Het is toch hartstikke simpel. Ze hebben zich nog nooit bewezen op een hoger niveau dan de Eredivisie. En laatst bij Nederland ging het ook compleet mis met een beetje weerstand. Die van Ajax hebben zich nog bewezen in de CL vorig jaar. Nog zo'n kut seizoen en het stort daar ook wel in. Win je volgend jaar in de CL en hou je 4 x de 0, dan gaan die biedingen ook ontzettend hard de lucht in.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bedoelt die slachtpartijtjes tegen Napoli en Liverpool?
Nee ik begrijp het merk-idee natuurlijk wel, maar het is ook wel totale onzin. Dan scout je vooral niet goed. Zou je niet 10 miljoen minder willen uitgeven aan een betere verdediger van de kampioen, denk ik dan. Toch wel gek dat het niet zo werkt. Zoals ik al zei, voor een bedrag van 25/30 miljoen zou dat de eerste speler zijn die ik bij ons zou plunderen.
Om echt moedeloos van te worden, altijd die boosheid. Men zoekt het ook op, want ook boos zijn levert dopamine op.quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen zijn tegenwoordig snel boos.
[ twitter ]
We zijn geen Aldiquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:21 schreef Vis1980 het volgende:
Ben ik een zeikerd om te denken dat de kans nog steeds aanzienlijk is dat de selectie door transfers in de aankomende weken toch uit elkaar valt. Als men tot akkoord komt over Geertruida, zie ik andere spelers sneller kiezen om ook te vertrekken. Daarom lijk het mij cruciaal dat ie blijft.
Als men 25 miljoen neerlegt, is Geertruida weg. Dan ben ik bang dat bijvoorbeeld een Hancko ook eerder ja zegt tegen een aanbieding en dan Gimenez enz. Maar goed, het is wat paniekerig.quote:
Mwoah. Wieffer en Geertruida deden het helemaal niet slecht in het NL elftal dus dat is een beetje onzin. Verder eens.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Het is toch hartstikke simpel. Ze hebben zich nog nooit bewezen op een hoger niveau dan de Eredivisie. En laatst bij Nederland ging het ook compleet mis met een beetje weerstand. Die van Ajax hebben zich nog bewezen in de CL vorig jaar. Nog zo'n kut seizoen en het stort daar ook wel in. Win je volgend jaar in de CL en hou je 4 x de 0, dan gaan die biedingen ook ontzettend hard de lucht in.
Heb je Geertruida niet zien teruglopen bij die tegengoal? Dat zal voor mij als club wel een reden zijn om goed na te denken. Hij wandelt gewoon.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Wieffer en Geertruida deden het helemaal niet slecht in het NL elftal dus dat is een beetje onzin. Verder eens.
Los daarvan is het ook gewoon zo dat een Taylor waarschijnlijk ook makkelijk 20 miljoen op zou leveren terwijl hij dat natuurlijk bij lange na niet waard is. Heeft het op geen enkel niveau laten zien. Het is ook gewoon het merk, wat ze overigens zelf hebben opgebouwd hoor dus ik bedoel daar niks verkeerds mee.
Overigens ben ik het niet helemaal eens met @:gurneyisbestoke want Timber is echt een hele talentvolle verdediger die in ieder geval al veel goede potjes heeft gespeeld. Ook in het NL Elftal. Op het WK was hij ook prima.
Beoordeel hem liever op zijn prestaties in het Feyenoordshirt waar hij Europees ook al twee seizoenen lang bij de sterkhouders zit (met name Roma uit was erg goed). Kreeg ook niet voor niets de voorkeur boven wonderkind Timber.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heb je Geertruida niet zien teruglopen bij die tegengoal? Dat zal voor mij als club wel een reden zijn om goed na te denken. Hij wandelt gewoon.Ook Frankrijk uit verzoop die (geen schande verder, want dat deed iedereen, maar dat is wel de top). Nogmaals prima dat die goed speelt tegen RKC en Utrecht, maar 25 miljoen is toch gewoon een mooi bedrag. En eens dat Taylor dat ook niet waard is, maar dat komt puur door de naam Ajax. Zelfde als Engelsen. Die zijn standaard 25 miljoen meer waard.
Eerlijk is eerlijk, hij (Taylor) was de enige speler die niet afging met Jong Oranje, vond hem stukken beter dan de rest iig. Wil niet meteen zeggen dat hij weet ik veel waard zou moeten zijn, maar het viel mij wel op.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Wieffer en Geertruida deden het helemaal niet slecht in het NL elftal dus dat is een beetje onzin. Verder eens.
Los daarvan is het ook gewoon zo dat een Taylor waarschijnlijk ook makkelijk 20 miljoen op zou leveren terwijl hij dat natuurlijk bij lange na niet waard is. Heeft het op geen enkel niveau laten zien. Het is ook gewoon het merk, wat ze overigens zelf hebben opgebouwd hoor dus ik bedoel daar niks verkeerds mee.
Overigens ben ik het niet helemaal eens met @:gurneyisbestoke want Timber is echt een hele talentvolle verdediger die in ieder geval al veel goede potjes heeft gespeeld. Ook in het NL Elftal. Op het WK was hij ook prima.
Wel een beetje flauw om zo'n momentje eruit te pikken (overigens vond ik dat geen wandeltempo, maar dat daargelaten), want als je op die manier spelers gaat beoordelen snap ik al helemaal niet waarom je Timber haalt en zou je zelfs kunnen beargumenteren dat je een Frenkie ook niet zou moeten halen. Wat natuurlijk onzin is. Overall deed Geertruida het heel aardig op die pot tegen Frankrijk na inderdaad toen iedereen door het ijs zakte.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heb je Geertruida niet zien teruglopen bij die tegengoal? Dat zal voor mij als club wel een reden zijn om goed na te denken. Hij wandelt gewoon.Ook Frankrijk uit verzoop die (geen schande verder, want dat deed iedereen, maar dat is wel de top).
Een beetje popiejopie uitspraak, want Geertruida heeft ook niet tegen de minste Europese tegenstanders gespeeld de afgelopen twee jaar en was daar eigenlijk bijna iedere wedstrijd een van de betere. Op basis van afgelopen seizoen zou ik Geertruida verkiezen boven Timber, maar laatstgenoemde heeft vaak genoeg laten zien enorm veel talent te hebben en heeft ook genoeg goede Europese wedstrijden achter zijn naam.quote:Nogmaals prima dat die goed speelt tegen RKC en Utrecht, maar 25 miljoen is toch gewoon een mooi bedrag. En eens dat Taylor dat ook niet waard is, maar dat komt puur door de naam Ajax. Zelfde als Engelsen. Die zijn standaard 25 miljoen meer waard.
Alleen de laatste wedstrijd hoor, verder was Taylor niet veel soeps en bij Ajax afgelopen seizoen was het toch ook niet om aan te zien. Vlees noch vis speler.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, hij (Taylor) was de enige speler die niet afging met Jong Oranje, vond hem stukken beter dan de rest iig. Wil niet meteen zeggen dat hij weet ik veel waard zou moeten zijn, maar het viel mij wel op.
Hartman viel enigszins tegen en Timber was gewoon slecht.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Alleen de laatste wedstrijd hoor, verder was Taylor niet veel soeps en bij Ajax afgelopen seizoen was het toch ook niet om aan te zien. Vlees noch vis speler.
Hahahaha, is dat echt? Totaal geen leestekens...quote:
Dit is fake mag ik hopen anders is het de OLO.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit is fake mag ik hopen anders is het de OLO.Niet fake, je hebt hem toch wel eens horen pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al komt hij nu terecht niet meer voor een cameraVBL SC influencer
Left, right, behind
Ow, nee nog nooit, ik mute die lui altijd. Wat een mongool.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet fake, je hebt hem toch wel eens horen praten
Al komt hij nu terecht niet meer voor een camera
Prima, maar nogmaals Timber en De Jong hadden het al op de grote podia laten zien. Ik vind de Conference leaque geen graadmeter en serieuze clubs zullen dat ook niet vinden. En op basis van de EL worden toch ook niet snel zulke bedragen neergelegd. Ik blijf erbij dat je die pas gaat vangen na een goed CL seizoen of EK/WK. Anders ontstaat er geen hype.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel een beetje flauw om zo'n momentje eruit te pikken (overigens vond ik dat geen wandeltempo, maar dat daargelaten), want als je op die manier spelers gaat beoordelen snap ik al helemaal niet waarom je Timber haalt en zou je zelfs kunnen beargumenteren dat je een Frenkie ook niet zou moeten halen. Wat natuurlijk onzin is. Overall deed Geertruida het heel aardig op die pot tegen Frankrijk na inderdaad toen iedereen door het ijs zakte.
[..]
Een beetje popiejopie uitspraak, want Geertruida heeft ook niet tegen de minste Europese tegenstanders gespeeld de afgelopen twee jaar en was daar eigenlijk bijna iedere wedstrijd een van de betere. Op basis van afgelopen seizoen zou ik Geertruida verkiezen boven Timber, maar laatstgenoemde heeft vaak genoeg laten zien enorm veel talent te hebben en heeft ook genoeg goede Europese wedstrijden achter zijn naam.
Daar ben ik het ook helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..] Ik blijf erbij dat je die pas gaat vangen na een goed CL seizoen of EK/WK. Anders ontstaat er geen hype.![]()
Precies. Twee seizoenen geleden was Timber dan ook echt enorm goed, zowel bij zijn club als in Oranje. Ik denk dat hij vorig jaar voor meer geld was verkocht. Draai een goed seizoen in de CL en spelers zijn minimaal het dubbele waard. Draai een aantal goede seizoenen en zelfs je bankspelers zijn enorme inkomsten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Prima, maar nogmaals Timber en De Jong hadden het al op de grote podia laten zien. Ik vind de Conference leaque geen graadmeter en serieuze clubs zullen dat ook niet vinden. En op basis van de EL worden toch ook niet snel zulke bedragen neergelegd. Ik blijf erbij dat je die pas gaat vangen na een goed CL seizoen of EK/WK. Anders ontstaat er geen hype.Ohja ik vind het bedrag voor Timber ook erg hoog, maar dat komt ook niet door afgelopen seizoen. En ik sluit niet uit dat Geertruida niet minder is, maar snap wel dat ze er geen 30+ voor gaan betalen.
Zo goed deden ze het toch ook niet in dat toernooi? Keertje doorgegaan in een toen vrij grote lollerpoule (daarna meteen eruit) en twee keer meteen eruit in de groepsfase.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Precies. Twee seizoenen geleden was Timber dan ook echt enorm goed, zowel bij zijn club als in Oranje. Ik denk dat hij vorig jaar voor meer geld was verkocht. Draai een goed seizoen in de CL en spelers zijn minimaal het dubbele waard. Draai een aantal goede seizoenen en zelfs je bankspelers zijn enorme inkomsten.
Maar je ziet ook hoe snel het in elkaar kan donderen, das ook weer zo mooi aan voetbal.Als ze daar nog zo'n slecht jaar draaien, is dat financiële voordeel ook niet meer zo sterk.
Precies. Ik vind het allemaal een beetje onzin. Ik ben er ook helemaal niet mee eens dat Timber zich tegen grotere tegenstanders bewezen heeft.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo goed deden ze het toch ook niet in dat toernooi? Keertje doorgegaan in een toen vrij grote lollerpoule (daarna meteen eruit) en twee keer meteen eruit in de groepsfase.
Misschien niet, maar ik vond tot afgelopen seizoen Timber spectaculair goed.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo goed deden ze het toch ook niet in dat toernooi? Keertje doorgegaan in een toen vrij grote lollerpoule (daarna meteen eruit) en twee keer meteen eruit in de groepsfase.
Ik zie het een beetje anders. Een goede scouting hebben staat niet gelijk aan een goede vervanging. Sommige spelers scout je prima maar komen niet uit de verf (Wålemark bijvoorbeeld). En anderen doen er een halfjaar over om er echt door te komen. Het is wel een risico om hem te vervangen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Tja aan de andere kant is onze scouting prima op orde toch? Dan geldt ook, als je daar geld inpompt komt er weer meer geld uit.
Ik zou Geert voor 25 mil echt verkopen hoor. Voor een rechtsback he, dat is echt wel te vervangen.
Denk het wel hoor, je moet je alleen afvragen of die 5-10 miljoen minder zijn vertrek waard is. Helemaal gezien het geld in de CL vanaf 2024quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie het een beetje anders. Een goede scouting hebben staat niet gelijk aan een goede vervanging. Sommige spelers scout je prima maar komen niet uit de verf (Wålemark bijvoorbeeld). En anderen doen er een halfjaar over om er echt door te komen. Het is wel een risico om hem te vervangen.
Ik denk dat je het gokje met Geertruida wel moet nemen. De kans lijkt mij vrij klein dat je aankomende zomer een aannemelijk lager bedrag voor hem vangt, zelfs met één seizoen contract.
Nou ja, als je nu al geen biedingen over de 20 miljoen lijkt te vangen lijkt mij dat wel. Volgend seizoen maar eens goed de Geertruida-hype in de CL aanslingeren. Als ie eenmaal op de radar komt blijft het wisselgeld voor de grote clubs.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk het wel hoor, je moet je alleen afvragen of die 5-10 miljoen minder zijn vertrek waard is. Helemaal gezien het geld in de CL vanaf 2024
Klopt wel.. Jorgensen deed het in de CL wel aardig, ondanks de beroerde resultaten. Prompt had Newcastle er 17 miljoen voor over.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Het is toch hartstikke simpel. Ze hebben zich nog nooit bewezen op een hoger niveau dan de Eredivisie. En laatst bij Nederland ging het ook compleet mis met een beetje weerstand. Die van Ajax hebben zich nog bewezen in de CL vorig jaar. Nog zo'n kut seizoen en het stort daar ook wel in. Win je volgend jaar in de CL en hou je 4 x de 0, dan gaan die biedingen ook ontzettend hard de lucht in.
Dan hebben ze wel heel weinig vertrouwen in onze feestnegerquote:
De ene is beter in A en de andere is beter in B.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:07 schreef Ramboetan het volgende:
Ben van mening dat supporters van zowel Ajax en Feyenoord blij zouden zijn als ze beide spelers in hun selectie zouden hebben. De ene is beter in A en de andere beter in B. Wat ze denk ik wel gemeen hebben is dat het (nog) geen echte leiders zijn in de defensie. Dit seizoen was dat goed te zien bij Timber.
Dan nog zie ik Feyenoord eerder een linkspoot dan een rechtspoot halen eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hebben ze wel heel weinig vertrouwen in onze feestneger
En terecht
De ene kan beter dribbelen en de andere kan beter koppen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De ene is beter in A en de andere is beter in B.
De bal is rond, en het kan vriezen en het kan dooien.
Gek, de kwaliteit van Geert ligt nou net in het indribbelen en zo een extra middenvelder krijgen. Daarom kreeg hij ook de voorkeur boven Timber in oranje.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:44 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
De ene kan beter dribbelen en de andere kan beter koppen.
De ene kan beter praten en de andere kan beter luisteren.
Wat doe je kinderachtig?
Waar is Timber beter in eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Gek, de kwaliteit van Geert ligt nou net in het indribbelen en zo een extra middenvelder krijgen. Daarom kreeg hij ook de voorkeur boven Timber in oranje.
Ah nog iemand die kinderachtig is. Mijn punt is dat ze beide goed zijn en dat ze waarschijnlijk ook van elkaar vinden. Misschien vind jij dat Geertruida beter in alles is dan Timber. Is natuurlijk niet zo.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Gek, de kwaliteit van Geert ligt nou net in het indribbelen en zo een extra middenvelder krijgen. Daarom kreeg hij ook de voorkeur boven Timber in oranje.
Negers kunnen nou eenmaal niet keepen. Tenzij ze doping gebruiken dan.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:58 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ah nog iemand die kinderachtig is. Mijn punt is dat ze beide goed zijn en dat ze waarschijnlijk ook van elkaar vinden. Misschien vind jij dat Geertruida beter in alles is dan Timber. Is natuurlijk niet zo.
Kan ook niet al te veel verwachten van iemand die Onana een slechte keeper vindt omdat hij zwart is.
Denk dat hij wel een betere basistechniek heeftquote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waar is Timber beter in eigenlijk?
Wat is er kinderachtig aan zeggen dat Geertruida beter kan indribbelen dan Timber?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 13:58 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ah nog iemand die kinderachtig is. Mijn punt is dat ze beide goed zijn en dat ze waarschijnlijk ook van elkaar vinden. Misschien vind jij dat Geertruida beter in alles is dan Timber. Is natuurlijk niet zo.
Ik denk dat je dat gokje met Hancko en Gimenez moet nemen waar ook naar gehengeld wordt. Dit geeft je wat leverage.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie het een beetje anders. Een goede scouting hebben staat niet gelijk aan een goede vervanging. Sommige spelers scout je prima maar komen niet uit de verf (Wålemark bijvoorbeeld). En anderen doen er een halfjaar over om er echt door te komen. Het is wel een risico om hem te vervangen.
Ik denk dat je het gokje met Geertruida wel moet nemen. De kans lijkt mij vrij klein dat je aankomende zomer een aannemelijk lager bedrag voor hem vangt, zelfs met één seizoen contract.
Jeetje.. Dat hij vindt dat Geertruida een betere dribbel heeft dan Timber is natuurlijk niet kinderachtig. De manier waarop het wordt gezegd is wat kinderachtig. Je zin beginnen met “Gek, ….” Is wat mij betreft kinderachtig wetende, want jullie zijn denk ik niet achterlijk, dat zowel Timber als Geertruida goede spelers zijn met veel kwaliteit.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat is er kinderachtig aan zeggen dat Geertruida beter kan indribbelen dan Timber?
toch wat inhoudelijker dan ‘de een is beter in A en de ander is beter in B’ (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |