dat ligt aan dat ze minder tijd in de windtunnel hebben, daardoor kunnen ze ook minder tijd op de baan doorbrengen dus moeten ze sneller ;Pquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:07 schreef Tijn het volgende:
Poletijd vorig jaar was 1:04.984
Dik een halve seconde eraf
T4 heeft een grindbak als je te wijd gaat.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat weet ik en dat slaat nergens op. Enige argument zou zijn dat ze niet alles in de gaten kunnen houden.
Hij had i.i.g. duidelijk gelijk door wel te gaanquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dacht een setje bandjes te sparen. 't Weekend is nog lang.
Oh..Max mag hem alleen tekenen en mee op de foto? nahquote:
Mooi toch? Waar laat je die rommel anders allemaal?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh..Max mag hem alleen tekenen en mee op de foto? nah
Hoeveel paddo's hebben ze daar op?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:10 schreef TjjWester het volgende:
Skysports is tegenwoordig positief over max, dat we dat nog mogen meemaken.
Minstensquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:10 schreef Managarm het volgende:
Mooi, Ferrari gaat morgen voor een twee-stop strategie denk ik.
Wat heeft dit met morgen te maken dan?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:10 schreef Managarm het volgende:
Mooi, Ferrari gaat morgen voor een twee-stop strategie denk ik.
hij heeft alleen zn DRSdingetje prominent in huis.. waar ze een blikje redbull om heen hebben gebouwdquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mooi toch? Waar laat je die rommel anders allemaal?
Bij de FIA weet je het nooitquote:
Verstappen is blijkbaar een rookie.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat zou een argument voor een rookie kunnen zijn ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |