Handige jongen die Checoquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet bij zijn eerste poging nee. Maar wel ruim op tijd.
Perez deed het bij zijn laatste poging en ondanks reminder vh team nog steeds niet..
Als dat hinderen van Alonso geen straf oplevert kan dit dat ook niet zijn.quote:
In de snelle ronde is het wel hinderlijk. Maar hoe Alonso werd gehinderd was wel vele malen erger, daar gebeurde ook niks mee.quote:
volgens mij werd dat idd bij viaplay ook genoemd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:07 schreef PS. het volgende:
[..]
Als dat hinderen van Alonso geen straf oplevert kan dit dat ook niet zijn.
ik dacht trouwens dat dit Perez was.
Connely zit bij de stewards, dat word een straf. Die gast is zo anti-max als maar kan.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:08 schreef PS. het volgende:
[..]
In de snelle ronde is het wel hinderlijk. Maar hoe Alonso werd gehinderd was wel vele malen erger, daar gebeurde ook niks mee.
Het is zo marginaal geweest dat ik mij niet voor kan stellen dat het straf op gaat leverenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:08 schreef PS. het volgende:
[..]
In de snelle ronde is het wel hinderlijk. Maar hoe Alonso werd gehinderd was wel vele malen erger, daar gebeurde ook niks mee.
De FIA blijft je verbazen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is zo marginaal geweest dat ik mij niet voor kan stellen dat het straf op gaat leveren
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:09 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Connely zit bij de stewards, dat word een straf. Die gast is zo anti-max als maar kan.
Volgens mij valt dat wel mee. Max schijnt goed met hem overweg te kunnen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:09 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Connely zit bij de stewards, dat word een straf. Die gast is zo anti-max als maar kan.
Inmiddels wel wellichtquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Max schijnt goed met hem overweg te kunnen.
Uiteraardquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:19 schreef Nizno het volgende:
Grappig om nu twitter te lezen hoeveel er geroepen wordt dat Max wel 6 plekken zou moeten krijgen en blabla.
quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ twitter ]
translate via google
Hij verdient het om al zijn punten te laten verwijderen, hij is een gevaar, hij had hem kunnen doden.
Je kunt het op 2 manieren lezen. Ik ken helaas niet genoeg Spaans om het in de goede context te kunnen lezen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ twitter ]
translate via google
Hij verdient het om al zijn punten te laten verwijderen, hij is een gevaar, hij had hem kunnen doden.
w...t...f*....?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ twitter ]
translate via google
ah shit, zie nu pas dat jij dit filmpje al geplaatst hadquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ twitter ]
translate via google
Daarom zeg ik ook google laten vertalen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt het op 2 manieren lezen. Ik ken helaas niet genoeg Spaans om het in de goede context te kunnen lezen.
Gezien de woordkeuze in de vertaling sluit ik dat niet uitquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook google laten vertalen.
Geen idee of dit echt de context is natuurlijk.
Het kan ook puur sarcasme zijn dat ik niet lees
Neem aan dat dit sarcasme is, is duidelijk over de top.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook google laten vertalen.
Geen idee of dit echt de context is natuurlijk.
Het kan ook puur sarcasme zijn dat ik niet lees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |