de beste muziek komt oa uit de jaren 80/90quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:40 schreef lojanda het volgende:
Allemaal muziek uit de jaren negentig.. lekker![]()
Ik snap helemaal niks wat ze allemaal loopt te lullen. Staat de muziek op die stream ook wel erg hard.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:40 schreef Chanel5 het volgende:
Kijk uit marciano, ze speld haar eigen verhaal op je mouw.
Jaloezie, sociaal wenselijk gedrag en nog meer psychopatischlogisch gezever.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niks wat ze allemaal loopt te lullen. Staat de muziek op die stream ook wel erg hard.
Levensgevaarlijk met al dat polyesterquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
Allemaal vuurwerk nu en wat hadden ze nu aan, extra ontvlambare kleding toch.
En vonkje en ze zijn naaktquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
Allemaal vuurwerk nu en wat hadden ze nu aan, extra ontvlambare kleding toch.
2 Brothers on the 4th Floor.. Dreamsquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
de beste muziek komt oa uit de jaren 80/90
En aanpassen. Bij Ciano en Ice gaat ze ook gangster doen. Noemt ze Ciano G… gaat ze Engels termen gebruiken.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaloezie, sociaal wenselijk gedrag en nog meer psychopatischlogisch gezever.
Babette is net een kameleon.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:45 schreef mootie het volgende:
[..]
En aanpassen. Bij Ciano en Ice gaat ze ook gangster doen. Noemt ze Ciano G… gaat ze Engels termen gebruiken.
Bij Zoe wordt ze kinderlijk.
Bij Bern tracht diep te zijn.
Mirthequote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:46 schreef Alocanda het volgende:
Zoe kan niet tegen domme mensen en zij gaat winnen. Wie bedoelt ze?
Alleen niet zo mooi en kleurrijkquote:
Mirthe natuurlijk.. ze is echt wel jaloers op haar.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:46 schreef Alocanda het volgende:
Ik hou er ook vanquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ook zo lekker Qmusic het foute uur nonstop![]()
![]()
heb ik elke dag aan staan op mijn nest mini
Snap ik ook wel. Ze kan in geen enkel opzicht aan Mirthe tippen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe natuurlijk.. ze is echt wel jaloers op haar.
Die moet weer eens met haar beiden benen op de grond worden gezetquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:49 schreef Clasientje het volgende:
Zoe krijgt ook steeds meer kapsones ze denkt echt dat ze heel wat is
Idd en dat weet ze zelf ook heel goed denk ik..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Ze kan in geen enkel opzicht aan Mirthe tippen.
Echt, de arrogantie druipt er af.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:49 schreef Clasientje het volgende:
Zoe krijgt ook steeds meer kapsones ze denkt echt dat ze heel wat is
De domste in de loods is Zoëquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:46 schreef Alocanda het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |