SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interressant stuk, ik heb deze hard gras ook nog ergens liggen. Nog nooit open geslagenquote:
Grappig dat Hamer dan nog de leukste carrière heeft. Verdonk heeft ook wel wat wedstrijdjes in het eerste gespeeld en een grappige eredivisie speler geworden.quote:
Met zijn blessure historie is dat een beetje hetzelfde als vragen van Cisse of hij pas gaat als hij drie wedstrijden zonder pijn zijn teen gespeeld heeftquote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:44 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik hoop toch wel dat Bijlow ten minste 1 volledig seizoen bij ons onder de lat wil staan toch?
Giminez en Hancko er bij en je kan opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kokcu, Bijlow en Geertruida die in 1 window vertrekken zou wel hard zijn.
Gaat gelukkig niet gebeuren.
Dit geldt niet voor RCV, 8, 10 en je buitenspelers. Dus nauwelijks de helft. Maar bedankt Hansquote:Op zaterdag 1 juli 2023 05:44 schreef De_Pel het volgende:
Mooi dat je een paar jaar geleden zo’n kwaliteitsarme selectie had dat een berghuis je duurste speler was.
Ondertussen heb je praktisch op elke positie een speler staan die >10m waard is, waarvan de helft nog een stuk meer.
Paixao, Geert en ook Pedersen ga je echt wel 10+ miljoen voor krijgen. Szymanski is natuurlijk ook 10+ miljoen waard. Maar daar zouden we dan weer vrij weinig van zien.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 06:51 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dit geldt niet voor RCV, 8, 10 en je buitenspelers. Dus nauwelijks de helft. Maar bedankt Hans
Geertruida is wat mij betreft nog steeds de RB. En Trauner dus geen tien miljoen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 07:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Paixao, Geert en ook Pedersen ga je echt wel 10+ miljoen voor krijgen. Szymanski is natuurlijk ook 10+ miljoen waard. Maar daar zouden we dan weer vrij weinig van zien.
Bijlow, Hartman, Hancko, Geertgod, Kokcu, Wieffer, Szymanski, Paixao en Gimenez zijn allen 10+.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 06:51 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dit geldt niet voor RCV, 8, 10 en je buitenspelers. Dus nauwelijks de helft. Maar bedankt Hans
Volgens mij geven ze die piramide met Dordt juist op (en terecht, op de huidige manier gaat dat echt niet lukken)quote:Op zaterdag 1 juli 2023 05:41 schreef De_Pel het volgende:
Ben wel benieuwd wat nu het idee achter die samenwerking met Dordrecht is (en waarom niet met Excelsior, waar nog wel eens een leuke speler doorkomt).
Dacht dat we zo alsnog speelminuten zouden creëren voor jeugdspelers die tussen jong en het eerste vallen. Maar ondertussen zijn we een heel nieuw elftal voor ze bij elkaar aan het kopen.
Is het idee om ze asap naar de eredivisie te stuwen? Zijn dit spelers waarvan daadwerkelijk wordt verwacht dat ze Feyenoord 1 gaan halen? Of is het een verdienmodel - spelertjes voor 3 tientjes halen en over 2 jaar hopelijk voor 5 ton doorverkopen?
Hoog tijd overigens dat er stappen gezet gaan worden om in de piramide te komen
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:07 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand gaat het shirt kopen!!!!!
Tussen twitter/social media en de realiteit in zijn algemeenheid wel toch. Met name op twitter is een hele kleine groep mensen vaak extreem zuur (wat het ook wel weer grappig maakt).quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bestaat er ergens zo'n groot verschil tussen Feyenoord Twitter en de realiteit?
Jawel, maar ik heb wel het idee dat Feyenoorders op Twitter nog net wat extra schreeuwen. Al volg ik er dan ook weer vrij veel dus krijg ik het wat meer mee.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Tussen twitter/social media en de realiteit in zijn algemeenheid wel toch. Met name op twitter is een hele kleine groep mensen vaak extreem zuur (wat het ook wel weer grappig maakt).
Nouja dat is een beetje hetzelfde als met die wappie(demonstraties). Dat lijkt op twitter echt een aanzienlijke groep maar het is eigenlijk allemaal vrij marginaal en niet echt representatief voor het merendeel.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb wel het idee dat Feyenoorders op Twitter nog net wat extra schreeuwen. Al volg ik er dan ook weer vrij veel dus krijg ik het wat meer mee.
Niet het thuisshirt, misschien 1 van de andere vele shirts.quote:
Twijfel nog tussen de Champions League-badge of de gouden Eredivisie-badge.quote:
Hahaha Paixao geen 10 miljoen? Volgens TM is die iig al 10 miljoen waard. En als een Sarr van Heerenveen al voor 12 miljoen gaat dan ook zeker Paixao wel. Wat een gelulquote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Geertruida is wat mij betreft nog steeds de RB. En Trauner dus geen tien miljoen.
Pedersen gaat nooit tien miljoen opleveren.
Paixiao is nu zeker weten nog geen tien miljoen speler. Mogelijk in de toekomst.
Het statement van De Pel was dus een kont statement.
Er zitten hier wat stevige drinkers op het forum
Had wel een spoiler alert op dat shirt gemogen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:29 schreef Haringkop het volgende:
[ twitter ]
Lettertype van de namen en het rugnummer had wel beter gekund.
Dan moet er wel echt een eerste keeper bijkomen want zie Wellenreuther die rol echt niet vervullen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zouden jullie oké zijn met een verkoop van Bijlow? Daar komen nu wat geruchten van, misschien dat ik het niet zo erg zou vinden eigenlijk.
Ik vind Bijlow absoluut niet onvervangbaar eigenlijk. Wellenreuther doet al amper voor hem onder. En andere clubs kunnen ook niet om zijn blessures heenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zouden jullie oké zijn met een verkoop van Bijlow? Daar komen nu wat geruchten van, misschien dat ik het niet zo erg zou vinden eigenlijk.
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:07 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand gaat het shirt kopen!!!!!
(lol)quote:Succesvolle lancering nieuwe thuistenue
Feyenoord kijkt terug op een zeer geslaagde lancering en eerste verkoopdag van het nieuwe thuistenue en de trainingslijn. De club presenteerde zaterdag samen met nieuwe kledingpartner Castore de eerste lijnen van het seizoen 2023-2024 en dat leverde direct een omzetrecord op.
De Feyenoord Fanshops bij De Kuip waren zaterdagochtend nog gesloten en de regen kwam met bakken uit de lucht, maar toch stond er ruim een half uur voor opening al een enorme rij voor de ingang. Daaruit bleek wel hoe zeer er door het legioen werd uitgekeken naar de onthulling en verkoop van het nieuwe thuistenue, waarin komend seizoen de landstitel wordt verdedigd.
Recordomzet
Ook online stonden supporters te trappelen, wat in de Online Fanshop tot een niet eerder vertoonde piekbelasting zorgde in de eerste uren na de introductie. Nu al is duidelijk dat de eerste verkoopdag van het thuistenue en de trainingslijn heeft geleid tot een omzetrecord voor de club.
Assortiment & voorraden
De komende dagen en weken wordt het assortiment uitgebreid en worden de voorraden zowel online als in de fysieke winkels aangevuld. Daardoor zullen eventuele tekorten die ontstaan als gevolg van de populariteit van de kleding snel weer zijn weggewerkt.
Als je daar 15 tot 20mln voor kunt krijgen is het toch heel keurig idd.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind Bijlow absoluut niet onvervangbaar eigenlijk. Wellenreuther doet al amper voor hem onder. En andere clubs kunnen ook niet om zijn blessures heen
Als Ten Hag daar een gek bedrag tegenaan wil gooien moet je hem gewoon verkopen.
@R-woud93 en ik hebben hier aan bijgedragen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:50 schreef H.FR het volgende:
Omzetrecordje
https://www.fr12.nl/nieuw(...)rgt-voor-omzetrecord
Koop je er elk jaar eentje? Zo nee, waarom nu wel? Even benieuwd, gezien het negatieve gedrag van sommigen op de sociale, waardoor je had kunnen denken dat het zou gaan floppen. Interessant om te ontdekken waarom het tegengestelde waar lijkt te zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:R-woud93 en ik hebben hier aan bijgedragen.
Ik zou vooral niet te veel waarde hechten aan een heel klein maar extreem luidruchtig groepje 'fans' op twitter dat permanent mad is en het schuim op de bek heeft staan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Koop je er elk jaar eentje? Zo nee, waarom nu wel? Even benieuwd, gezien het negatieve gedrag van sommigen op de sociale, waardoor je had kunnen denken dat het zou gaan floppen. Interessant om te ontdekken waarom het tegengestelde waar lijkt te zijn.
Dacht dat het over het gehele seizoen ging.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Koop je er elk jaar eentje? Zo nee, waarom nu wel? Even benieuwd, gezien het negatieve gedrag van sommigen op de sociale, waardoor je had kunnen denken dat het zou gaan floppen. Interessant om te ontdekken waarom het tegengestelde waar lijkt te zijn.
Correctquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:R-woud93 en ik hebben hier aan bijgedragen.
Feyenoord vraagt 23m(20 miljoen pond) blijkbaar. Als je dat kan krijgen voor een keeper met een 2-jarig contract die het sinds zijn debuut 5 jaar geleden nog niet is gelukt een heel seizoen fit te blijven moet je het echt direct doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je daar 15 tot 20mln voor kunt krijgen is het toch heel keurig idd.
Nou, nee.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:32 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hahaha Paixao geen 10 miljoen? Volgens TM is die iig al 10 miljoen waard. En als een Sarr van Heerenveen al voor 12 miljoen gaat dan ook zeker Paixao wel. Wat een gelul
10 miljoen stelt echt niks meer voor tegenwoordig.
Kokcu is allang weg, Szymanski is niet van Feyenoord, Paixiao gaat momenteel geen tien miljoen opleveren maar blijf vooral spelers noemen die al weken geen onderdeel meer uitmaken van de selectie of gehuurd zijn, je zet jezelf alleen maar meer voor lulquote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bijlow, Hartman, Hancko, Geertgod, Kokcu, Wieffer, Szymanski, Paixao en Gimenez zijn allen 10+.
9 uit 11 vind ik geen slechte score, als dat 3 jaar geleden nog 0 uit 25 was.
Verder ben je zelf een kont statement
Het is echt een kankerlelijk shirt en die matrozenlijntjes in de kraag ken ik uit het jaar dat Wijnaldem nog bij ons voetbalde, dat was ook zo afzichtelijk toen, besloten ze uiteindelijk die dingen mee te kleuren in de oorspronkelijke kleurquote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:06 schreef Scrummie het volgende:
Na al het gezeik is een prima shirt geworden:
[ afbeelding ]
Oh oke, dan is dat duidelijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:42 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het is echt een kankerlelijk shirt
Graag gedaanquote:
Blijft een stukje smaak, ik vind die banen wel wat hebben, gekleurde nekbalkjes ook. Wel eens over Prijsvrij en het font, dat slaat nergens op.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:52 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Graag gedaan
Maar zonder gezeik: die rare banen (waarom), die gekleurde nekbalken, dat afschuwelijk lelijke font op de rug voor de naam en dat tering kansloze PrijsVrij.
Heel dat shirt vertyft
Die banen, we zijn toch geen PSVquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Blijft een stukje smaak, ik vind die banen wel wat hebben, gekleurde nekbalkjes ook. Wel eens over Prijsvrij en het font, dat slaat nergens op.
Ik ook. Goede spelvoortzetting en prima reflex. Ik twijfel toch een beetje over Bijlow. Het is voor ons natuurlijk een erg goede keeper, maar bij Nederland wil het maar niet vlotten en die blessures zitten hem ook in de weg. Maar het moet in principe om een echt goed bod gaan nabij de 15 miljoen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie Wellenreuther wel als eerste keep eigenlijk.
Die hadden blokjesquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:01 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Die banen, we zijn toch geen PSV
Bijlow was in de Nations League niet zo overtuigend en ook zo vaak geblesseerd. Als er dan een type Marciano achter staat, dan word ik wel nerveus.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook. Goede spelvoortzetting en prima reflex. Ik twijfel toch een beetje over Bijlow. Het is voor ons natuurlijk een erg goede keeper, maar bij Nederland wil het maar niet vlotten en die blessures zitten hem ook in de weg. Maar het moet in principe om een echt goed bod gaan nabij de 15 miljoen.
Wat zeg je nou preciesquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bijlow was in de Nations League niet zo overtuigend en ook zo vaak geblesseerd. Als er dan een type Marciano achter staat, dan word ik wel nerveus.
Die keeper van AZ is ook zo'n grabbelaar en je ziet gelijk voor hoeveel onrust dat zorgt.
Wat moet ik negeren? Er is nog maar 1 andere buitenspeler positie. En wat snap je niet aan het woord praktisch wat De_Pel hanteerde? En geen 10 miljoen voor Paixao??? Hahaha echt en maar ontkennen dat een mindere speler als Sarr 12 miljoen opleverde.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:39 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nou, nee.
En gewoon alle andere namen negeren
Is het niet juist dat De Gea uit zijn contract is gelopen?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:31 schreef snabbi het volgende:
Tja ik zie Bijlow De Gea er nog niet uitspelen, dus dat wordt lekker bankje zitten dan?
ik zie het ja. ok.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is het niet juist dat De Gea uit zijn contract is gelopen?
Het zou wel een mooie transfer kunnen zijn, hoor. En voor een klein deel van de opbrengst zou je Vaessen kunnen halen van RKC om te laten concurreren met Wellenreuther. Je gaat er per saldo in kwaliteit wel een beetje op achteruit, maar niet enorm.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
VI meldt nu dat Bijlow naar Man U wil. Niet zo gek ook, had ook niet verwacht dat er een club van dat kaliber zou aankloppen voor Bijlow.
En hij zelf ook niet denk ik.
Eredivisiekeeper altijd laten gaan voor een bedrag van 23 mil, zelfs Bijlow.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sorry ik ga enkel in gesprek met Harvard onderwezen personenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat moet ik negeren? Er is nog maar 1 andere buitenspeler positie. En wat snap je niet aan het woord praktisch wat De_Pel hanteerde? En geen 10 miljoen voor Paixao??? Hahaha echt en maar ontkennen dat een mindere speler als Sarr 12 miljoen opleverde.
En ook niet lezen dat De_Pel zegt dat je de meeste spelers een waarde van 10 miljoen hebben. Hij roept toch nergens dat ze onder contract van Feyenoord moeten staan. Het zegt ook dat je een elftal hebt met spelers die een bepaalde waarde en dus kwaliteit vertegenwoordigen.
Maar gewoon "nou, nee" roepen dan weet ik al hoe uitgeluld je bent.
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou wel een mooie transfer kunnen zijn, hoor. En voor een klein deel van de opbrengst zou je Vaessen kunnen halen van RKC om te laten concurreren met Wellenreuther. Je gaat er per saldo in kwaliteit wel een beetje op achteruit, maar niet enorm.
Zeker Bijlow die in drie seizoenen tijd toch 56 wedstrijden heeft gemist door uiteenlopende blessures. Plus hij heeft toch ook wel vaak periodes waarin hij minder is, zoals begin dit seizoen maar ook in de Nations League.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Eredivisiekeeper altijd laten gaan voor een bedrag van 23 mil, zelfs Bijlow.
Dit slaat echt helemaal nergens op. Wat is het vermoeiend hier dat uitspraken continu totaal uit verband getrokken worden.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:43 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wat hier van de week gebeurde met trauner gebeurt nu met Bijlow
Het zou echt volkomen lachwekkend zijn als Feyenoord straks aan komt zetten met Olij, Vaessen of Pandur als vervanger voor Bijlow, doe even normaal zeg.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeker Bijlow die in drie seizoenen tijd toch 56 wedstrijden heeft gemist door uiteenlopende blessures. Plus hij heeft toch ook wel vaak periodes waarin hij minder is, zoals begin dit seizoen maar ook in de Nations League.
Ik denk dat Wellenreuther het wel kan overnemen omdat dat ook een goede meevoetballende keeper is. Plus in de Eredivisie heb je met Olij, Vaessen en Pandur nu best wel goede opties om als concurrent te halen.
Dat vind ik nou prima tweede keepers voor ons niveau waar wellicht nog wel meer in zit. Zeker Olij en Vaessen blonken echt uit dit seizoen bij hun clubs (alhoewel ik laatstgenoemde wel vervelende maniertjes vind hebben).quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het zou echt volkomen lachwekkend zijn als Feyenoord straks aan komt zetten met Olij, Vaessen of Pandur als vervanger voor Bijlow, doe even normaal zeg.
Wellenreuther zou op zich prima de eerste keeper kunnen zijn. Maar als Bijlow verkocht wordt voor de hoofdprijs hoop ik dat ze gewoon een goede eerste keeper halen uit het buitenland die er direct staat, in plaats van een hele matige 2e keeper als Vaesen, Olij of Pandur voor achter Wellenreuther.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik nou prima tweede keepers voor ons niveau waar wellicht nog wel meer in zit. Zeker Olij en Vaessen blonken echt uit dit seizoen bij hun clubs (alhoewel ik laatstgenoemde wel vervelende maniertjes vind hebben).
Maar wellicht overschat ik Wellenreuther ietwat dat hij het als eerste keeper kan overnemen.
Jawel man, United is echt een ontzettend dom geleide club. Wijs 3 boden af van die lui en ze bieden alleen maar hoger. Zie Janktony en Mount. Als die iemand willen dan blijven ze bieden.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:17 schreef KingRoland het volgende:
Mokerdom. Zal ie weer een blessure krijgen en daar gaat je geld. Ze hebben daar niet de slimste zitten bij Feyenoord die over de transfers gaan.
Wat een rare suggestie, gewoon investeren in een goeie jonge opvolger.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou wel een mooie transfer kunnen zijn, hoor. En voor een klein deel van de opbrengst zou je Vaessen kunnen halen van RKC om te laten concurreren met Wellenreuther. Je gaat er per saldo in kwaliteit wel een beetje op achteruit, maar niet enorm.
Ergens begrijpelijk, aan de andere kant mag je er dan 4 verhuren, dus valt alsnog een groot deel van je lichting tussen wal en schip.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij geven ze die piramide met Dordt juist op (en terecht, op de huidige manier gaat dat echt niet lukken)
Ja ik ben niet de persoon die zegt dat je er qua kwaliteit slechts een beetje op achteruit gaat, die onzin schrijf je toch echt zelfquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit slaat echt helemaal nergens op. Wat is het vermoeiend hier dat uitspraken continu totaal uit verband getrokken worden.
Zou je denkenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar wellicht overschat ik Wellenreuther ietwat dat hij het als eerste keeper kan overnemen.
Nu Van Benthem op vakantiequote:Op zondag 2 juli 2023 00:21 schreef ZKA het volgende:
Nog altijd niet concreet voor een buitenspeler 😕 al zijn de opties allemaal al genoemd, dat wel
Wat ben jij een intens vermoeiende act….quote:Op zondag 2 juli 2023 04:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
Wel fijn dat je zelf tot het inzicht komt.
Keuzestress wellicht.quote:Op zondag 2 juli 2023 00:21 schreef ZKA het volgende:
Nog altijd niet concreet voor een buitenspeler 😕 al zijn de opties allemaal al genoemd, dat wel
En wat schrijf jij intens debiele dingenquote:Op zondag 2 juli 2023 06:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat ben jij een intens vermoeiende act….
Verder is het nogal mooi dat iemand eerst helemaal leip gaat als hij tegengesproken wordt ten aanzien van een poepstelling om zichzelf nog geen twee posts daarna tegen te zien sprekenquote:Op zondag 2 juli 2023 06:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het is geen act, dat is het erge. Die gozer is echt zo.quote:Op zondag 2 juli 2023 06:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Fijn dat pistolero van het Fok! Forum een diepzinnige analyse gedaan heeft over hoe ik in het echt benquote:Op zondag 2 juli 2023 07:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is geen act, dat is het erge. Die gozer is echt zo.
Verrassend wel dat de sfeer grimmig wordt wanneer HMF hier binnen komt wandelen en direct al schuimbekkend om zich heen begint te slaan tegen alles en iedereen.
Paixao die levert minder op dan Sarr met betere statistieken in minder minuten....quote:Op zondag 2 juli 2023 08:07 schreef HMFuckyouall het volgende:
Je hebt toch iemand nodig die mensen tegenspreekt die roept dat elke speler uit de huidige basiself tien miljoen waard is.
Of dat Wellenreuther ook maar enigszins een capabele eerste keeper zou zijn en Bijlow nauwelijks beter
Maar blijkbaar wordt iedereen hier een verdrietig kutje bij een klein beetje tegengas, mimimimimi
Verklaart ook wel waarom die mods hier batshit gaan als je ze aanspreekt op autistisch gedrag
Iemand die ieder jaar minstens 10 wedstrijden mist door blessures kun je niet op bouwen.quote:Op zondag 2 juli 2023 08:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zou Bijlow al voor 5 miljoen verkopen.
En gewoon nog steeds over Paixiao doorjanken hèquote:Op zondag 2 juli 2023 08:14 schreef CR7 het volgende:
[..]
Paixao die levert minder op dan Sarr met betere statistieken in minder minuten....
Valt mee hoorquote:
En ook nog het woord praktisch niet begrijpenquote:Op zondag 2 juli 2023 08:53 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
En gewoon nog steeds over Paixiao doorjanken hèje lijkt wel een zeikend wijf
En nee je gaat geen gelijk krijgen. Met je Sarr en je mismaakte hoofd.
En nee, ik ga het je weer uitleggen, niet op elke positie loopt een 10+ miljoen speler. Pedersen en Trauner zijn absoluut geen tien miljoen waard, net als onze niet-bestaande 10, 8 en buitenspeler op links.
Waarmee we dus per definitie maar zes 10+ miljoen spelers hebben, namelijk Bijlow, Geertruida, Hancko, Hartman, Gimenez en Wieffer. En dus niet "op praktisch elke positie". Dat is net aan de helft van je basisselectie.
Maar blijft vooral met je domheid te koop lopen, er is niet genoeg popcorn in de wereld om weg te vreten op het moment
Doei!
Maar Arne krijgt Idrissi al?quote:Op zondag 2 juli 2023 10:06 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou het wel sneu voor Arne vinden als weer de kern van het elftal zou vertrekken. Dus Kokcu, Bijlow, Hancko, Geertruida bijvoorbeeld.
Dan lijkt het me duidelijk dat hij ook vertrekt bij de eerste beste volgende mogelijkheid.
Ik zou het wel ernstig naief vinden als Arne had gedacht dat het elftal bij elkaar zou blijven deze zomer. Zo werkt het nou eenmaal niet echt in de Eredivisie.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:06 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou het wel sneu voor Arne vinden als weer de kern van het elftal zou vertrekken. Dus Kokcu, Bijlow, Hancko, Geertruida bijvoorbeeld.
Dan lijkt het me duidelijk dat hij ook vertrekt bij de eerste beste volgende mogelijkheid.
Die gast is een debiel.quote:Op zondag 2 juli 2023 06:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat is iets waar je voor moet betalen inderdaad, en dan nog zie je quotes langskomen, dus het werkt niet echt. Er is ook een (gratis) chrome extension die geblokkeerde leden écht wegwerkt alsof ze niet bestaan, maar die werkt dus alleen op je browser.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:30 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Die gast is een debiel.
Waarom kun je hier mensen niet op ignore zetten? Of is dat iets waar je voor moet betalen?
Daar kan je best voor kiezen in de positie waar Feyenoord nu in zit. Kokcu zou sowieso wel weg gaan en de meeste huurspelers ook, maar verder kan je het elftal prima bij elkaar houden als je dat graag wil.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zou het wel ernstig naief vinden als Arne had gedacht dat het elftal bij elkaar zou blijven deze zomer. Zo werkt het nou eenmaal niet echt in de Eredivisie.
In principe wel maar je hebt ook met spelers plus management/familie te maken die enorme salarisverbeteringen elders kunnen krijgen, dus ook logisch dat het nog wel even onrustig zal blijven.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar kan je best voor kiezen in de positie waar Feyenoord nu in zit. Kokcu zou sowieso wel weg gaan en de meeste huurspelers ook, maar verder kan je het elftal prima bij elkaar houden als je dat graag wil.
1.89 cm.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Nieuwe maat voor Paixao.
Feyenoord bevindt zich echt niet in de positie dat ze ten alle tijde nee kunnen zeggen hoor. Maar dat geldt dus voor alle clubs in de Eredivisie.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar kan je best voor kiezen in de positie waar Feyenoord nu in zit. Kokcu zou sowieso wel weg gaan en de meeste huurspelers ook, maar verder kan je het elftal prima bij elkaar houden als je dat graag wil.
Dat is wel heel naïefquote:Op zondag 2 juli 2023 10:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Erg mooi.quote:
Dit is toch een troll-account?quote:Op zondag 2 juli 2023 10:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Nieuwe maat voor Paixao.
@Caland heeft vanaf het moment dat hij dit las, totaal geen vertrouwen meer in het nieuwe seizoen.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Nieuwe maat voor Paixao.
Ah, die gozer komt oorspronkelijk ook nog eens bij LA Galaxy vandaan.quote:Op zondag 2 juli 2023 12:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
En een nieuwe maat voor Santiago
Afgaande op de foto kan hij er niet zoveel van.quote:Op zondag 2 juli 2023 12:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Caland heeft vanaf het moment dat hij dit las, totaal geen vertrouwen meer in het nieuwe seizoen.
Laten we hopen dat hij doping slikt.quote:Op zondag 2 juli 2023 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Afgaande op de foto kan hij er niet zoveel van.
Ik heb zelf het gevoeld dat Feyenoord in de breedte alleen maar sterker aan het seizoen gaat beginnen dan vorig seizoen. En toen was de dubbele bezetting op elke posities al goed te noemenquote:Op zondag 2 juli 2023 12:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Caland heeft vanaf het moment dat hij dit las, totaal geen vertrouwen meer in het nieuwe seizoen.
Met carnaval kampioen Klaas. Niemand maakt ons wat. We gaan ze KAPOET maken.quote:Op zondag 2 juli 2023 14:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb zelf het gevoeld dat Feyenoord in de breedte alleen maar sterker aan het seizoen gaat beginnen dan vorig seizoen. En toen was de dubbele bezetting op elke posities al goed te noemen
keyfactor komend seizoen zal zijn op elke positie een dubbele bezetting met een top eredivisiewaardige speler.
@hhh38 gooit nu ziedend met spullenquote:Op zondag 2 juli 2023 14:43 schreef Divje het volgende:
Brenet wil liever naar Besiktas. Mooi. Kan je iemand halen die wél (rest)waarde vertegenwoordigt en nog genoeg ruimte heeft om te groeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:Op zondag 2 juli 2023 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:hhh38 gooit nu ziedend met spullenIk heb geen idee maar denk dat Arne wel iemand in z'n glanzende koppie heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zondag 2 juli 2023 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:hhh38 gooit nu ziedend met spullenErg jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas kan ik niet mijn hele leven wijden aan het scouten van spelers. Je zou het KuipTalk kunnen vragen.
KlaasGOAT.quote:Op zondag 2 juli 2023 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Mocht Bijlow echt vertrekken dan haal je gewoon de beste keeper uit de eredivisie
Lars Unnerstall dus
zal toch niet meer kosten als zerouki als die vanaf twente komt
[ link | afbeelding ]
koopje
zal denk ik 6-8 miljoen worden
Makkelijk zelfsquote:Op zondag 2 juli 2023 19:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
SPELER VAN MEER DAN TIEN MILJOEN GRGR
quote:Op zondag 2 juli 2023 22:51 schreef bbuddybb het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/ook-psv-meldt-zich-voor-beelen
Ik volg dit soort dingen niet op de voet, maar het valt me op dat PSV vaak in dezelfde spelers geïnteresseerd is.
Ajax snaaide ook die Grillitsch voor onze neus weg, was achteraf maar goed ook.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:51 schreef bbuddybb het volgende:
Ik volg dit soort dingen niet op de voet, maar het valt me op dat PSV vaak in dezelfde spelers geïnteresseerd is.
Dat was een vergeldingsactie voor Timberquote:Op zondag 2 juli 2023 23:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ajax snaaide ook die Grillitsch voor onze neus weg, was achteraf maar goed ook.
PSV gaat Feyenoord opnieuw aftroevenquote:Op zondag 2 juli 2023 22:51 schreef bbuddybb het volgende:
quote:Op maandag 3 juli 2023 00:37 schreef Kerftminister het volgende:
PSV
Die hebben echt totaal geen scouting he. Al vond ik het met Pepi wel prima, met Veerman uiteindelijk ook wel, en ook met deze gast lig ik er niet wakker van, maar het begint wel een beetje triest te worden.
Of gewoon andersom natuurlijk..quote:Op maandag 3 juli 2023 01:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]PSV had eerder interesse in Pepi (Gnoto en Nakamura)
Feyenoord kopieert PSV.
PSV heeft juist een deel van onze ‘scouting’ overgenomen nadat ze door Arnesen eruit zijn geflikkerd (geen grap).quote:Op maandag 3 juli 2023 00:37 schreef Kerftminister het volgende:
PSV
Die hebben echt totaal geen scouting he. Al vond ik het met Pepi wel prima, met Veerman uiteindelijk ook wel, en ook met deze gast lig ik er niet wakker van, maar het begint wel een beetje triest te worden.
Komen denk ik nog wel als de andere shirts ook worden aangekondigd.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel jammer dat er geen trainings jack meer is?
Zoals Wiefferquote:Op maandag 3 juli 2023 10:17 schreef yvette1982 het volgende:
Als je de Champions league gaat spelen dan zou ik niet zo snel spelers van Zwolle kopen. Je kunt van die gasten niet verwachten dat die het 1e jaar een toegevoegde waarde zijn.
Met zoals hierboven al benoemd dezelfde scouts als hier én Bosz als nieuwe trainert bij PSV niet zo gek natuurlijk.quote:Op maandag 3 juli 2023 07:52 schreef Malavita het volgende:
[..]
Of gewoon andersom natuurlijk..
Meest logische verklaring is dat ze gewoon in dezelfde vijver vissen
Waren dat die oude jongens krentenbrood scouts?quote:Op maandag 3 juli 2023 10:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
PSV heeft juist een deel van onze ‘scouting’ overgenomen nadat ze door Arnesen eruit zijn geflikkerd (geen grap).
Het gaat trouwens om maar één scout, Mika Lipponen, maar daar hadden we wel 20 jaar last van. Beukers, Wietsema en Aptroot zijn ook vertrokken naar respectievelijk hun pensioen en Willem II (dacht dat laatstgenoemde ook naar Eindhoven was).quote:Op maandag 3 juli 2023 11:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Waren dat die oude jongens krentenbrood scouts?
quote:
quote:Feyenoord stalt zeven talenten bij FC Dordrecht
En dat is zeven voor FC Dordrecht: na Guus Baars, Jeffrey Owusu, Antef Tsoungui, John Hilton, René Kriwak en Sebaoui presenteert de club uit de Keuken Kampioen Divisie vandaag Shiloh ‘t Zand als nieuwe aanwinst als huurling van Feyenoord.
Pascal Bosschaart is door Feyenoord ook aan de Krommedijk gestald, als assistent van Michele Santoni en om de ontwikkeling van de Feyenoord-talenten te begeleiden.
quote:Dennis te Kloese nu ook technisch directeur bij Feyenoord
In de nieuwe technische organisatiestructuur is Dennis te Kloese is naast algemeen nu ook technisch directeur. Hij wordt ondersteund door een manager Global Football (Mark Ruijl) en een manager Recruitment & Development (Jelle Goes). Te Kloese legt de veranderingen uit.
Eerst de aanstelling van Jelle Goes. Met hem haalt Feyenoord een ervaren opleider/manager in huis. Goes werkte in verschillende functies in het voetbal. Hij komt over van de UEFA, was eerder bondscoach van Estland en technisch manager bij CSKA Moskou, de KNVB, FC Utrecht en de Israëlische voetbalbond. Hij werkte als assistent onder Guus Hiddink bij Anzhi en was bij PSV hoofd jeugdopleiding.
Met de komst van Goes heeft Feyenoord de laatste vacante positie ingevuld in de nieuwe structuur. Veel wordt anders op papier, in de praktijk valt het nog mee. Dennis te Kloese is naast algemeen directeur nu ook de technische baas, iets dat hij vorig seizoen ook al was na het vertrek van Frank Arnesen. Hij bekommert zich in nauwe samenwerking met trainer Arne Slot over het aan- en verkoopbeleid voor het eerste elftal. Dat team wordt als het ware losgetrokken.
Feyenoord maakt verder een duidelijke splitsing in het sportieve beleid. De academie, scouting, jeugdscouting en het vrouwenvoetbal komen onder Jelle Goes’ verantwoordelijkheid te liggen. Mark Ruijl, tot voor kort nog hoofd scouting, is al aan de slag als manager Global Football. Hij wordt geassisteerd door scout Bernard Schuiteman en manager International Relations Gido Vader. Onder Global Football vallen de internationale samenwerkingsverbanden, Jong Feyenoord, de alliantie met FC Dordrecht en het nieuw opgerichte departement ‘loan management’.
Waarom een nieuwe structuur aan de technische kant?
Dennis te Kloese: ‘Vorig jaar is het door omstandigheden in een bepaalde richting gegroeid. Door de gezondheid van Frank Arnesen en daarmee de afwezigheid van een 24-uur-per-dag beschikbare technisch directeur, heb ik die werkzaamheden voor mijn rekening genomen. Ervaring op dat vlak had ik al opgedaan in Mexico en Amerika. Dan ga je in eerste instantie aan het werk en vervolgens blijkt dat het wérkt: de korte lijnen met de hoofdtrainer en de scouting.’
‘Ik merk ook aan Arne Slot dat hij deze manier van werken prettig vindt. En ik zelf ook. Vandaar dat het mij geen goed idee leek er nu een nieuwe technisch directeur tussen te zetten met zijn eigen ideeën en filosofieën. Dat was wél een optie geweest als Arne zou zijn vertrokken. Dan hadden we een nieuwe trainer moeten aanstellen. Nu gaan we door op de weg die we vorige zomer zijn ingeslagen, met een aantal veranderingen in de structuur.’
Want het ging al goed?
‘Onder andere door de komst van de nieuwe commercieel directeur (Ruud van der Knaap) en door te gaan werken met deze nieuwe structuur krijg ik iets meer tijd, ik kan nu meer gaan delegeren. Daarbij is het – en dat durf ik inderdaad wel te zeggen – vorig jaar gewoon goed gegaan. We hebben spelers gehaald die zich in een jaar sterk hebben ontwikkeld, die langdurig vastliggen. Met een aantal hebben we tussentijds nieuwe afspraken kunnen maken, dus verlengen en opwaarderen van het contract, zoals gebeurd is met Lutsharel Geertruida en Mats Wieffer. We zijn van plan dat op korte termijn met meer spelers te gaan doen. Ontwikkeling willen we belonen, dat hoort zo.’
‘Voordeel van dit alles is dat we niets hóéven. Er is geen noodzaak nu te verkopen. Maar dit is weer iets anders dan dat we het nooit zullen doen als de prijs oké is. Orkun Kökçü is het beste voorbeeld. Hij wilde alleen weg voor een recordtransfer en na het winnen van een prijs. Als dat dan is gebeurd, moet je zo’n speler ook helpen als zich een club meldt met een transfersom die voor Feyenoord in orde is. En als er echt iets geks komt voor een speler die we eigenlijk niet willen verkopen, nou, dan denken we erover na. We maken als club grote stappen, alleen is het niet zo dat er geen dossiers meer zijn die geld kosten en die we moeten oplossen.’
In de nieuwe structuur speelt de trainer een belangrijke rol.
‘Dat Arne heeft verlengd bij Feyenoord en niet naar Tottenham Hotspur is gegaan, is voor de club het beste nieuws van de zomer. Je ziet nu om je heen hoe moeilijk het is een goede hoofdtrainer te vinden en wat voor veranderingen dat allemaal met zich meebrengt. Dat was het voor ons ook geweest, want wij willen niet meer af van de manier zoals we de laatste twee jaar spelen. Nou, vind daar maar een trainer bij. Nu houden we de coach die dit allemaal in gang heeft gezet.’
‘Er zijn al heel weinig trainers die er dezelfde visie op nahouden als Slot, maar er is niemand met hetzelfde talent en dezelfde kwaliteiten. Arne is dus natúúrlijk een belangrijk onderdeel in de nieuwe structuur en ook een van de redenen dat we het op deze manier gaan doen.’
Hoe gaat de samenwerking in zijn werk?
‘We trekken het eerste elftal en de staf los. Daaronder komen twee afdelingen. De internationale tak Global Football, met als onderdeel ook FC Dordrecht, staat onder leiding van Mark Ruijl. Hij was hoofd scouting. Ook Bernard Schuiteman gaat daar werken, net zoals Gido Vader. De andere tak is de academie, de jeugdscouting, de scouting. Christos Akkas krijgt de kans door te groeien na het vertrek van Ruijl en Schuiteman. We zullen de scouting aanvullen. Daarbij hebben we ook nog het vrouwenvoetbal, dat een vlucht begint te nemen, ook bij ons. Jelle Goes is verantwoordelijk voor deze afdeling.’
Ligt er dan niet te veel macht bij de directeur en de trainer?
‘Het is niet wezenlijk anders dan met een technisch directeur. Je werkt gewoon samen op basis van wederzijds respect. Het is echt niet zo dat Arne en ik steeds op één lijn zitten, maar we komen er altijd uit. En afgelopen seizoen heeft bewezen dat het werkt.’
Waarom een internationale tak?
‘Omdat we alleen kijken of spelers goed zijn, niet waar ze vandaan komen. Afgelopen jaar hebben we een aantal spelers uit Zuid-Amerika gehaald en die ontwikkelen zich uitstekend. Daarbij is Feyenoord wereldwijd ook gewoon een sterk merk. We mogen dat best wel wat meer uitstralen én gebruiken. Niet dat we beleid kunnen maken op de populariteit van, bijvoorbeeld, Santiago Giménez in Mexico, want dat duurt zo lang als hij bij ons speelt. Maar we kunnen er zo lang het duurt wel van profiteren, sportief en commercieel. Daarbij biedt het kansen spelers in de gaten te houden die voor ons op termijn interessant kunnen zijn.’
Met welke clubs heeft Feyenoord een alliantie?
‘Met Orange County, dat speelt op het tweede niveau in Amerika, zijn we onlangs een samenwerkingsverband aangegaan. Voor ons is dat handiger dan een alliantie aangaan met een club uit de MLS, omdat je dan bent gebonden aan allerlei voorwaarden die centraal worden geregeld. Wij kunnen er, als we zouden willen, makkelijk een talent stallen, bijvoorbeeld uit Uruguay.’
‘Op dit moment zijn we ook bezig daar een samenwerkingsverband te sluiten met een club op het hoogste niveau. Uruguay is ongelooflijk, zo’n klein land, zoveel jonge, goede spelers. Ze zijn wereldkampioen geworden Onder-20. In Brazilië hebben we een samenwerking met Laranja Mecânica. We hadden er al langer een belang in. Deze club heeft een licentie en speelt op het derde profniveau. Zij kunnen dus handelen als een profclub. In Japan hebben we dan weer een overeenkomst met Urawa, een grote en gerenommeerde club. Bryan Linssen speelt daar nu. Verder praten we met een club uit Mexico.’
De alliantie met FC Dordrecht dient een ander doel?
‘Het is nog steeds onze ambitie Jong Feyenoord in de voetbalpiramide te krijgen, om uiteindelijk Keuken Kampioen Divisie te kunnen spelen. Hoelang dat gaat duren, niemand die het weet. De KNVB heeft een commissie ingesteld om de promotie/degradatieregeling van en naar de KKD te onderzoeken. In de tussentijd hebben we de overeenkomst getekend met FC Dordrecht. Die hadden we in feite al, maar we hebben ’m tegen het licht gehouden en verbeterd.’
‘In Pascal Bosschaart detacheren we een trainer die daar gaat helpen en voor ons meteen de hele Keuken Kampioen Divisie in kaart brengt. Stijn Vandenbroucke, onze Head of Performance, heeft twee nieuwe performance coaches in Dordrecht neergezet. Zij rapporteren aan ons en gaan geleidelijk de manier van werken zoals we die hier kennen daar implementeren. Zodat er tussen Feyenoord en Dordrecht wel enige overeenkomst is in de manier waarop er wordt getraind.’
Hoe werkt het in de praktijk?
‘Wij contracteren spelers en verhuren ze door aan Dordrecht, maar per speler zijn de afspraken verschillend. Bij sommige spelers krijgt de club een vergoeding bij doorverkoop, bij anderen betaalt Dordrecht zelf een beetje mee en bij weer andere jongens is het helemaal aan Feyenoord. Vanuit ons Onder-21-elftal zijn Guus Baars en Shilo ’t Zand die kant op gegaan en we hebben intussen al een aantal buitenlandse spelers daar gestald die we allemaal transfervrij konden halen. Dat zijn jongens van wie we niet meteen zeggen en zeker weten dat ze ooit in De Kuip komen te spelen, maar ze hebben wel allemaal op onze scoutingslijsten gestaan. Dus het kan wél.’
Wat is loan management?
‘Zorg voor spelers die wíj verhuren. Ik miste daar iets. We hebben overal spelers uitgeleend; Lennart Hartjes aan Roda JC, Nouafal Bannis aan FC Eindhoven, Denzell Hall bij ADO Den Haag, Robert Bozenik speelde bij Boavista, Francesco Antonucci in Volendam, Christian Conteh zat in Sandhausen. Die jongens stelden terecht dat ze weinig van Feyenoord hoorden. Ik ben het eens met die kritiek. We zullen van een aantal afscheid nemen, maar een speler zoals Hartjes had bijvoorbeeld best tijdens een interlandbreak bij ons kunnen trainen. In plaats daarvan gebeurde er niets. Deze spelers zullen dus op een goede manier moeten worden gemanaged, ik vind dat wij die verplichting hebben. Daarbij vertegenwoordigen die spelers ook waarde. We hebben Aliou Baldé en Dermane Karim best goed kunnen verkopen. Newcastle United bevestigde me in deze aanpak.’
Leg uit.
‘Wij huren komend seizoen Yankuba Minteh van ze, maar dat ging niet zo makkelijk als het lijkt. Newcastle United is hier vier maanden geleden geweest om te zien of Feyenoord überhaupt een club is met wie ze in zee wilden. Toevallig kende ik Head of Recruitment, zeg maar technisch directeur Steve Nickson erg goed. Ze hebben alles gezien en nog eens bekeken: ons trainingscomplex 1908, de academie op Varkenoord, het stadion. Maar ook: waar en hoe wonen onze spelers? Is alles makkelijk bereikbaar? Waar kan die jongen naar toe in zijn vrije tijd?’
‘Minteh is een acht, negen miljoen-transfer voor Newcastle, los van bonussen. Een heel dure speler voor zijn leeftijd en daarop zijn ze terecht erg zuinig. Ik vind dat wij er een voorbeeld aan kunnen nemen. Als Minteh zich bij ons meldt voor de eerste training, komen er mensen van Newcastle mee om ’m even op weg te helpen. Misschien extreem, maar wij deden vrijwel niks.’
Is de samenwerking met Newcastle United officieel?
‘Nee, het is een relatie die we hebben opgebouwd. Doen we met meer clubs. Met Benfica zijn de verhoudingen ook goed. Dat kan gaan van het scouten van spelers tot het verkrijgen van informatie.’
Terug naar de andere tak. Wat krijgt Jelle Goes te vertellen?
‘Hij krijgt de verantwoordelijkheid over de scouting, de academie en het vrouwenvoetbal.’
Het eerste elftal maakt geen deel uit van zijn takenpakket?
‘Indirect wel, natuurlijk. Eén keer in de week zal ik gaan praten met Mark Ruijl en Jelle Goes in een technisch overleg. Arne zal er ook af en toe bij zijn. Hij heeft over alles goede ideeën, maar ik kan me voorstellen dat hij druk genoeg is met zijn eigen groep. Maar ik kan hem dan wel vertellen hoe de ontwikkeling verloopt van Nestor Groen en of Leo Sauer al goed genoeg is voor het eerste.’
In feite bent u technisch directeur.
‘Dat durf ik nu wel zo te zeggen, tenminste zolang Arne Slot hier werkt. In alle eerlijkheid heb ik het altijd op deze manier gedaan in Mexico en Amerika. Maar nu kan ik het doen met veel meer tijd en ruimte voor de rest van de organisatie, zoals commercie, marketing en financiën die allemaal weliswaar hun eigen directeur hebben, maar vallen onder mijn verantwoordelijkheid.’
Ergo?
‘Ik ben de afgelopen maanden gebombardeerd met van alles en nog wat. Met deze nieuwe structuur creëren we duidelijkheid. Alles is gekaderd, iedereen kent en heeft zijn eigen verantwoordelijkheden. Het is een overzichtelijk verhaal. Ik ben nu niet meer bezig met én Japan én de jeugdscouting én de opleiding. Zij hebben nu hun eigen aanspreekpunt. Ik denk dat Feyenoord in deze structuur veel beter is voorbereid op de toekomst.’
Te Kloese trekt alle macht naar zich toe!quote:Op maandag 3 juli 2023 12:46 schreef Scrummie het volgende:
Mooi, is dat gezeik dat we een technisch manager/directeur moeten zoeken ook voorbij.
En het gezeik dat Te Kloese een alleenheerser is die alles zelf bepaald is nu hopelijk ook eens voorbij.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:46 schreef Scrummie het volgende:
Mooi, is dat gezeik dat we een technisch manager/directeur moeten zoeken ook voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Next.quote:'Toulouse wees meerdere concrete boden op Chaïbi af'
Feyenoord-target Farès Chaïbi staat er enorm goed op in Europa. Zijn club Toulouse heeft deze zomer meerdere concrete aanbiedingen van tafel geveegd. Dat meldt David Ornstein maandagmiddag.
De 20-jarige Algerijns-international zag zijn club reeds drie concrete boden van tafel vegen, waarvan één aanbieding met een bedrag ter hoogte van meer dan vijftien miljoen euro. De belangstelling komt voornamelijk uit de Bundesliga, waar ondermeer Eintraht Frankfürt op zijn handtekening jaagt.
Chaïbi zijn voorkeur lijkt in de Engelse Premier League te liggen. Met de bedragen die genoemd worden én de spelersvoorkeur, lijkt het lang wachtende Feyenoord deze zomer nagenoeg kansloos voor zijn handtekening.
Arne neemt dit gewoon opzich.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:56 schreef F.M.D. het volgende:
Te Kloese die als algemeen directeur zijn eigen technische functie gaat beoordelen is geen gezonde situatie. dat is vragen om problemen. De RvC zou hier op moeten ingrijpen, maar ja wat kan je verwachten met onbenullen als Sjaak Troost...
Er is dus een Telegraaf connectie, ik vroeg me al af waarom die Van der Kraan altijd zo goed geinformeerd was, waarschijnlijk bij jullie allang bekend maar ik wist het niet.quote:
Daar heb je het publiek voor om TDs weg te jagen als aankopen niet goed zijnquote:Op maandag 3 juli 2023 12:56 schreef F.M.D. het volgende:
Te Kloese die als algemeen directeur zijn eigen technische functie gaat beoordelen is geen gezonde situatie. dat is vragen om problemen. De RvC zou hier op moeten ingrijpen, maar ja wat kan je verwachten met onbenullen als Sjaak Troost...
Komt uit de VI, niet Telegraaf.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is dus een Telegraaf connectie, ik vroeg me al af waarom die Van der Kraan altijd zo goed geinformeerd was, waarschijnlijk bij jullie allang bekend maar ik wist het niet.
Geen idee of dat familie is.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is dus een Telegraaf connectie, ik vroeg me al af waarom die Van der Kraan altijd zo goed geinformeerd was, waarschijnlijk bij jullie allang bekend maar ik wist het niet.
Nee ik vind dat eigenlijk ook een ongezonde structuur, maar goed, zolang het maar functioneert en dat doet het. De samenwerking Slot/te Kloese loopt in ieder geval wel goed.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:56 schreef F.M.D. het volgende:
Ik wist het alleen van Glenn van der Kraan, die een tijdje terug naar City ging.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee of dat familie is.
Ah, blijkbaar wel (al is het een wat discutabele bron)
https://feyenoord.startpa(...)arcel-van-der-kraan/
Van der Kraan werd altijd wel een beetje gezien als de spreekbuis van Gudde ja, met name over het stadiondossier. Van die zoon(s) wist ik niet.
Meegenomen naar de Manager Application of Language in Football Policy, afgehandeld.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:17 schreef Caland het volgende:
Ik word alleen wel een beetje kriebelig van al die fancy Engelse termen, we zijn een Nederlandse club dus we praten gewoon Nederlands!
Ik proef eigenlijk vooral dat ze Arend Martijn wel erg veel 'macht' geven en dat lijkt me ongezonder dan wanneer dat bij een Te Kloese ligt.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik vind dat eigenlijk ook een ongezonde structuur, maar goed, zolang het maar functioneert en dat doet het. De samenwerking Slot/te Kloese loopt in ieder geval wel goed.
Verder vind ik dat verhaal met Newcastle maar vaag en raar. Wel positief is dat de kritiek over 'loan management' wordt aangetrokken, dat was de afgelopen jaren wel matig. In ieder geval goed dat het nu allemaal een beetje af gekaderd is.
Ik vind het ook een beetje een onzin verhaal, je haalt toch een TD binnen die zich conformeert aan de gewenste speelstijl en budgetten, plus dat die een netwerk inbrengt waardoor de vijver waaruit je vist toch weer wat groter is.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik vind dat eigenlijk ook een ongezonde structuur, maar goed, zolang het maar functioneert en dat doet het. De samenwerking Slot/te Kloese loopt in ieder geval wel goed.
Verder vind ik dat verhaal met Newcastle maar vaag en raar. Wel positief is dat de kritiek over 'loan management' wordt aangetrokken, dat was de afgelopen jaren wel matig. In ieder geval goed dat het nu allemaal een beetje af gekaderd is.
Dat deed Te Kloese feitelijk al, en de nieuwe 'technisch manager' heeft ook niet echt een mager CV.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje een onzin verhaal, je haalt toch een TD binnen die zich conformeert aan de gewenste speelstijl en budgetten, plus dat die een netwerk inbrengt waardoor de vijver waaruit je vist toch weer wat groter is.
En als Slot doet wat iedereen hier wenst/verwacht dan is hij na dit seizoen toch ook niet meer te houden, dan kan je weer op zoek.
Het is in zijn geheel een beetje gek om het technische beleid volledig bij de algemeen directeur en trainer te plaatsen. Duurzaam lijkt het mij ook niet maar goed, ik vind hun samenwerking wel heel vruchtbaar gebleken en Slot blijft wel gewoon nog een of twee jaar. Het zal voor nu wel even goed zijn. Het zal nog altijd een gezondere structuur zijn dan we gewend zijn bij Feyenoord (lol)quote:Op maandag 3 juli 2023 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik proef eigenlijk vooral dat ze Arend Martijn wel erg veel 'macht' geven en dat lijkt me ongezonder dan wanneer dat bij een Te Kloese ligt.
Lees wel overal dat Danilo een transferwens heeft ingediend.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:10 schreef Scrummie het volgende:
Vetlesen die hier een maandje geleden voorbij kwam definitief naar Brugge, Dessers definitief naar Rangers, dus Danilo zal daar wel niet heen gaan.
Snap ik wel, die concurrentiestrijd is wel beslecht.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Lees wel overal dat Danilo een transferwens heeft ingediend.
PSV vist ook achter het net. @PSVCLquote:Op maandag 3 juli 2023 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Next.
Toch weer even 'lang wachtende' er tussendoor gejast om lekker zuur te doen.
Ja, die had afgelopen seizoen al behoorlijk wat moeite met zijn rol toch. Wat mij betreft doen we daar ook niet zo moeilijk over, ik had zelfs die 3 miljoen van de Rangers zonder enige twijfel geaccepteerd, maar ik ben dan ook niet geheel neutraalquote:Op maandag 3 juli 2023 14:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Lees wel overal dat Danilo een transferwens heeft ingediend.
Dat is dus een beetje waar wat mij betreft het ongezonde in zit, dan kan het verhaal ook weer een beetje veranderd worden dat 'de vruchtbare structuur van de afgelopen jaren in tact dient te blijven', dat is eigenlijk wat er nu al gebeurt, 'we gaan een vervanger voor Arnesen zoeken die te ziek is om te werken', 'het beleid is goed dus we zoeken een technisch manager die het doorzet', en nu 'eigenlijk hebben we geen technisch manager nodig totdat Slot weg is', het verschuift continu een beetje.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in deze situatie, zoals Kloesoe zegt; zodra Slot vertrekt word de hele situatie nog een keer goed bekeken.
Ja maar er is dus een technisch manager aangesteld, heb je het artikel wel gelezen? Jelle Goes heet de beste man....quote:Op maandag 3 juli 2023 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is dus een beetje waar wat mij betreft het ongezonde in zit, dan kan het verhaal ook weer een beetje veranderd worden dat 'de vruchtbare structuur van de afgelopen jaren in tact dient te blijven', dat is eigenlijk wat er nu al gebeurt, 'we gaan een vervanger voor Arnesen zoeken die te ziek is om te werken', 'het beleid is goed dus we zoeken een technisch manager die het doorzet', en nu 'eigenlijk hebben we geen technisch manager nodig totdat Slot weg is', het verschuift continu een beetje.
Als Slot vertrekt, gaan ze heus niet het technische beleid totaal omgooien, en dan blijft eigenlijk staan dat er (dan) een TD/TM moet komen die de lijn doorzet. Dus echt verder ben je dat niet. Of je geeft een trainer nog zo veel macht als Slot, maar dat is ook riskant.
Die gaat over scouting en de academie, das wel iets anders dan (de uitvoering van) technisch aankoop- en verkoopbeleid.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja maar er is dus een technisch manager aangesteld, heb je het artikel wel gelezen? Jelle Goes heet de beste man....
Dit ja, die Jelle Goes wordt in de praktijk gewoon de technische manager en gaat een heleboel taken die Te Kloese het afgelopen jaar deed van hem over nemen. Wat voor hip naampje er aan alle functies wordt gegeven is helemaal niet zo relevant. En dat Te Kloese als CEO/algemeen directeur uiteindelijk altijd de definitieve ja/nee beslissing moet geven is ook vrij logisch.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja maar er is dus een technisch manager aangesteld, heb je het artikel wel gelezen? Jelle Goes heet de beste man....
Wel een psychiatrisch ziekenhuis volgens Sarri.quote:Feyenoord stelt hoge vraagprijs: "Geen sociale instelling"
het is pas besproken als ik er mijn licht op laat schjinenquote:
Het gaat om het thuisduel in de halve finale van de TOTO KNVB-beker tegen Ajax op 5 april. Door 'wanordelijkheden door aanhang van Feyenoord', zoals de voetbalbond het noemt, die tijdens dat bekerduel plaatsvonden krijgt de kampioen nu een boete van 7.500 euro gepresenteerd.quote:
Ik mis in dit plaatje van Benthem als Consigliere van de Don.quote:
Hoezo? Vind ik een beetje gekke redenering eigenlijk.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:42 schreef Kerftminister het volgende:
Top van Te Kloese. Gewoon de General Manager rol in Amerikaanse sporten, alleen maar een mooie ontwikkeling. Qua professionalisme kunnen we in het voetbal daar ontzettend veel van leren. Goede ontwikkeling.
Ik ben absoluut geen fan van de Amerikaanse sportcultuur en de hele franchise-structuur, maar op bestuurlijk vlak kunnen Europese sportploegen echt nog heel veel leren van Amerika. Vergeleken met de extreme professionaliteit waarmee de grote Amerikaanse sportploegen worden bestuurd lijkt de gemiddelde Europese voetbalploeg op een totaal amateuristische teringbende. Lijkt me alleen maar een goede zaak dat je die structuur en manier van werken een beetje probeert de kopiëren.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoezo? Vind ik een beetje gekke redenering eigenlijk.
Wat een enorm vreemd kutartikel zeg. Zo veel vragen.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:15 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ] Aangenomen dat het waar is, zou ik het wel een aderlating vinden. Ben wel fan van Szymanski
Dus het was al vanaf het begin al min of meer een huurdeal voor 2 jaar, huh? Of hoe moet ik dit lezen?quote:Toen Sebastian Szymański in de zomer van 2022 op huurbasis naar Feyenoord kwam, wisten de Rotterdammers ook een persoonlijk akkoord te bereiken met de speler en zijn management voor een extra seizoen.
Maar je zegt net dat er in 2022 blijkbaar al een akkoord was met Szymanski en zijn management voor nog een extra seizoen? Dus hoe kunnen ze dan kort na het club-akkoord met enorme aanvullende eisen zijn gekomen?quote:Het verhaal is bekend: Feyenoord en Szymański zijn al even persoonlijk rond (eerder bevestigd door Dennis te Kloese aan deze site, red.) voor het seizoen 2023/2024. Ook ligt er al langere tijd een akkoord tussen de Rotterdamse club en het Russische Dynamo Moskou. Eén plus één is twee?
Blijkbaar niet, waarvoor het boetekleed voorzichtig aangetrokken wordt. Het management van de speler is kort na het club-akkoord met enorme aanvullende eisen om de hoek gekomen. Szymański zal door deze eisen bij Feyenoord een netto-salaris van ruim twee miljoen euro (!) op moeten strijken. Deze aanvullende eisen zijn als donderslag bij heldere hemel aangekomen voor de club. Het akkoord met Dynamo Moskou lag namelijk daar; ook het spelersakkoord lag er.
Hij kan alsnog komen, maar misschien ook niet. Zo zit je altijd goed!quote:Mochten Szymański (en zijn management) alsnog bijdraaien, blijft de Pools-international de gewenste kandidaat. De Pool geniet ondertussen nog vakantie. Dinsdag staat de eerste (besloten) Feyenoord-training op het programma; zaterdag sluiten de Feyenoord-internationals aan. De kans dat Szymański daar niet toe behoort, neemt met de dag toe — al wordt er niets uitgesloten.
Huilen @DombohetOlifantje1quote:Op maandag 3 juli 2023 20:15 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ] Aangenomen dat het waar is, zou ik het wel een aderlating vinden. Ben wel fan van Szymanski
Ja, dit artikel slaat verder nergens op.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat een enorm vreemd kutartikel zeg. Zo veel vragen.
[..]
Dus het was al vanaf het begin een huurdeal voor 2 jaar, huh? Of hoe moet ik dit lezen?
[..]
Maar je zegt net dat er in 2022 blijkbaar al een akkoord was met Szymanski en zijn management voor nog een extra seizoen? Dus hoe kunnen ze dan kort na het club-akkoord me enorme aanvullende eisen zijn gekomen?
En wie of wat trek het boetkleed aan. Huh?
[..]
Hij kan alsnog komen, maar misschien ook niet. Zo zit je altijd goed!
Die ZKA lult ook maar wat volgens mij. Net als de zogenaamde interesse in die Venezolaanse speler uit de derde competitie van Spanje.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Dus het was al vanaf het begin al min of meer een huurdeal voor 2 jaar, huh? Of hoe moet ik dit lezen?
[..]
Maar je zegt net dat er in 2022 blijkbaar al een akkoord was met Szymanski en zijn management voor nog een extra seizoen? Dus hoe kunnen ze dan kort na het club-akkoord me enorme aanvullende eisen zijn gekomen?
[..]
Er moet tegenwoordig in elk nieuwsbericht stiekem een zinnetje in dat het helemaal de verkeerde kant opgaat.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Dus het was al vanaf het begin al min of meer een huurdeal voor 2 jaar, huh? Of hoe moet ik dit lezen?
[..]
Maar je zegt net dat er in 2022 blijkbaar al een akkoord was met Szymanski en zijn management voor nog een extra seizoen? Dus hoe kunnen ze dan kort na het club-akkoord met enorme aanvullende eisen zijn gekomen?
[..]
Dat is al een tijdje aan de gangquote:Op maandag 3 juli 2023 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Er moet tegenwoordig in elk nieuwsbericht stiekem een zinnetje in dat het helemaal de verkeerde kant opgaat.
Een beetje alsof je zegt dat Kramer ook uit de voeten kan op de positie van Lewandowski.quote:Selectiespelers Javairô Dilrosun, Danilo, Ezequiel Bullaude en Mohammed Taabouni kunnen allen op die positie uit de voeten
quote:Op maandag 3 juli 2023 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een beetje alsof je zegt dat Kramer ook uit de voeten kan op de positie van Lewandowski.
Stiekem is dit gewoon een trollactie van de Don richting ZKA en volgt er binnenkort een grootse aankondiging dat hij blijft, waarna onze Poolse vriend gewoon uit de heli stapt.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is overigens wel 2 miljoen salaris waard.
Dus beter kom je over de brug @:Dennis .
Ik wacht anders nu op het bericht 'PSV toont interesse in Szymanski'quote:Op maandag 3 juli 2023 20:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Stiekem is dit gewoon een trollactie van de Don richting ZKA en volgt er binnenkort een grootse aankondiging dat hij blijft, waarna onze Poolse vriend gewoon uit de heli stapt.
Vooral met die vrolijke typische vakantiekiekjes ervoor is dit echt een hele grappige foto.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:43 schreef Divje het volgende:
We gaan het doen met Driller Donnie.
[ afbeelding ]
Dat er nog geen inkomende transfers zijn wil nog niet zeggen dat er niet gehandeld wordt, waarom lijken zo veel mensen dat niet te willen begrijpen. Miljoenentransfers vergen weken tot maanden aan voorbereidingstijd achter de schermen.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:52 schreef Haringkop het volgende:
Overigens als Szymanski nu ook niet komt is het welke een waardeloos begin van de transferperiode. Je zou denken dat we genoeg middelen hebben om te handelen, maar dat valt nog vies tegen.
Ik zag dat Mark Diemers voor zichzelf aan het trainen was in Feyenoordshirtquote:Op maandag 3 juli 2023 21:08 schreef Pistolero het volgende:
Maar ach, mocht Szymanski niet komen dan gaat Bullaude ongekend hard shinen dit seizoen.
Tenzij Arne Dilrosun of Danilo de voorkeur geeft op 10, dan gaan we linea recta met fakkels naar het Maasgebouw.
Allemaal onderdeel van het eeuwigdurende spel om er wat extra centen voor jou en je cliënt uit te slepen.quote:Op maandag 3 juli 2023 21:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Tatort moet nu gewoon heel gauw even normaal gaan doen.
Zeker. Als je terugdenkt aan vorige zomer duurde het bij sommige transfers ook weken of maanden van gerucht tot officiële aankondiging. Alleen na afloop ben je dat snel weer vergeten. Don Kloesoe staat vast in contact met meerdere zaakwaarnemers en clubs met de intentie om concreet te worden, maar die houden de opties vaak ook zoveel mogelijk open.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat er nog geen inkomende transfers zijn wil nog niet zeggen dat er niet gehandeld wordt, waarom lijken zo veel mensen dat niet te willen begrijpen. Miljoenentransfers vergen weken tot maanden aan voorbereidingstijd achter de schermen.
Het is geen Football Manager waar je een speler scout, de dag erna een bod doet en weer een dag later hem officieel vastlegt en presenteert.
Er lekt nu ook gewoon véél minder uit. En hetgene dat uitlekt komt voor bijna 100% van zaakwaarnemers die ook hun eigen belangen hebben en hun spelers in de schijnwerpers willen zetten.quote:Op maandag 3 juli 2023 21:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeker. Als je terugdenkt aan vorige zomer duurde het bij sommige transfers ook weken of maanden van gerucht tot officiële aankondiging. Alleen na afloop ben je dat snel weer vergeten. Don Kloesoe staat vast in contact met meerdere zaakwaarnemers en clubs met de intentie om concreet te worden, maar die houden de opties vaak ook zoveel mogelijk open.
Als je snelle transfers wil moet je ook bereid zijn om een stuk meer (en dus teveel) te betalen, dat kunnen eigenlijk alleen de echte superclubs doen.
Zo'n huurdeal met een club waar blijkbaar een goeie relatie mee is vind ik wel een slecht voorbeeld. Dat is een stuk makkelijker om volledig achter de schermen op te zetten.quote:Op maandag 3 juli 2023 21:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er lekt nu ook gewoon véél minder uit. En hetgene dat uitlekt komt voor bijna 100% van zaakwaarnemers die ook hun eigen belangen hebben en hun spelers in de schijnwerpers willen zetten.
Zal me oprecht niet verbazen als er straks opeens vanuit het niets een bericht komt van Feyenoord met een transferaankondiging van een nieuwe speler wiens naam echt geen enkele keer is gevallen. Precies zoals dat met Minteh ook ging. Terwijl Feyenoord toch blijkbaar al maanden geleden met Newcastle aan het praten was, zonder dat dat ooit naar buiten is gekomen voor zover ik weet.
Iemand in het park die ik zag hardlopen ookquote:Op maandag 3 juli 2023 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag dat Mark Diemers voor zichzelf aan het trainen was in Feyenoordshirt
#returnofthelegend
Mee eens. Ik snap echter nog steeds geen reet van dat verhaal met die Minteh. Hij legt het uit alsof ze die jongen op snuffelstage bij ons laten, echt bizar.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:22 schreef fetX het volgende:
Hmm, beetje apart verhaal en ergens ook wat ongezond, maar eerlijk is eerlijk vorig jaar ging dat hartstikke goed. Toch zou het op langere termijn niet vreemd zijn om ‘gewoon’ een technisch manager aan te stellen.
Schokkend inderdaad.quote:Op maandag 3 juli 2023 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens. Ik snap echter nog steeds geen reet van dat verhaal met die Minteh. Hij legt het uit alsof ze die jongen op snuffelstage bij ons laten, echt bizar.
Wat valt er precies niet te snappen aan het voor weinig geld huren van een vleugelspeler voor in de breedte van een club waar je goede band mee hebt?quote:Op maandag 3 juli 2023 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens. Ik snap echter nog steeds geen reet van dat verhaal met die Minteh. Hij legt het uit alsof ze die jongen op snuffelstage bij ons laten, echt bizar.
Ik vind het wel bijzonder dat er zoveel personeel en belang wordt gewijd aan die partnerships. Gaat dat het eerste elftal echt zoveel helpen?quote:Op maandag 3 juli 2023 21:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat valt er precies niet te snappen aan het voor weinig geld huren van een vleugelspeler voor in de breedte van een club waar je goede band mee hebt?
Nou, wat bizar hoor.
Deden we met Nelson toch ook al. Al verwacht ik hier persoonlijk wat (een stuk) minder van.quote:Op maandag 3 juli 2023 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nou ja, het blijft een beetje vreemd verhaal dat je een talent voor een Premier League club gaat opleiden.
Nelson was geboren uit noodzaak omdat er geen geld was voor een goeie buitenspeler.quote:Op maandag 3 juli 2023 21:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deden we met Nelson toch ook al. Al verwacht ik hier persoonlijk wat (een stuk) minder van.
Dat klopt.quote:Op maandag 3 juli 2023 21:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nelson was geboren uit noodzaak omdat er geen geld was voor een goeie buitenspeler.
Maar zo werk het toch vaak met huurtransfers? Er zijn eigenlijk maar 2 soorten huurtransfers:quote:Op maandag 3 juli 2023 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nou ja, het blijft een beetje vreemd verhaal dat je een talent voor een Premier League club gaat opleiden.
Dat vond ik ook niet echt ‘opleiden van’, dat was gewoon bedoeld als duidelijke versterking voor onze selectie. Nelson was ook een groot talent die zich al op enig niveau bewezen had en destijds een terugval had, die Minteh bieden we nu eigenlijk een soort tussenstap. Maar dan begrijp ik vanuit zowel Newcastle als ons perspectief niet dat dat niet bij een club van een niveau lager (zoals Twente of Utrecht) gaat. Bij ons komt ie normaal ook in de O21 terecht.quote:Op maandag 3 juli 2023 21:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nelson was geboren uit noodzaak omdat er geen geld was voor een goeie buitenspeler.
Dit is wel een leuke post om op te slaan als hij er opeens 10 inschiet dit seizoenquote:Op maandag 3 juli 2023 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vond ik ook niet echt ‘opleiden van’, dat was gewoon bedoeld als duidelijke versterking voor onze selectie. Nelson was ook een groot talent die zich al op enig niveau bewezen had en destijds een terugval had, die Minteh bieden we nu eigenlijk een soort tussenstap. Maar dan begrijp ik vanuit zowel Newcastle als ons perspectief niet dat dat niet bij een club van een niveau lager (zoals Twente of Utrecht) gaat. Bij ons komt ie normaal ook in de O21 terecht.
Ik zeg toch ook niet dat er niks gebeurd achter de schermen? Ik stel alleen de snelheid ter discussie. Met financiële armslag die we nu hebben ten opzichte van de voorgaande jaren had ik wel mee verwacht dan Wellenreuter, Zerrouki en Vd Belt. Ik neem aan dat ze bij Feyenoord ook niet pas eind juni begonnen zijn met oriënteren.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat er nog geen inkomende transfers zijn wil nog niet zeggen dat er niet gehandeld wordt, waarom lijken zo veel mensen dat niet te willen begrijpen. Miljoenentransfers vergen weken tot maanden aan voorbereidingstijd achter de schermen.
Het is geen Football Manager waar je een speler scout, de dag erna een bod doet en weer een dag later hem officieel vastlegt en presenteert.
Zou wel eens tijd worden dat dat serieus genomen wordt. Is al tig jaar gezeik. Net als dat er afwisselend ook tijden zijn geweest dat gastjes rechtstreeks uit de rimboe onbegeleid in een flatje werden gepleurd.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:54 schreef Caland het volgende:
Goed dat de verhuur ook wordt aangepakt, daar hoorde je nog steeds vrij veel kritiek op (o.a. Azarkan)
Grote verschil met vorig seizoen, op dit moment dan, is dat we alleen Kokcu, Idrissi en Szymanski op dit moment kwijt zijn. Startniveau zou in elk geval een stuk hoger moeten liggen, er vanuitgaande dat niet Bijlow, Hancko, Geertruida, Gimenez, Paixao. (of 3/4 van deze namen) alsnog verkocht worden, maar daar ga ik niet vanuit.quote:Op maandag 3 juli 2023 23:40 schreef Haringkop het volgende:
Het zal allemaal best uiteindelijk goed komen en de selecties zijn pas rond eind augustus, maar je verliest kostbare weken als jongens geen volledige voorbereiding meedraaien. Dat bleek vorig seizoen ook al.
En PSVquote:Op maandag 3 juli 2023 21:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je snelle transfers wil moet je ook bereid zijn om een stuk meer (en dus teveel) te betalen, dat kunnen eigenlijk alleen de echte superclubs doen.
Bij Psv is op de 1 of andere manier altijd meer mogelijk dan bij Feyenoord, zelfs in een jaar dat je CL speeltquote:
Die verkopen vanzelf nog een keer de lucht boven het stadion om weer vijf jaar financieel uit te zingenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 02:52 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Bij Psv is op de 1 of andere manier altijd meer mogelijk dan bij Feyenoord, zelfs in een jaar dat je CL speelt
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 00:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grote verschil met vorig seizoen, op dit moment dan, is dat we alleen Kokcu, Idrissi en Szymanski op dit moment kwijt zijn. Startniveau zou in elk geval een stuk hoger moeten liggen, er vanuitgaande dat niet Bijlow, Hancko, Geertruida, Gimenez, Paixao. (of 3/4 van deze namen) alsnog verkocht worden, maar daar ga ik niet vanuit.
Qua techniek komt het wel redelijk overeen eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Meteen George Johnston vibes nu Feyenoord interesse heeft in een verdediger van Liverpool.
Maar deze is vast beter.
Asociaal die prijzenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.nl/u/plakkende-kameraden/48849637/
Voor de liefhebber
Omdat die hun spelers wel goed verkopen zoals Gakpo en Madueke. Zelfs Madueke is voor 13 miljoen meer verkocht dan Kokcu terwijl Madueke meer in de ziekenboeg zat dan op het veld stond.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 02:52 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Bij Psv is op de 1 of andere manier altijd meer mogelijk dan bij Feyenoord, zelfs in een jaar dat je CL speelt
Om dit te vieren tied voor koffie. @Cocoquote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Drie thuiswedstrijden in een week met Villareal, Benfica en PSV
Wel leuk voor de kerstfoto.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:07 schreef Caland het volgende:
Een houthakker van 26 voor 10 miljoen
Nee bedankt.
Dat Pooltje heeft het een beetje hoog in zijn bol gekregenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
10 miljoen voor een verdediger.
Ik ken een speler die wel 10 miljoen waard is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |