Owee als een ander dat doet...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die pakt vaak zijn eigen eten en bepaald daardoor ook zijn eigen porties.
Jep, hij gaat weer lekker in de keuken alles onder controle..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:56 schreef lojanda het volgende:
Het lijkt er op dat ze weer uitgebreid gaan brunchen vandaag..
Jasper is al weer druk bezig met pannenkoeken bakken en Wendy is al weer worst aan het snijden en Ima gaat de kaiserbroodjes bakken.
Goedemorgen
Geen armoe troef daar vandaag.. het mag wat kostenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:58 schreef 5thencounter het volgende:
Geen dunne plakkies...Het Leven is goed in de Loods![]()
[ afbeelding ]
Jep, hij gaat weer lekker in de keuken alles onder controle..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:56 schreef lojanda het volgende:
Het lijkt er op dat ze weer uitgebreid gaan brunchen vandaag..
Jasper is al weer druk bezig met pannenkoeken bakken en Wendy is al weer worst aan het snijden en Ima gaat de kaiserbroodjes bakken.
Goedemorgen
Ik heb liever 2 dunne dan 1 dikke...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:58 schreef 5thencounter het volgende:
Geen dunne plakkies...Het Leven is goed in de Loods![]()
[ afbeelding ]
Die is met andere dingen bezig want die heeft al ontbetenquote:
Dit is best heel dubieus.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jep, hij gaat weer lekker in de keuken alles onder controle..
[..]
Ik heb liever 2 dunne dan 1 dikke...
Gelijk keihard...quote:
Verrék ja, die heeft zijn ochtend schooiertocht gemist.. maar dan.. gisteren voor 3dubbel gegetenquote:
Zo worden ze extra knapperigquote:
Zijn over van de brunch van gisteren.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:05 schreef engine het volgende:
En die pannenkoeken snap ik ook niet. Zijn dat kant en klare dat die nu opgewarmd moeten worden?
Zo is er niks en zo is er allesquote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:08 schreef lojanda het volgende:
Lekker veel vers fruit.. het kan weer niet op..
FreshFruit.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:08 schreef lojanda het volgende:
Lekker veel vers fruit.. het kan weer niet op..
Ik snap dat niet zo goed. Neem een middenweg en je hebt voor elke dag een gezellig en goede ontbijttafel..quote:
Alles weer in overvloed en morgen mogen ze weer op een houtje bijtenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:11 schreef 5thencounter het volgende:
Zowaar een 3 sterrenlunch in Hotel de Loods![]()
[ afbeelding ]
Brunch knul.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:11 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat allemaal van het watergooigeld?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alles weer in overvloed en morgen mogen ze weer op een houtje bijten
Er wordt hard gewerkt in de keuken vanmorgenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:11 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Waar hebben ze dat geld toch vandaan, zoveel verdienen ze nu ook weer niet met die opdrachtenquote:
Dat was tussen de 130 en 150 meer kan het niet geweest zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar hebben ze dat geld toch vandaan, zoveel verdienen ze nu ook weer niet met die opdrachten
Nog steeds niet bekend wat ze gisteren verdiend hebben met dat water.
Zo te zien "Geld als water"quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar hebben ze dat geld toch vandaan, zoveel verdienen ze nu ook weer niet met die opdrachten
Nog steeds niet bekend wat ze gisteren verdiend hebben met dat water.
Nee, dacht zelfs nog wat minderquote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was tussen de 130 en 150 meer kan het niet geweest zijn
Het is echt niet te geloven dat ze zoveel verdiend hebben voor dit allesquote:
Gewoon 14 bakkies hebben ze gemaakt, geen 40quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:21 schreef engine het volgende:
Ik denk dat er bezoek komt en dat ze daarom voor 40 mensen eten gemaakt hebben![]()
Gaat Manuela toch nog de loods van binnen zien
Ik versta haar prima.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:22 schreef Dotteke het volgende:
Moraima weer eens slecht te verstaan met der gebrabbel
¤10 per liter was het... het zou zelfs ¤180 kunnen zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dacht zelfs nog wat minder
Maar omdat het bij het overzicht van de opdrachten te zetten moet ik wel het exacte bedrag weten.
Probeer maar eens snel een tros druiven, banaan, stuk meloen, sneetjes brood, croissant, pannekoeken, kaiserbroodje en een eitje op te eten.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:24 schreef Dotteke het volgende:
Isaac zit kwark te eten en de atlas te lezen zo te zien
Lunch is klaar schreeuwt Moraima
Brunch, zegt Jasper
Brunch is klaar schreeuwt ze, en snel anders komen de vliegjes en dat is niet zo lekker
Hoeslakens op de tafelquote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:27 schreef 5thencounter het volgende:
Een echte Sjeffie-Tafel... "IK beloof jullie.." elke dag volle tafels elke week feest![]()
[ afbeelding ]
Hebben ze zo op daaroquote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:29 schreef engine het volgende:
[..]
Probeer maar eens snel een tros druiven, banaan, stuk meloen, sneetjes brood, croissant, pannekoeken, kaiserbroodje en een eitje op te eten.
Essentieelquote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:29 schreef engine het volgende:
De manager regelt de fritessaus en mayo bij het ontbijt
Ik ben benieuwd. Het lijkt wat veelquote:
Met mayo/quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Het lijkt wat veel![]()
Er is ook drinkyoghurt
Die vreet ook heel wat weg op een dag, Isaac, maar doet dat op zo'n manier dat het niet opvalt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:34 schreef schizolientje het volgende:
na zijn pre ontbijt schuift Isaac nu aan aan t ontbijt
Ja is ook veel, maar als ik zie hoe vol de borden altijd zijn die ze voor gezet krijgen met warm eten dan ben ik ook verbaasd dat het merendeel dit op krijgtquote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Het lijkt wat veel![]()
Er is ook drinkyoghurt
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:36 schreef schizolientje het volgende:
net een shot van de achterkant hoofd Zoe, lijkt wel 1 grijze luizen massa
echt, een kwart liter proteine ( mengt hij dat met yoghurt?) pannenkoek enz en wij maar mieren over Eric hie als hij kruimele eetquote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Die vreet ook heel wat weg op een dag, Isaac, maar doet dat op zo'n manier dat het niet opvalt.
maar ze staat zo veel voor de spiegel, dan kijk je toch ook wel eens met een losse spiegel naar de achterkant van je hoofdquote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:40 schreef FreshFruit het volgende:
Niemand zegt het haar ook dat het geen porum is.
mirthe krijgt het wat te gezellig met Wendy, dus die moet weer even teruggehaald worden naar Babs.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:44 schreef 5thencounter het volgende:
Het blijft maar aanslijmen overal.. nu met Miertje weer..Babbel knijpt 'm nu al dagelijks voor de Finale
[ afbeelding ]
2 meloenenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:33 schreef Verida het volgende:
Het is nog maar voor een kleine groep. Ik schat dat er niet echt veel geld is uitgegeven voor al dat fruit. Het lijkt een hoop, maar het zijn twee trossen bananen, een pond ofzo aan kersen en een meloen.
Het lijkt wel veel omdat het leuk gebracht wordtMaar ook die afbakbroodjes zijn niet echt het duurste brood wat er te vinden is
, De pannenkoeken waren over van gisteren en zijn opgewarmd.
Maar wel weer leuk dat het een leuk gedekte tafel is, gezellig gemaakt en het ziet er aantrekkelijk uit.
En het is natuurlijk ook wel weer twee maaltijden in 1, ontbijt en lunch.
Zij ziet er elke dag op haar best uit! En Mirthe loopt maar in haar sportkleding. De ouwe temijer look daar voelt zij zich prettig bij.;)quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:44 schreef schizolientje het volgende:
[..]
maar ze staat zo veel voor de spiegel, dan kijk je toch ook wel eens met een losse spiegel naar de achterkant van je hoofd
ze proberen myerte binnen te halen zodat ze niet op bern stemt voor managerquote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:46 schreef Verida het volgende:
[..]
mirthe krijgt het wat te gezellig met Wendy, dus die moet weer even teruggehaald worden naar Babs.
per persoon een halve bak kwark en cruesli is nog duurder denk ikquote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
2 meloenen
2pond druiven en 3 trossen bananen ( 5 per tros) = 13,25
Was in de aanbieding bij de Jumbo, was echt niet zo duur.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
2 meloenen
2pond druiven en 3 trossen bananen ( 5 per tros) = 13,25
Het valt op omdat ze zelden de moeite er voor nemenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:57 schreef Verida het volgende:
[..]
per persoon een halve bak kwark en cruesli is nog duurder denk ik
Ik vind het niet overdreven veel voor een brunch voor deze groep mensen. Het staat leuk en ziet er luxe uit.
Ik zit te wachten, maar ze vallen haar ook steeds in de redenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:01 schreef engine het volgende:
Zou de conclusie van Mirthe haar verhaal vandaag nog komen
Ze wou op de snelweg uitstappenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit te wachten, maar ze vallen haar ook steeds in de reden
Mocht niet, maar op de parkeerplaats hebben ze haar er uit gelatenquote:
Ja heel raar verhaalquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mocht niet, maar op de parkeerplaats hebben ze haar er uit gelaten![]()
Vreemd verhaal
Ik zie het in mijn mandje staanquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Was in de aanbieding bij de Jumbo, was echt niet zo duur.
maar babette overtreft ieder verhaal weer en neemt t woordquote:
Babbel heeft zóveel meegemaakt in haar leven.. ze moet al 80 zijn nuquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:14 schreef engine het volgende:
Uiteindelijk is dat drie kwartier zo gebleven.
Ja voor mijn gevoel.
Kan ook tien minuten geweest zijn.
kun je beter water koken in de waterkoker, goedkoper en sneller , dan pas op het vuur, en je eieren kokenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:39 schreef schizolientje het volgende:
allemachies Rupi zet de kraan keihard aan en laat een poos lopen en ik denk dat hij de eieren in heet water wil gaan koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |