Owee als een ander dat doet...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die pakt vaak zijn eigen eten en bepaald daardoor ook zijn eigen porties.
Jep, hij gaat weer lekker in de keuken alles onder controle..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:56 schreef lojanda het volgende:
Het lijkt er op dat ze weer uitgebreid gaan brunchen vandaag..
Jasper is al weer druk bezig met pannenkoeken bakken en Wendy is al weer worst aan het snijden en Ima gaat de kaiserbroodjes bakken.
Goedemorgen
Geen armoe troef daar vandaag.. het mag wat kostenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:58 schreef 5thencounter het volgende:
Geen dunne plakkies...Het Leven is goed in de Loods![]()
[ afbeelding ]
Jep, hij gaat weer lekker in de keuken alles onder controle..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:56 schreef lojanda het volgende:
Het lijkt er op dat ze weer uitgebreid gaan brunchen vandaag..
Jasper is al weer druk bezig met pannenkoeken bakken en Wendy is al weer worst aan het snijden en Ima gaat de kaiserbroodjes bakken.
Goedemorgen
Ik heb liever 2 dunne dan 1 dikke...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:58 schreef 5thencounter het volgende:
Geen dunne plakkies...Het Leven is goed in de Loods![]()
[ afbeelding ]
Die is met andere dingen bezig want die heeft al ontbetenquote:
Dit is best heel dubieus.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jep, hij gaat weer lekker in de keuken alles onder controle..
[..]
Ik heb liever 2 dunne dan 1 dikke...
Gelijk keihard...quote:
Verrék ja, die heeft zijn ochtend schooiertocht gemist.. maar dan.. gisteren voor 3dubbel gegetenquote:
Zo worden ze extra knapperigquote:
Zijn over van de brunch van gisteren.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:05 schreef engine het volgende:
En die pannenkoeken snap ik ook niet. Zijn dat kant en klare dat die nu opgewarmd moeten worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |