Wie?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:51 schreef Rianne84 het volgende:
Osama bin Latte ligt er ook uit. Erg mooi.
Vorig jaar was er ook een hoop gedoe over.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De track limit bij bocht 10 lag er vorig jaar toch ook al?
Dan neem je wat meer marge en lever je een paar honderdsten in als je nog geen tijd hebt staan. Dit is gewoon dom.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als een windvlaag het verschil maakt is dat hele tracklimits gewoon onzin. Helemaal als je over max 5-10cm in 1 bocht praat.
Behalve Perez snapt dat niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:52 schreef Zorro het volgende:
Ik vind de FIA vaak rare dingen doen, maar die track limits kan ik niks tegenin brengen.
Er is een baan en als je daar met 4 wielen buiten bent doe je het fout. Simpel.
Heeft ie we door dat De Vries ook F1 rijdtquote:
Dat. In Monaco kunnen zo ook binnen de lijnen sturen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dan neem je wat meer marge en lever je een paar honderdsten in als je nog geen tijd hebt staan. Dit is gewoon dom.
En dan is het sowieso waar.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:54 schreef Nizno het volgende:
ow ja een andere coureur is het met tom eens en dat moet tom wel even melden
Ieder circuit heeft track limits maar het gebeurd bijna nooit dat er zoveel tijden worden geschrapt vanwege het overschrijden van track limits. Dan is er iets aan de hand met waar de lijn gelegd wordt.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Neuh, de lijn ligt waar die ligt en is voor iedereen zichtbaar. Volledig aan de coureurs zelf als ze er overheen gaan.
dat sowiesoquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel een spannende Q3.
Ze kunnen de interviews beter 5 minuten uitstellen zodat je zeker weet wie er pole heeft.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:52 schreef Zorro het volgende:
Ik vind de FIA vaak rare dingen doen, maar die track limits kan ik niks tegenin brengen.
Er is een baan en als je daar met 4 wielen buiten bent doe je het fout. Simpel.
Zet de muur dichterbij. Probleem opgelostquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ieder circuit heeft track limits maar het gebeurd bijna nooit dat er zoveel tijden worden geschrapt vanwege het overschrijden van track limits. Dan is er iets aan de hand met waar de lijn gelegd wordt.
Hij is toch zeker Max nietquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
Nyck zegt dat hij in bocht 1 een fout maakte en twee tiende verloor. Kan hij niet gewoon een keer een cleane ronde neerzetten?
Dan moet je dus 5-10 cm minder naar buiten gaan, windvlaag of niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als een windvlaag het verschil maakt is dat hele tracklimits gewoon onzin. Helemaal als je over max 5-10cm in 1 bocht praat.
Osama Bin Latte boy is een bijnaam die Rocket Powered Mohawk al een tijdje bezigt voor Georg Russellquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |