Ik gebruik het helemaal niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:30 schreef Nizno het volgende:
ik zie nu wel alweer waarom ik twitter zo weinig gebruik. Jezus wat een lading spammerts zitten er op populaire hashtags
Al weet je het nooit met twitter maar een heleboel van die reacties zijn overduidelijk niet heel serieus.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:19 schreef Nizno het volgende:
Grappig om nu twitter te lezen hoeveel er geroepen wordt dat Max wel 6 plekken zou moeten krijgen en blabla.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:32 schreef franske19 het volgende:
[..]
Al weet je het nooit met twitter maar een heleboel van die reacties zijn overduidelijk niet heel serieus.
Dat staat los van een eventuele straf, lijkt mequote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:34 schreef Nizno het volgende:
de ronde was KMAG sowieso afgenomen door tracklimits blijkbaar?
[ twitter ]
Dat soort reacties kun je waarschijnlijk over Lewis ook tig keer vinden, je moet ook niet in de krochten van Twitter gaan zoekenquote:
zeg ik ook nietquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat staat los van een eventuele straf, lijkt me
heb alleen maar de hashtag #australianGPquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat soort reacties kun je waarschijnlijk over Lewis ook tig keer vinden, je moet ook niet in de krochten van Twitter gaan zoeken
Brit.quote:
Heerlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:43 schreef -XOR- het volgende:
Dit worden een hoop schuimbekkende tweets van woedende Britten.
En Mexicanen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:43 schreef -XOR- het volgende:
zie de 44 in de twitternaamquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:43 schreef -XOR- het volgende:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |