de beste muziek komt oa uit de jaren 80/90quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:40 schreef lojanda het volgende:
Allemaal muziek uit de jaren negentig.. lekker![]()
Ik snap helemaal niks wat ze allemaal loopt te lullen. Staat de muziek op die stream ook wel erg hard.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:40 schreef Chanel5 het volgende:
Kijk uit marciano, ze speld haar eigen verhaal op je mouw.
Jaloezie, sociaal wenselijk gedrag en nog meer psychopatischlogisch gezever.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niks wat ze allemaal loopt te lullen. Staat de muziek op die stream ook wel erg hard.
Levensgevaarlijk met al dat polyesterquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
Allemaal vuurwerk nu en wat hadden ze nu aan, extra ontvlambare kleding toch.
En vonkje en ze zijn naaktquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
Allemaal vuurwerk nu en wat hadden ze nu aan, extra ontvlambare kleding toch.
2 Brothers on the 4th Floor.. Dreamsquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
de beste muziek komt oa uit de jaren 80/90
En aanpassen. Bij Ciano en Ice gaat ze ook gangster doen. Noemt ze Ciano G… gaat ze Engels termen gebruiken.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaloezie, sociaal wenselijk gedrag en nog meer psychopatischlogisch gezever.
Babette is net een kameleon.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:45 schreef mootie het volgende:
[..]
En aanpassen. Bij Ciano en Ice gaat ze ook gangster doen. Noemt ze Ciano G… gaat ze Engels termen gebruiken.
Bij Zoe wordt ze kinderlijk.
Bij Bern tracht diep te zijn.
Mirthequote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:46 schreef Alocanda het volgende:
Zoe kan niet tegen domme mensen en zij gaat winnen. Wie bedoelt ze?
Alleen niet zo mooi en kleurrijkquote:
Mirthe natuurlijk.. ze is echt wel jaloers op haar.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:46 schreef Alocanda het volgende:
Ik hou er ook vanquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ook zo lekker Qmusic het foute uur nonstop![]()
![]()
heb ik elke dag aan staan op mijn nest mini
Snap ik ook wel. Ze kan in geen enkel opzicht aan Mirthe tippen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe natuurlijk.. ze is echt wel jaloers op haar.
Die moet weer eens met haar beiden benen op de grond worden gezetquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:49 schreef Clasientje het volgende:
Zoe krijgt ook steeds meer kapsones ze denkt echt dat ze heel wat is
Idd en dat weet ze zelf ook heel goed denk ik..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Ze kan in geen enkel opzicht aan Mirthe tippen.
Echt, de arrogantie druipt er af.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:49 schreef Clasientje het volgende:
Zoe krijgt ook steeds meer kapsones ze denkt echt dat ze heel wat is
De domste in de loods is Zoëquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:46 schreef Alocanda het volgende:
Wat snap je niet aan samen?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:56 schreef Judiwi het volgende:
Belachelijk van Mirthe. Er was nooit afgesproken dat Marciabo ook op het podium moest met nep gitaar of zonder.
Hij had het haar al 4 dagen beloofd zei ze net tegen Erikquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:56 schreef Judiwi het volgende:
Belachelijk van Mirthe. Er was nooit afgesproken dat Marciabo ook op het podium moest met nep gitaar of zonder.
Erik hoopt gewoon dat Mirthe haar jurk omlaag schiet of haar tiet eruit schiet door dat gespring.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:57 schreef schizolientje het volgende:
Wel leuk dat stel nu. Erik gaat los
Dit was gewoon leuk.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:57 schreef Judiwi het volgende:
Mirthe mag uitkijken . Dat Eric geen andere signalen opvangt.
Dat ligt vooral bij Eric. Gewoon lekker dansen, niet meer, niet minder.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:57 schreef Judiwi het volgende:
Mirthe mag uitkijken . Dat Eric geen andere signalen opvangt.
Hmpf. Ja ja, leuk hoor voor ze.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ligt vooral bij Eric. Gewoon lekker dansen, niet meer, niet minder.
ook al een gedachtenlezer?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Erik hoopt gewoon dat Mirthe haar jurk omlaag schiet of haar tiet eruit schiet door dat gespring.
Prima fapmateriaal deze avond voor hem.
Nou ik heb haar 2 dagen zien repeteren met Marciano erbij, die haar complimenten gaf. Maar niets gehoord dat hij ook ging optreden.quote:
Absoluutquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe natuurlijk.. ze is echt wel jaloers op haar.
Ik denk dat hij dat wel erg leuk zou vinden. Dus mijn eigen fantasietje.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:00 schreef Verida het volgende:
[..]
ook al een gedachtenlezer?
of is het je eigen fantasietje?
Maar moet Mirthe dan maar gewoon Erik gaan negeren, omdat hij misschien wel iets kan denken?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hmpf. Ja ja, leuk hoor voor ze.
Als ie maar niet meer gaat denken.
Helemaal para brotherquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
eunice was net met hem aan het dansen en ze was aan het teasen, hij ging snel terug naar zijn plekje bij de bar maar hoe hij er bij zit???
Dan heb je dus net gemist dat ze het samen zouden doenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:00 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou ik heb haar 2 dagen zien repeteren met Marciano erbij, die haar complimenten gaf. Maar niets gehoord dat hij ook ging optreden.
Nee, ik weet het, vind het gewoon allemaal raar en krijg er soms ook een raar gevoel van maar dat zit inderdaad in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar moet Mirthe dan maar gewoon Erik gaan negeren, omdat hij misschien wel iets kan denken?
Er was niks flirterigs oid aan dat dansen.
Gewoon twee mensen die samen even springen en dansen en lol hebbenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar moet Mirthe dan maar gewoon Erik gaan negeren, omdat hij misschien wel iets kan denken?
Er was niks flirterigs oid aan dat dansen.
Dit klopt, ben alleen af en toe bang dat andere er ideeën door krijgen/verkeerde signalen en dan over haar grenzen gaan. Ik hoop voor haar dat dat gewoon niet gebeurt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:02 schreef mootie het volgende:
Mirthe kan ook gewoon ongecompliceerd plezier hebben, een van de weinigen daar.
Dat absoluut, lekker spontaan maar ze heeft haar rare dingetjes.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:02 schreef mootie het volgende:
Mirthe kan ook gewoon ongecompliceerd plezier hebben, een van de weinigen daar.
Volgende keer niet bij mij komen voor 20 euro aan kaarsenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:06 schreef Deisyy het volgende:
"Die kaarsen zijn mooi geworden, hier een kunstwerk"
en breek de druipkaarsen kapot
En ze zegt net ‘allemaal samen opruimen’…quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:07 schreef ChocoFan het volgende:
Mora is tipsy en moe en klaar ermee, ze wil even gaan liggen, kweet niet of ze dat gaat doen, ze gaat zich iig wel omkleden.
Er moet opgeruimd wordenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:07 schreef ChocoFan het volgende:
Mora is tipsy en moe en klaar ermee, ze wil even gaan liggen, kweet niet of ze dat gaat doen, ze gaat zich iig wel omkleden.
Exclusief zichzelf natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze zegt net ‘allemaal samen opruimen’…
Ja en toen liep ze dus door, benieuwd of ze nou nog gaat helpen maar ze is nu in gesprek met ima.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze zegt net ‘allemaal samen opruimen’…
Heeft ze dan een stash?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:08 schreef engine het volgende:
Imadiddin om peuken smeken bij de manager.
Dat weet ik niet. Of misschien omdat ze nu nog kan bestellen. Het ging wel over peuken in ieder geval.quote:
Ik denk dat hij een stelling bedoelde want de laatste was al 2 maanden geleden zei Imi.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Of misschien omdat ze nu nog kan bestellen. Het ging wel over peuken in ieder geval.
Check even Slam,NLquote:
Ze heeft nog sigaren...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Of misschien omdat ze nu nog kan bestellen. Het ging wel over peuken in ieder geval.
Volgens mij wel. Zeker in deze jurk.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ligt het aan mijn slechte zicht, of groeit die Moraima weer tegen de klippen?
Die heeft Jasper aangeklampt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:14 schreef schizolientje het volgende:
Babette gaat ook weinig helpen denk ik. Doet ze nooit
En als ze toch binnen krijgen weten we dat er 1 van K5 even naar de super is gefietst.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:13 schreef schizolientje het volgende:
Mag per 1 juli niet online tabak of sigaretten bestellen of leveren
Je bedoeld dat er een paR gaanruimenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:18 schreef lojanda het volgende:
Nou dat was hem weer voor mij.. ik vond het erg gezellig vanavond![]()
Fijne avond nog allemaal![]()
Ze gaan gezamenlijk opruimen
Over haar en Marciano?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:19 schreef mootie het volgende:
Geen idee waar Bep het over heeft trouwens.
Uiteraard. Tegen iedereen die maar in haar buurt komt.quote:
Of is dit een verhaallijn, had ze het daar overquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:20 schreef humpty het volgende:
Bep weet niet wat ze moet met Marciano moet ze er voor gaan
of wachten tot ze buiten is...krijg niet goed mee wat Jasper zegt
Ze weet weer niet wat ze moet doen, vraagt advies aan Jappie, die geeft de tip om het zo te laten en het buiten verder aan te kijkenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:19 schreef mootie het volgende:
Geen idee waar Bep het over heeft trouwens.
Dat kind is echt desperaat, zo geil als 'n bos lenteuitjesquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Zoe: Ik heb je gemist
Isaac: mompel
Zoe: Wat, mag ik dat niet zeggen
Isaac: Natuurlijk mag je dat zeggen
Zoe: Waarom heb je dat knoopje dicht gedaan?
Isaac: Ik had het koud
Zoe: Ik kan het warm maken
Dom wichtquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:23 schreef Varen het volgende:
Zoë heeft Isaac gemist. Ze vraagt waarom Isaac zijn knopen van zijn overhemd dicht gedaan heeft. Isaac heeft het koud
Zoals altijd dusquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:26 schreef humpty het volgende:
En Bep staat te lullen in plaats van mee te helpen
Ze haalt je naar beneden ,ondertussen draait ze zich om, wil raad, hulp, advies...noem maar op. Een grote bek maar zo onzeker als de pest. MAAR wel een grote konkelende bek.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:26 schreef schizolientje het volgende:
Babrtte staat weer te lullen. Nu met Mirthe. Het zal een collega van je zijn, schop onder dr hol
uitlokken, Zoe nog 1 gele kaart en ze mag naar huisquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:29 schreef Alocanda het volgende:
Toch zie ik Ice ook steeds toenadering naar Zoe zoeken. Ik vertrouw die gast voor geen meter.
Maar het lijkt helaas wel te werken. Ze heeft zo onderhand iedereen om haar vinger gewonden.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze haalt je naar beneden ,ondertussen draait ze zich om, wil raad, hulp, advies...noem maar op. Een grote bek maar zo onzeker als de pest. MAAR wel een grote konkelende bek.
Ik ook niet ..nu komen ze gearmd binnen van buiten en slaat hij snel zijn arm van zoe afquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:29 schreef Alocanda het volgende:
Toch zie ik Ice ook steeds toenadering naar Zoe zoeken. Ik vertrouw die gast voor geen meter.
Hij heeft Zoe haar stem nodig dus dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
uitlokken, Zoe nog 1 gele kaart en ze mag naar huis
Van hem hoeven die feestjes niet, maar hij helpt altijd mee opruimen.quote:
ik heb het idee dat hij de feestjes inmiddels zelfs een beetje leuk gaat vindenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van hem hoeven die feestjes niet, maar hij helpt altijd mee opruimen.
Heeft ze al met hem gesproken?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:39 schreef engine het volgende:
Mirthe en Marciano ongemakkelijk bij elkaar aan de bar.
Marcia ziet er ook niet meer fris uit. Die heeft volgens mij ook genoeg gedronken.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:39 schreef engine het volgende:
Mirthe en Marciano ongemakkelijk bij elkaar aan de bar.
Nog niet geloof ik.quote:
bern was aan het opruimenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:39 schreef maryo55 het volgende:
Kamer van Wendy heeft corvee. Dus waar is Bern en wie hoort bij die kamer.
heel naief vind ik wendyquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Wendy ook wel een dom gansje hoor, dat ze elke keer weer Babette opzoekt.
Ze hadden het over een zij die altijd als laatste oostaat en die haar zender liet vallen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:46 schreef Judiwi het volgende:
Over wie hebben Bern, Sasha en Jasper het.
Ik kan er ook niet meer naar luisterenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:43 schreef schizolientje het volgende:
Opoe en opa lopen rondjes buiten. Wat een suf saai stel is dat
Babette is dan ook wel een hele grote slijmerd en heel geraffineerd...Helaas heeft Wendy het niet door.quote:
Ja maar dat is het altijd met haar. Ze valt iemand op iets aan en doet zelf hetzelfde..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Babette: Eunice jij wil altijd eten als je hebt gedronken, doe maar niet, ik bescherm jou nou, want jij wil dan altijd eten.
Terwijl Babette zelf al de hele avond met d'r tengels in het notenbakje zit te graaien.
Ik zag het ook, daarom moest ik lachenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
Jemig, die Marciano zit er bij alsof ie knetter lazarus is, mond open....cap was te laat
Ja dat gevoel krijg ik ook bij hem.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:04 schreef Thorelf het volgende:
Waar woont Erik... een of ander negorij... en hij leeft denk ik in kerk genootschap
maar die hebben geen meisjes van in de 20 denk ikquote:Op zondag 2 juli 2023 00:08 schreef Harry het volgende:
Erik: alle mannen die ik ken, met borsthaar, hebben een vrouw.
Hilariteit alom.
Erik leeft in zijn eigen kleine wereldje, ondanks dat ie al bijna een jaar buiten dat wereldje leeft. Hij heeft geen idee hoe andere mensen hem zien, zelfs niet als ze het hem vertellen.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:08 schreef Thorelf het volgende:
Erik vindt vrouwen zonder make up mooier...dat snap ik ,maar vindt hij dat ook mooier van vrouwen van zijn leeftijd. Want hij valt op meisjes van in de 20... en dat is ook niet realistisch
Erik heeft een totaal verkeerd zelfbeeldquote:Op zondag 2 juli 2023 00:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Erik leeft in zijn eigen kleine wereldje, ondanks dat ie al bijna een jaar buiten dat wereldje leeft. Hij heeft geen idee hoe andere mensen hem zien, zelfs niet als ze het hem vertellen.
No way !!quote:Op zondag 2 juli 2023 00:11 schreef woxxel het volgende:
T laatste beetje mannen met borsthaar die nu de streams kijken gaan morgen echt harsen denk ik
Yep. Hij denkt ook dat als ie hier uit komt dat ie wel gevraagd zal worden voor talkshows.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:11 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Erik heeft een totaal verkeerd zelfbeeld
quote:Op zondag 2 juli 2023 00:11 schreef woxxel het volgende:
T laatste beetje mannen met borsthaar die nu de streams kijken gaan morgen echt harsen denk ik
mits zij al een lange relatie met hem hebben! maar om een jonge vrouw te vinden ..knap en zonder make up... Erik dream onquote:Op zondag 2 juli 2023 00:11 schreef woxxel het volgende:
Het is op zich wel een gemoedelijke discussie. Ik ben blij dat Morrie er niet bij zit.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:16 schreef Harry het volgende:
Het is 4 tegen 1, en dan ben ik al snel voor de underdog.
Ze proberen hem een beetje realistisch te laten kijken... wat hij wil is dat gaat niet denk ik...dus hij blijft waarschijnlijk single met zijn wensen.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:16 schreef Harry het volgende:
ggg gggg ggg ggg gggquote:Op zondag 2 juli 2023 00:20 schreef woxxel het volgende:
Ik ben benieuwd of ze ook zo tegen imi doen. Die is nog harige en laatvt nog volop zien ook
Ik begrijp je punt, maar ik zou hetzelfde kunnen zeggen als dat Erik doet. Dat de meeste mannen 'Johnson' niet kaal hebben. Ik ken die discussie ook niet, en zou dat ook niet willen. Dat vooral Babette, Wendy en Eunice Erik pushen om zich er eens te laten scheren (omdat hij in Een jaar van je leven zit) vind ik nogal wat. Met name Babette kan denigrerend doen. Bijna kwaadaardig.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:20 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ze proberen hem een beetje realistisch te laten kijken... wat hij wil is dat gaat niet denk ik...dus hij blijft waarschijnlijk single met zijn wensen.
Babette heeft ook niet echt een realistisch zelfbeeld. Ze denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft. Ze overschat zichzelf schromelijk. En omdat ze zichzelf zo geweldig vindt kijkt ze op bijna iedereen neer. En verder is het een vals manipulatief kreng.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt, maar ik zou hetzelfde kunnen zeggen als dat Erik doet. Dat de meeste mannen 'Johnson' niet kaal hebben. Ik ken die discussie ook niet, en zou dat ook niet willen. Dat vooral Babette, Wendy en Eunice Erik pushen om zich er eens te laten scheren (omdat hij in Een jaar van je leven zit) vind ik nogal wat. Met name Babette kan denigrerend doen. Bijna kwaadaardig.
true laat hem in zijn waarde,maar vertel hem wel dat het moeilijk gaat worden met de eisen die hij heeft.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt, maar ik zou hetzelfde kunnen zeggen als dat Erik doet. Dat de meeste mannen 'Johnson' niet kaal hebben. Ik ken die discussie ook niet, en zou dat ook niet willen. Dat vooral Babette, Wendy en Eunice Erik pushen om zich er eens te laten scheren (omdat hij in Een jaar van je leven zit) vind ik nogal wat. Met name Babette kan denigrerend doen. Bijna kwaadaardig.
Ik ook.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:16 schreef Harry het volgende:
En terecht, vind ik.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:33 schreef tonja het volgende:
Ah Marciano tikt Babs op de vingers omdat ze nogal dominant in het gesprek is.
Wat betreft Erik's opmerkingen over mannelijke beharing, zie ik daar geen eisen in.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:30 schreef Thorelf het volgende:
[..]
true laat hem in zijn waarde,maar vertel hem wel dat het moeilijk gaat worden met de eisen die hij heeft.
Het ligt ook echt niet aan zijn beharing dat ie geen relatie heeft. Hij komt gewoon zo autistisch over. Geen emotie te bekennen over het algemeen, behalve als ie kwaad is. Hij is zo stijfjes, met zijn onverbiddelijke logica. Zelfs hoe hij zijn boterham smeert is irritant.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Wat betreft Erik's opmerkingen over mannelijke beharing, zie ik daar geen eisen in.
Bij het krijgen van een relatie moet ik aan bepaalde boeren van Boer Zoekt Vrouw denken. Voor iedere Boer (die op tv is geweest) was er belangstelling.
mss een idee voor erik,maar hij is geen boer van beroep. en zij eisen zijn voor de vrouwen.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Wat betreft Erik's opmerkingen over mannelijke beharing, zie ik daar geen eisen in.
Bij het krijgen van een relatie moet ik aan bepaalde boeren van Boer Zoekt Vrouw denken. Voor iedere Boer (die op tv is geweest) was er belangstelling.
Behalve als de boer Erik heet.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja haha.quote:
Het is een beste man ja. Zou het hem ook wel gunnen. Maar ik schat zijn kansen toch niet erg groot in.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:40 schreef Thorelf het volgende:
Maar het zou leuk zijn voor Erik...als er toch wat vrouwen zijn die een date met hem willen hebben!
Het was meer een retorische vraag, maar thanksquote:Op zondag 2 juli 2023 00:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
https://www.hln.be/zoeken?query=goedele+liekens
Nou. Hoe hij naar mirthe keek tijdens het zingen. Hij was bijna ontroerd en dat zag je best welquote:Op zondag 2 juli 2023 00:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Het ligt ook echt niet aan zijn beharing dat ie geen relatie heeft. Hij komt gewoon zo autistisch over. Geen emotie te bekennen over het algemeen, behalve als ie kwaad is. Hij is zo stijfjes, met zijn onverbiddelijke logica. Zelfs hoe hij zijn boterham smeert is irritant.
Ok, dat heb ik gemist.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:44 schreef woxxel het volgende:
[..]
Nou. Hoe hij naar mirthe keek tijdens het zingen. Hij was bijna ontroerd en dat zag je best wel
Twee autisten onder 1 dak? Ik vraag me serieus af of dat wel zou werkenquote:Op zondag 2 juli 2023 00:47 schreef Clasientje het volgende:
Erik zou denk ik meer een vrouw kunnen krijgen die het zelfde als hem in het leven staat een Mirthe of een Wendy zal hij nooit kunnen krijgen
Erik heeft autisme maar ook een eigen persoonlijkheid. Sorry dat ik je even verbeter.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Twee autisten onder 1 dak? Ik vraag me serieus af of dat wel zou werken
Hahaha geen idee of dat luktquote:Op zondag 2 juli 2023 00:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Twee autisten onder 1 dak? Ik vraag me serieus af of dat wel zou werken
Ja, natuurlijk, elk mens heeft een eigen persoonlijkheid, autist of niet. Maar ze hebben ook dat starre onverzettelijke. En dat zou weleens problemen op kunnen leveren in een relatie.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Erik heeft autisme maar ook een eigen persoonlijkheid. Sorry dat ik je even verbeter.
wat een makkelijk en dom excuus...maar daar heeft zij een handje van. geen verantwoording hoeven dragen,quote:Op zondag 2 juli 2023 01:11 schreef tonja het volgende:
Discussie gaande over je woord houden.
Babette houdt volgens zichzelf haar woord niet omdat ze geen kinderen heeft
Ja met twee tegen Wendy. Wendy loopt weg....quote:Op zondag 2 juli 2023 01:35 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap niet waarom Wendie nog zo bezig is met Bep , Marciano en Bep zijn me een partij vals nu
Daarom had ze beter niey met die twee in discussie kunnen gaan .Marciano wil haar helemaal klem lullen terwijl Wendy in haar emotie zit. En sowieso twee van die personen tegen een is niet okay. Maar ja Wen gaat er zelf ook in meequote:Op zondag 2 juli 2023 01:36 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja met twee tegen Wendy. Wendy loopt weg....
Nou nog even Japie erbij halen en zie wat het probleem is...Babbel is jaloersquote:Op zondag 2 juli 2023 01:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
Babette zegt : Je gaat met Wendy in de cabana liggen en geef je een verkeerd signaal af.
Inderdaad.quote:Op zondag 2 juli 2023 02:01 schreef pingu66 het volgende:
Volgens mij valt Wendy niet op mannen zoals Marciano. Maar dat zal ze wel niet mogen zeggen.
Waarom komt Kim W niet voor in dit gesprek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |