Precies, Feyenoord informeert bij zaakwaarnemer, zaakwaarnemer lekt in de media dat ‘Feyenoord heeft geïnformeerd!!’ om zijn speler beter in de markt te krijgen, niks geks aan.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:24 schreef Caland het volgende:
Denk dat Feyenoord wekelijks naar een stuk of 20 spelers informeert deze zomer. Puur om even te polsen wat mag het kosten, heeft de speler er zelf oren naar om het schaduwlijstje zo gedetailleerd mogelijk te hebben. Als je dat elke keer interpreteert als ‘IN DE MARKT’ terwijl er bij lange na nog geen concreet bod ligt wordt het een erg lange zomer
Misschien wel, lichtelijk narcistisch alleen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je kan mij niet wijsmaken dat Feyenoord bij deze man boven alles staat.
Kongolo heeft Jezus gevonden. Op de schouders van reuzen...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:06 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord heeft een neger van 2 meter achterin nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Kongolo heeft Jezus gevonden. Op de schouders van reuzen...Naja, bij Kongolo vind ik het een beetje verdrietig verhaal uiteindelijk. Juist wel knap dat ie zich nu een beetje herpakt heeft na alle rampspoed qua blessures en de dood van zijn vriend. Als Jezusgod daarbij helpt, ach ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Oh nee natuurlijk is het mooi dat ie zich herpakt heeft na zo'n nare periode. Als hij het Jezus wil noemen, helemaal prima. Alleen staat in zijn verhaal ook letterlijk dat hij gestopt is met feesten en zijn sport serieus is gaan nemen, wat ook verklaart waarom hij sportief de weg terug heeft gevondenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, bij Kongolo vind ik het een beetje verdrietig verhaal uiteindelijk. Juist wel knap dat ie zich nu een beetje herpakt heeft na alle rampspoed qua blessures en de dood van zijn vriend. Als Jezusgod daarbij helpt, ach ja.
Oja even vergeten dat je in de dorre droogte van secularisme alleen mag doen alsof alles van jezelf komt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh nee natuurlijk is het mooi dat ie zich herpakt heeft na zo'n nare periode. Als hij het Jezus wil noemen, helemaal prima. Alleen staat in zijn verhaal ook letterlijk dat hij gestopt is met feesten en zijn sport serieus is gaan nemen, wat ook verklaart waarom hij sportief de weg terug heeft gevonden
Als hij dat voor zichzelf wil geloven en vertelt vind ik dat één, maar dat hij actief bij beïnvloedbare jonge jongens zieltjes gaat winnen met het Jezus-verhaal vind ik kwalijk. Als je diezelfde jongens uitlegt hoe het werkt met mentale houvast vinden die bij je past in combinatie met professioneel trainen dan komen ze er net zo hard of misschien wel beter want er zijn meer smaken dan Jezus.
Hij zal het ongetwijfeld met goede bedoelingen doen, maar ik vind daar wat van.
Zoals ik zei: er zijn meer smaken dan Jezus. Er zijn ook meer smaken dan Jezus en secularisme. Er zijn meer smaken dan Jezus, secularisme, islam, meditatie, mindfulness, boeddhisme, taoisme, vodun, wat dan ook. Wat kwalijk is, is het presenteren van één absolute waarheid als De Oplossing aan kinderen (of mensen in het algemeen).quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:58 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oja even vergeten dat je in de dorre droogte van secularisme alleen mag doen alsof alles van jezelf komt.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zoals ik zei: er zijn meer smaken dan Jezus. Er zijn ook meer smaken dan Jezus en secularisme. Er zijn meer smaken dan Jezus, secularisme, islam, meditatie, mindfulness, boeddhisme, taoisme, vodun, wat dan ook. Wat kwalijk is, is het presenteren van één absolute waarheid als De Oplossing aan kinderen (of mensen in het algemeen).
Zo goed?
Prijsvrij is nog het minst lelijkequote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:26 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
90 uuuuro @:zipportal
Vind hem opzich wel oke. Weinig mis meequote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prijsvrij is nog het minst lelijke
Zal persoonlijk zijn maar die zwarte/donker gekleurde banen zijn niet mijn smaak.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind hem opzich wel oke. Weinig mis mee
Maar ik ben ook niet echt een verzamelaar
Laat mooi zien wat voor ellende het was, en hoe de “oude garde” trainers veel heeft tegengehouden. Gelukkig is dat nu veranderd en zijn die fossielen wegquote:
Ook hoe die 5 jaar op rij beste jeugdopleiding!!!! blijkbaar ook een beetje nattevingerwerk was.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Laat mooi zien wat voor ellende het was, en hoe de “oude garde” trainers veel heeft tegengehouden. Gelukkig is dat nu veranderd en zijn die fossielen weg
Prijsvrij zit wel hoog genoeg dat een spelersnaam nog boven het nummer kan. Maar dat zal wel weer niet mogen in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:26 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Skandalig doer.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:26 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even wennen aan die vleugels.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:26 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |