Maar nu dus wel.quote:
als wat Perez en zn pa en fans aangaven dat RB deedquote:
Eigenlijk is Toto geen Mexicaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:42 schreef Nizno het volgende:
ah Mercedes doet nu hetzelfde met de auto's?
de auto zo maken dat HAM er geweldig mee is en RUS er bagger mee rijdt ?
Lewis heeft het hele seizoen dingen uitgeprobeerd en pijn in z'n rug gehad.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was vorig jaar niet echt minder dan Lewis.
Klopt, maar misschien is Lewis ook niet zo goed. Die superieure motor heeft het verschil altijd gemaakt. Hij rijd nu 2 jaar in de 2e/3e auto van het veld en ik zie geen magie, kijk eens naar Max toen hij de 2e of 3e auto van het veld had.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was vorig jaar niet echt minder dan Lewis.
Je moet het toch een beetje spannend houden he.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:45 schreef Marcoss het volgende:
Duurt wel heel lang voor tijden worden verwijderd, dat moet toch wel wat sneller kunnen met alle sensoren en dergelijke?
RIPquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:46 schreef TweedeKlum het volgende:
CAR 11 (PER) TIME 1:04.990 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 10 LAP 19 17:45:30
autchquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:46 schreef TweedeKlum het volgende:
CAR 11 (PER) TIME 1:04.990 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 10 LAP 19 17:45:30
dat werd hem al gemeld iddquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:47 schreef SiGNe het volgende:
En Prez hoefde niet eens een P2 ronde te hebben, binnen P10 blijven is in Q2 genoeg
Dat hele gejank over milimeters gaat nergens over, behandel het gewoon zoals in de race met waarschuwingen als het marginaal is.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:47 schreef -XOR- het volgende:
Maar die fucking track limits blijven kut. Zeker als ze minuten na de overtreding worden uitgedeeld.
euh nejquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:48 schreef StephanL het volgende:
Je kan beter De Vries in die auto zetten
NEEquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:48 schreef Middelpunt het volgende:
Zet Riciardo maar weer in die Redbull.
ook liever nietquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:48 schreef Middelpunt het volgende:
Heeft hij nooit gehad, in 21 heeft max het continue opgenomen tegen 2 mercedesen. Alleen die 2 rondes Lewis ophouden heeft iedereen het idee gegeven dat Perez max geholpen had met het kampioenschap.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen heeft echt geen kut aan Perez als teamgenoot.
Dat ís waar Nyck op hoopte voor 2025 oid, maar ja, iets met Yuki en slechte auto en "ik weet hoe het wereldje werkt"quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:48 schreef StephanL het volgende:
Je kan beter De Vries in die auto zetten
Geef dan liever Albon nog een kans.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:48 schreef Middelpunt het volgende:
Die 2 seizoenen vernedert is door Norris. Dan liever Hulkenberg.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:48 schreef Middelpunt het volgende:
Wat is marginaal? Ze gaan er zeker 5 cm over, zie je met het blote oog op volle snelheidquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat hele gejank over milimeters gaat nergens over, behandel het gewoon zoals in de race met waarschuwingen als het marginaal is.
prima dat er consequenties voor perez komen maar de vries of riciardo moeten niet naast max komenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jawel![]()
Benieuwd of er consequenties komen, want dict kan eigenlijk echt niet bij Red Bull
ga je mij nu herhalen, wat ik een week gelden hebt gezegd?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:48 schreef Middelpunt het volgende:
Hulkenbergquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:49 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Die 2 seizoenen vernedert is door Norris. Dan liever Hulkenberg.
hij werd nog gewaarschuwd.....just put that banker in...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:49 schreef -XOR- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uitkomen bocht 10 ook terwijl je al zeker bent
En limiet is een limiet, anders kun je na die milimeters (wat gewoon centimeters zijn) ook zeggen dat ze het maar moeten laten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat hele gejank over milimeters gaat nergens over, behandel het gewoon zoals in de race met waarschuwingen als het marginaal is.
Imo horen kurbs ook bij de track. Gwn ten alle tijden minimaal 1 wiel op de kurbs.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
DEV kent deze baan itt Canada, het zou allemaal anders worden!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:50 schreef Nober het volgende:
De Vries onder vuur maar misschien moet ze Pérez ook eens gaan bekritiseren na vierde kwalificatie gefaal op rij.
Tsunodaquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
prima dat er consequenties voor perez komen maar de vries of riciardo moeten niet naast max komen
Neuh, de lijn ligt waar die ligt en is voor iedereen zichtbaar. Volledig aan de coureurs zelf als ze er overheen gaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:50 schreef beantherio het volgende:
Ik wil Perez wel wat verwijten maar als er zoveel tijden worden geschrapt dan lijkt me eerder dat de tracklimits veel te scherp zijn neergelegd.
perez kent deze baan nog beterquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
DEV kent deze baan itt Canada, het zou allemaal anders worden!
Tegengestelde rijstijlvoorkeur aan Verstappen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Red Bull zal toch Norris moeten strikken denk ik.
Past ook wel in het team.
De track limit bij bocht 10 lag er vorig jaar toch ook al?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:50 schreef beantherio het volgende:
Ik wil Perez wel wat verwijten maar als er zoveel tijden worden geschrapt dan lijkt me eerder dat de track limits veel te scherp zijn neergelegd.
Twee Belgen in een team dat gaat niet goed komen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Red Bull zal toch Norris moeten strikken denk ik.
Past ook wel in het team.
Zal je zien komt ie straks net 10 punten te kortquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:50 schreef Tijn het volgende:
Nu kan Pérez het kampioenschap wel op z'n buik schrijven.
Natuurlijk niet. In quali kan een duizendste het verschil maken die komt het bij de witte lijnen ook op millimeters. Als je de grens niet precies op de lijn legt, waar dan wel? 5cm verderop? Uiteindelijk is er toch ergens een grens.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Genoeg tijden die wel blijven staan, hij kan er gewoon niet zoveel van.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:50 schreef beantherio het volgende:
Ik wil Perez wel wat verwijten maar als er zoveel tijden worden geschrapt dan lijkt me eerder dat de track limits veel te scherp zijn neergelegd.
Mwah valt vies tegen hoe zichtbaar dat is denk. Vooral omdat de achterkant breder is.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Neuh, de lijn ligt waar die ligt en is voor iedereen zichtbaar. Volledig aan de coureurs zelf als ze er overheen gaan.
Als een windvlaag het verschil maakt is dat hele tracklimits gewoon onzin. Helemaal als je over max 5-10cm in 1 bocht praat.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:50 schreef PS. het volgende:
[..]
En limiet is een limiet, anders kun je na die milimeters (wat gewoon centimeters zijn) ook zeggen dat ze het maar moeten laten.
Dat zou een argument voor een rookie kunnen zijn ja.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:52 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Mwah valt vies tegen hoe zichtbaar dat is denk. Vooral omdat de achterkant breder is.
Ricciardo is er niet. Lawson is de reservequote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:48 schreef Middelpunt het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:51 schreef Rianne84 het volgende:
Osama bin Latte ligt er ook uit. Erg mooi.
Vorig jaar was er ook een hoop gedoe over.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De track limit bij bocht 10 lag er vorig jaar toch ook al?
Dan neem je wat meer marge en lever je een paar honderdsten in als je nog geen tijd hebt staan. Dit is gewoon dom.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als een windvlaag het verschil maakt is dat hele tracklimits gewoon onzin. Helemaal als je over max 5-10cm in 1 bocht praat.
Behalve Perez snapt dat niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:52 schreef Zorro het volgende:
Ik vind de FIA vaak rare dingen doen, maar die track limits kan ik niks tegenin brengen.
Er is een baan en als je daar met 4 wielen buiten bent doe je het fout. Simpel.
Heeft ie we door dat De Vries ook F1 rijdtquote:
Dat. In Monaco kunnen zo ook binnen de lijnen sturen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dan neem je wat meer marge en lever je een paar honderdsten in als je nog geen tijd hebt staan. Dit is gewoon dom.
En dan is het sowieso waar.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:54 schreef Nizno het volgende:
ow ja een andere coureur is het met tom eens en dat moet tom wel even melden
Ieder circuit heeft track limits maar het gebeurd bijna nooit dat er zoveel tijden worden geschrapt vanwege het overschrijden van track limits. Dan is er iets aan de hand met waar de lijn gelegd wordt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Neuh, de lijn ligt waar die ligt en is voor iedereen zichtbaar. Volledig aan de coureurs zelf als ze er overheen gaan.
dat sowiesoquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel een spannende Q3.
Ze kunnen de interviews beter 5 minuten uitstellen zodat je zeker weet wie er pole heeft.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:52 schreef Zorro het volgende:
Ik vind de FIA vaak rare dingen doen, maar die track limits kan ik niks tegenin brengen.
Er is een baan en als je daar met 4 wielen buiten bent doe je het fout. Simpel.
Zet de muur dichterbij. Probleem opgelostquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ieder circuit heeft track limits maar het gebeurd bijna nooit dat er zoveel tijden worden geschrapt vanwege het overschrijden van track limits. Dan is er iets aan de hand met waar de lijn gelegd wordt.
Hij is toch zeker Max nietquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
Nyck zegt dat hij in bocht 1 een fout maakte en twee tiende verloor. Kan hij niet gewoon een keer een cleane ronde neerzetten?
Dan moet je dus 5-10 cm minder naar buiten gaan, windvlaag of niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als een windvlaag het verschil maakt is dat hele tracklimits gewoon onzin. Helemaal als je over max 5-10cm in 1 bocht praat.
Osama Bin Latte boy is een bijnaam die Rocket Powered Mohawk al een tijdje bezigt voor Georg Russellquote:
Of grindbakkenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zet de muur dichterbij. Probleem opgelost
Nou....quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat. In Monaco kunnen zo ook binnen de lijnen sturen.
Tuurlijk welquote:
De drie gevaarlijkste rijders in de F1?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:55 schreef Sabata het volgende:
[..]
Osama Bin Latte boy is een bijnaam die Rocket Powered Mohawk al een tijdje bezigt voor Georg Russell
Crikey.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De drie gevaarlijkste rijders in de F1?
George
William
Russell
Het is maar goed dat hij zo'n goed ruimtelijk inzicht heeft, anders ging het helemaal foutquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De drie gevaarlijkste rijders in de F1?
George
William
Russell
Dat idd wel het verschil tussen een echte topper en net niet. Consequent hetzelfde doen.quote:
Wat krijgen we?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wedden dat Max eerste tijd in Q3 ook wordt gedelete
Wat een gelul, we verwachten dat ze op de limiet rijden maar als er toevallig een windvlaag is omdat ze op die limiet rijden dan gaan we dat bestraffen?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan moet je dus 5-10 cm minder naar buiten gaan, windvlaag of niet.
Nee hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wedden dat Max eerste tijd in Q3 ook wordt gedelete
Snel teruggespoeld, ik zou zeggen "er binnen".quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:57 schreef Nizno het volgende:
hij zat wel op de lijn, was het er over of niet?
ik zeg niets want ik heb geen vergrootglasquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Snel teruggespoeld, ik zou zeggen "er binnen".
Hulk Perez swapquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:59 schreef SiGNe het volgende:
Hulk laat toch ook weer zien dat hij ondanks z'n pauze en geen super wagen toch nog prima mee kan doen
Dat doen we volgend jaar misschien. Nu zijn de regels zoals ze zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat een gelul, we verwachten dat ze op de limiet rijden maar als er toevallig een windvlaag is omdat ze op die limiet rijden dan gaan we dat bestraffen?
Betrek gewoon de kerb erbij of wat ik al zei baseer het op een volledig rondje/op basis van een waarschuwingen systeem.
Hij zette een bankerlap en bleef er ruim binnenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Snel teruggespoeld, ik zou zeggen "er binnen".
Gewoon een degelijke rijder, geen wk materiaal maar als 2e coureur bij een top team had ik hem graag eens gezien.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:59 schreef SiGNe het volgende:
Hulk laat toch ook weer zien dat hij ondanks z'n pauze en geen super wagen toch nog prima mee kan doen
Dat leek mij ookquote:
Niet gezien, was hier ah posten en lezenquote:
daar wil ik een vergrootglas op!!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Had het gevoel van wel. Kantje boord.
Je moet gewoon rekening houden met de omstandigheden. Waarschuwingen in de kwalificatie slaan sowieso nergens op als je daardoor een snelle tijd neer kan zetten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat een gelul, we verwachten dat ze op de limiet rijden maar als er toevallig een windvlaag is omdat ze op die limiet rijden dan gaan we dat bestraffen?
Betrek gewoon de kerb erbij of wat ik al zei baseer het op een volledig rondje/op een systeem zoals ze dat in de race doen met limits. (dus 2 waarschuwingen)
T9.quote:
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:03 schreef Nizno het volgende:
ham heeft onterecht zn tijd nog... pak af! kom op
ik wil die bocht echt nog wel eens ingezoomd zienquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Ofwel ze laten hem als enige met rust ofwel ze nemen die bocht niet mee wat beelachelijk zou zijn. Track limit is track limit, ongeacht waar.
Paars S1.quote:
Track limits worden in het begin van het weekend toch besproken met de teams? Geldt lang niet altijd voor elke bocht.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Ofwel ze laten hem als enige met rust ofwel ze nemen die bocht niet mee wat beelachelijk zou zijn. Track limit is track limit, ongeacht waar.
track limits verschilt per baan in een aantal bochtenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Ofwel ze laten hem als enige met rust ofwel ze nemen die bocht niet mee wat belachelijk zou zijn. Track limit is track limit, ongeacht waar.
Of het was net er binnen. Altijd die verdachtmakingenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat een onzin.
En Hamilton is Hamilton, ongeacht waar.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Ofwel ze laten hem als enige met rust ofwel ze nemen die bocht niet mee wat belachelijk zou zijn. Track limit is track limit, ongeacht waar.
Het limiet?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:05 schreef HiDiHo het volgende:
Titel kan je wel veranderen in "Över het limiet"
Dat is niet Maxquote:
Dat weet ik en dat slaat nergens op. Enige argument zou zijn dat ze niet alles in de gaten kunnen houden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:05 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Track limits worden in het begin van het weekend toch besproken met de teams? Geldt lang niet altijd voor elke bocht.
Baan limiet toch?quote:
Stroll > Perezquote:
Dacht een setje bandjes te sparen. 't Weekend is nog lang.quote:
dat ligt aan dat ze minder tijd in de windtunnel hebben, daardoor kunnen ze ook minder tijd op de baan doorbrengen dus moeten ze sneller ;Pquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:07 schreef Tijn het volgende:
Poletijd vorig jaar was 1:04.984
Dik een halve seconde eraf
T4 heeft een grindbak als je te wijd gaat.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat weet ik en dat slaat nergens op. Enige argument zou zijn dat ze niet alles in de gaten kunnen houden.
Hij had i.i.g. duidelijk gelijk door wel te gaanquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dacht een setje bandjes te sparen. 't Weekend is nog lang.
Oh..Max mag hem alleen tekenen en mee op de foto? nahquote:
Mooi toch? Waar laat je die rommel anders allemaal?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh..Max mag hem alleen tekenen en mee op de foto? nah
Hoeveel paddo's hebben ze daar op?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:10 schreef TjjWester het volgende:
Skysports is tegenwoordig positief over max, dat we dat nog mogen meemaken.
Minstensquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:10 schreef Managarm het volgende:
Mooi, Ferrari gaat morgen voor een twee-stop strategie denk ik.
Wat heeft dit met morgen te maken dan?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:10 schreef Managarm het volgende:
Mooi, Ferrari gaat morgen voor een twee-stop strategie denk ik.
hij heeft alleen zn DRSdingetje prominent in huis.. waar ze een blikje redbull om heen hebben gebouwdquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mooi toch? Waar laat je die rommel anders allemaal?
Bij de FIA weet je het nooitquote:
Verstappen is blijkbaar een rookie.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat zou een argument voor een rookie kunnen zijn ja.
Niks. Nada. Noppes. Etc.quote:
dit dusquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij heeft alleen zn DRSdingetje prominent in huis.. waar ze een blikje redbull om heen hebben gebouwd
Marktplaatsquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mooi toch? Waar laat je die rommel anders allemaal?
P'cies. Daarom.quote:
Truequote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
P'cies. Daarom.
Al is dat geen argument voor Ferrari om morgen niet evengoed een twee-stop strategie te doen.
Gezien je 1e zin valt dat 2e wel meequote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Oh ja, dit is de Q voor zondag.
Snap er niets meer van
Zette geen bankerlapquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik kon niet kijken, wat is er met Perez gebeurd
tracklimits.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:13 schreef Nattekat het volgende:
3x track limits in Q2quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:13 schreef Nattekat het volgende:
Track limitsquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:13 schreef Nattekat het volgende:
track limitsquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:13 schreef Nattekat het volgende:
wat denk je ?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:13 schreef Nattekat het volgende:
The usual fail.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:13 schreef Nattekat het volgende:
Maar neemt dus wat meer marge om veilig te zitten. Geen gemier over de breedte van de achterkant van de auto, gewoon aanpassen en door.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:13 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hij zegt dat het moeilijk te zien is of je over de lijn gaat.
Track limits, track limits en nog eens track limitsquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:13 schreef Nattekat het volgende:
Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits en Track Limits.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:13 schreef Nattekat het volgende:
Vind mijn antwoord beterquote:
Je vergeet track limits.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits, Track Limits en Track Limits.
pure failquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:13 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Track limits, track limits en nog eens track limits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |