Hulk Perez swapquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:59 schreef SiGNe het volgende:
Hulk laat toch ook weer zien dat hij ondanks z'n pauze en geen super wagen toch nog prima mee kan doen
Dat doen we volgend jaar misschien. Nu zijn de regels zoals ze zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat een gelul, we verwachten dat ze op de limiet rijden maar als er toevallig een windvlaag is omdat ze op die limiet rijden dan gaan we dat bestraffen?
Betrek gewoon de kerb erbij of wat ik al zei baseer het op een volledig rondje/op basis van een waarschuwingen systeem.
Hij zette een bankerlap en bleef er ruim binnenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Snel teruggespoeld, ik zou zeggen "er binnen".
Gewoon een degelijke rijder, geen wk materiaal maar als 2e coureur bij een top team had ik hem graag eens gezien.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:59 schreef SiGNe het volgende:
Hulk laat toch ook weer zien dat hij ondanks z'n pauze en geen super wagen toch nog prima mee kan doen
Dat leek mij ookquote:
Niet gezien, was hier ah posten en lezenquote:
daar wil ik een vergrootglas op!!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Had het gevoel van wel. Kantje boord.
Je moet gewoon rekening houden met de omstandigheden. Waarschuwingen in de kwalificatie slaan sowieso nergens op als je daardoor een snelle tijd neer kan zetten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat een gelul, we verwachten dat ze op de limiet rijden maar als er toevallig een windvlaag is omdat ze op die limiet rijden dan gaan we dat bestraffen?
Betrek gewoon de kerb erbij of wat ik al zei baseer het op een volledig rondje/op een systeem zoals ze dat in de race doen met limits. (dus 2 waarschuwingen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |