Of grindbakkenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zet de muur dichterbij. Probleem opgelost
Nou....quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat. In Monaco kunnen zo ook binnen de lijnen sturen.
Tuurlijk welquote:
De drie gevaarlijkste rijders in de F1?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:55 schreef Sabata het volgende:
[..]
Osama Bin Latte boy is een bijnaam die Rocket Powered Mohawk al een tijdje bezigt voor Georg Russell
Crikey.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De drie gevaarlijkste rijders in de F1?
George
William
Russell
Het is maar goed dat hij zo'n goed ruimtelijk inzicht heeft, anders ging het helemaal foutquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De drie gevaarlijkste rijders in de F1?
George
William
Russell
Dat idd wel het verschil tussen een echte topper en net niet. Consequent hetzelfde doen.quote:
Wat krijgen we?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wedden dat Max eerste tijd in Q3 ook wordt gedelete
Wat een gelul, we verwachten dat ze op de limiet rijden maar als er toevallig een windvlaag is omdat ze op die limiet rijden dan gaan we dat bestraffen?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan moet je dus 5-10 cm minder naar buiten gaan, windvlaag of niet.
Nee hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wedden dat Max eerste tijd in Q3 ook wordt gedelete
Snel teruggespoeld, ik zou zeggen "er binnen".quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:57 schreef Nizno het volgende:
hij zat wel op de lijn, was het er over of niet?
ik zeg niets want ik heb geen vergrootglasquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Snel teruggespoeld, ik zou zeggen "er binnen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |