Geen bankerlap gezet dus tracklimits nekten hem in Q2.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:08 schreef LTVDK het volgende:
Ohja, sprintraceweekend dus de kwalificatie op vrijdag![]()
Maar wat heeft Perez deze keer weer lopen kutten dat die weer zo dramatisch geklasseerd is?
Sluiproute genomenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:08 schreef LTVDK het volgende:
Ohja, sprintraceweekend dus de kwalificatie op vrijdag![]()
Maar wat heeft Perez deze keer weer lopen kutten dat die weer zo dramatisch geklasseerd is?
ja clown dat typ ik net 2 minuten voor jou post zelf ook alquote:
Dat klinkt niet heel handig van hem. Zo maar eens kijken of de samenvatting al op F1TV staatquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen bankerlap gezet dus tracklimits nekten hem in Q2.
Hij werd nog gemaand door het team om dat wιl te doen.. Nou ja, kijk zelf maarquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel handig van hem. Zo maar eens kijken of de samenvatting al op F1TV staat
Op YouTube wel iig:quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel handig van hem. Zo maar eens kijken of de samenvatting al op F1TV staat
Ferrari heeft Big Brain Hannah van Red Bull nodig en niet Lewis Hamiltonquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah dat was Ferrari dat Lewis op de lijst staat om gehaald te worden en de technisch directeur Pierre Wachι van Red Bull
Ben benieuwd hoeveel het morgen zijn tijdens de sprintkwaliquote:
ik denk veel minder.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel het morgen zijn tijdens de sprintkwali
Verstappen had in Q2 ook geen bankerlap gddet toch of was het gewoon een foutje? (Ik heb het maar half kunnen zien zonder geluid)quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen bankerlap gezet dus tracklimits nekten hem in Q2.
Max ging voor de P1, Ze wisten bij Perez dat er nog maar 1 kans was gezien de tijd en dat hij toch niet op P1 hoefde te komen maar dat hij Q3 moest gaan halenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Verstappen had in Q2 ook geen bankerlap gddet toch of was het gewoon een foutje?
Niet bij zijn eerste poging nee. Maar wel ruim op tijd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Verstappen had in Q2 ook geen bankerlap gddet toch of was het gewoon een foutje? (Ik heb het maar half kunnen zien zonder geluid)
Daar is z'n voorwiel toch nog binnen de lijnen?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:19 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
op deze bocht zat geen limit geplakt?
Dat is geen overschrijding van de limietquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:19 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
op deze bocht zat geen limit geplakt?
Daarom vroeg ik dus of er op deze bocht geen limiet zatquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:23 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Daar is z'n voorwiel toch nog binnen de lijnen?
dat was mn vraag idd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
Dat was bocht 4 en daar zitten geen limieten op, alleen op 6, 9 en 10
Jammer he, niet kunnen janken over Lewis, en dan ben je een uur bezig iets te zoekenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was mn vraag idd.
duidelijk thanks voor het antwoord
schat ik was geen uur bezig. Was in 2 minuten bij de juiste tijd en het was slechts een vraag.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:30 schreef PS. het volgende:
[..]
Jammer he, niet kunnen janken over Lewis, en dan ben je een uur bezig iets te zoeken
Wachι hadden ze al geprobeerd, maar die had geweigerd, had ik een tijdje terug gelezen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah dat was Ferrari dat Lewis op de lijst staat om gehaald te worden en de technisch directeur Pierre Wachι van Red Bull
Nah sorry dan, maar het gefiocus op die ene bepaalde coureur begint hier wel stront irritant te worden. Wellicht ben ik dan inderdaad bij jou verkeerd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
schat ik was geen uur bezig. Was in 2 minuten bij de juiste tijd en het was slechts een vraag.
verder niets.
En als je mij een beetje kent weet je dat ik al helemaal niet JANK over een coureur. Ik stel een vraag.
ja zoiets dacht ik ook gelezen te hebben. waren de woorden van viaplays Giedoquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wachι hadden ze al geprobeerd, maar die had geweigerd, had ik een tijdje terug gelezen.
Misschien moet je dan niet zelf op alle vragen gaan zoeken of iemand de focus ergens op heeft liggen of gewoon een neutrale kijker is met een oprechte vraag.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:34 schreef PS. het volgende:
[..]
Nah sorry dan, maar het gefiocus op die ene bepaalde coureur begint hier wel stront irritant te worden. Wellicht ben ik dan inderdaad bij jou verkeerd.
Geniet toch gewoon met zn allen van het raceweekend ipv overal zout op te leggen.
Dat komt omdat ik ook een neutrale kijker ben. En vanaf deel 1 van deze race gaat het constant over alles wat Mercedes doet, of wat Lewis zegt. Het is gewoon echt irritant aan het worden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Misschien moet je dan niet zelf op alle vragen gaan zoeken of iemand de focus ergens op heeft liggen of gewoon een neutrale kijker is met een oprechte vraag.
Sowieso je zo druk maken om wat anderen posten is veel te vermoeiend.
Ehm, denk dat je niet echt wakker bent, ik zie echt niemand hem hier verdedigenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:38 schreef DeeBee het volgende:
Kneusje De VriesEn iedereen hier hem maar verdedigen
Zonder track limits stond hij voor Tsunodaquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:38 schreef DeeBee het volgende:
9 van de 10 keer dat zoiets hier gemeld wordt is het niet serieus en juist om een beetje te klierenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met Lewis, maar alleen maar lezen dat hij wordt voorgetrokken, elke scheet wat hij laat lezen begint echt wel tot een zielig niveau te komen hier.
Parodie op een F1 coureur.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:38 schreef DeeBee het volgende:
Vanuit jou misschien, velen zijn hier serieus een dagtaak van aan het maken,quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
9 van de 10 keer dat zoiets hier gemeld wordt is het niet serieus en juist om een beetje te klieren
er worden ook dingen gemeld over Perez, Stroll, Albon, De vries,Lec,norrisquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
9 van de 10 keer dat zoiets hier gemeld wordt is het niet serieus en juist om een beetje te klieren
Ja, maar dat gaat dan ook daadwerkelijk ergens over.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er worden ook dingen gemeld over Perez, Stroll, Albon, De vries,Lec,norris
klopt en over Ricciardoquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er worden ook dingen gemeld over Perez, Stroll, Albon, De vries,Lec,norris
Als er dan terug geklierd wordt dan beginnen de MOD's serieus vervelend te worden want dat zijn 100% Max fappersquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
In de quali zijn ze wel eerder sterk geweest dit seizoen, maar in de race zakt het dan weer als een kaartenhuis in elkaar.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
Wel mooi dat McLaren langzaam maar zeker weer naar voren aan het komen is.
En in een Red Bull op de eerste startrij.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zonder track limits stond hij voor Tsunoda
Dat roep je al jαren en jαren. Slaat nergens op en sloeg nergens op. Je kreeg zelfs een eigen F1-topic elders en nog was het niet goed.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:41 schreef PS. het volgende:
[..]
Vanuit jou misschien, velen zijn hier serieus een dagtaak van aan het maken,
Hopelijk kunnen ze het nu wel volhoudenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
In de quali zijn ze wel eerder sterk geweest dit seizoen, maar in de race zakt het dan weer als een kaartenhuis in elkaar.
Wou het net plaatsen. Hoop dat het meevalt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:56 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Ja, dan mis je toch een Brits paspoort.
om 20.00u moest hij zich melden idd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:56 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Zonder te kijken, Connelly?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:56 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
toch weer connellyquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
om 20.00u moest hij zich melden idd.
zullen het wel horen
[ afbeelding ]
Handige jongen die Checoquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet bij zijn eerste poging nee. Maar wel ruim op tijd.
Perez deed het bij zijn laatste poging en ondanks reminder vh team nog steeds niet..
Als dat hinderen van Alonso geen straf oplevert kan dit dat ook niet zijn.quote:
In de snelle ronde is het wel hinderlijk. Maar hoe Alonso werd gehinderd was wel vele malen erger, daar gebeurde ook niks mee.quote:
volgens mij werd dat idd bij viaplay ook genoemd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:07 schreef PS. het volgende:
[..]
Als dat hinderen van Alonso geen straf oplevert kan dit dat ook niet zijn.
ik dacht trouwens dat dit Perez was.
Connely zit bij de stewards, dat word een straf. Die gast is zo anti-max als maar kan.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:08 schreef PS. het volgende:
[..]
In de snelle ronde is het wel hinderlijk. Maar hoe Alonso werd gehinderd was wel vele malen erger, daar gebeurde ook niks mee.
Het is zo marginaal geweest dat ik mij niet voor kan stellen dat het straf op gaat leverenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:08 schreef PS. het volgende:
[..]
In de snelle ronde is het wel hinderlijk. Maar hoe Alonso werd gehinderd was wel vele malen erger, daar gebeurde ook niks mee.
De FIA blijft je verbazen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is zo marginaal geweest dat ik mij niet voor kan stellen dat het straf op gaat leveren
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:09 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Connely zit bij de stewards, dat word een straf. Die gast is zo anti-max als maar kan.
Volgens mij valt dat wel mee. Max schijnt goed met hem overweg te kunnen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:09 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Connely zit bij de stewards, dat word een straf. Die gast is zo anti-max als maar kan.
Inmiddels wel wellichtquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Max schijnt goed met hem overweg te kunnen.
Uiteraardquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:19 schreef Nizno het volgende:
Grappig om nu twitter te lezen hoeveel er geroepen wordt dat Max wel 6 plekken zou moeten krijgen en blabla.
quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ twitter ]
translate via google
Hij verdient het om al zijn punten te laten verwijderen, hij is een gevaar, hij had hem kunnen doden.
Je kunt het op 2 manieren lezen. Ik ken helaas niet genoeg Spaans om het in de goede context te kunnen lezen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ twitter ]
translate via google
Hij verdient het om al zijn punten te laten verwijderen, hij is een gevaar, hij had hem kunnen doden.
w...t...f*....?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ twitter ]
translate via google
ah shit, zie nu pas dat jij dit filmpje al geplaatst hadquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ twitter ]
translate via google
Daarom zeg ik ook google laten vertalen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt het op 2 manieren lezen. Ik ken helaas niet genoeg Spaans om het in de goede context te kunnen lezen.
Gezien de woordkeuze in de vertaling sluit ik dat niet uitquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook google laten vertalen.
Geen idee of dit echt de context is natuurlijk.
Het kan ook puur sarcasme zijn dat ik niet lees
Neem aan dat dit sarcasme is, is duidelijk over de top.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook google laten vertalen.
Geen idee of dit echt de context is natuurlijk.
Het kan ook puur sarcasme zijn dat ik niet lees
Ik gebruik het helemaal niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:30 schreef Nizno het volgende:
ik zie nu wel alweer waarom ik twitter zo weinig gebruik. Jezus wat een lading spammerts zitten er op populaire hashtags
Al weet je het nooit met twitter maar een heleboel van die reacties zijn overduidelijk niet heel serieus.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:19 schreef Nizno het volgende:
Grappig om nu twitter te lezen hoeveel er geroepen wordt dat Max wel 6 plekken zou moeten krijgen en blabla.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:32 schreef franske19 het volgende:
[..]
Al weet je het nooit met twitter maar een heleboel van die reacties zijn overduidelijk niet heel serieus.
Dat staat los van een eventuele straf, lijkt mequote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:34 schreef Nizno het volgende:
de ronde was KMAG sowieso afgenomen door tracklimits blijkbaar?
[ twitter ]
Dat soort reacties kun je waarschijnlijk over Lewis ook tig keer vinden, je moet ook niet in de krochten van Twitter gaan zoekenquote:
zeg ik ook nietquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat staat los van een eventuele straf, lijkt me
heb alleen maar de hashtag #australianGPquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat soort reacties kun je waarschijnlijk over Lewis ook tig keer vinden, je moet ook niet in de krochten van Twitter gaan zoeken
Brit.quote:
Heerlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:43 schreef -XOR- het volgende:
Dit worden een hoop schuimbekkende tweets van woedende Britten.
En Mexicanen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:43 schreef -XOR- het volgende:
zie de 44 in de twitternaamquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:43 schreef -XOR- het volgende:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |