quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:32 schreef Caland het volgende:
Geertruida weg zou wel fataal zijn met een Trauner die passé is en Kasandinges erachter.Volgend jaar PrijsVrij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zie email 27 oktober
Over een maand alweer de eerste prijs in eigen Kuip pakken, dus denk het niet.quote:
Fabrizio in the mudquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)geen-bod-uitgebracht
Fabrizio zat er weer eens naast.
Dat kan nog best tegenvallen gezien het moment in de voorbereiding, al is er wel het thuisvoordeel.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Over een maand alweer de eerste prijs in eigen Kuip pakken, dus denk het niet.
PSV thuis is voor ons ongeveer wat Feyenoord thuis voor Ajax was.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan nog best tegenvallen gezien het moment in de voorbereiding, al is er wel het thuisvoordeel.
PSV speelt niet thuisquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan nog best tegenvallen gezien het moment in de voorbereiding, al is er wel het thuisvoordeel.
Ja daar verwacht ik ook niet zo veel van.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die denken zeker dat als hij daar flopt wij hem weer voor minimaal hetzelfde bedrag terugkopen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:31 schreef zoekeenleven het volgende:
Leipzig is wel echt een kut club trouwens
Alsof Geert daar gaat floppen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Die denken zeker dat als hij daar flopt wij hem weer voor minimaal hetzelfde bedrag terugkopen.
Dat gaat jullie Timber niet opbrengen hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alsof Geert daar gaat floppen.
Het is geen Timber waar je 50 miljoen betaalt voor een speler die eigenlijk helemaal niet zo veel kan.
Ja @GurneyIsBestOke .quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat gaat jullie Timber niet opbrengen hoor.
Mwah, komt uit de jeugdopleiding van Ajax, daar betaal je wel extra voor natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat gaat jullie Timber niet opbrengen hoor.
Onderin de 20quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:25 schreef Scrummie het volgende:
Je ziet de meest idiote bedragen alweer voorbij komen bij Geertruida op Twitter
Wat vinden jullie? Ik gok op 15-20 miljoen, en zou dat een prima bedrag vinden.
Je weet het nooit, moet zeggen dat ik hem niet zo gevolgd heb of hij is me niet zo opgevallen, van wat ik gezien heb vond ik Geertruida en Kokcu er echt bovenuit steken.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, komt uit de jeugdopleiding van Ajax, daar betaal je wel extra voor natuurlijk.
Dan heb je Hancko gemist gok ik (hoewel Geert op een goede derde plek kwam, wel met afstand op die twee).quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je weet het nooit, moet zeggen dat ik hem niet zo gevolgd heb of hij is me niet zo opgevallen, van wat ik gezien heb vond ik Geertruida en Kokcu er echt bovenuit steken.
Die was ook wel goed en komt bij mij dan op 3, maar ik heb ook niet alles gezien.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je Hancko gemist gok ik (hoewel Geert op een goede derde plek kwam, wel met afstand op die twee).
Voor iemand die nooit de CL heeft gespeeld?quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:25 schreef Scrummie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
15-20 zou wel een logisch bedrag zijn ja. Alles daarboven is meer dan verwacht.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:25 schreef Scrummie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |