quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Gek, de kwaliteit van Geert ligt nou net in het indribbelen en zo een extra middenvelder krijgen. Daarom kreeg hij ook de voorkeur boven Timber in oranje.
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]schijnt een Guardiola uitvinding te zijn.
Nouja dat laat hij al twee seizoenen zien, onder Arend alleen doorgaans vanuit rechtsbackquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is echt zo'n onzin, vorm van de dag is ook wel een dingetje uiteraard.
Vind ik ook. Daarom begon ik ook met dat het beide goede spelers zijn. Beide veel kwaliteit en natuurlijk ook hun zwakke punten. Maar nee, “hij is gewoon echt veel beter in alles dan hij!”quote:
Hoe dan ook hij is maar de helft waard.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:29 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Vind ik ook. Daarom begon ik ook met dat het beide goede spelers zijn. Beide veel kwaliteit en natuurlijk ook hun zwakke punten. Maar nee, “hij is gewoon echt veel beter in alles dan hij!”
Heb het geprobeerd.
Ongeveer een Basseyquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook hij is maar de helft waard.
Die was ook de helft waard dus dat heft elkaar mooi op.quote:
Mwah, de beste linkercentrale in de eredivisie was 7 miljoen. Ik denk dat Bassey dan een miljoen of 3 waard is eigenlijkquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:36 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
De was ook de helft waard dus dat heft elkaar mooi op.
Prima club voor de Taab.quote:Tegenover RTV Rijnmond vertelt Niels van Duinen, technisch manager van Excelsior, over de interesse in Taabouni. ''We hebben inderdaad naar hem genformeerd. Afgelopen januari dachten we ook al aan Mo. We willen hem graag hebben.''
Wat probeerde je? Veel verder dan ‘het zijn allebei goede spelers en de een is beter in A en de ander in B’ kwam je niet, en ik moest een beetje grinniken om hoe vaag die uitspraak wasquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:29 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Vind ik ook. Daarom begon ik ook met dat het beide goede spelers zijn. Beide veel kwaliteit en natuurlijk ook hun zwakke punten. Maar nee, “hij is gewoon echt veel beter in alles dan hij!”
Heb het geprobeerd.
Nee alle scouts zijn op wonderbaarlijke wijze vertrokken.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:07 schreef fetX het volgende:
Hoe zit dat met die promoties precies dan? Heb dat even gemist? Doen ze geen scouting werkzaamheden meer?
Een paar scouts waar Feyenoord tevreden over is hebben hogere functies of extra verantwoordelijkheden gekregen. Vermoedelijk om ze juist te behouden want na afgelopen seizoenen is er veel interesse ontstaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:07 schreef fetX het volgende:
Hoe zit dat met die promoties precies dan? Heb dat even gemist? Doen ze geen scouting werkzaamheden meer?
Hmm, ok. Nou ja, echt duidelijk is het dan ook niet maar waarschijnlijk intern wel.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee alle scouts zijn op wonderbaarlijke wijze vertrokken.
Die Ruijl is op Dordt gezet (maar wie zegt dat hij zijn taken dan volledig laat vallen en niet overdraagt)
Martinez kostte inderdaad 7 miljoen dus dan kom ik inderdaad ook niet verder dan 3 miljoen voor Bassey.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, de beste linkercentrale in de eredivisie was 7 miljoen. Ik denk dat Bassey dan een miljoen of 3 waard is eigenlijk
Ja dat laatste lijkt me wel onzin inderdaad en dat eerste wat waarschijnlijker.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een paar scouts waar Feyenoord tevreden over is hebben hogere functies of extra verantwoordelijkheden gekregen. Vermoedelijk om ze juist te behouden want na afgelopen seizoenen is er veel interesse ontstaan.
Dat, of te Kloese en Slot willen de macht over de club krijgen!! En als Dennis in de Amerikaanse gevangenis zit en Slot naar Tottenham gaat en vervolgens al onze goede spelers voor een prikje opkoopt zullen we dat bezuren
Ik probeerde de domme discussie van Timbertje is beter beter dan Geertje en vice versa uit de lucht te helpen door te melden dat ze gewoon beide erg goed en talentvol zijn. Maar dat is vrijwel onmogelijk blijkt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat probeerde je? Veel verder dan ‘het zijn allebei goede spelers en de een is beter in A en de ander in B’ kwam je niet, en ik moest een beetje grinniken om hoe vaag die uitspraak wasde rest vul je zelf in. De enige die met een concreet argument kwam op welk vlak Timber beter is was nota bene @:caland
Uit dat persbericht.quote:Het partnership met FC Dordrecht is een volgende stap in de ontwikkeling van een global football department dat verantwoordelijk wordt voor internationale samenwerkingsverbanden en uitgeleende spelers en het partnership in de Keuken Kampioen Divisie. Mark Ruijl, momenteel nog head of scouting, zal de nieuwe afdeling gaan leiden. ‘We gaan door met het internationaal uitbouwen van de club Feyenoord’, zegt Te Kloese. ‘De komende tijd zullen we dan ook veel stappen zetten op het vlak van talentontwikkeling, scouting en innovatie om de club een nog breder en sterker fundament te geven.’
Te Kloese, Slot en Jacco grijpen de macht samen met de VVF (die Feyenoord juist gaat uitkopen zeer spoedig)!!!!11quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uit dat persbericht.
Ik lees het als dat Ruijl dus ipv enkel de scouting onder zich krijgt, zijn afdeling een nieuw naampje krijgt om het ook wat te verbreden, maar ook nog steeds de scouting doet. Schuiteman zou overigens ook een stapje omhoog zijn gegaan qua verantwoordelijkheden las ik ergens, misschien wel vooral om Mark Ruijl te ondersteunen nu de afdeling wat 'breder' is.
Het komt er simpelweg op neer dat te Kloese in zijn functie als TD een stuk actiever lekken tegenhoudt dan Arnesen waar ZKA niet blij mee is. Bovendien is Slot er niet echt subtiel in dat hij ZKA echt haat door dat hij destijds lekte dat hij in gesprek was met Feyenoord (waardoor hij bij AZ ontslagen werd) en dat gestook met Tottenham zal hun relatie ook niet echt verbeterd hebben denk ik zo. Het zijn gewoon persoonlijke vetes, beste om er zo min mogelijk aandacht aan te besteden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dat laatste lijkt me wel onzin inderdaad en dat eerste wat waarschijnlijker.
Was zelf wel erg tevreden over het scoutingapparaat afgelopen 2 jaar dus hopelijk zetgen we dat wel op dezelfde voet voort
Ja, zo kan je het ook uitleggenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Te Kloese, Slot en Jacco grijpen de macht samen met de VVF (die Feyenoord juist gaat uitkopen zeer spoedig)!!!!11
Precies, Feyenoord informeert bij zaakwaarnemer, zaakwaarnemer lekt in de media dat ‘Feyenoord heeft genformeerd!!’ om zijn speler beter in de markt te krijgen, niks geks aan.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:24 schreef Caland het volgende:
Denk dat Feyenoord wekelijks naar een stuk of 20 spelers informeert deze zomer. Puur om even te polsen wat mag het kosten, heeft de speler er zelf oren naar om het schaduwlijstje zo gedetailleerd mogelijk te hebben. Als je dat elke keer interpreteert als ‘IN DE MARKT’ terwijl er bij lange na nog geen concreet bod ligt wordt het een erg lange zomer
Misschien wel, lichtelijk narcistisch alleen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je kan mij niet wijsmaken dat Feyenoord bij deze man boven alles staat.
Kongolo heeft Jezus gevonden. Op de schouders van reuzen...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:06 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord heeft een neger van 2 meter achterin nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Kongolo heeft Jezus gevonden. Op de schouders van reuzen...Naja, bij Kongolo vind ik het een beetje verdrietig verhaal uiteindelijk. Juist wel knap dat ie zich nu een beetje herpakt heeft na alle rampspoed qua blessures en de dood van zijn vriend. Als Jezusgod daarbij helpt, ach ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Oh nee natuurlijk is het mooi dat ie zich herpakt heeft na zo'n nare periode. Als hij het Jezus wil noemen, helemaal prima. Alleen staat in zijn verhaal ook letterlijk dat hij gestopt is met feesten en zijn sport serieus is gaan nemen, wat ook verklaart waarom hij sportief de weg terug heeft gevondenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, bij Kongolo vind ik het een beetje verdrietig verhaal uiteindelijk. Juist wel knap dat ie zich nu een beetje herpakt heeft na alle rampspoed qua blessures en de dood van zijn vriend. Als Jezusgod daarbij helpt, ach ja.
Oja even vergeten dat je in de dorre droogte van secularisme alleen mag doen alsof alles van jezelf komt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh nee natuurlijk is het mooi dat ie zich herpakt heeft na zo'n nare periode. Als hij het Jezus wil noemen, helemaal prima. Alleen staat in zijn verhaal ook letterlijk dat hij gestopt is met feesten en zijn sport serieus is gaan nemen, wat ook verklaart waarom hij sportief de weg terug heeft gevonden
Als hij dat voor zichzelf wil geloven en vertelt vind ik dat n, maar dat hij actief bij benvloedbare jonge jongens zieltjes gaat winnen met het Jezus-verhaal vind ik kwalijk. Als je diezelfde jongens uitlegt hoe het werkt met mentale houvast vinden die bij je past in combinatie met professioneel trainen dan komen ze er net zo hard of misschien wel beter want er zijn meer smaken dan Jezus.
Hij zal het ongetwijfeld met goede bedoelingen doen, maar ik vind daar wat van.
Zoals ik zei: er zijn meer smaken dan Jezus. Er zijn ook meer smaken dan Jezus en secularisme. Er zijn meer smaken dan Jezus, secularisme, islam, meditatie, mindfulness, boeddhisme, taoisme, vodun, wat dan ook. Wat kwalijk is, is het presenteren van n absolute waarheid als De Oplossing aan kinderen (of mensen in het algemeen).quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:58 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oja even vergeten dat je in de dorre droogte van secularisme alleen mag doen alsof alles van jezelf komt.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zoals ik zei: er zijn meer smaken dan Jezus. Er zijn ook meer smaken dan Jezus en secularisme. Er zijn meer smaken dan Jezus, secularisme, islam, meditatie, mindfulness, boeddhisme, taoisme, vodun, wat dan ook. Wat kwalijk is, is het presenteren van n absolute waarheid als De Oplossing aan kinderen (of mensen in het algemeen).
Zo goed?
Prijsvrij is nog het minst lelijkequote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:26 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
90 uuuuro @:zipportal
Vind hem opzich wel oke. Weinig mis meequote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prijsvrij is nog het minst lelijke
Zal persoonlijk zijn maar die zwarte/donker gekleurde banen zijn niet mijn smaak.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind hem opzich wel oke. Weinig mis mee
Maar ik ben ook niet echt een verzamelaar
Laat mooi zien wat voor ellende het was, en hoe de “oude garde” trainers veel heeft tegengehouden. Gelukkig is dat nu veranderd en zijn die fossielen wegquote:
Ook hoe die 5 jaar op rij beste jeugdopleiding!!!! blijkbaar ook een beetje nattevingerwerk was.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Laat mooi zien wat voor ellende het was, en hoe de “oude garde” trainers veel heeft tegengehouden. Gelukkig is dat nu veranderd en zijn die fossielen weg
Prijsvrij zit wel hoog genoeg dat een spelersnaam nog boven het nummer kan. Maar dat zal wel weer niet mogen in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:26 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Skandalig doer.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:26 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even wennen aan die vleugels.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:26 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |