jeroen was goed en iedereen snapt echt wel dat Denise fysiek gezien en met haar lengte de zwakste schakel is.
Prima dus dat de mannen rekening met haar houden en voor haar opkomen, zoals het ook in het echte leven zou moeten zijn.
(En ik snap je verhaal wel: Denise heeft die hulp en 'mansplaining' misschien niet eens nodig, maar het is ook geen bodybuildster die elke man wel even aankan.)
Ik vond het niet saai, spannend om te zien hoe het ging , vond het wel raar dat sedal niet geoefend heeft in open water als je weet dat het erin kan zitten , wat het dan is ? Zelfoverschatting?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 00:22 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Gewoon net zo lang laten spartelen tot ze er een paar minder hebben en dan mag de rest het water uit
Als kijker een beetje saai en vermoeiend om iedere keer weer ze fysiek totaal uit te putten ipv ook de focus te leggen op het tactische aspect zoals ze bij kamp waes wel doen
Beetje saai zo
Terwijl het eigenlijk andersom moet zijn, Denise moet meer op de rest letten.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:31 schreef Guanabana het volgende:
Dacht ik ook direct, wat een bullshit opmerking.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb ook nog nooit gevochten hoorquote:Op maandag 4 maart 2024 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat volwassenen nog nooit gevochten hebbenje kan er wel niet goed in zijn, maar nog nooit gevochten..?
Naja... misschien een verschil aan interpretatie
Daarom ben ik wel een beetje afgehaakt voor dit seizoen. Mede door sommige opdrachten. Eerdere seizoenen vond ik boeienderquote:Op maandag 11 maart 2024 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje jammere aflevering... veel lullen en weinig poetsen
Dat had Ik vorig seizoen.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Daarom ben ik wel een beetje afgehaakt voor dit seizoen. Mede door sommige opdrachten. Eerdere seizoenen vond ik boeiender
Je hebt een puntquote:Op maandag 11 maart 2024 21:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik snap het gezeik niet zo, vind het verreweg de mooiste groep van alle seizoenen. Met deze jongens had ik de verdediging van het land in 1940 wel aangedurfd.
En de vorige uitzending was saai. Mag ook gewoon gezegd worden.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt een punten eerlijk is eerlijk je hebt gelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |