Nah sorry dan, maar het gefiocus op die ene bepaalde coureur begint hier wel stront irritant te worden. Wellicht ben ik dan inderdaad bij jou verkeerd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
schat ik was geen uur bezig. Was in 2 minuten bij de juiste tijd en het was slechts een vraag.
verder niets.
En als je mij een beetje kent weet je dat ik al helemaal niet JANK over een coureur. Ik stel een vraag.
ja zoiets dacht ik ook gelezen te hebben. waren de woorden van viaplays Giedoquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waché hadden ze al geprobeerd, maar die had geweigerd, had ik een tijdje terug gelezen.
Misschien moet je dan niet zelf op alle vragen gaan zoeken of iemand de focus ergens op heeft liggen of gewoon een neutrale kijker is met een oprechte vraag.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:34 schreef PS. het volgende:
[..]
Nah sorry dan, maar het gefiocus op die ene bepaalde coureur begint hier wel stront irritant te worden. Wellicht ben ik dan inderdaad bij jou verkeerd.
Geniet toch gewoon met zn allen van het raceweekend ipv overal zout op te leggen.
Dat komt omdat ik ook een neutrale kijker ben. En vanaf deel 1 van deze race gaat het constant over alles wat Mercedes doet, of wat Lewis zegt. Het is gewoon echt irritant aan het worden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Misschien moet je dan niet zelf op alle vragen gaan zoeken of iemand de focus ergens op heeft liggen of gewoon een neutrale kijker is met een oprechte vraag.
Sowieso je zo druk maken om wat anderen posten is veel te vermoeiend.
Ehm, denk dat je niet echt wakker bent, ik zie echt niemand hem hier verdedigenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:38 schreef DeeBee het volgende:
Kneusje De VriesEn iedereen hier hem maar verdedigen
Zonder track limits stond hij voor Tsunodaquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:38 schreef DeeBee het volgende:
9 van de 10 keer dat zoiets hier gemeld wordt is het niet serieus en juist om een beetje te klierenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met Lewis, maar alleen maar lezen dat hij wordt voorgetrokken, elke scheet wat hij laat lezen begint echt wel tot een zielig niveau te komen hier.
Parodie op een F1 coureur.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:38 schreef DeeBee het volgende:
Vanuit jou misschien, velen zijn hier serieus een dagtaak van aan het maken,quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
9 van de 10 keer dat zoiets hier gemeld wordt is het niet serieus en juist om een beetje te klieren
er worden ook dingen gemeld over Perez, Stroll, Albon, De vries,Lec,norrisquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
9 van de 10 keer dat zoiets hier gemeld wordt is het niet serieus en juist om een beetje te klieren
Ja, maar dat gaat dan ook daadwerkelijk ergens over.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er worden ook dingen gemeld over Perez, Stroll, Albon, De vries,Lec,norris
klopt en over Ricciardoquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er worden ook dingen gemeld over Perez, Stroll, Albon, De vries,Lec,norris
Als er dan terug geklierd wordt dan beginnen de MOD's serieus vervelend te worden want dat zijn 100% Max fappersquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
In de quali zijn ze wel eerder sterk geweest dit seizoen, maar in de race zakt het dan weer als een kaartenhuis in elkaar.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
Wel mooi dat McLaren langzaam maar zeker weer naar voren aan het komen is.
En in een Red Bull op de eerste startrij.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zonder track limits stond hij voor Tsunoda
Dat roep je al járen en járen. Slaat nergens op en sloeg nergens op. Je kreeg zelfs een eigen F1-topic elders en nog was het niet goed.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:41 schreef PS. het volgende:
[..]
Vanuit jou misschien, velen zijn hier serieus een dagtaak van aan het maken,
Hopelijk kunnen ze het nu wel volhoudenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
In de quali zijn ze wel eerder sterk geweest dit seizoen, maar in de race zakt het dan weer als een kaartenhuis in elkaar.
Wou het net plaatsen. Hoop dat het meevalt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:56 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Ja, dan mis je toch een Brits paspoort.
om 20.00u moest hij zich melden idd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:56 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Zonder te kijken, Connelly?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:56 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
toch weer connellyquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
om 20.00u moest hij zich melden idd.
zullen het wel horen
[ afbeelding ]
Handige jongen die Checoquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet bij zijn eerste poging nee. Maar wel ruim op tijd.
Perez deed het bij zijn laatste poging en ondanks reminder vh team nog steeds niet..
Als dat hinderen van Alonso geen straf oplevert kan dit dat ook niet zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |