Ik geloof niet zo dat niemand die shirts gaat kopen. Zaterdag loopt het gewoon weer storm.quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is castore eigenlijk blij met de hele situatie?
Sponsoren ze een nieuwe club gaat niemand de shirtjes kopen omdat er prijsvrij op de rug staat.
Ik vind het dan vooral grappig dat al die 'boomers' altijd wel weglopen met dat gouden gids shirt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben het er wel mee eens eigenlijk, voetbalshirtjes dragen doe je maar als je zelf op het veld staat anders ben je gewoon een waanzinnige tokkie. Snap die ophef ook nooit zo van al die boze semi-boomers op twitter die nu aangeven dat ze echt geen voetbalshirtje gaan kopen1!1!
Dat deden ze toch al nooit, de doelgroep zijn kinderen.
Dat walgelijke oranje-blauwe uitshirt dat ook niemand zou kopen!!!! werd het meest verkochte uitshirt ooit toch?quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo dat niemand die shirts gaat kopen. Zaterdag loopt het gewoon weer storm.
Precies ja. Net als met veel andere onderwerpen hoor je nu de schreeuwende minderheid. Dan lijkt het heel groot, maar in praktijk scheelt het 99% van de klanten HELEMAAL NIKS.quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat walgelijke oranje-blauwe uitshirt dat ook niemand zou kopen!!!! werd het meest verkochte uitshirt ooit toch?
Mensen zijn tegenwoordig snel boos.quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Precies ja. Net als met veel andere onderwerpen hoor je nu de schreeuwende minderheid. Dan lijkt het heel groot, maar in praktijk scheelt het 99% van de klanten HELEMAAL NIKS.
Dat begint ook wel steeds meer telegraaf-vormen aan te nemen, die Fabrizio.quote:
Welk bezwaar speelt er met de plattegrond? Puur grafisch?quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:48 schreef ZKA het volgende:
Issues met het Europese tenue. De dwarsliggers zijn Prijsvrij en UEFA.
- Prijsvrij: Naam mag niet bedrukt worden op deze shirts. Europees mag er namelijk niet met sponsoring op de rug gespeeld worden.
- UEFA: Stadsplattegrond kunnen ze moeilijk over gaan doen.
Verkoop tot nader order uitgesteld.
Ik vind vooral die semi interessante profielfoto hilarisch. Lekker tof doen met je telefoon aan je oorquote:Op donderdag 29 juni 2023 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat begint ook wel steeds meer telegraaf-vormen aan te nemen, die Fabrizio.
Ja, gedoe.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat begint ook wel steeds meer telegraaf-vormen aan te nemen, die Fabrizio.
Je begint bijna te denken dat die scoopjeszoekers zichzelf waanzinnig serieus nemen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vind vooral die semi interessante profielfoto hilarisch. Lekker tof doen met je telefoon aan je oorkijk eens hoe zakelijk ik aan het bellen ben met al mijn connecties
Ik ook wel. Elke keer gedoe met dat verlengen van zijn contract.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geertje zie ik wel vertrekken.
Anders krijg je volgend nog maar een resterend contractje van een jaar en daarna heel veel woede "We zijn toch geen ALDI!!"quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook wel. Elke keer gedoe met dat verlengen van zijn contract.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Ach, vorig jaar verkochten we 85% van het elftal en werden we kampioen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:33 schreef H.FR het volgende:
Tja, als je daar ook weer 25-30mln voor kunt krijgen. Dan snap ik het wel. Maar als hij ook gaat, zou ik verder niemand meer laten gaan. We spelen ten slotte wel CL komend jaar, daar wil je ook geen modderfiguur slaan.
Lekker gemakkelijk als je zelf zoals Pietje Puk voor 15 clubs bent, kans wordt groter om dan te gillen dat je kampioen wordt loserquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
de kakkerlakken die degraderen, oh het zou niet mooier kunnen zijn
Die truc meer jaren achter elkaar herhalen zou wel heel bijzonder zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, vorig jaar verkochten we 85% van het elftal en werden we kampioen.
Maar eens, ik zou ook niet veel meer willen zien vertrekken. Juist wel benieuwd wat Arne met een selectie kan die bij elkaar blijft.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)geen-bod-uitgebrachtquote:Feyenoord heeft nog geen officieel bod ontvangen op Lutsharel Geertruida. De kampioen is wel op de hoogte van de interesse van RB Leipzig, maar noemt die 'nog niet serieus'. 'Er is belangstelling, maar het is zeker geen concreet verhaal', zegt algemeen directeur Dennis te Kloese.
De verwachting is wel dat de Duitse topclub zich nog een keer zal melden. Feyenoord heeft niet de noodzaak te moeten verkopen. Geertruida verlengde in maart nog zijn contract tot de zomer van 2025. De verdediger maakt een snelle ontwikkeling door. Hij debuteerde – ook in maart – voor het Nederlands elftal van bondscoach Ronald Koeman.
Dat Feyenoord niet hoeft te verkopen, is iets anders dan dat de club niet wil. Mocht er volgens Te Kloese interesse zijn voor spelers, dan 'moet het goed zijn voor alle partijen en voornamelijk voor Feyenoord als belangrijkste partij.' Het is afwachten of RB Leipzig met een transfersom komt waarin Feyenoord zich zal kunnen vinden.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:32 schreef Caland het volgende:
Geertruida weg zou wel fataal zijn met een Trauner die passé is en Kasandinges erachter.Volgend jaar PrijsVrij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zie email 27 oktober
Over een maand alweer de eerste prijs in eigen Kuip pakken, dus denk het niet.quote:
Fabrizio in the mudquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)geen-bod-uitgebracht
Fabrizio zat er weer eens naast.
Dat kan nog best tegenvallen gezien het moment in de voorbereiding, al is er wel het thuisvoordeel.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Over een maand alweer de eerste prijs in eigen Kuip pakken, dus denk het niet.
PSV thuis is voor ons ongeveer wat Feyenoord thuis voor Ajax was.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan nog best tegenvallen gezien het moment in de voorbereiding, al is er wel het thuisvoordeel.
PSV speelt niet thuisquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan nog best tegenvallen gezien het moment in de voorbereiding, al is er wel het thuisvoordeel.
Ja daar verwacht ik ook niet zo veel van.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die denken zeker dat als hij daar flopt wij hem weer voor minimaal hetzelfde bedrag terugkopen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:31 schreef zoekeenleven het volgende:
Leipzig is wel echt een kut club trouwens
Alsof Geert daar gaat floppen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Die denken zeker dat als hij daar flopt wij hem weer voor minimaal hetzelfde bedrag terugkopen.
Dat gaat jullie Timber niet opbrengen hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alsof Geert daar gaat floppen.
Het is geen Timber waar je 50 miljoen betaalt voor een speler die eigenlijk helemaal niet zo veel kan.
Ja @GurneyIsBestOke .quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat gaat jullie Timber niet opbrengen hoor.
Mwah, komt uit de jeugdopleiding van Ajax, daar betaal je wel extra voor natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat gaat jullie Timber niet opbrengen hoor.
Onderin de 20quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:25 schreef Scrummie het volgende:
Je ziet de meest idiote bedragen alweer voorbij komen bij Geertruida op Twitter
Wat vinden jullie? Ik gok op 15-20 miljoen, en zou dat een prima bedrag vinden.
Je weet het nooit, moet zeggen dat ik hem niet zo gevolgd heb of hij is me niet zo opgevallen, van wat ik gezien heb vond ik Geertruida en Kokcu er echt bovenuit steken.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, komt uit de jeugdopleiding van Ajax, daar betaal je wel extra voor natuurlijk.
Dan heb je Hancko gemist gok ik (hoewel Geert op een goede derde plek kwam, wel met afstand op die twee).quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je weet het nooit, moet zeggen dat ik hem niet zo gevolgd heb of hij is me niet zo opgevallen, van wat ik gezien heb vond ik Geertruida en Kokcu er echt bovenuit steken.
Die was ook wel goed en komt bij mij dan op 3, maar ik heb ook niet alles gezien.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je Hancko gemist gok ik (hoewel Geert op een goede derde plek kwam, wel met afstand op die twee).
Voor iemand die nooit de CL heeft gespeeld?quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:25 schreef Scrummie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
15-20 zou wel een logisch bedrag zijn ja. Alles daarboven is meer dan verwacht.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:25 schreef Scrummie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |